Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gågaden..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 03:43

Dato : Irl
Årstid : Forår
Dag : MAndag
Vejr : Overskyet
Sted : Gågaden
Tid : Ca. 23.30
Omgivelser : Butikker og diverse bygninger

Lucys bare fødder kunne ikke høres i natten. Hun var klædt i en enkel hvd sommer kjole, og hendes øjne var som sædvanligt skjult af et stykke sort stof. Lucy var meget drevet af sine vaner, og så ingen grund til at ændre på dem.. Men nu var hun jo også meget gammel, og havde tillagt sig vanerne over mange år..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 03:52

Rachel kom gående med hendes engle vinger fremme hun havde ikke nok energi til at trække dem tilbage
hendes ene vinge var brækket og hang bare løst hun bløde dog ikke meget men lugten af blod omkring hende
var der dog hun kiggede rundt og fandt en bænk hun satte sig ned og begyndte at pleje hendes vinge da hun så
en skikkelse af en lille pige "er du faret vild?" spurte Ray (Rachel) og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 03:58

Lucy åbnede svagt munden da duften af engleblod slog hende i møde. Hun lukkede den dog igen da englen snakkede, og smilede blot til hende. "Nej det er jeg ikke miss." svarede hun roligt, og gik med lette skridt tættere på den bænk hvor englen sad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:06

Ray kiggede på pigen og smilte dog følte hun noget mærkeligt omkring pigen hun var ikke
menneske kunne Ray mærke men hun var ikke bange "du burte ikke være så sent ude du kunne
let blive dræbt eller let og let du kunne blive dræbt" sagde Ray og studerede pigen "jeg hedder Rachel men
folk kalder mig Ray og du er?" spurte hun og smilte stadig venligt og imødekommene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:49

Lucys klare barnelatter lød i natten ved den kommentar. "Jeg bliver ikke så let dræbt miss Rachel." svarede hun så, og satte sig op på bænken. "Jeg er Lucy" præsenterede hun så sig selv, og måtte faktisk anstrenge sig for at holde sig tilbage. Det kunne dog ikke ses på hendes ansigt, der stadig var prydet af et barnligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:51

"du er... ikke menneske vel? for de ville være ret så overrasket vis de så en pige med
vinger" sagde Ray og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:53

"For det første miss; Nej jeg er ikke menneske. For det andet; Jeg er blind. Jeg ser ingenting." svarede Lucy roligt, og lod smilet vokse en smule så spidserne af de skarbe tænder blottedes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:57

"undskyld jeg mente ikke at sige noget dumt jeg viste ikke du var blind" sagde
Ray med en lidt trist stemme hendes venstre øje er næsten blindt så hun ved hvordan det
er nogne acceptere det dog andre gør ikke "du er en vampyr" sagde ray efter at ha set tænderne
hun virkede ikke bange men heller ikke overmodig ray var vel nok en der bare accepterede tingene
som det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:07

Lucy nikkede lidt. "Og det har jeg været i meget lang tid." sagde hun, og lagde hovedet svagt på skrå. "De dufter utroligt meget af blod." gjorde hun så Rachel opmærksom på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:00

Ray kiggede på hendes vinge og smilte så selvom Lucy ikke ville kunne se det
"min vinge er brækket og jeg har nogne sorg, ikke dybe sorg derfor lugter jeg af blod jeg kom
op og slås med en demon og en vampyr det er svært når der er to men jeg vandt tilsidst " sagde Ray med en
stolt tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:05

Lucy lagde let hovedet på skrå, og sagde ikke noget. Hun nød bare lugten af blodet, og overvejede hvorvidt hun skulle angribe, eller lade englen gå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:15

"er du sulten ? " spurte Ray og ville gerne gi noget blod til hende vis
hun havde brug for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:19

Lucy lo ved det spørgsmål. "Kæreste lille engel, jeg er umættelig." svarede hun stadig leende, og rettede sig en smule op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:21

"alle bliver mætte på et tidspunkt " sagde Ray "men selvom du er umættelig ved du vel hvornår du skal stoppe?" spurte Ray "hmm hvor langtid har du været Vampyr?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:38

Lucy nkkede svagt. "Jeg har i mine 3599 år som vampyr endnu ikke dræbt et væsen." Lucy rankede sig stolt da hun sagde det, da det faktisk var lidt af en præstaion at blve så gammel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:41

"EHHH du er ældre end jeg er " sagde ray meget overrasket kunne man høre "men det er utroligt du ikke har dræbt en indnu" sagde Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:44

"Det ville være spild af både godt selvskab og blod at dræbe et væsen." sagde Lucy, og smilede fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:51

"det er rigtig nok" sagde Ray "hvad laver du enlighed ude? bor du i nærheden?" spurte Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 06:54

"Jeg bor hvor jeg har lyst til at bo.. Hvad jeg laver?.. Egentlig ledte jeg efter nogen at lege med.." Et kryptisk smil gled over Lucys milde barneansigt, da hun sagde da sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:00

"bor hvor du har lyst til at bo?" gentog Ray med en spørgene stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:03

"Ja.. Det vil sige, faktisk bor jeg hos Djonn, men det er ikke altid jeg når at komme tilbage før solen står op." Forklarede Lucy roligt, og smilede barnligt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:12

"når" sagde Ray med en forståene stemme hun kende ikke Djonn men det var vel også ligemeget Ray havde boede på gaden siden hun var 8 år det var hårdt men hun var vand til det nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:35

Lucy lagde hovedet på skrå, og lyttede lidt til englen. Diskuterede frem og tilbage med sg selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:13

"du er heldig at du har et sted at bo jeg bor på gaden" sagde Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 04:35

Lucy rystede smilende på hovedet. "Jeg holder meget af gaden. Der er alt hvad man har brug for." sagde hun, og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gågaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden..   Gågaden.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gågaden..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: