Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gå tur ned af gå gaden

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 01:28

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : det er lidt koldt, men solen varmer. skyfrit
Sted : gå gaden
Tid : 15.30
Omgivelser : Folk, caféer.



Aija gik med slentrende skridt hen af gå gaden. Hun missede kort mod solen, som spejlede sig i hendes, lyseblå øjne, og varmede hendes ansigt. Hun havde et svagt smil på læberne. Hun stak sine hænder i forlommen på hendes store mørkeblå hættetrøje, og holdt let fast om sine egne fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:40

Alex smilede let til himlen. Hans brune øjne hvilede roligt op imod den blå baggrund, mens de fik en varmt glimt af solens stråler. Gågaden var fuld af mennesker, så da han kom til at støde ind i en mand måtte han rette blikket ned imod gaden igen, bare for en sikkerheds skyld. Hans øjne var som altid muntre, med et strejf af morskab, og han fik øje på en ledig plads ved en lille hyggelig café. Alex smilede muntert og gik fløjtende hen og satte sig ved bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:05

Aija så sig omkring med sit rolig blik. Hendes krop var fredfyldt og afslappet. Hendes slentrende skrid gav svagt ekko som alle andres, men en smule anderledes, mere roligt.
Aijas blik begyndte at søge efter et muligt sted at sidde, og på kort tid havde hun er lille bænk i sin synsvinkel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:10

Alex lagde mærke til pigen mellem alle menneskerne. Han rynkede øjenbrynene sammen i en spørgende grimasse. Hvorfor havde han lige set på hende, bland alle de mange mennesker? Det gik op for ham at hun var utrolig køn.. Nej.. hun var smuk. Rigtig, Rigtig smuk. Han smilede muntert og trak på skuldrene. Derr gik det op for ham hvor ensom han følte sig. Han havde lyst til at tale med pigen, men fandt det helt forkert bare at gå hen go sige hej. Sådan noget gjorde man jo ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:18

Aija gik målrettet, men stadig helt rolig, hen mod den lille bænk. Hun rettede kort på sin mørkeblå hættetrøje, før hun satte sig og trak sine ben op i skrædderstilling. Hun fiskede et par høretelefoner op af sin forlomme og stak dem i ørene, hvor hun derefter tændte musikken, så den spillede lavt. hun havde ikke ænset drengen som havde kigget på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:58

Aija sad lidt i sine egne tanker med musikken kørene i hovedet. uden at lægge mærke til det sad hun og nynnede lavt med på sangen. hun stirrede roligt ud i luften med det roligt blik.
Hun så ned på sine hænder som holdt om iPoden og så skiftede hun sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 00:38

//Neiij!? Det troede jeg, jeg HAVDE svaret pååå??? -.- Grr.. Nå. xD

Alex betragtede grinende pigen og listede så hen forbi et træ, og ned bag bænken hun sad på. En del mennesker kiggede lettere undrende på ham, og regnede vel med, at de kendte hinanden. Hurtigt lagde han sine hænder over hendes øjne og lo muntert. "Hey! Gæt hvem!!" Sagde han højt, så hun kunne høre ham for alt mmusikken i hendes ører. Han grinede let. Hun ville ikke kunne gætte det, for de kendte overhovedet ikke hinanden. Hans muntre øjne fik en svag nysgerrighed i sig, han anede ikke hvorfor han følte sig.. tiltrukket? af denne pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 00:46

haha xD.

Aija blev ret forskrækket, og hvinede kort, da nogen var kommet bagfra og holdt hænderne for hendes øjne. Hun havde tabt iPoden ned i sit skød og virkede ret forvirret, da hun ikke genkendte stemmen, men hendes smil bredte sig alligevel. "Ehm..? jeg ved ikke hvem det er" sagde hun stille, med en rolig klang i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 00:49

Alex grinede varmt og slap hende. Han hoppede elegant over ryglænet på bænken og satte sig på hug ved siden af hende. "Jammen så er det da godt at jeg heller ikke ved hvem duuu er?" Sagde han muntert og smilede venligt til hende. "Jeg hedder Alex" Presenterede han og ragte en hånd frem imod hende, samtidig med at det muntre smil langsomt blev til et let grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 00:55

Aija så på den unge dreng som havde forskrækket hende så grusomt. Hun grinede lidt over hans bemærkning, og smilede venligt. Hun tog imod hans hånd og svarede derefter "jamen hej Alex. Jeg hedder Aija"
Hun sad let foroverbøjet og betragtede Alex kort, med samme smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 01:03

"Sikker et kønt navn" smilede han. "jeg kan godt li' det svarter med A" tilføjede hann med et lettere fjoget smil og satte sig så helt ned på bænken. "Jeg håber ikke jeg forskrækkede dig, men jeg kedede mig altså.." Sagde han og overvejede hvor dumt det lød.. Det lød meget dumt. Han grinede dæmpet. "Nånå.. Men når jeg keder mig er det ikke godt, for det går altså ud over andre :3 - og nu var du alene, og jeg havde ikke lyst til at angribe en pige der gik med en kæreste, for jeg er ikke tyben der sådan roder mig ud i slåskampe" Fortsatte han og smilede til sidst bredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 01:09

Aija fniste kort. "tak" svarede hun kort. Hendes smil bredte sig en smule mere inden hun svarede "tjaa.. jeg blev faktisk lidt forskrækket, men det gør nu ikke noget."
"men hvordan ved du så at jeg ikke har en kæreste?" spurtge hun smilende og betragtede stadig Alex.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå tur ned af gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur ned af gå gaden   Gå tur ned af gå gaden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå tur ned af gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: