Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 00:31

Dag: Irl
Dato: Irl
Tid: 02:13
Vejr: Lidt koldt, men ellers et fint vindstille vejr.
Omgivelser: Folk i store mængder, lugt af røg og lyden af musik.

Eolith stod udenfor the Reggie club, hvor hele hans gamle folkeskoleklasse havde holdt fest sammen. Det var underligt, syntes han, og følte sig egentlig ikke særlig velkommen på grund af den dårlige kontakt han havde haft til dem alle sammen. De drenge han havde været venner med engang, holdt også stor afstand til ham hele aftenen, og Eolith havde følt sig lidt bange af en eller anden grund.
Han kiggede ned på sit stempel i hånden og tænkte på, om han skulle gå derind igen, men kunne ikke rykke sig, uanset hvilken beslutning han traf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 00:51

Miuwe havde gået rundt i gaderne ret længe nu og viste ikke helt hvad hun skulle tage sig til. Det var egentlig underligt og det lignede hende ikke bare sådan at gå rundt i byen uden at have noget at tage sig til, og da slet ikke så langt væk hjemmefra. Men hun havde bare ikke have haft noget at lave, så hun tænkte at det kunne da være sjovt at se om man kunne støde på nogle nye mennesker. Hun tænkte lidt mens hun bed sig i læben. Hun kiggede lidt rundt omkring da hun begyndte at hører en dynken i det fjerne ligesom når man hørte en høj musik lyd fra techno musik som blev blæst ud af deres højtaler. Hun valgte at gå hen af lyden for at se hvad der forgik. Da hun fik øje på en dreng der stod uden for. Hun kunne mærke den rene og lette fornemmelse omkring ham og viste med det samme at det var en engel. Hun smilede skævt og valgte langsomt at gå derover.
Hun var iført nogle sorte slim bukser hvor der var rillehuller hele vejen ned af bukserne på forsiden så man kunne se den hvide marmor ud som hun havde. Det var egentlig lidt underligt hun havde den, det var ikke fordi hun ikke kunne lide varmen fra solen eller lagde sig ud i solen. Men brun, det blev hun aldrig. Ellers havde hun en hvid tangtop på og en åbne lysegrøn hættetrøje. Man skulle ellers tror at mange mennesker ville fryse ved kun at have det på, men hun frøs kun meget sjældent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:26

Dean gik ned af gaden , han nynnede lidt og overvejede hvad han skulle lave,
Han kom lidt længer ned af gaden og kunne nu se Eolith, Dean sukkede dybt men gik vider ned imod ham, han havde hænderne i lommerne,han trak hænderne længer ned i sine jakke lommer og bed sig tænkene i læben og kiggede kun på Eolith
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:34

Eolith sukkede og gnubbede håndfladen lidt mod sine øjne, for at vække dem bedre til livs igen, og skulle til at gå, da han pludselig så Dean komme imod ham. Han stivnede i det samme i chok, da det var længe siden han havde set ham, og at han kun havde dårlige minder fra dengang de mødtes, selvom det egentlig havde vist sig, at Dean var rigtig flink. Alt hvad han viste lige nu var, at Dean stadig snakkede sammen med Andy, og at de stadig havde noget sammen.
Eoliths hovede var fuld af tanker, og han stod bare og stirrede åbenlyst på Dean og glemte helt at han burde hilse eller i det mindste kigge væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:38

Dean så bare på ham og rystede på hovedet af ham, da han ikke sagde noget sagde Dean "Hej". Han smilede kort men det forsvant igen, han åbnede så døren og gik ind på the reggie club, han havde mange tænker i hovedet lige nu
og han kunne ikke holdte styr på dem, Dean tog en pakke smøger op af lommen og tog en men lagde den så tilbage i lommen og hev en lighter op af lommen og tændte sin smøg han lagde lightern ned i lommen igen, og kiggede bare på de piger der kom hen til ham men han sagde ikke noget til dem ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:42

Eolith holdt sig for munden, mens hans blik fulgte ham ind på the reggie club. Han svarede ham slet ikke, og kunne i det hele taget ikke se hvorfor Dean snakkede til ham. Han undrede sig, om Dean overhoved viste, at Andy snakkede sammen med ham stadig og at han endda havde nøgle til lejligheden.
Han begyndte diskret at gå efter ham for at se, om Dean var typen der gik efter piger i ryggen på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:46

Dean bøjede sig ned til en af pigern og hviskede "Jeg er bøsse" han hviskede det så Eolith kunne høre det
Pigerne grinede of trak på skulderne og løb op i barne, han så efter dem og gik hen og satte sig ved baren,
han bestillede to øl da han vidste Eolith var bag ham, Han nikkede lidt med på sangen og pustede røgen ud og havde
den stadig siddene i mundvinden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:51

Eolith så efter pigerne og ærgrede sig over at de ikke kunne have logget ham lidt mere. Han så igen hen på Dean der havde stillet sig op med en smøg i munden og ventede på sin øl. Eolith gik hen til ham og møvede en fuld dame væk, så han kunne komme til at stå ved siden af Dean.
"Hvorfor er du sammen med ham igen?" Spurgte Eolith en smule vredt, men holdt følelserne helt udenom det ellers.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 01:57

Dean smilede hånligt, "Nårh lille Eolith.. nok fordi jeg elsker ham!" sagde han og kiggede på de to øl der kom og da
tjenern ville have penge rystede han på hovedet, Tejnern gik hen og skrev en sedel, Dean skrev sit navn og lagde kulgepnen
"Tak" sagde han bare til manden og kiggede tilbage på Eolith, "Men har du et problem.. det det eller hva?" spugerte han
og så kort vredt på ham men tog så sin smøg i mellem tog finger o tog en tår af sin øl ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 02:06

Eolith så overrasket på ham, da han fik den tone tilbage som svar. Han dukkede sig en lille smule og følte sig ret lavt stillet lige nu. "Nej... Jeg spurgte bare" Svarede han lavt, og kiggede hen på tjeren mens han tænkte på, om han burde bestille noget, når han ikke havde så mange penge. Normalt klarede han sig ved at nasse lidt hos dem han var i byen med, eller stjæle fremmede folks glas, når de kiggede væk eller var oppe og danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 02:37

Dean satte sig på en bar stol og rakte en øl frem imod ham men i steden for og vente og se om han ville ahve den satte han den lige foran snotten på ham, "her" sagde han roligt og smilede lidt.. "Mig og Andy elsker hinanden .. og brug din evne på en anden " sagde han og kigegde væk fra ham og smilede hånligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 02:43

Eolith så ned i glasset og kiggede lidt væk. "Jeg vil ikke have din øl" Sagde han og knugede øjnene sammen, men tog den nu alligevel til sig, inden at Dean skulle finde på at tage den igen. Han nippede forsigtigt til glasset og stillede det på bordet igen.
"Jeg bruger slet ikke min evne på nogen. Du kender mig ikke" Forsikrede han, og lod bare pandehåret dække for sine øjne, så han ikke kiggede på noget specielt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 03:00

Dean grinede af ham, "Nej du kan ikke gøre for noget vel.. din lilel lort" han trak på skulderne, "Jeg ved mere om dig end du tro.. jeg ved også godt at din evne virker en time før midnat... og hmm.. at du er forelsket i Andy men han elsker dig ikke kun som ven" han trak på skulderne, "Du er bare et liderligt hans svin var" sagde han og så på ham ,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 03:06

"H-hey!" Råbte han forarget, da Dean pludselig begyndte at disse ham på det groveste "Jeg har ikke gjort dig noget! Vi er forelsket i den samme person, men det kan jeg da ikke gøre for! Jeg mødte ham længe før du gjorde!". Han slap glasset med øl og knugede hænderne hårdt i for at beherske sig i ikke at skulle slå ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 03:14

Dean trak på skulderne "Jeg har sagt hej til dig.. det er ligt forsent og sige hje nu" sagde han mest for at irrerter ham, "Du har ikke gjort mig noget..lad mig se.. vis du ikek avr så liderlig..og ikke bollede med min kæreste så nej så havde du ikek gjort mig noegt" han så bare på ham. og tog en stort tår af sin øl . Vis Eolith slog ham ville det kun gøre ondt på Eolith så Dean var ligeglad med hvor meget han knyttede sin næve ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 03:23

"Jeg har ikke bollet med ham mens i to har været kærester" Svarede han og så surt på ham, men holdt sig alligevel tilbage, fordi han havde lidt frygt for vampyrere på grund af deres bid. Der var snart ikke plads til flere ar på halsen. "Jeg ville have sagt hej, men jeg forstod ingenting". Han kom hænderne i lommerne og vendte blikket ligeud igen da han ikke ville se ham ind i hans nånende isblå øjne.
"Yo gør mig så ked af det, fordi du fylder det hele...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 19:13

"Eolith...det er jo så løgen.. du bollede med ham første gang jeg var kærester med ham.. men det er også lige meget.. hold nu bare dine finger for dig selv" sagde ahn irrertert og gad ikek og skændes med ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 06:10

- Tøj: http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG037A.JPG og lange sorte støvler

Fie kom roligt ind i the Reggie Club, imens hun smilte roligt. Hendes hår var sat perfekt, og hendes make up lå godt. Hun sp lidt rundt, hendes smil blev stort ved synet af Dean og Eolith. Hun stod lidt og betragtede dem, det så ikke ud som om de lige frem havde det hyggeligt sammen, hun rystede lidt på hovedet, og gik langsomt hen mod dem. Nogle drenge stoppede hende og sagde noget til hende, men hun hørte ikke hvad det var, da hendes nysgerrighed var blevet stor. Hun maste sig imellem dem, og gik hende til Eolith og Dean, hun lagde en hånd på hver af deres skuldere. Hun smilte til dem, og sagde "Hej med jer drenge". Hun så på dem, og smilte stort. "En øl tak"sagde hun roligt, og trak lidt pende op af sin ene støvle. Hun betalte, og så så bare på drengene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 06:43

Dean smilede da han fik færten af Fie og, kiggede på hende da hun snakkede, "Hey smukke" sagde han da hun ahvde bestillt og lagde roligt en arm om hendes liv og nussede hende roligt op og ned langs siden, "hvordan har min bedste veninde det så?" spugerte han og kiggede på hende med et smil som viste lykke ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 22:10

Fie så på dean, og smilte glad til ham. "Jeg har det godt"grinede hun roligt, og smilte. Hun drak lidt af sin øl, og så lidt rundt. Der var godt nok mange mennesker, Fie rystede lidt på hovedet af sig selv, og smilte så igen til Dean oh Eolith. "Hvad laver i så?"spurgte hun glad, og smilte stort. Hendes humør var i top, hun var mega glad og gad ikke tænke på alle de problemer der ventede hende når hun kom hjem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Empty
IndlægEmne: Sv: Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.   Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dean er sikkert flink, men kan ikke lege venner.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?
» Ikke lege med mden for længe! - Zenia (Privat)
» Venner? - Lenore
» nogle nye venner.
» Hakus mangel på venner?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: