Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 spøgelses byen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:52

Dato : 25-03-2010
Årstid : vinter
Dag : torsdag
Vejr : koldt
Sted : i Van Martes park
Tid : 23:30
Omgivelser : mange mennesker

Rachel var faret vild i mylret. Hun havde, trukket hendes engle vinger ind så hun kunne
gå iblandt de andre uden at de ville vide hvad hun er. Ray gik videre for at komme lidt væk her var alt for mange mennesker og ende med at komme hen til spøgelses byen hvor hun besluttede sig at blive siden der kun var få mennesker her de andre var nok taget med spøgelses toget eller sådan noget Ray satte sig på en, bænk hvor hun kiggede op i himlen på stjernerne og fuldmånen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 07:57

Nick gik med en lille gruppe venner - kun fyre vel og mærke - bestående af en vampyr, to engle og en elver. Snakken og latteren gik frit mellem dem og de to engle var lettere berusede fordi de lige havde været på Reggie og chille sammen. Den lille flok venner bevægede sig helt ubevidst over mod spøgelses byen og lidt efter lidt begyndte Nick at kunne dufte en anden engel selvom det dog var lidt svært fordi der jo i forvejen var to engle tilstede. Han smilede til de andre og grinte kort af vampyrens kommentar, før hans sorte blik faldt på den tilsynladende ensomme pige der helt alene sad på bænken med de få mennesker omkring. "Nogen der er med på en tur i spøgelses toget?" spurgte elveren med et stort smil og med de ord gik drengene med ind og stilte sig i kø. Nick havde dog fået interesse for den ensomme engel på bænken og smilede svagt til hende mens han stod bagerst i køen.

//sorry ventetiden men der kom noget i vejen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:09

Ray gabte og så så frem og lag mærke til en dreng som svagt smilte det gik op få hende at den han smilte til var hende selv og Ray smilte igen hun så ham og nogne andre stod i kø til spøgelses toget og hun rejste sig op *måske skulle jeg også tag en tur?* tænkte hun og gik hen til køen og stod bagved drengen som tidliger smilte til hende hun syndes dog ikke han lugtede som et menneske men det tænkte hun ikke så meget over Ray kiggede på skinderne toget skulle køre på inderst inde var hun enlig bange for spøgelser og monstre men hun viste det dog ikke til nogen
Ray valgte så at hilse "hej" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:20

Nick smilte lidt tilbage men vendte så blikket mod sine venner foran sig igen, som drillede hinanden. Han lagde dog hurtigt mærke til at duften af engel kom tættere på og smilte svagt for sig selv da han godt vidste at hun havde stillet sig i køen bag ham. "Hey" hilste han og vendte sig halvt mod hende så de kunne se hinanden i øjnene. Han studerede hende lidt med blikket og kom kort til at grine af noget vampyren sagde til de andre, og de havde tilsynladende ikke opdaget at Nick var faldet i snak med en anden person.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:28

"jeg gætter på i også skal op i spøgelses toget?" sagde Ray og kiggede på de andre som var foran "er det dine venner?" spurte Ray og fik øjnkontakt med drengen ray's venstre øje havde en anden farve end det højre venstre øje var meget lyseblåt og det højre var grønt hendes venstre øje var dog næsten blind hvilke hun var van til "jeg hedder forresten Rachel men folk kalder mig Ray " præsenterede hun sig og rekte hånden frem som en hilsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:40

Dæmonen nikkede svagt og fulgte hendes blik mod hans venner "ja det skal vi åbenbart" sagde han og lagde mærke til hendes besynderlige øjenfarve som var uregelmæssig. Han synes egentlig det var meget smukt og unikt da det ikke var ret mange der havde den slags øjne, men dog kendte han selv til det da hans øjne jo ikke var helt sorte som normale blod dæmoner. "Okay, Ray...jeg hedder Nick" sagde han og tog hendes hånd da hun rakte den frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:47

"Nick" gentog Ray for at kunne huske det til en anden gang "hmm er du en vampyr nej vent en dæmon ikk? " spurte Ray og virkede ikke nærvøs eller bange hun var stadig imødekommene som før hun studerede drengen kort igen "hvad laver du eller i her ude? " spurte hun enlig når man tænkte over det så sagde hun ikke så meget kunne man mærke hun viste så heller ikke rigtig hvad hun skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:32

Nick smilede af hendes forsøg på at gætte hans race men smilet var ikke hånligt eller drillende, bare venligt. "Dæmon ja.." sagde han og lagde hovedet på skrå mens han betragtede hende. Han vidste jo godt selv at hun var engel for det kunne han dufte så han nævnte, eller spurgte ihvertfald ikke om det. "Vi besluttede os for at lave noget sjovt og så var der en af os der fandt på at tage herover" forklarede han og gjorde et lille hovedkast mod vampyren, da det havde været ham der havde forslået dem at tage til Van Martes.

//sry hvis det blev lidt spasset men kan virkelig ikke koncentrere mig nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:40

"nårr" sagde Ray forståene "jeg var farret vild og ende op her og istedet for bare at side og se ud i luften kunne jeg ligeså godt tag en tur i spøgelses toget selvom... jeg hader spøgelser jeg er ikke rigtig bange for dem jeg kan bare ikke lide dem " sagde Ray og fik det næsten til at lyde som om de eksisterede i virkeligheden "underligt..alle de dæmoner jeg har mødt indtil videre plejer at angribe mig " sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:55

Nick lyttede til hende og fik et drillede smil på "nurh, skal jeg beskytte dig lille engel?" spurgte han i en lys og pylret stemme og grinte kort bagefter, men han drillede jo bare. Ud af øjenkrogen så han, sin elverven kigge på ham og Rachel *nej det er ikke som du tror* tænkte Nick til ham da elveren kunne læse tanker så Nick vidste at han ville kunne høre det. Nick vendte opmærksomheden tilbage til englen igen og smilte venligt "jeg er ikke den type der bare angriber folk" sagde han og ungik at fortælle hende om sine dæmoniske anfald der tit var utrolig voldsomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:05

Rachel slog Nick blidt i hovdet da han drillede hende og sukkede men smilte så bagefter hun vidste godt det var for sjov "det var godt " sagde hun til at han ikke var den type der angreb folk hun følte dog han ikke fortalte alt men hun spurte ikke om resten da han nok selv skulle fortælle det når han havde lyst. Rachel kiggede på elvern med et spørgene blik da hun pludselig forstod hvorfor elvern gav Rachel og Nick det blik men sukkede så indnu engang uden at kommentere blikket hun tænkte det samme som Nick *det er ikke som du tror* xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:29

"Hey!" udbrød Nick med et grin som vækkede opmærksomhed hos hans venner men underligt nok kommenterede ingen af dem noget som helst. Istedet sendte de dem blot sigende blikke selvom de godt vidste at Nick var homoseksuel, og derfor ikke var til piger eller kvinder, men dog anede de intet om Nick's nuværende partner, Sean. Han smilede til hende da hun udtrykkede sin lettelse for at han ikke bare var typen der angreb folk uden videre "men nu er det jo langt fra alle dæmoner som er agressive, Ray" sagde han og kendte da flere dæmoner som var helt fredelige og ikke ønskede at opføre sig ondt mod andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:37

"virkelig?.. det har du nok ret i men det er sjældent man møder nogen der ikke ser en som en midag" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:42

"Det kommer nok også lidt an på hvordan man er overfor dem" sagde han og lagde let hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 09:47

Ray smilte og nikkede "har du ret i, toget er her " sagde Ray og pejede frem og rigtig nok spøgelses toget var der og de andre var i gang med at stå på toget Ray tøvede lidt men valgte så at stige på toget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:23

//haha, havde helt glemt togetXD//

Nick så tilbage idet hun påpejede at toget var ankommet. Han vendte sig helt og begyndte at gå hen til en af togvognene hvorefter han satte sig, men ingen sad ved siden af ham da hans fire venner jo havde sat sig i de første tomands vogne. Han så på Ray og smilte da han regnede med at hun ville sætte sig ved siden af ham for ellers skulle hun jo sidde alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:29

Ray smilte og satte sig ved siden af Nick turen var langt og for det meste så det ud som om Ray skulle kaste op xD men det gjorde hun self. ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:32

Nick smilte svagt tilbage og betragtede de ynkelige forsøg som forlystelsen lavede for at skræmme ham og de andre "er du bange?" spurgte han og så på Ray med et skævt smil da de var kommet gennem halvdelen af forlystelsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 00:03

"sagde du noget?" spurte hun og kiggede på ham "hff self er jeg ikke bange " sagde hun selvsikker det var nu mere hun hadet at få chok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:51

"Så siger vi det..." sagde han med en drillende undertone og betragtede et par flagermus der hang ned fra loftet og 'skræmte' hans venner som lod som om de blev bange og højlydt skreg for at gøre grin med forlystelsen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spøgelses byen Empty
IndlægEmne: Sv: spøgelses byen   spøgelses byen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spøgelses byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: