Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 You can not run away from me

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:23

Han så godt at hun himlede med øjnene. Og hvorfor man hun gjorde det? Han kunne vel gætte og hans gæt var også rigtigt.
"Fordi jeg er interesseret i dig? Det... Troede jeg at du vist" sagde han og så direkte på hende med de dragende dæmonøjne. Så smilte han igen lettere charmerende før han rettede sig op og trådte ud af de dyre, læder sko som han stilte pænt ved siden af stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:28

Stephenie himlede med øjne. "Jeg spørger da ikke dig hele tiden om det at være dæmon." sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:35

Han så på hende og hævede et øjenbryn.
"Hvis det irretere dig skal du jo bare sige til. Vi kan da snakke om så meget andet" sagde han så mildt og plantede derefter meget spontant og flygtigt et stjålent kys på hendes kind før han gik hen mod hoveddøren med bilnøglerne i hånden. Da åbnede han døren og låste bilen for så at lukke døren igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:39

Hvis Stephenie havde kunnet rødme, havde hun gjort det. Hun sad i nogle sekunder fastfrosset. "Hvor skal du hen?" spurgte hun og hoppede ned fra bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:41

Han vendte sig om og viste hende nøglerne.
"Bare låse min bil. Hvis jeg havde været klog nok til at medbringe en tandbørste havde jeg gjordt det" sagde han med et skævt smil og kørte håret tilbage med et par fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:43

Stephenie rynkede panden. "O...kay..." sagde hun mens hun drejede på hælen og satte sig igen ned på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:47

Han blev bare stående og gned sig let over kæben. Var det i sidste ende uhøfligt af ham at lægge sig til at sove når hun jo ikke kunne? Hun kunne vel godt slappe af?
Så gik han hen imod hende og spurgte stille og mildt, "Er du okay?" spurgte han da han anede hendes stilhed imod hendes ellers så ligefremme væsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:54

Stephenie kiggede forvirret på ham. "Øh.. Ja... Hvorfor skulle der ikke være det?" spurgte hun og rynkede igen på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:55

"Er det noget du vil fortælle om?" spurgte han roligt og satte sig ved siden af hende. Hun skulle ikke hvis hun ikke følte for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:59

Nu blev hun først forvirret. "Nogen gange er du altså lidt mærkelig." sagde hun men kluklo derefter. "Men det er vel det jeg kan lide ved dig." fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:50

Han smilte skævt. Hun sagde det bare, som det var.
"Det er jeg da glad for" sagde han og så på hende.
"Vil du med op?" spurgte han stille. At dømme efter at han var dæmon var der noget helt uskyldigt i hans stemme. Og det var oprigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 04:52

Stephenie trak på skulderne. "Ja, ja" sagde hun og smilede hun rejste sig op fra sofaen og strakte sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 05:47

Han smilte varmt til hende og lod hende fører an op til hendes soveværelse. Han var ret træt men kunne godt blive ved med at snakke med hende lidt endnu når de lå deroppe. Hun så så pæn ud... Og speciel. Men på en nærmest urørlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You can not run away from me - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: You can not run away from me   You can not run away from me - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You can not run away from me
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: