Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wow! jeg fik et chok!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:45

Tid :: 21:32
Sted :: ved forlystelserne Skydebanen
omgivelser :: mange folk og væsner
Vejr :: Fantastisk lunt og vind stille og himlen er mørk.
Dato :: 27 Marts, Lørdag




Yuuki var taget ned til Van martes park for at prøve deres skydebaner af, Det første hun gjorde var at snyde sig indenfor fordi hun ikke havde fået nogen penge i nu hvilket ville sige hendes løn fra hendes nye arbejde, hun sneg sig over hegnet og gemte sig indtil hun kunne blente sig ind i mængden. hun kiggede nysgerrigt rundt og fandt til sidst skyde banen, Hun kiggede rundt og gik der hen i det hun sagde"Hejsa skal vi væde om penge jeg har ingen nu men du får 100 dask vis det er jeg ikke kan ramme alle 10 ænder, og vis jeg vinder og kan så får jeg 100 dask af dig" han smilede og nikkede i det den splejsede mode tøs stod der og kiggede på ham med disse blanke blå øjne og spinkle arme der ikke lignede de kunne holde et gevær
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:54

Pandora havde godt set Yuuki der havde sneget sig ind i parken, og grinte lidt over det. Hvor var de vagter dog nemme at snøre. Hun begav sig vej over mod skydebanen hvor englen havde væddet om de 100 kroner hvis hun kunne ramme 10 ænder. *Hmm, engel* tænkte hun kort da hun kunne dufte det på hende jo tættere man kom..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:59

Yuuki smilede og tog Geværet og tog Plastik Kuglerne og ladet den som en ægte proff og sagde" Så nu skal du bare se" hun tog geværet og lade det mod sin skuldre og støttede vægten med sin albue mod Bordet og tog sigte, Hun havde begge øjne åbent, hun havde kun 11 skud så kun kunne Kun Misse en Eneste gang., hun tog sigte igen og lukkede det ene øje og lige i det hun skulle til at skyde fornemmede hun et farligt væsen man skulle tro efter så mange år 210 år at hun kunne magi og fornemme hvad for nogen væsner der var men nej hun stank til det så da hun fornemmede væsnet så hun sig over skuldren og havde nær pløkket den stakkels Ejer mand til Skyde teltede ned og sagde"Årh undskyld! jeg fik bare sådan en Chok?? over et eller andet eller en eller anden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:21

Pandora smilte fornøjet da Englen kiggede sig over skulderen, men fik et chok da hun næsten havde pløkket det hele ned også ejeren. ''Ups'' mumlede hun kort, og grinte lidt over det. Pandora trak kort på skulderen men blev så stående lidt fra englen bare for at se hvad der nu skete.



//Damn.. Er vildt ukrea idag -.-'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:27

Yuuki skrig og så mod Pandora men tog så våbnet bestemt i hånden med et smil og tog støtte til bordet igen og denne gang ville hun ikke misse især ikke! når penge og hendes løn Stod på spil!. Hun smilte lumsk og sagde"bare kør den på det højeste den kan" hun smilede og han tændte den efter at ha advaret hende, Ænderne kørte ikke særlig hurtigt men stadig sådan at når man skød efter en speciel and ville anden allerede ha rygget sig, Yuuki smilede og begyndte at skyde mellem ænderne og vær gang hun gjorde det kunne man høre et Ding og se at en and var skud ned, Ding Ding Ding ding sagde det efter hinanden på kort tid og før man vidste af det stod ejeren og talte pengene og gav dem til Yuuki, hun smilte og sagde"det var hyggeligt at lave et vædemål med dig" hun smilede og kiggede mod Pandora igen nu og sagde"Hmm hva grinte du af før" hun smilede og talte pengene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:44

Pandora smilte svagt til Yuuki inden hun svarede ''Dig'' Svarede hun kort og betragtede hende men's hun talte pengene. ''Lille engel'' afsluttede hun hviskende sætningen. Hun smilte kort og kiggede sig omkring for at se hvor mange mennesker der var her på denne tid af dagen. Tydeligvis ikke mange da de fleste var på vej hjem. Nogen var ved at tage den sidste tur og nogen var næsten lige ankommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 06:48

Yuuki kiggede på hende og sagde"Nåårh ja jamen jeg fik bare sådan et chok jeg troede jeg.. Øøøhm??" hun kiggede på hende hun kunne ikke fornemme Pandora var en Vampyr eller noget men kunne fornemme noget ved hende. hun kiggede på hende og sagde"jeg? mener Jeg fik bare sådan et chok pludselig noget forstyrret mig og ja så var jeg vist ved at lave et stort ravage hva??" hun roede sig i sit gylden brune hår og så lidt fjoget på hende og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:04

Pandora smilte et kort smil så lidt af hende's spidse tænder kunne anes. Det forsvandt så hurtigt som det var kommet.''Vampyr'' hviskede hun så kun Yuuki kunne høre hende. Det skadede vel ikke at sige det hvis ikke hun selv kunne finde ud af det. Hun smilte lidt af hende's grin og det fjogede blik. ''Jeps det gjorde du'' Svarede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:08

Der strøg en følse af Nysgerrighed og Skræk gennem Yuuki da hun opdagede tænderne og hørte pandora hviske hvad hun var men værre i nu... Pandora måtte grine inden i fordi hun vidste at hun ikke kunne finde ud af hvad hun var... Yuuki så lidt ned og smilte skævt og så på pandora og sagde"Årh sååå... det er du?? såå var det dig jeg kunne mærke sådan en ? kraft fra??" hun kiggede lidt på hende og smilte så og sagde"sååå skal vi gå?? lidt væk fra mængden??" hun kiggede på pandora og kunne først høre hvor dumt det lød at gå et sted hen næsten uden folk med en vampyr når man var engel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:19

Pandora smilte kort, over hende men dog grinte hun ikke indeni som hun troede. Nej, det var vel meget normalt at der var nogen der ikke havde den bedste lugtesans eller sådan noget. Hun tænkte sig lidt om da hun spurgte om de skulle gå. ''Hmm.. Ja det kan vi vel godt'' Svarede hun og smilte forsigtigt. ''Bare rolig jeg skal nok lade være med at bide dig'' hviskede hun så der ikke var nogen af menneskerne der kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:25

Yuuki grinte og sagde"Hah okay desuden ville det os være værst for dig selv vis du gjorde det fordi jeg nemlig farligt Rawr" hun smilede og roede sig lidt i håret i det hun begyndte at gå stille og sagde"såå?? hvad laver du egenlig her blandt alle ja de mennesker og sådan??" hun kiggede undrende på pandora og syntes det var mærkeligt hun kunne gå mellem folk men hun vidste heller ikke noget om vampyr andet end de var farlig for hendes slags
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:39

Pandora grinte stille af det Yuuki sagde og gik med ''Heh, er du nu sikker på det?'' spurgte hun. ''Jeg.. Trængte bare til at gå lidt og kigge på de forskellige forlystelser, og hvad med dig?'' svarede hun og smilte kort. ''Hmm, nåh jo! Jeg er Pandora'' præsenterede hun og kiggede på Yuuki der gik ved siden af hende. En lille brise fløj forbi dem og tog fat i hende's hår så det forsigtigt slog om hende's ansigt. Hun sukkede kort kastede det hurtigt over skulderen inden hun slog blikket ned i jorden. Pandora havde for længst lært at beherske sig imellem menneskets race med mindre hun var virkelig virkelig tørstig efter blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:42

Yuuki kiggede på pandora og nikkede svagt med et smil på hendes lyse læber og bed sig let i underlæben og sagde"Okay jeg trængte bare til at udforske stedet og tjene lidt penge fordi jeg får ikke løn i nu og lejen skal jo betales selv om den er ret billig" hun grinte og sagde"Årh Mit navn er forresten Yuuki kaname Cross men altså bare kald mig Yuuki" hun blinkede til Pandora og grinte svagt i det hun kiggede på hende og sagde"Såå?? pandora er der noget galt??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:56

Pandora smilte forsigtigt og kiggede op igen ''Nej hvorfor dog?'' Spurgte hun og sparkede til en sten der lå foran hende's fod. De var kommet ret lang væk fra menneskerne og der var kun et enkelt ægtepar og nogle der var på vej den modsatte vej fra Yuuki og Pandora så teknist set var de næsten helt alene der hvor de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:02

Yuuki hævede det ene øjenbryn og så stille på pandora med et smil til sidst og sagde"Nåårh?? jamen ?? jeg syntes bare du så lidt trist ud og ja så har jeg det med at spørge fordi jeg bekymre mig for folk heh Dumme dumme mig hva??" hun grinte og tog sig til hovedet og kiggede stille på pandora
og så mod det gamle ægtepar.. de gik stille i en anden retning. Yuuki så mod en bænk og satte sig stille ned og så mod Pandora og sagde"såå?? hvordan blev du egenlig vampyr??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:13

Pandora satte sig ved siden af hende og smilte svagt. ''Nej det er helt fint'' sagde hun og grinte kort inden hun sukkede. Den her forlystelsespark var ikke helt så sjov i forhold til om dagen, selvom hun faktisk aldrig havde været her?.. Hun rettede sig hurtigt op da hun blev spurgt om det sidste spørgsmål. ''Øhm.. Har du nogensinde prøvet at blive bidt?'' Spurgte hun forsigtigt. Hun kunne sagtens huske den aften som var det igår. Den aften var noget af det tydeligste minde hun havde af sit menneskeliv og hun fortrød nok mest af alt hun var gået ind i den gyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:21

Yuuki kiggede på hende og sagde"hmm har du været her om dagen da??" hun smilede og så nu på hende med store øjne og sagde"Nej aldrig hvorfor da?? eller det var jo nok ikke lige sååh?? sjovt at blive bidt lige midt i det hele eller ved mindre man gerne vil bides??" hun kiggede stille på Pandora og sagde"altså?? ikke for at gøre dig ked eller noget pandora?? vis det ellers gjorde det eller måske kan vampyr ikke græde og undskyld jeg er så nysgerrig jeg har bare aldrig haft kontakt med en vampyr? før"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wow! jeg fik et chok! Empty
IndlægEmne: Sv: Wow! jeg fik et chok!   Wow! jeg fik et chok! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wow! jeg fik et chok!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: