Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Overrasket..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:34

"Jo nårh jeg skal hjem til ham sener i aften.. så kan du bare komme med.... men gider ikek hjem lige nu" han sendte hende et smil.. Dean ahvde altid været glad for at feste og det kunen man også godt se på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:36

''Fedt glæder mig!'' sagde hun lidt højt og blev så lidt flov..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:38

Dean kløede sig lidt i håret og smilede så til hende. "Okai.. fedt..øhm.. han er ret bøsset emn ikek for meget" han smilede tilo hende .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:39

''Jeg er ligeglad vis han er sammen med dig så må han virkelig være sød!'' sagde hun smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:43

Han blev lidt rørt af det hun sagde og smilede stort til hende. "Det er han også" han smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:44

''Jeg kunne ikk glæde mig mer'' sagde hun og så så på ham med et sødt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:48

Dean smilede sødt tilbage.. "Hvor længe har du så boert her?" spugerte han og smilede til ehnde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:49

''To uger'' sagde hun og kiggede sig omkring..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:54

"Okay.. kan du lide og være her" spugerte han og tog ikek blikekt fra hende ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:55

''Øhmm det er vel oka?'' ''Tror jeg'' sagde hun og kiggede ned og så op på ham igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 23:58

Dean smilede til hende.. "jeg kunne ikek være mere glad for at bo her.. men øhm.. jeg ved det er for sent at jeg siger det her.. men jeg er ked af at jeg bare skred for dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:00

''Ikk tænk på det søde'' sagde hun og lagde hendes ene hånd på han's skulder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 00:07

Han var meget glad for at hun ikke blev sur.. han lagde roligt en hånd på hendes der lå på hans skulder.. "Jamen.. det var bare meget ondt" han nussede roligt hendes hånd ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 22:47

''Heey, jeg overlevede jo!'' sagde hun med et lille grin..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:13

Dean nussede hendes hånd vider og smilede roligt til hende, "Ja heldigvis.. Men nu havde vi jo haft nogle gode tider sammen.. både i sengen og ude for sengen" drillede han og grinede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:15

''Mmmmm..'' sagde hun og smilte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:33

Dean smilede bare og nussede hendes hånd vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:35

Hun smilte bare og vidste ikk rigtig hva hun skulle sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:45

"Har du haft nogle kærste siden" spugerte han stille om =
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 22:17

''Hmm.... nix'' sagde hun med et lille grin..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overrasket.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Overrasket..   Overrasket.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overrasket..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: