Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Underligt sted..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 04:54

Dag :: Fredag den 27 Febuar ^^
Tid :: Tæt på natten.
Sted :: Petronia Night Club
Vejr :: Køligt, kraftig blæst.
Omgivelser :: En den skumle tyber.

Alex skuttede sig irriteret med vinden. Han falmede lettere forvirret rundt på gaden, komplet uvidende om hvor han befandt sig. Hans arm gjorde ondt, kunne han mærke, men det var ikke sådan at han mærkede det så meget. Ud over det havde han flere skrammer på sine bare arme og i hans ansigt. Forvildet tumlede han ind på clubben og overvejede at få noget at drikke så det måske ville hjælpe på hans arm. Måske var den forstuvet? Alex rystede på hovedet.. What ever. "Kunne jeg få et eller andet at drikke?" Spurgte han med en underlig hæs stemme, der nærmest var modsat hans ellers altid muntre, klare stemme. Bartenderen hævede et øjenbryn. "Tjoeh." Sagde han lettere flabet og grinede let. "Hvis du betaler." Alex rynkede brynene sammen og nikkede. "Selvfølgelig, Selfølgelig!". Det var der det gik op for ham at han ikke havde noget i hans ellers fyldte lommer. "Fuck!" snerrede han. "Jeg er blevet berøvet!" Bartenderen kiggede atter på Alex. "Det kunne jeg da godt ha' sagt dig sådan som du ser ud."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:00

Lucy, der allerede sad oppe ved baren - man satte ikke spørgsmålstegn ved hendes alder på denne club -, vendte hovedet mod det menneske der havde sat sig tæt ved hende. Et sort stykke stof var bundet for hendes øjne, men det betød nu ikke så meget for hende. Et barnligt smil prydede hendes ansigt, og fik hende til at se komplet malplaceret ud på en club flydt med så mange skumle typer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:08

Alex kiggede mod døren i håb om at finde en mand med en pung på vej ud, hvilket han selvfølgelig godt vidste ikke skete. Istedet blev han lettere overvældet af det kæreste ansigt han nogensinde havde set. Det så helt engleagtist ud, når man jo tænkte på at de befandt sig på en eller anden beskidt club. En tanke slog ned i ham, og han rynkede overrasket øjenbrynene sammen. "Hej" sagde han med en mere munter, dog stadig hæs, stemme og smilede til pigen. "Hvad laver du herinde?" Spurgte han og lagde hovedet på skrå for at betragte det lille engleansigt. Hun mindede om den lillesøster han altid havde ønsket sig, og det fik ham til at grine en let fyldig latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:14

"Jeg venter" svaret kompromte, og uden betænknings tid. Det ar sådan set også det den kære lille Lucy gjorde. Hun ventede. På hvad havde hun ingen anelse, men hun vidste at hun ventede. "Hvad laver du selv her?" spurgte hun så, og smilede et smil der fik hende til at ligne en der aldrig ville unne gøre en flue fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:31

"Hvem venter du dog på, på sådan et åndsvagt sted som det her?" Spurgte han og hævede øjenbrynene. Han havbde allerede bange anelser, og det kriblede ned af hans ryg. Han kiggede sig omkring og lænede sig ind til hende. "Du må ikke sige det til nogen" Hviskede han og lo dæmpet. han kiggede sig omkring for t 'sikre' sig at ingen hørte dem. "jeg er en hemlig spion" Sagde han med en meeget alvorlig stemme. "Og jeg skal finde en morder" Han kiggede sig omkring og lagde så hovedet på skrå. Så kiggede han igen på pigen og spærrede øjnene op. Hun udstrålede en utrolig kølighed. Hendes hud var næsten hvid.. hendes øjne.. Hun så for intelegent ud. Så grinede Alex muntert og lænede sig igen ind over hende. "hvad laver en lille vampyrpige på et sted som det her?" Hviskede han med muntre varme øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:44

Lucy lo da han nævnte hendes race. "Som sagt venter jeg mister." svarede hun let, og smilede stadig barnligt. Dog foregav hun ikke længere at være et uskyldigt barn. Hun rettede svagt på bindet for hendes øjne, og lagde svagt hovedet på skrå. "Hvordan kan det være De kender til min race?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Underligt sted.. Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt sted..   Underligt sted.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Underligt sted..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: