Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En skøn nat på the reggie club

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 15:15

Nick lyttede til hvad han sagde og undrede sig lidt "din klan? hvorfor skulle de dog gøre mig noget bare fordi jeg er sammen med dig?" spurgte han og kunne ikke holde styr på tankerne i sit hovede. "Jeg har det...fint nok...er bare lidt træt nu" sagde han og følte sig faktisk meget udmattet, men hvis man så på hans nat og hvordan han havde brugt den, ville man kunne forstå det. Nick løftede hovedet og så op da den fulde mand råbte men det fik ham bare til at smile ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 15:32

Morgan nikkede
"men klan er nået særligt, de kan ikke lide andre end dem der er i den, så vi dræber alt der kan tale" sagde han
og mente at de dræber alt fra mennesker til vampyrer, han bed sig i læben og tænkte lidt over hvorfor han havde taget tilbage til dem. han åbnede sit ene øje og så over på Nick og smilte lidt over hans smil, da han syntes det var nået særligt at se på. da han syntes at alle var begynd eller er meget blød søde, og det var bare skønt at se nogen der var som ham selv. han lukkede sine øjne i igen
"de mener at vi kun skal havde kontakt med andre, når vi skal havde nået mad eller når vi voldtager" sagde han
og havde slet ikke nået imod at indrømme over for nogen hvem han var, og heller ikke en han lige havde mødt. han smilte stort da det fik ham til at tænke på Lovell, han træk lidt på skulderne og blev ved med at trække vejret dybt og tungt
"men nok om mig, fortæl mig lidt om dig selv" sagde han
og bed hul i sin læbe og begynde at suge blodet, selv om nået løb ned over hagen på ham. men han elskede bare smagen af blod også selv om det var hans eget, han kunne høre at den gamle mand gik videre så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:04

Nick så på ham mens han forklarede og lukkede kort øjnene for at få styr på sig selv og sine tanker der stadig flimrede rundt i hans hoved "har du tænkt dig at slå mig ihjel?" spurgte han med en nysgerrig undertone og var egentlig ikke bange for Morgan da han jo indtil videre kun kendte ham fra hans gode side. Nick blev dog ikke specielt overrasket da Morgan tilstod hvad han lavede i sin fritid, han betragtede bare hans mørkerøde øjne der glimtede smukt i skæret fra klubben. Med et lille nik tog han en dyb indånding for at få luft til hjernen og vidste ikke rigtig hvor han skulle begynde sin historie "det er indviklet at forklare om mig...tror ikke jeg kan så længe jeg er i denne tilstand" sagde Nick og sendte en lavmælt, humorløs latter ud i natten, mens han betragtede Morgans blod løbe ned af hagen. "vil du ikke bide mig?" spurgte han dødalvorligt og længtes sådan efter vampyrenes bid...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:09

Morgan slap sin læbe og rystede på hovedet af ham
"nej jeg har ikke tænkt mig at slå dig ihjel, selv om det nok ville være det bedste" sagde han
og træk lidt på skulderne og tørrede stille blodet væk fra sin hage, mens han lyttede på hvad han sagde og nikkede og smilte svagt
"jamen så må jeg jo møde dig på et andet tidspunkt, hvor du kan fortælle mig om dig selv" sagde han,
hans smil forsvangt hurtigt da han hørte hvad han sagde og rystede på hovedet, han træk sine hænder længere ned i sine lommer og lukede sine øjne i
"det syntes jeg lyder som en dårlig idé, da jeg har en svagt punkt for blod og for at bide.. det tænder mig lidt.. og for at blive bidt" sagde han og gav en lille grin fra sig da han sagde de sidste ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:19

Nick så forbavset på ham men genfandt så det rolige ansigtsudtryk han havde haft før "hvorfor?" spurgte han og pillede lidt ved en sikkerhedsnål ved sin t-shirt. Han kunne ikke se de store motiver for at slå Nick ihjel, for han havde jo intet gjort Morgan. "Det må du vel.." hviskede han med et lille men kontrolleret psykopatisk smil. Nick grinede kort af det Morgan sagde om bid fra hans synspunkt men han kommenterede det ikke. Et gys løb gennem hans krop da en kold brise strøj gennem hans t-shirt som om han intet havde på "m-men kan vi ikke finde et sted at tage hen?" spurgte han da han faktisk frøs ret så meget i det sparsomme, tynde tøj han havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:27

Morgan åbnede sine øjne og smilte til ham
"fordi vil helst ikke havde en skal blive slået ihjel på en voldig måde pågrund af mig" sagde han
og nikkede lidt og vende sit blik ned mod sit skød, han vende lidt efter sit blik mod ham og nikkede
"ja lad os det, men hvor" sagde han
og så sig omkring og bed sig i læben igen, han vende sit blik ned mod Nick hals og så drømmende på den. han lod sin tunge glide hen over sine tænder, han rejste sig hurtigt op for ikke at komme til at bide ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:38

Nick kom til at smile oprigtigt af det Morgan sagde "tak" svarede han blot og vendte sig hurtigt til siden af bænken og hostede kort. Så rette han sig mod Morgan igen og stirrede ham direkte i øjnene med sit sorte blik, dette var han dog ikke selv bevidst om da det jo var hans natur. "Jeg bor her i Deepshell..." begyndte han og lagde hovedet let på skrå "...vil du følge mig hjem?" spurgte han i en kælen tone som faktisk lød en anelse uhyggelig. Nick bemærkede godt Morgans blik på sin hals men havde intet imod det...tværtimod. Så rejste han sig og så lidt ned af gaden, mens han svajede lidt pga alkoholen der stadig påvirkede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:44

Morgan træk lidt på skulderne og så på ham, han nikkede langsomt
"det er så lidt eller nået" sagde han
og vende sit blik ned af gaden når han så at Nick skulle hoste, han vende stille sit blik mod ham og viste ikke om det var en god idé eller ikke. men han ville gerne være sikker på at han kom hjem og ikke blev dræbt på vejen
"ja, det er bedre end at få at vide at du er død pågrund af at jeg ikke følgte dig hjem" sagde han
han lag en arm omkring livet på ham og begynde at gå, uden at vide hvis han gik den rigtige vej eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 04:13

"Men vil det sige at jeg fra inat af, er i livsfarer?" spurgte Nick uden så meget som en antydning af frygt i stemmen. Et lille sus fløj gennem hans krop da Morgan lagde sin arm om ham og et hurtigt flashback fra den tid sammen med hans afdøde storebror besøgte hans hoved men forsvandt så hurtigt som det var kommet. Jo, det var den rigtige vej de gik, og Nick tænkte lidt på om Morgan mon i al hemmelighed vidste hvor Nick boede men det var nok bare en tilfældighed at han havde gået den rigtige vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 04:18

Morgan bed sig i læben og træk på skulderne og så på ham
"det ved jeg ikke, det håber jeg ikke.." sagde han
og så sig omkring oppe på tagene for at være sikker på at der ikke var nogen der kiggede på dem, han gik bare videre og så sig omkring. man kunne godt mærke på ham at han ikke slappede af, og kiggede hurtigt over hvis han hørte en lyd
"går vi den rigtige vej ?" spurgte han lidt efter om
og var slet ikke sikker på hvor de gik hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 06:47

"Heller ikke mig" svarede Nick med et skævt smil og lod sit blik glide over Morgan og studerede ale hans træk til mindste detalje. Dæmonen kunne sagtens mærke at vampyren var en smule anspændt så Nick lagde blidt sin ene arm på hans ryg for at få ham til at slappe lidt af nu hvor de ikke var i farezonen...endnu. "Ja, det gør vi. Jeg skal nok guide" sagde han og et lille grin undslap hans læber, selvom han ikke vidste hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:06

Morgan smilte til af ham og rystede på hovedet
"når okay" svarede han
og mærkede lidt efter hans hånd på ryggen, han bed sine tænder sammen og gik bare videre. han nussede ham stille i siden for at slappe af, og kunne godt se at Nick nok viste hvor meget anspændt Morgan var
"okay det gør du bare" sagde han
og smilte lidt og gik videre, selv om hans smil forsvandt hurtigt igen. han tvang sit blik ned mod Nick for at slappe af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:32

Han nød at Morgan nussede ham i siden og lukkede kort øjnene for at klargøre synet igen så det ikke var så sløret "tror du de følger efter os?" spurgte han stille og så op på vampyren ved hans side. Han spurgte kun fordi han jo så hvor anspændt han var og at han ikke kunne slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:39

Morgan så bare ned på ham og træk på skulderne
"det ved jeg desværre ikke, jeg kan ikke lugte dem" sagde han
og trykkede Nick tætter på sig go følte sig skyldig
"jeg skulle aldrig havde begyndt at snakke med dig, det er jeg ked af" hviskede han
og viste at han ikke kunne lave nået om det på, han fugtede kort sine læber og håbeder bare de var der snart
"er vi der snart ?" spurgte han stille om
og lag sit ansigt ned i hans hår, og tog en dyb indånding af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:56

Nick nikkede kort til det Morgan sagde og lagde armen bedre om på hans ryg, da han trak Nick tættere ind til sig. "Nej, du skal ikke undskylde. Jeg er glad for at vi mødtes her iaften og jeg er specielt glad for at du gider hjælpe mig" sagde Nick og mente det, for han vidste jo ikke hvor han kunne være endt henne hvis ikke Morgan havde været der. "Snart, 2 sekunder" svarede dæmonen og smilte lumsk da vampyren snuste til ham som om han var en pose stoffer. Roligt drejede Nick om en hjørne der førte dem lidt afsides, og gjorde sådan at Morgan ville mærke Nick's hånd fører ham så han var forberedt på at dreje det sted hvor de skulle dreje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:00

Morgan smilte lidt da han lag sin arm tætter omkring ham
"er du sikker på deT ?" spurgte han om
og tog blidt fat i hans hage med den anden hånd og blev ved med at dufte til ham, og følte sig meget mærkelig
"undskyld, du dufter bare fantastisk" hviskede han
og træk hurtigt sit hoved væk fra ham og så sig omkring og nikkede, han gik bare roligt med ham og bed sig lidt i læben samtidligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:09

"Ja" sagde Nick kort for hovedet og med en bestemt tone. I et flygtigt øjeblik troede Nick at Morgan ville til at kysse ham fordi han jo blidt tog fat i hans hage, som man jo plejede at gøre når man kyssede. Han vidste ikke selv hvordan han følte det da Morgan trak sit hoved væk fra ham igen "..tak, og i lige måde.." svarede Nick og syntes også at vampyren duftede godt. Den unge dæmon begyndte lagsomt at kun ne skimte lejligheden mellem alle bilerne og smilte ved tanken om varmen og den hjemmelige atmosfære der ventede på ham. "Det er lige derhenne" sagde han og pejede mod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:13

Morgan så over på hvor han pejede og nikkede, han gjorde en hurtigt bevægelse og løftede ham op i sine arme
"så kommer vi hurtigere frem" sagde han
og løb i vampyrløb der over og satte ham stille ned efter, han smilte til og lag sin arm rundt om livet på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:26

Nick fik et chok da vampyren løftede ham op i sine arme og da han begyndte at løbe, gemte den lille dæmon sit ansigt mod Morgans brystkasse. Da han blev sat ned igen, tog det ham et par sekunder at genfinde balancen men det lykkedes og på et øjeblik havde han fisket nøglen til lejlighedsblokken frem fra lommen og låste hurtigt døren op. Nick gik ind og holdt døren for Morgan, idet han kom i tanke om at han kun havde lovet at følge ham til døren "ehm..vil du med indenfor?" spurgte han og skævede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:29

Morgan smilte lidt over at han havde det svært med at stå på sine ben, han lag sine hænder ned i lommerne og tænkte lidt over det
"hvorfor ikke, så kan jeg også være sikker på at der ikke sker dig nået i et stykke tid" sagde han
og bed sig i læben og gik stille ind af døren, han tog en dyb indånding da han gik forbi Nick og smilte stort
"undskyld" hviskede han
men kunne ikke holde op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:55

"hvorfor undskylder du?" spurgte han undrende og havde intet imod at han duftede til ham. Han betragtede det jo bare som en slags kompliment til hans duft. Nick lukkede og låste døren efter dem og begyndte at gå op af trappen på vej op til hans lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:01

Morgan træk lidt på skulderne og gik bare med ham "fordi jeg er blevet lidt besat af din duft" sagde han og kunne godt lide at gå bag ham så hans dufter gik Morgan igennem, han så sig lidt omkring på væggene mens han gik videre med ham op *okay Morgan bare et lille stykke tid for at være sikker på at der ikke venter nogen på ham, også må du videre* tænkte han og bed sig i læben og var ikke sikker på om han selv ville kunne holde det, han slap sin læbe og vende sit blik ned mod sine fødder "hvorfor ville du endelig havde at jeg bed dig ?" spurgte han om, da han ikke kunne få den tanke ud af sit hoved. han forstod ikke sig selv nogle gange hvorfor kan kunne lide at blive bidt, men når han tænkte over det så var det fordi han bedre kunne lide at mærke smerte end at mærke følelser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:23

Nick grinte sin silkebløde, uhyggelige latter ved det Morgan sagde "det er jeg glad for.." sagde han - stadig med noget latter i stemmen. Han fortsatte op af trappen og foran dem var Nick's lejlighed, og den ejede han selvom han i kropsalder kun var 16 og i sindet var 21. "Fordi...jeg kan lide at blive bidt" svarede han sandfærdigt og smilede venligt til ham. Så fremdrog han igen et sæt nøgler og fandt den rigtige nøgle so han så åbnede døren med "værsågod" sagde han og holdt igen døren for sin kære gæst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:28

Morgan grinte lidt med ham og gik videre med op, han stoppede op og så lidt på ham og lag sit hoved på skrå
"kan du godt lide at blive bidt ?" spurgte han om
og gik lidt efter ind igennem døren og smed sine sko og så sig omkring, mens hans hænder forblev i sine lommer
"jeg kender ikke mange der kan lide det" sagde han
og forsatte længere ind i lejligheden, han stoppede op og tog en dyb indånding. men han kunne heldigvis ikke dufte andet end dæmon, han gik ind i hans stue og satte sig i sofa'en og tog sine hænder op og så sig tænkene om
"flot lejlighed" sagde han
selv om han bedst kan lide stilen fra den gang han var menneske eller ung vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:51

"Nej, jeg kan ikke lide det.." sagde han og lukkede, låste døren efter dem "...jeg elsker det" sluttede han sætningen og stilte sine sko hvorefter han stille gik ind i lejligheden og tændte et par lys via nogle stikkontakter på vejen ind. Dæmonen gik hen til sofaen og satte sig ved siden af Morgan "tak Morgan.det er jeg glad for du synes" svarede han med et svagt smil og så sig omkring i stuen. Væggene var hvide, men den ene havde en stor grafitti han selv, rundt omkring lå der kabler og ledninger der var forbundet til en forstærker i hjørnet. På en hylde ved siden af en radio, stod der en stor bunke CD'er og de var alle meget blandede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En skøn nat på the reggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En skøn nat på the reggie club
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: