Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lonly...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:24

''Oka kome så så spørger vi ham'' Sagde hun og tog Kathrina i hånden og begyndte at gå..

//Vi skal jo bruge Morgan nuxD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:27

Kathrina lod Christine tage hendes hånd, og fulgte med, uden et ord.

//Det skal vi jo... Skriver du til ham?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:37

''Hvor bor dhu så??'' spurgte hun lidt nysgerrigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:43

"Hos Baltus... Mere kan jeg ikke sige." svarede Kathrina ærligt. Baltus var meget striks når det kom til hvor han boede, og havde forbudt Kathrina at informere nogen som helst om hvor det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:44

''Øhmm oka?'' sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 04:48

"Han vil ikke havde jeg siger hvor der er.." forklarede hun, og så lidt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 06:24

''Oka fint'' sagde hun med et bredt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 08:25

Morgan så skiftevist på dem da han havde kommet ind i sin drømme vejret, og var ikke klar over at der stod to piger og snakkede med hinanden. han gik stille hen og hoppede op på den første gren og satte sig op af træet, han lod sit ene ben svinge ude i luften. mens han røg videre på sin smøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:07

christine og Kathrina kom gående over til manden ''Heej'' sagde hun sødt til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 02:11

Kathrina sagde ikke noget, men så op på den mandlige vampyr, med et svagt smil plantet på hendes læber. Hun havde i sinde at lade Christine føre ordet med manden, med mindre han da direkte sagde noget til Kathrina..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 06:23

Morgan vende sit blik ned mod dem og hævede det ene øjebryn "goddag" sagde han bare og lukkede sine øjne i og svingede videre med sit ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 19:54

Hun kiggede om på Kathrina og smilte og kiggede så igen op på Manden ''Vi tænkte om dhu ville med hen og have noget at drikke??'' spurgte hun pænt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 21:36

Morgan hævede det ene øjebryn og kastede sin smøg væk, han hoppede hurtigt ned fra træet og gik hen til ham "jeg kan jo også bare få det jeg vil drikke her" sagde han og så koldt på dem med sine mørkerøde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 03:23

Kathrina kneb i det samme øjnene en smule sammen. Han skulle ikke bide hende. Det var ikke sådan at hun var bange for at blive bidt, eller noget, men det var kun Baltus der kunne bide hende.. Hun var jo hans.. Skabning.. Hun var vokset op med bidende, så de gjorde hende egentlig ikke så meget, det var mere det med at andre ikke skulle bide hende.. I hvert fald ikke uden tilladselse fra Baltus..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 11:17

Morgan blev bare stående og så på dem med et koldt blidt og et charmerende blik, og lag sit hoved på skrå "hvad siger i ?" spurgte han om og lag sine hænder ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 19:15

''Nej Nej kom nu tag med!'' spurgte hun plagende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 01:41

Morgan lag sit hoved på skrå og grinte lidt af dem "jeg kan få det jeg gerne vil havde lige her" sagde han og gik lidt tætter på ham dem og grinte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 03:49

Kathrina slap Christines hånd, og trådte hastigt tilbage. "Du har måske taget noget med dig?" Hun mente ikke spørgsmålet, hvilket da også sagtens kunne høres på hendes stemme. Hun så på ham med en snert af trods i blikket, og var på intet tidspunkt bange for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 06:33

''Rolig nu og plzzzzz tag med i stedet for!!'' sagde hun med et grin..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 13:41

Morgan lag sit hoved på skrå og gik tætter på Christine "siger du rolig nu til mig ?" spurgte han om og blottede sine tænder "nu skal du høre en ting smukke.. jeg har intet imod at bide en fra min egen race" sagde han og så over på Kathrina og gav et smil fra sig, han forsvandt hurtigt og pustede hende i nakken "du ligner en dessert" hviskede han ind i hendes øre og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:55

"Nej gør jeg? Så er det da utroligt surt at jeg ikke tilhører dig" svarede Kathrina, uden roligt. Hun så ikke om på vampyren, men knyttede hænderne hårdt sammen. Hun sendte et kort blik til Christine før hun igen så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:56

Hun kiggede bare på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:43

Morgan grinte lidt af hende "så er det jo godt at jeg plejer at tage det jeg vil havde" hviskede han og fjernede stille hendes hår og lag det på den ene skulder, og træk hende ind til sig med den anden hånd og lag sine læber i hendes hår "lille lille ven, jeg er stærkere end dig og den lille ven" hviskede han og lod sine læber glide end til hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:38

I det samme hamrede Kathrinas albue ind mellem ribbenene på vampyren. Helvede jo hun vidste da godt at han var stærkere end hende, men det betød bare ikke ret meget mere. Hendes ene ben fløj om vejret, smidigt som en dansers, kun for at ramme vampyren i hovedet. Bange var hun ikke. Frygt var ikke en ting hun forbandt med vampyrer, og det var ikke sådan lige at lave om på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:48

Morgan træk hende tætter på sig og grinte "sjovt at slå en vampyr, der knap nok kan mærke hvad du laver" hviskede han og satte hurtigt sine tænder i hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lonly... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonly...   lonly... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lonly...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: