Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arbejder...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 06:42

Reena bed sig svagt læben, men gjorde intet for at standse det.. Hvad skulle hun også kunne gøre?.. Hun slap sn læbe og så op på Kalas ansigt, for at se hendes ansigtsudtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 06:47

Kala sukkede og vendte øjne af vampyrene. Sikkert et par nyfødte. Ikke helt nyfødte, men i hvert fald et par måneder gammel. En lidt ældre vampyr ville sikkert have nøjedes med at kigge sulten.
Hun pegede med sin anden hånd på den side af sin hals med arene. "For det første jeg 'tilhøre' Demetri" Sagde hun så roligt hun kunne. "Og for det andet, så har jeg en vampyr veninde der let kan smadre jer". Hun smilede skævt og løftede ventende et øjenbryn. Hurtigt slap vampyren hendes hånd og de kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 06:50

Tilhører??.. Hvordan kunne man dog tilhører nogen??.. Reena så på Kala med et tænkende blik og undrede sig tydeligt. "Kala.. Må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun, og så stadig tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 06:52

Kala vendte blikket mod Reena og nikkede smilende. "Ja, selvfølgelig må du det" Sagde hun glad og ventede tålmodigt på atr Reena skulle stille sit spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:03

"Hvordan kan man tilhører nogen?" Man kunne høre Reenas stemme at hun ikke forstod, men alligevel gerne ville forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:05

Kala trak på skulderne. "Jeg ved det faktisk ikke" Indrømmede hun og så kort på et punkt bag Reena, så hun blev lidt fjern i blikket. Så dog hurtigt tilbage på hende. "Jeg bruger det egentlig bare, som en slags trussel, da Demetri er E-vampyr og han jo har bidt mig tre gange" Sagde hun og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:07

"E-vampyr?" Reena vidste i virkeligheden ikke ret meget om vampyrer - eller nogle af de andre racer fo den sags skyld - hun vidste bare at vampyrer fandtes og at de drak blod.. At de ikke bare var fortællinger..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:09

"Det er lederne, du ved, de allerstærkeste" Forklarede hun med et smil. Det gjorde hende ikke noget at skulle forklare Reena det. Det var egentlig også lidt meget at forlange, at et menneske vidste ret meget om vampyre. De historier man hørte var endten falske eller helt vildt langt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:13

"Hvordan kan du vide så meget om dem?" spurgte Reena lettere forundret. Hun trorede jo stadig fuldt og fast på at Kala var et menneske ligesom hende selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:16

Det gik op for hende at hun nok var ved at sige alt for meget. "Jeg har en ven og veninde der er eksperter i vampyre" Løj hun og dog. Det var ikke helt usandt. Godt nok var Demetri ikke hendes ven, men det var Hayley og de var jo begge vampyre. Desuden skulle man også helst vide næsten alt om vampyre, når man var engel. Så havde man lidt bedre overlevelses chancer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:20

Reena sagde ikke noget en tid, men sad bare og overvejede det.. Det lød jo faktisk utroligt praktisk.. Sådan at være venner med vampyr eksperter.. Eller.. Det kom jo så an på hvordan de var eksperter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:23

"Jeg har også selv studeret dem og man kan ikke undgå at høre dem snakke" Sagde hun og gjorde et nik hen mod de tre vampyre, der før havde gloet sulten på hende. Hun gøs kort ved tanken.

//Logger. Skrives :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 07:27

"Hvorfor?" Det havde egentlig ikke været Reenas mening at stille det spørgsmål, men ordet var bare nærmest fløjet ud af hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 01:34

"Hvorfor hvad?" Spurgte hun en smule forvirret. Var det om det med at hun havde studeret dem eller at man ikke kunne undgå at høre de andre vampyre snakke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejder... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejder...   Arbejder... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejder...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Arbejder på caféen
» Arbejder på caféen ^^
» Arbejder, desværre...
» Arbejder aldrig så sent igen... - Alissa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: