Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 uUUUUuhhuuu

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 20:45

Dag : irl
Dato : irl
Tid : 21 tiden
Vejr : Koldt udenfor
Sted : The Reggie Club
Omgivelser : Dansene kroppe.
Påklædning : http://x17online.com/Kirsten%20Stewart/kstewrunaways.jpg
Hår og make up: som på bilelde.

Hayley gik roligt rundt inde på the reggie club med roligt smil. Hun havde en øl i hånden og gik hen og satte sig ved et bord alene. Hun smilede roligt og tog en smøg i munden og tændte den og pustede rolgit røgen ud af næsen . Hayley kiggede rundt på de folk der var der, og der så ikke ud til og være nogle hun gad og snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 21:00

Melenie kom ind uden besvær ind på the reggie club. Men der var så mange mennesker at det var lidt svært for hende at undgå at rør ved folk, hun gik lige så rolig hen til baren, hun besluttet hurtigt at købe en drink for det ikke så ud som om hun ledte efter nogen. Hun så sig lidt omkring uden at noget virkede interessant, men pludselig så hun, en ung pige som ikke lignede andre menneske piger, men Hun prøvet alligevel at finde en sød fyr som måske var lidt interessant.




HENDES TØJ TIL I AFTEN
uUUUUuhhuuu Emma+watson+hottest+photo


Sidst rettet af Melenie Ons 17 Mar 2010, 22:42, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 21:06

Hayley fik mistede pusten I det Melenie kom ind. hun slukkede smøgen og holdte godt øje med hende. og vile ahve fat i hende så hun kunen få noget blod. Hayley tænkte lidt, *Jeg kan gører hende til min egen* tænkte hun og smilede stort. Hayley rejste sig og gik over og satte sig ved sidden af hende men kiggede ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTirs 16 Mar 2010, 22:50

Melenie kiggede hurtigt på Hayley, og forstod ikke lige hvorfor hun satte sig ved siden af hende, Hun trak sig lidt på skuldrene og nippede lidt af sin drink, Melenie så lidt rundt imens, hun ventede lidt på sin veninde, men hun sukket og stirrede hurtigt på DJ, og nippet lidt mere fra sin drink. Melenie kiggede hurtigt over skuldrene på hayley der sad ved siden af hende, Melenie følte sig anspændt over hvor hendes veninde blev af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 00:31

"Hej" sagde Hayley lidt efter og sendte hende et smil. "Hmm" mumlede hun for sig selv da hun tog en tår af sin drik.. Hayley sørede for at Melenie ikke kunne se hendes øjne da de var røde. "Hayley" Hun rækte hånden fem imod hende. Hayley kiggede på hende men havde sit hår op foran sine øjne så Melenie stadig ikke kunne se hendes øjne. Det ville også værer dumt for så ville Hun jo opdage at Hayley ikek var som ander piger i det her rum. men det var hun nu heller ikek .. hun var jo meget smukker og drengene kiggede meget på hende. Men Hayley var forelskert og gad ikke og glo rundt. da hun var sikker på hvem hun ville ahve. men hun brugte meget sin skønhed når hun skulle finde en og drikke af ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 19:01

Melenie kiggede chokket på Hayley men smilede så venligt hun kunne, hun gav hånd til Hayley men følte at der var et elller andet der ikke passet med pigen som sad ved siden af hende. Melenie kiggede godt på Hayley men hun kunne ikke se hendes øjne, og det synes hun var lidt mærkeligt. Melenie tog sig lidt mere sammen og hilste ordenligt på Hayley "hej, Melenie" svarede hun lidt usikkret på sig selv. Melenie tænkte lidt for sig selv *Hvorfor er jeg så overtroisk, det skulle jeg slet ikke være men det er jeg, hvor irriterende* Melenie tog lidt mere af sin drink, og smilede sødt og venligt til Hayley.


Sidst rettet af Melenie Ons 17 Mar 2010, 22:38, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 20:50

Hayley smilede svagt og kiggede på hende. Hayley gav hendes hånd et blidt klem og slap lidt efter hendes hånd. Hayley kiggede på Melenie's hals da hun slugte det hun drakte og bed sig hårdt i læben og fik bare mere lyst til og æde hende. "Hej" sagde hun bare. hayley's stemme var meget tør.. * Hmm... Hvorfor kan du ikek bare belle den der lorte drik så komme med mig.. så jeg kan æde dig.. * tænkte hun og smilede stort.. men kigged ehurtigt væk da hun så på hende. hun ville jo ikek have at hun skulle se hayley havde røde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 22:30

"hey... er du okay" Melenie så uroligt på Hayley. *Hvorfor ser hun sådan på mig, kunne hun være?* Melenie rystede tanken ud af hovedet, *selvfølgelig ikke det* tænkte hun for sig selv. Hun lænede sig frem for at se om Hayley så dårlig ud, hun smilede for at være venligt. Hun gispede lidt, da hun fik et chok af en som skubbet hende lidt på ryggen. hun vente sig om for at se hvem var, men da hun så på Hayley igen, synes hun at Hayley så mærkligt på hende, hun kiggede lidt rundt igen af usikkerhed *men hvorfor ligner det at hun vil spise mig* det gav et sæt i hende da hun tænkte på det, nu blev hun meget urolig af situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 22:48

"Jeg.. har det fint" hun sank en klumb og kigegde lidt væk fra hende da hun bøjede sig frem for at se Hayley var okay.. Hayley tog sin øl og lukkede æøjne da hun begyndte og drikke af den. "Er du okay" spugerte hun .. Hyaley hentydet til at hun jo var blevet skubbet Hayley satte ølen.. "Vil du med ud og have noget frisk luft" spugerte hun og smilede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 23:29

Melenie himlede med øjnene, men smilte så "ja jeg har... det helt fint, jeg tror bare de er lidt for fulde her" Melenie grinte lidt for sig selv, men synes stadig at Hayley virkede lidt mærkelig. Hun tænkt lidt over Hayley lille tilbud om at gå en lille tur og få noget luft, hun kunne lige så godt få en ny ven når hun nu var flyttet til byen, hun nikkede en gang, og prøvet at rejse sig fra stolen, der var så mange mennesker nu at det var lidt svært at komme forbi dem, de komme ud af den store fest og ud på garden Melenie så lidt op på himlen og trak vejret godt ind, hun så smilede på Hayley og sukker tilfreds med at komme ud fra den lorte fest inden på the reggie club, der var så mange stjerner at hun helt glemte Hayley stod ved siden af hende. "Når... æhm... skal vi gå" hviskede hun helt glad men forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 22:28

Hayley rejste sig og tog fat i hende og hev hende hurtigt med ud af døren og hev hende hurtigt med ud i en gryde og skubbede hende hårdt op af en væg og lagde sig op af hende og tog en hånd for hendes mund og sætte tænderne i hende og sprøjtede sin gift ind i hende og smilede lidt over det.. hun sugede lidt af ehndes blod og trak sig lidt væk fra hende og lod hende lide.. Hayley smilede tilfreds ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 22:33

Melenie så det ikke komme hende var ved at skrige men nået det ikke, Hayley lade sin hånd på hendes mund, hende mærkede en store smerte i sin hals, hun prøvet at skubbe Hayley væk med det misløst, da Hayley slap hende røg hun ned på jorden, hun skrig af smerte og vred sig så meget at det gør det hele værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 22:38

Hayley griende lidt.. "Lig stille.. ellers gør du bare smerten værre" Hayley gik hen til hende og sætte sig oven på hende og lagde en hånd på hendes mund. "Rolig.. jeg skal nok passe på dig.. du er igang med og blive forvandlet til vampyr.. en af mine.. JAAA!!" Sagde hun glad og smilede til ehnde selvom hun stadig led..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 22:47

Melenie gjord store øjnene af Hayley, hun rystede på hoved og så så vantro på Hayley, hun var både bange og forvirret på samme tid, hun prøvet igen at få Hayley væk fra sig, da hun lade sig overpå hende, hun stønnede af den smerte der kom mere af, hun vred sig mere og følte sig mere svag og stærkere på en mærkelig måde *hvad mente hun med at jeg er ved at blive til en vampyr, der findes jo ikke overnaturlige væsner, det kan ikke passe* tænkt hun helt forvirret, men efter lidt tid, var hun ikke så bange mere, det forvirret hun endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 22:57

Hayley grinede bare og smilede til ehnde. "Dygtig pige" sagde hun bare da hun lod værer med at skrige. "Hmm" Melenie vil ikek lide så længe mere før hun var blevet til vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 02:19

Melenie så med store øjerne på Hayley, hun følte sig træt men var det overhoved mere, men meget mere som varsom og opmærksom og hendes øjnene var mere skarper end før, men det værste var at hendes hals brænde som ild og lava og have en sært trøstig fornemmelse, hun ikke kunne få væk *Hvad er det der sker med mig* tænkte Melenie chokket. Hun slappet lidt mere af da smerten næsten var væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





uUUUUuhhuuu Empty
IndlægEmne: Sv: uUUUUuhhuuu   uUUUUuhhuuu Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
uUUUUuhhuuu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: