Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Er super glad

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:14

Dato: 3 juli
Dad: fredag¨
Tid: 17:00
Årstid: efterår
OMgivelser : græs og træ
Vejr: støv regen men stadig lunt
Tøj: http://images.teamsugar.com/files/upl2/20/202476/24_2009/05cfc3ed53f3e42a_kristen-stewart-haircut.jpg

Hayley lå i græset og slappede af hun lå og hørte lidt musik i det ene øre hun havde lige fåret
Fri fra arbejde og alle dem hun havde lavet tattoo s på var blevet glæde så hun lå og smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:19

Austin kom gående længere henne, han så op på himlen og var nu i meget godt humør, han havde hænderne stukket i lommerne på sin alt for store hættetrøje, Han havde endnu ikke bemærket den fremmede pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:23

Hayley begyndte og nynne med på sangen hun havde duftede der kom nogle
Men tænkte ikke så meget over det hun smilede bare for sig selv og mærkede støv regnen falde blidt på hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:29

Austin gik i sine egen tanker og lagde ikke mærke til pigen, Han snublede så pludseligt over hende "Argh?" Han Væltede og landte på den anden side af hende på knæ *Av ..* Han så på sit knæ som der var kommet hul på "Undskyld, Det må du virkelig undkskylde!" Han så om på hende og tog sig til sit blødende knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:36

Hayley fik et lille chok og sætte sig op da hun lugtede han blødte så hun ned og stoppede med og trække vejert
"Det er helt fint..Hey er du okay" hun kiggede på hans knæ og så op på hans ansigt
Og stoppede med og trække vejert igen da duften af hans blod var god
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 02:55

Austin satte sig op og så på hende, Han så ned på sin blødende hånd "Min hånd .. Gør ondt" Sagde han og rystede lidt i hånden fordi det gjore ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 02:57

Hayley bed sig i læben
"Det må du undskylde jeg også bare ligger her" Hun kiggede på hans hånd og så så ned i gæset og pillede lidt ved det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 02:59

Austin så på hende og rystede en smule på hovedet "Det er ikke din skyld .. Jeg skulle ha' set mig for" Sagde han stille og betragtede hende kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 03:04

Hun kiggede hurtigt på ham
"Nej...Men det er også lige meget" hun smilede kort og rakte sin blege og kolde hånd frem "Hayley" sagde hu med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 03:08

Austin smilte svagt og rakte den ikke sårede hånd "Austin" Præsenterede han sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 03:17

Hayley smilede til ham
Og tog langsomt sin hånd til sig
"Jamen rart og møde dig" ´hun smilede og kiggede ned på sine sko men stadig med et lille smil så man ikke kunne se hans tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 06:47

Austin nikkede kort og trak benene ind til sig (Hvis han sider ned Oo) "I lige måde .. hvad laver du så herude?" spurgte han for at få gang i en samtale, Så de ikke sad i en pinlig stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 06:49

Hun trak på skulderne og smilte skævt
"Hmm nyder regnen og havde ikke andet og lave..Hvad med dig" hun smilte svagt og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 07:02

Austin nikkede stille og så på hende, HUn var utrolig smuk, Det var der mange der var her omkring, Han sukkede stille over at han ikke også havde været så heldig, han rystede så kort på hovedet og svarede "Jeg gik mig bare en tur .. også endte jeg her".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 07:08

Hun nikkede og smilte svagt
hun kunne godt lide hans hår og kiggede lidt på den
"Og så ligger jeg i vejen det må du altså undskylde" hun smilte svagt til Austin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:09

Austin smilte stille og så på hende "Jeg ahr jo sagt.. at det ikke gør noget .. og Desuden så havde jeg jo heller ikke mødt dig hvis ikke du lå her?" sagde han så og rev lidt græs op med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:17

Hun smilede og kiggede på hans hænder
"Næ det er jo rigtig " sagde hun glad "Så det var godt jeg lå der men der var også en dårlig tilng du kom til skade"
hun bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:20

Austin trak kort på skuldern og så på sin hånd "Hm, Det går nok .. " Sagde han så og så igen på hende "bor du her omkring eller?" spurgte han og bed sig svagt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:25

Hun nikkede og smilte svagt
"Ja bor i Werclare" sagde hun glad og sendt ham et smil
"Hvad med dig" sagde hun spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:42

Austin hvilede hovedet på sine knæ og så på hende "Jeg bor sammen med min far i Sheria" sagde han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeFre 06 Nov 2009, 08:53

Hun smilede til ham og nikkede kort
"Okay" hun sagde hun med et svagt smil
hun lagde benene overkors og kiggede op på ham
"Hvad kaver du i din fritid" sagde hun nysgerirt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 01:28

Austin så på hende og tænkte kort "Jeg skater også har jeg et fritids job som udbringer .." sagde han kort og så op på himlen "Hva' med dig?" spurgte han stille og lod blikket hvile på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 06:23

Hun nikkede og svarede så
"Jeg er tattovøer" sagde hun glad og bed sig kort i læben
hun kiggede ned på sine håndled og læste hvad hun havde fåret lavet


//Kan ses på profilen xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 06:47

//Kender den godt, Valencia har den selv X.x .. hun har haft den siden hun var menneske på Forks xD//

Austin nikkede kort og havde ikke selv nogen tatoveringer "Jeg har ikke selv nogen tattoveringer .." sagde han i et svagt smil og ville bogstavligt talt få slag hvis han kom hjem med en tatovering.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 07:05

Hun nikkede og smilte til ham
"Det gør også ret ondt" sagde hun med et skævt smil

//Okai xD^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er super glad Empty
IndlægEmne: Sv: Er super glad   Er super glad Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er super glad
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: