Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kreativiteten er igang

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:18

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : let overskyet, lunt vejr, solskin enkelte steder
Sted : Markedspladsen i Deepshell
Tid : 17.15
Omgivelser : folk, butikker

Aija sad i skrædderstilling på en lille, med musik i ørene og sin lille blok i skødet. hun så rundt på forbigående og så ned på papiret i sin blok. hun sad og tegnede små detaljer hun så fra de forbipasserende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:25

Selene gik rundt mellem gader uden et enligt mål. Hun overvejede at tage en tur forbi en af de mere gemte butikker. Hun manglede nogle urter. Hun var klædt i sort hættetrøje med sikkerhedsnåle der sad på række og to sort og rødstribede nittebælter. Hendes bukser var hullede men på en måde så de ikke så alt for slitte ud. *måske går jeg forbi boghandleren...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:30

Aija så ned på sin tegning og betragtede den lidt. så vendte hun papiret og begyndte på en ny tegning fra hendes hoved. hun tegnede med lette og bløde streger og rolige bevægelser. hendes hoved var fyldt med idéer og de kom allesammen ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:44

Selene bestemte sig for at tage et smut forbi boghandleren. Hun gik over fortårvet med raske skridt. Boghandleren lå på den ANDEN side af byen og det var ikke lige frem en lille landsby udenfor landkortet. Hun overvejede om hun skulle løbe men stoppede pludseligt op. På bænken til venstre for hende sad en pige bøjet over et blok, i gang med en tegning. Hun stod længe og beundrede hvert et strejf med blyanten og så til mens det langsomt blev til det motiv kunstneren havde i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:55

Aija sad fordybet i i sin tegning og ænsede ikke rigtig andet end det og musikken. hun nynnede lavt med på sangen imens. hun stoppede kort og betragted det og gik så igang igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:03

Efter et stykke tid blev det akavet at stå og stirre på hende uden at hun selv vidste det så hun sagde: " Undskyld men, hvad er det du tegner?" Hun smilte blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:10

Aija fik et chok da en pige pludselig stod og snakkede til hende. hun så op på en køn rødhåret pige, med et spørgende blik. hun slukkede sin musik og rakte hende min blog. "selvfølgelig " sagde hun smilende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:16

Selene tog imod blokken og stivnede da hun så tegningen. Hun stod nu i et dilema for selvom det der var tegnet var utroligt flot var det ikke nok til at hun kunne regne ud hvad det skulle blive. Hun ville ikke lyde som om hun bare sagde det som undskyldning fordi det var gremt, tvært imod var hun selv glad for at tegne men DET dér fik hednes til at ligne krudseduller. Selene tegnede kun naturting og dyr, andet kunne hun ikke tegne, når de galdt mennesker blev det til pindemænd. *Vender jeg den på hovedet?!* "Erhm" begyndte hun usikkert. "Du må ikke tro at jeg ikke påskønner din kunst, men der er ikke nok til at jeg kan se hvad det forestiller. Hvad er dit motiv" *Flot Selene, flot...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 11:15

Aija grinede kort. "tjaa min fantasi løber fra mig en gang imellem". sagde hun. "jeg laver nogengange bare noget og så kommer motivet først til sidst, men altså.. det er nok noget allá en pige, men ja den ser lidt underlig ud" sagde hun og smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kreativiteten er igang Empty
IndlægEmne: Sv: Kreativiteten er igang   Kreativiteten er igang Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kreativiteten er igang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: