Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natten er ung...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 11:59

Tid/dato: Irl
Sted: Et bord helt ovre i et mørklagt hjørne
Vejr: Slud rundt omkring, lidt sne daler fra den sorte himmel og det er en smule koldt
Omgivelser: En død mand på 20-23, fulde mennesker osv...

Nick slikkede veltilfreds lidt blod væk fra mundvigen og slugte det sidste røde væske der løb fra mennesket der havde været dumdristig nok til at nærme sig Nick og prøve på noget. Det røde i dæmonens øjne var forsvundet og var nu blevet erstattet af det sædvanlige natsorte, for efter dette måltid sultede Nick ikke mere som han ellers plejede. I det mørke hjørne hvor liget og den unge dæmon befandt sig, var der ingen mennesker, for de var alle sammen enten ude på dansegulvet, eller i baren hvor de heftigt flirtede med den lækre, kvindelige bartender stod og servicerede. Ingen så det resterene blod der løb fra manden eller de små krampetrækninger han lavede selvom han var død og aldrig kunne komme tilbage, dog ville en race godt kunne dufte blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 12:12

Andy kom gående ude på gaderne han havde lige kommet fra sin lejlighed og gad ikke være alene hjemme, han tog sine hænder ned i sine lommer og gik bare uden at tænke hvor han gik hen. han stoppede dog op da han hørte musik fra club'en, han tænkte lidt over det og havde besluttede sig for at stoppe med at drikke. han så hen på de fulde mennesker og sukkede kort *en lille øl* tænkte han og gik hurtigt der hen, han tog sine hænder op af lommerne og gik ind. han smilte stort da musikken blev højere og højere, han så sig omkring på de dansede mennesker. han skubbede en pige væk når hun gerne ville danse med ham, han svarede hende dog ikke og gik bare videre op mod baren. han så sig kort omkring efter om der var nogen han kende. hans blik fald hurtigt over mod drengen *dæmon* tænkte han og vende sit blik op mod kvinden bag baren "hvad ?" spurgte han om og skubbede den anden fyr væk da han bare ville havde hende med i seng, Andy gav en lille lyd fra sig da han hørte hvad hun sagde "bare en øl tak" sagde han og tog nogle penge op af den ene lomme, og lag ikke mærke til at hun betragtede ham. men han tænkte ikke så meget over hendes tanker og smilte mere, over de tanker som fyren som han havde skubbt væk havde. han vende sit stille om mod ham og smilte "hej smukke,, hvad med at tage din Tissemand også finde et andet sted at proppe den ind" sagde han og hævede det ene øjebryn, mens han satte sin ene hånd på sin hofte. fyren så surt på ham og gik et skridt tætter på ham "hvad med at du finder en bøsse café" sagde fyren, Andy begynde bare at grine af ham og så ned på ham da man godt kunne se. at Andy var meget højere end ham, Andy pejede stille mod udgangen "skal vi tage den udenfor skatter" sagde han og lag tryk på skatter, fyren begynde at grine sammen med hans venner og nikkede bare. Andy rystede på hovedet af ham og grinte stort "jeg ville jo slå jer alle sammen uden at i slår en eneste gang på mig, så hvorfor tager i ikke deres små pikkemænd og smutter tilbage til den lukkede" sagde han og viftede lidt med sin ene hånd, mens han gav kvinden pengene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 12:27

Nick lænede sig afslappet tilbage på trods af den høje musik, og lagde mærke til at duften af en anden dæmon indtog klubben og en lille smil fandt hans læber ved tanken om selskab der kunne andet end at skrige. Samtalen mellem Andy og mændene, kunne Nick ikke hører da de var for langt væk og musikken var for høj, men dog rejste han sig med en elegant bevægelse og lod manden ligge så det fra afstand kunne ligne at han var gået i dørken efter en hård nat med alkohol. Dæmonen satte kurs mod baren hvor den anden dæmon også befandt sig, og bestilte en drink for at få smagen af mandens blod ud af munden da det nu havde en klam eftersmag da manden jo havde været fuld, hvilket som regel forringede blod kvaliteten. Nick fik sin drink og behøvede faktisk ikke engang at betale for den, fordi bartenderen så fuld efterhånden. Han befandt sig ikke langt fra Andy...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 12:45

Andy mærkede at duften af dæmon kom tætter på sig, men han ville ikke tage blikket fra fyren. fyren og hans venner så surt på Andy og prøvede at finde på nået ondt af sige, Andy grinte bare af dem og gik hen til fyren "vi kunne jo også bare gå op på et at værelserne og få det overstået" hviskede han blød sødt ind i hans øre, man kunne mærke hvordan fyren stivnede i det. Andy rykkede sig stille væk fra ham igen og hævede det ene øjebryn "det tror jeg ikke lige" hviskede fyren i en høj tone og skynde sig at gå væk, Andy vende sig om og tog sin øl og drak lidt af den. han havde et drillende smil på læben og så stille over på den anden dæmon, inden han vende sig om og gik hen og satte sig over ved et af bordene. han så sig omkring og grinte lidt af dem der dansede *hold kæft de danser dårligt* tænkte han og grinte lidt af det, da han ikke selv syntes at han dansede så dårligt. selv om han ikke kunne finde ud af at danse, han træk sit ene ben op til sig og lag sit hoved på sit knæ. han vende dog sit blik mod dæmonen mens han tænkte over hvornår han sidst snakkede med en dæmon, men han kunne ikke lige komme i tanke om det. han tog sin øl i den ene hånd og drak lidt af den, han lukkede sine øjne i samtidigt og nød smagen meget. han satte den tilbage på bordet og lag sit hoved lidt på skrå *gad vide hvad han laver her ?* tænkte han og fjernede langsomt sit blik fra ham igen, han vende sit blik hen mod sin øl og tænkte lidt og kunne ikke lade være med at smile. han var begynd at blive træt *hvorfor tog jeg dog her hen ?* tænkte han og bed sig i læben da han heller ville havde taget ned til havnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 13:01

Nick slog blikket over på den anden dæmon lidt længere væk, og betragtede stille det lille opgør dæmonen havde med fyren og hans venner, hvis de da overhovedet var det. Et smil spillede på hans læber da dæmonen tilbød et af værelserne, og med det samme susede flashbacks gennem Nick's hoved. Alle de gange han havde brugt de værelser...han havde ikke tal på det længere, men det ville ikke overraske ham, om så tallet var over en million. Med et hurtigt blik på bartenderen vendte han sig om med ryggen til baren og lod sit sorte blik glide over menneskene der dansede, kyssede og...ja. I sin søgen efter et godt bord faldt hans øjne på dæmonen der tilsynladene var kommet alene, og han lagde godt mærke til at dæmonen kiggede på ham, så inden han fik stoppet sig selv, havde han begivet sig hen mod Andy med sin flammerøde drink. "Undskyld, Må jeg sidde her?" spurgte han med en lidt nervøs stemme selv om det overhovedet ikke passede til det han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 13:17

Andy sad inde i sin egen lille verden og smilte svagt imens, men det blev afbrudt når han hørte en stemme tæt på sig. han så stille op på dæmonen og viste ikke hvis det var ham der havde sagt nået, Andy smilte dog til ham og regnede med at det var ham når han stod det og kiggede "du slår dig bare ned" sagde han og tænkte lidt over hvad han lige havde sagt "altså ikke ligefrem slå dig ned,, men mere du sætter dig bare" sagde han og syntes det var lidt pinligt at han lige skulle sige sådan nået, han vende sit blik ned mod sin øl og pillede lidt med den. ved at køre den rundt på bordet og lod sit hoved forblive på sit knæ, han vende dog sit blik kort tid efter hen på ham og rakte stille sin hånd frem "jeg hedder Andy" sagde han og smilte venligt til ham, da han ikke ligefrem var en ond dæmon eller nået i den stil. han kunne dog blive rigtige sur som alle dæmoner nu kunne og når han blev sulten, ellers var han den sødeste person. han tænkte dog stadig på at tage ned til havnen, men den anden dæmon så ud til at være alene så han ville ikke bare efterlade ham der. han bed sig blidt i læben og så kærligt på ham, selv om han ikke lag mærke til selv hvordan han så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 13:28

Nick blev lettet over at se et smil på den fremmede dæmons læber, da han mere havde forventet at se den side af ham som han havde vist fyren og hans venner. Nick smilte tilbage selvom det måske var et lidt genert og forsigtigt smil "nej nej, jeg overfalder bare mig selv" sagde han med et lille grin og trak stolen ud, hvorefter han satte sig. Blikket røg automatisk hen mod liget af den døde mand længere henne i det fjerneste hjørne, og da han ikke umiddelbart kunne se nogle andre mennesker i nærheden af ham, åndede han lettet op. Nick så på øl flasken som Andy legede med, og slog derefter blikket op på ham da hans hånd kom til syne "mit navn er Nick" svarede han med et smil og tog hans hånd og gav den et lille venskabligt klem som en extra hilsen, hvilket han altid gjorde når han mødte nye væsner. Han tog sin drink op fra bordet og drak noget af den, og nød at mærke den svalende fornemmelse i halsen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 13:40

Andy gav også hans hånd et lille klem inden han tog sin hånd til sig og smilte "Nick det er et flot navn" sagde han og sagde det et par gange inde i sit hoved, han lukkede sine øjne træt i inden han åbnede dem og fulgte hans blik over mod manden "der fik du dig et godt middag ?" sagde han og smilte lidt af det og vende sit blik tilbage til ham, og var lidt skuffet at han ikke kom nået før og kunne havde set det. han tog sin øl i sin hånd og drak lidt af den uden at fjerne sit hoved fra sit knæ, han satte den dog lidt efter ned på bordet igen. og bed sig i læben da han ikke viste hvad han skulle sige eller gøre, han vende dog sit blik mod fyren og hans venner som så surt over på ham. Andy blikkede drillende med det ene øje og lavede et luft kys "skat vi ses oppe på et at værelserne sener" råbte han da han så at der var nogle piger der gik over til dem, de gik dog hurtiger end de havde gået hen til dem. Andy grinte lidt af det og vende sit blik mod Nick
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 13:52

Nick smilte og kunne godt mærke varmen blusse op i kinderne og røde rødme pletter folde sig ud som roser, da Andy komplimenterede hans navn "tak Andy...men sig det til mine forældre" sagde han og smilte taknemligt til ham, men kom så i tanke om at begge hans forældre var døde, og det med hans mor var endda hans egen skyld. Det med hans far havde været Sean's ansvar. Han bed sig kort i læben men slap den lidt efter "hmm...jeg blev da mæt...men han smagte ikke ret godt" sagde han med et lille grin og så over på liget igen "han prøvede at skrige, men eftersom jeg havde bidt hans tunge af, var det vidst lidt svært for ham" Nick fandt det overhovedet ikke frastødende da dette jo var hans måde at jage og dræbe på. Først torturerede han dem, og bagefter gjorde han en ende på deres lidelser. Sådan kunne han bedst lide det. Nick's blik fløj over til fyren, Andy råbte til, og det han råbte frembragte et stort smil på hans læber, hvorefter han så ned i bordet for ikke at blive opfattet som Andy's medsamsvorne "godt sagt!" sagde Nick til ham, eftersom han havde hørt noget af samtalen mellem ham og gruppen før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 14:07

Andy nikkede stille og lukkede sine øjne kort i "jamen så må jeg jo gøre det på et tidspunkt" grinte han og åbnede sine øjne igen, og regnede også med at hans forældre var døde som hans egne og resten af hans famile. men det var jo også klart når Andy ikke ligefrem var ung "det er da en skam, jeg fortrakker også folk der ikke har drukket eller taget stoffer" sagde han og rystede på hovedet bare ved tanken om en sjæl der ikke var sød og god, han begynde dog at grine lidt af det han sagde og nikkede langsomt "jamen det var da synd for ham" sagde han i en drillende tone, selv om han ikke syntes det var synd for ham da han ikke rigtigt så mennesker andet end som mad. der var dog tre som han altid ville kunne lide og som var menneske, men ellers syntes han bare mennesker skulle lægge sig til at dø eller mere vente på at dø. han så over på fyren og hans venner og grinte lidt "ja, men han vil bare ikke indrømme at han tænder på mig" sagde han drillende og så over på Nick, man kunne godt høre på Andy at han ikke havde nået imod at indrømme at han var til drenge og ville heller andre havde nået imod det. han lag sit hoved lidt på skrå og hævede det ene øjebryn da de blev ved med at se over dem "hej smukke.. kom dog her over hvis du alligevel skal glo på os,, min hånd har intet imod at være nede i dine bukser" råbte han og tog sin hånd op gjorde luft blowjob, han grinte lidt da fyren og hans venner skynde sig væk der fra for at gemme sig et eller andet sted. Andy vende sit blik mod Nick igen og smilte "udover min hånd kun vil være ned i en fyr's bukser" hviskede han til ham og grinte lidt og lag sine arme rundt omkring sit ben, han stoppede så med at grine og viste jo ikke hvis Nick syntes det var for meget. da han ikke viste hvad han var til "hmm.. undskyld ?" sagde han stille og hævede halvdelen af sin overlæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 14:20

Nick hørte hvad han sagde om forældrene og smilte blot til det da han ikke kunne finde på et passende svar. Drabet på hans mor havde været et uheld. Efter Sean var omkommet - eller det troede de ihvertfald på det tidspunkt - havde moderen ladet sine frustrationer gå ud over Nick og dermed skældt ham enorm meget ud og bebrejdet ham sin storebrors død. En dag hvor det var gået for vidt og Nick stadig ikke havde opdaget sin evne da han jo kun var 14 dengang, var han kommet til at ønske at moderen skulle lide en smertefuld død...Og tja, det gjorde hun så. "Nej, han er jo bare et menneske.." svarede Nick selvom han godt kunne hører at det var ironisk ment pga den drillende tone. Han grinte da Andy nævnte at fyren ikke ville indrømme at han rent faktisk tændte på ham "det vil han sikkert ikke" sagde han og drak mere af sin alkohol fyldte drink. Nick sad og overhørte den 'samtale' Andy havde med fyrene og han kom til at spekulerer på om Andy mon kendte fyren, men det lod det ikke til. "Huh? Nej, det er fint med mig" sagde Nick med et lille smil på læberne da han skævede til ham "jeg er også bøsse så.." påpejede han og vidste ikke om det var godt at afsløre det.


//Haha, det hedder Handjob når det er med hændernex3 Ikke blowjob, så er det oral - sorry, kunne bare ikke lade væreXD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 14:35

//hehe... det ved jeg da godt :b så jeg har ikke lavet en fejl x'D .. han lavede nemlig luft blowjob... x'D mærkeligt at lave luft handjob//
_________________
Andy smilte svagt til ham og nikkede og vende sit blik mod manden og nikkede "det har du ret i.. men det kan jo stadig være synd for ham" sagde han og træk bare på skulderne da han jo var ligeglad med manden, han var jo alligevel død så det var jo intet at gøre "nej det vil han nok ikke, men det kan jeg godt forstå hans venner er jo tæt på ham.. selv om jeg intet har imod at sige det, men det kan være svært for folk der er igang med at finde sig selv" sagde han og rystede kort på hovedet af sig selv og kunne ikke fatte hvad han lige havde sagt, da han ikke var den type der gad lyde klog når han ikke var særlig klog syntes han selv. han tog sin øl og drak det sidste og lag flasken ned på bordet og lod den trille afsted og ned på gulvet, han grinte kort da han hørte lyden at en flaske der gik i stykke "når okay, det kan jo gøre nogle folk sure over det.. tror også det er mest de der folk der er hetro" sagde han og tænkte lidt over det inden han gav et kort nik fra sig. og så tilbage på Nick og smilte stort "drenge er også bedre end piger" sagde han og lukkede sine øjne drømmende i ved tanken om sex med en fyr, han kom dog hurtigt tilbage til verden da der stod en sur fed man og spurgte om hvordan flasken havde gået i stykke "det var de der fyre der over" sagde han og åbende over på fyren og hans venner "og jeg havde ikke engang nået at drikke den færten" sagde han og manden nikkede og gav ham en ny øl inden han gik ned til fyrerne og begynde at snakke med dem "han er meget sur nu, han smider dem ud lige om lidt" nået han at sige inden manden råbte at de skulle smutte nu, Andy grinte lidt og tog sin nye øl og drak lidt af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 14:43

//What?! okay, ved ikke om det er min hjerne der er gået i spas? har mindre end 3 timer at sove i så jeg burde nok gå i seng nu...skrives imorgen^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 14:45

//okay natti nat :b .. ellers gider du bare ikke skrive med mig x'D hehe ej//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:13

//Nej nej, selfølgelig gider jeg ikke skrive med dig, og det er da også derfor jeg skriver med dig nuxD Tsk tsk...//

Nick var rimlig ligeglad med manden og kastede bare et kort blik på ham som han sad der og manglede dele af halsen, læberne og desuden ejede liget heller ingen tunge mere da Nick jo havde bidt den af mens de sad og snavede. Han betragtede egentlig døden som noget romantisk, og det var nok også derfor han altid brugte dem han lige havde været i seng med, eller dem han lige havde flirtet med som bytte. "Du har nok ret...han er sikkert udsat for gruppepres" sagde han og vendte blikket mod den lille gruppe mennesker længere væk fra dem, og hans kulsorte øjne faldt på fyren som Andy yndede at provokere "men hvis i var alene så var det nok en anden sag..." hans silkebløde smil fandt læberne og han løftede sin glas op til munden igen, og drak resten. Nick fulgte hans hånd med øjnene da Andy drak resten af sin øl, men da flasken ramte gulvet og blev knust til skår, smilede han blot drilsk. "Jeg forstår ikke hvorfor man har den slags fordomme over bøsser og biseksuelle.." sagde Nick en smule irreteret over tanken om at han ikke kunne gå med sin kæreste ifred for folks blikke, men han vidste jo at deres stirren også kunne have noget at gøre med at de lignede hinanden så meget, at de fleste ville kunne gætte at de var brødre, eller ihvertfald familie. "Ja...personligt synes jeg, at fyre er mere spændende..." svarede han og tænkte lidt før han sagde det næste "...også er de også bedre i sengen" et drilsk smil spillede på hans læber, mens hans tanker faldt på Sean. Nick blikkede med øjnene da manden kom hen til dem, men et lille grin undslap ham da Andy løj, og besyldte fyren og hans venner. Det var nok lidt ondt efter Nick's mening, men stadig sjovt, og da Andy forudså mandens næste træk, blev han faktisk lidt nysgerrig på det "hvordan vidste du det?" spurgte han en smule undrene og lagde let hovedet på skrå. Han vidste jo godt at man ville kunne gætte sig frem til hvad manden ville gøre, men alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:31

//ja sikker :b .. snøft snøft x'D lad være med at skrive så meget x'D hahaha //
___________________________
Yo grinte lidt og træk på skulderne "nemlig, det er lidt synd for ham" sagde han og så bare over på gruppen og grinte svagt "så ville han nok rive mig op på et af værelserne" sagde han og vende sit blik mod Nick og var endelig glad for at han havde kommet så han havde nogen at snakke med, han drak lidt af sin nye øl og tænkte over om han skulle fortælle ham hvordan han viste det. han satte sin øl på bordet igen og nikkede "ja jeg hader det nogle gange, men når jeg har Dean tæt på mig så betyder deres meninger intet" sagde han og kunne ike lade være med at smile lykkeligt, da han var virkelig stolt over at han havde Dean og ingen anden "alt er bedre ved drenge, både sex, kys og den kærlighed man får af dem" sagde han og lukkede sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile "hmm" sagde han tænkene og åbnede sine øjne og smilte drillende til ham "jeg kan læse tanker" indrømmede han og grinte lidt når den fede mand kom ind igen, og gik om i baglokalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:54

//Det er fordi du skriver meget at jeg gør det^^//

Nick smilte og så ned i sit glas mens han vibbede lidt med det, så den resterende røde væske flød frem og tilbage i bunden "fantaserer man lidt hva'?" spurgte han og så op på ham med et drillende glimt i øjet. Han regnede med at denne Dean var Andy's kæreste da alt andet ville være mærkeligt i forhold til den måde han beskrev ham på "ja, man må jo lære at ignorerer dem der stirre og provokere en med at man er anderledes" sagde han, selvom han ikke selv havde vænnet sig helt til det endnu "elsker det...fyrene ved præcis hvad man vil have i modsætning til pigerne...ikke fordi jeg kritisere dem, men det er bare min holdning" sluttede han og satte glasset på bordet. Nick smilede lidt nysgerrigt da Andy afslørede sin evne, og tænkte lidt om han skulle opgive sin bare for at være fair "praktisk evne at have...har jeg altid gerne ville kunne" sagde han og satte albuerne i bordet hvorefter han hvilede hovedet i håndfladerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 04:16

//undskyld, men det er ikke min skyld x'D kan ikke huske det halve af hvad du skriver når jeg skal til at svar... hahaha//
____________________
Andy så sig kort omkring og nikkede kort "jepp altid" grinte han og syntes at Nick virkede som en sød fyr, men han lignede en anden han kende men kan kunne ikke lige komme på hvem det mon var. han lod sine fingere lege lidt med sin øl og holde med ham på hvad han sagde "ja det har du ret i selv om det er svært nogle gange" indrømmede han og rødmede lidt, da han kunne flippe ud nogle gange på de mennesker der gloet "det er rigtigt, måske gør du ikke men det gør jeg" sagde han i en drillende tone og smilte ondt til ham, selv om det ikke gik så godt for ham "nogle gange ønsker jeg at jeg ikke havde den" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 04:29

//Men når du svare kan du jo bare rulle ned og se indlæggene under svar boxen? eller hvis dit problem er at skærmen er for lille til at du kan se både indlægget og boxen, så tryk på 'F11'...det forstørre computer skærmen^^//

Nick grinte lidt af hans tilståelse og synes faktisk at Andy var venligere end de fleste dæmoner, for nogle var jo i så dårligt humør hele tiden og nogle gange var de direkte onde mod folk. Han nikkede svagt og vidste godt hvor svært det kunne være at ignorerer dem med stirrende blikke "de kan tro og synes hvad de vil, men vi bliver aldrig som de regner med" sagde Nick og smilede let. Han betragtede Andy's onde smil lidt, men lod bare være med at kommenterer og så ned i sit glas "er det da hårdt at vide hvad folk tænker?" spurgte han og slog blikket op på sin meddæmon igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 04:36

//det ved jeg godt :b men glemmer det igen når jeg ruller op for at skrive igen x'D//
_____________
Andy så bare på ham og grinte lidt af ham og træk på skulderne "jeg vil ikke stoppe med at tænde på fyre bare fordi folk ikke vil havde det, jeg er som jeg er og hvis man ikke kan lide det så kan man jo bare smutte" sagde han og bed sig kort i læben, og tænkte stadig over hvordan det kunne være at han lignede en han kende så meget "jep, mest når folk tænker nået om min kæreste" sagde han og kunne huske hvor mange han havde lyst til at slå pågrund af ham "du ligner en jeg kende ?r" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 05:11

//Nånå okay så^^//

Han nikkede og smilte lidt da han hørte hans grin "præcis...man skal aldrig ændre på sig selv selvom folk synes man er åndsvag. Så er det dem der har et problem - ikke en selv" sagde han da han jo havde masser erfaring på det punkt. "Du skal ikke tage dig af det. Folk er nogle idioter for tiden" rådede han alvorligt og lavede et lille hovedkast mod de dansende mennesker der beviste sandheden i hans ord, der de rent ud sagt lignede idioter. Nick bemærkede godt Andy's blik der, det meste af tiden hvilede på ham, og han måtte indrømme at han blev en smule overrasket over dæmonens spørgsmål og tænkte lidt på hvad han kunne svare "nu har jeg jo lige mødt dig...så jeg ved jo ikke så meget om hvem du kender?" sagde han og hævede spørgene et øjenbryn "du kan jo prøve at give mig navnet på personen...så kan jeg se om jeg kender ham eller hende?" forslog han og satte glasset fra sig på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 02:42

Andy så lidt på ham og nikkede som svar, og smilte og var næsten 100 på at han lignede ham "Sean ?" spurgte han om og bed sig hårdt i læben og havde et problem med at tænke på ham, da han ikke viste om der ville ske nået med ham. selv om Dean havde sagt at han ville slå ham, han lod sine fingere lege med flasken inden han drak lidt af den igen og smilte bare til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 03:01

Nick spærrede overrasket øjnene op og så på ham med forbavselse "ja" sagde han og undrede sig lidt over hvordan de to kendte hinanden, men okay, nu var Sean jo fri og kunne gå hen hvor han så end ville "han er min storebror" tilføjede han og tænkte lidt på deres genforening i Petronia. Et smil krydsede hans læber ved tanken om den nat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 03:06

Andy så på ham og nikkede "når så er der jo en grund til at i ligner hinanden "sagde han og bed sig i læben og strøg sine fingere over sin hals, han lukkede sine øjne i og rystede kort i sin krop ved tanken om den dag. han viste ikke hvis han skulle smile eller græde, han drak det sidste af sin øl og rejste sig stille op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 03:13

Nick så blot på ham og nikkede til det han sagde hvorefter han opdagede hvor Andys hånd havde strøjet over "hvad skete der den dag?" spurgte han og hentydede til da han havde mødt Sean, for Nick kunne næsten regne ud hvad hans bror havde gjort. Andys bevægelse havde afsløret det. Han fulgte ham med øjnene da han rejste sig fra stolen, men gjorde dog intet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natten er ung... Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er ung...   Natten er ung... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natten er ung...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Her Om Natten...
» Natten derpå...
» natten er ung - Demetri
» Floden og natten.
» En tur om natten - Mathias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: