Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alone??

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:53

Tid : 21:31
sted : stranden
vejr : Lunt og Dejligt solen er ved at gå ned.
Omgivelser :: ingen at se
dato :: 27 Marts lørdag.




Yuuki sad for sig selv på en af de glatte sten og så ud over det magiske hav. hun fik et smil hen over de røde læbere og kiggede rundt om sig der var stadig ingen at se desværre. hun kiggede mod den magiske himmel den var så utrolig smuk, Lysserøde skyer og solen var mild orange, vinden tog stille hendes hår og fik det til at flagre som en gudinde, Hun smilede og det lagde sig stille ned af hendes bare ryg, efter som hun havde en Hvid kjole på der gik til lidt over hendes knæer, Hun smilede og rejste sig stille op fra sin havfru stilling og syntes hun hørte nogen komme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:55

youshi var på vej ned til stranden
han gik i sine egne tanker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 07:58

Yuuki så ham og smilte sødt , hun gik stille ned af stenen og gik hen til ham og sagde"Hejsa?? Hvem er du??" hun kiggede stille på ham, hun smilede stadig sødt og stod der foran ham med hånden rakt mod ham og sagde"Årh forresten så hedder Jeg Yuuki Kaname Cross men bare kald mig Yuuki" hun tænkte stille * Hmm?? gad vide hvor han kom fra??*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:00

"youshiro narn i chin"sagde han og gav hende hånden "men kald mig bare youshi eller shiro"sagde han og smillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:07

Yuuki grinte sødt og tog stille i mod hans hånd og slap den så og sagde"Hmm?? Ved du hva så jeg vil kalde dig jeg vil simpelthen give dig et kælenavn jeg vil kalde dig Hiro fra nu af" hun smilede og sagde"altså? vis jeg må??" hun kiggede lidt studerende på ham og smilede lidt mere i det hun roede lidt i sit hår så det sad godt igen i stedet for at ligne sådan en vinge skudt krave??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:11

"heeh fair nok"grinde han
og kigge lidt på hende og smillede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:16

Yuuki smilede og så stille på hiro og sagde"såå?? hiro hvor du fra og hva laver du egenlig her nede så sent??" hun kiggede undrende på ham men satte sig ned på det tørre dejlige varme sand og kiggede op af mod hiro med et smil på læberne og roede sig stille i håret i det hun Kiggede mod solen og sagde"Forresten Hiro er du en engel??" hun så nu nysgerrigt på ham bare hun havde ret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:18

"ja jeg er og jeg kommer fra kilimanjaro"sagde han
"hvad med dig hvor kommer du fra "spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:25

Yuuki så stille på ham med et smil på læberne og sagde"Hmm hvor jeg kommer fra nu skal jeg jo lige tænke tilbage hmm?? nåårh ja jeg kommer fra japan" hun smilede sødt og sagde"Syntes du ikke himlen er smuk i nat" hun kiggede stille mod ham med et smil og strøg hånden gennem sandet og rødmede let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:27

"jo det er den"sagde han og satte sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 21:24

Yuuki smilede til hiro og så stille på ham og så mod havet igen og lukkede blidt øjnene mens brisen stille kørte gennem hendes hår og fik det til at flagre, hun hørte på vandet der brusede op mod kysten og bølgerne der stille ramte de våde sten, hun smilede og sagde"såå?? bor du nogen steder her omkring??" hun kiggede nysgerrigt på Hiro med et smil og bed sig stille i underlæben og sagde"forresten ? hvor gammel er du så??"hun så nysgerrig på ham

//Bare så du ikke bliver bannet ^^ Men du skal faktisk skrive 3-4 hele linjer,
ellers vis de opdager det :S så bliver man vist smidt ud i nogen dage :S//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alone?? Empty
IndlægEmne: Sv: Alone??   Alone?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alone??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: