Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sen eftermiddag på gå gaden

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 03:57

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : let overskyet, lunt vejr, solskin enkelte steder
Sted : Gågaden i Deepshell
Tid : 17.15
Omgivelser : folk og sådan :3


Aija sad på en lille bænk i gå gaden. hun havde et par halvslidte tætsiddende jeans og en stor hættetrøje på, og en lille skulder-posetaske ved siden af sig. hun sad og stirrede på de forbipasserende imens hun stille nynnede med på den sang hun havde i ørene. hun havde et let smil på læben og hendes humør var forholdsvis godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:16

Sebastian havde lige taget en sjæl fra en ung kvinde og slugte sjælen han lod liget ligge i en gyde og gik ud af gyden imens han tørte sig om munden uheldigvis gik han lige ind i en pige "undskyld" sagde Sebastian til pigen *hmm en anden dæmon?* tænkte han da han fangede hendes lugt/duft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:25

Aija fik et chok da en gik ind i hende. hun tav med det samme, vendte sig hurtigto g så på en ung dreng. hun fik hurtigt færden af at det var samme race, så hun undgik at blive sur, som hun kunne blive på mange andre. "det går vist nok.. ingen skade sket" sagde hun og smilede svagt. hun så stadig på drengen, og havde en sjov blålilla nuance i sin øjenfarve nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:33

Sebastian kiggede på hendes øjne og lag hovdet lidt på skrå de var anderledes end andres øjne "det er ikke så tit man ser andre sjæle dæmoner " sagde han smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:41

Aija slukkede musikken og rystede på hovedet. "nej... der er ikke så mange af os her for tiden" sagde hun og smilede lidt mystisk. hendes smil var faktisk slet ikke så mystisk i forhold til hele hende. hendes blik, det svage smil, hendes udstråling og aura... det meste ved hende var mystisk, men på en spændende måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:47

Sebastian nikkede hans øjne var dybblå og mystiske imens resten af ham virkede så normalt han ligenede ikke en dæmon "jeg hedder Sebastian Levi Phantomhive" sagde han og rakte hånden imod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:51

Aija så ned på hans hånd og så fokuserede hun igen på hans ansigt. hun tog imod hånden i en elegant bevægelse og klemte blidt. "Aija.. Aija Valentina Siweh" sagde hun så og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:55

"hvad laver du her ude?" spurte han og kiggede rundt




//skal lige hjælpe min mor -_-" kommer omlidt /
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:01

"mmh.. prøver at få dagen til at gå når jeg ikke rigtig skulle noget" svarede hun. "hva med dig selv? hvad laver du herude?" spurgte hun og lavede lidt sjov med ham



//selv selv lige spise såå :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:19

"er stukket af " sagde han og smilte "min onkel er lidt ahem *hostede* skør, jeg har tilbragt halvdelen af mit liv inden i mit hus, okay halv delen og halvdelen det føles sådan " sagde Sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:32

Aija så på ham. "mmh. jamen så velkommen da. hvis du altså er ny, men jeg har ikke set dig før.." sagde hun. "en lejlighed burde ikke være så svær at finde, hvis du søger en. bare i min opgang er der vist 4-5 ledige" hun smilede lidt bredere og venligere nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:40

"det hus jeg bor i er rigtig min eget villa min onkel, som er lidt skør, tror han ejer stedet " sagde Sebastian "det er ikke så langt herfra "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:45

"mmh. tjaa.. så mangler du jo ikke noget" sagde hun hurtigt. hun prøvede lidt at identifisere Sebastian til hva slags person han var, men det lykkedes hende ikke så godt.. "mmh... du er ikke så gammel vel?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:51

"15 ½ og du?" spurte Sebastian, mange havde det problem, Sebastian var flink når han var mæt og tilpas men han kan også virkelig være led og irreterene vis han er utilpas og sulten hanhar nærmest to personligheder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:55

Aija så lidt på ham. han så ældre ud end han var, og hun plejede ellers at være meget nøjagtig når hun selv gættede en andens alder, så hun var lidt overrasket. "mh. jeg fylder sytten den 30 juni" sagde hun roligt, men smilede ikke rigtigt mere.


//skal se noget i tv, så smutter lige i en times tid :P bye så længe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:58

"ehh virkelig du så ellers yngre ud" sagde han venligt det var rigtig nok i hans øjne lignede hun en på 15 ligesom ham selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:53

Aijas smil kom tilbage igen. "jeg udviklede mig hurtigt som yngre, men det gik lidt i stå da jeg var 14 ½" sagde hun. hun stak sine hænder i baglommerne på sine jeans og så stadig på Sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:59

Sebastian kiggede rundt han virkede på vagt men det var vel også normalt vis man er løbet halv hjemme fra ved halvt menes han enlig ikke må gå uden for men han gjorde det alligevel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:06

Aija så på ham og tænkte lidt, men vendte sig så om og skulle til at gå. hun så igen om på Sebastian. " vil du med rund eller vil du bare stå og glo?" spurgte hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:09

"jeg tror bare jeg står lidt og glor" sagde han og grinte men gik med det var ironinsk "hmm blev du født som en dæmon?" spurte Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:13

Aija smilede roligt og grinede med ham. Hun nikkede kort "ja det er jeg. kedeligt, men sådan er det" sagde hun. "og du?" spurgte hun så og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:22

"det samme jeg blev født som en dæmon" sagde han og smilte "hvad med familie?" spurte Aija og hentydet til om hun havde nogne søskene eller bare andet familie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:42

Aija smilede for sig selv. " heh. ja. 3 stk søskende og både min mor og far lever... de bor ikke her i byen. jeg flyttede væk fordi jeg gerne ville kunne være mig selv" sagde hun og så på Sebastian.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sen eftermiddag på gå gaden Empty
IndlægEmne: Sv: sen eftermiddag på gå gaden   sen eftermiddag på gå gaden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sen eftermiddag på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: