Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En efterårs aften.

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 03:22

Dato : 15. sep.
Årstid : Efterår.
Dag : Tirsdag.
Vejr : Klar himmel og køligt vejr.
Sted : På en natte Café.
Tid : 23:28
Omgivelser : Få folk.


Valencia sad ved et lille bod i hjørnet af den lysdæmpet Café, hun bladrede lidt i et blad foran sig og lyttede til den dæmpede mukom fra de røde højtaler i hvert hjørne af loftet, hun rystede svagt på hovedet af bladets latterlige artikler om slanke mad og kendte mennesker, hun lukkede bladet i og lagde det fra sig, hun så sig lidt omkring og fik sit glas vand, hun nikkede kort som tak og nippede lidt til vandet, vand var det eneste hun lige kunne klare at spise eller drikke når det gjalde mennesker mad og drikke, hun satte benene over kors og studerede de få mennesker her var på den dystre Café, godt hun ikke var sulten, ellers ville de ikke have meget få minuter tilbage af deres menneskelige liv, hun sukkede stille og lod blikket falde ud af vinduet, ud på den mørkbelagte gade.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 03:31

salone gik ind på cafeen for at finde nogen at spørge om vej hjem
hun kiggede rundt, og gik op til baren for at bestille en cola,
og spurgte bar damen "har du et kort?"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 04:53

Valencia så hen på den nyankommende og studerede hende kort, hun var ny, det var tydeligt at se på hende, hun rejste sig fra sin plads og gik hen til pigen, hun stilte sig ved siden af hende og smilede lidt "Jeg kan vise dig vejen hjem ?" sagde hun og så på hende med et venligt smil og et roligt blik, hun kunne vel godt lige få slukket sulten helt, inden hun skulle hjem.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 07:33

salone kiggede op på den unge pige der lige var kommet ovar til hende " nej tak, det er ved at være sent og jeg vil ikke trænge mig på", salone smilede og drak resten af sin cola, rejste sig og begyndte at gå, hun kiggede på sit nye kort, og fandt den vej hun skullee følge.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 17:23

Valencia sukkede og fulgte efter hende med rolige skridt "Du burde ikke gå alene så sent på aften .. og især ikke i Werclare?" sagde hun med en bekymret stemme og så på hende.
hun tænkte lidt og ¨så på hendes kort.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 16 Sep 2009, 21:49

salone kiggede på pigen fra baren "jeg er god til at følge et kort, og jeg vil ikke trænge mig på". hun gik lidt videre uden at se sig tilbege, hun kom til en mørk gade, der lugtede af gammelt træ, hun gik over til en lygte pæl der var tændt for at finde, den vej hun skulle gå. Salone kunne ikke finde den vej hun skulle gå, og begyndte at blive bange hun viskede "bare der var lyst", hun begyndte at gå over til en bænk der stod i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeTors 17 Sep 2009, 02:13

Valencia smilede stille og gik hen ved siden af hende, Hun trak forsigtigt kortet ud af hendes hånd og krøllede det sammen "Lad mig nu hjælpe dig?" sagde hun med et smil og tog fat om hendes håndled og trak hende lidt med sig "Hvad hedder du?" sagde hun stille og tænkte lidt, hun var helt rolig og virkede ikke spor faretruende eller ond ud.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeTors 17 Sep 2009, 02:41

Salone kiggede op på hende og smilede gik lidt videre som om hun vidste hvad vej hun skulle. Salone stod og kiggede lidt rundt, hun vendte sig om og smilede " okay jeg aner ikke hvor jeg skal hen, du må godt vise mig vej", hun smilede et enormt smil "hvis du er sikker på jeg ikke er til besvær" salone kiggede op på hende, "mit navn er Salone, dig?" salone kiggede nysgerit op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeFre 18 Sep 2009, 06:54

Valencia smilede stille og begyndte at gå "Hvor bor du så henne elver pige?" sagde hun som var det helt normalt, hun så kort om på hende med et skævt smil og virkede på ingen måde ond eller farlig.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeFre 18 Sep 2009, 07:01

salone kiggede op, "jeg bor i La Sunisha tæt ved stranden .. tror jeg nok " salone sendte et sødt smil, og begyndte at gå i den retning hun trodede hun skulle i. " hvad med dig hvor bor du? " .. "er du sikker på jeg ikke er til besvær?" Salone kiggede usikkert op.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 07:53

Valencia gik i retningen af La sunisha "Nej du er ikke til besvær .. Jeg skal alligevel samme vej" Løj hun og smilte stille, hun vidste hun på ingen tid ville ha' suget hendes sjæl, hun skulle bare lige finde et passende sted hvor hun kunne få slukket sulten på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 04:32

salone smilede glad " har du altid boet her omkring?" .. salone kiggede op. hun fulgte bare med, hun begyndte at kunne kende stedet og vidste nogenlunde hvor hun var. " jeg tror godt jeg kan finde hjem her fra" .. "tak for hjælpen" salone smilede og begyndte at gå lidt stærkere. da hun var nåer lidt væk vendte hun sig og vinkede "vi ses." hun gik lidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 04:49

Alyss stod i en lille mellemgade og betragtede Dæmonen og Elveren..
Elveren b urde da kunne fornæmme at dette var en Dæmon!?
Alyss mærkede fortvivlelsen..
Måske var hun ikke Elver men bare almindelig menneske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 08:24

Saidi bed sig hårdt i læben og stoppede op, da hun nåede til endnu en gyde.
Hun sukkede svagt og så sig omkring: Hun befandt sig på en smal gade, der blev svagt oplyst af to lygtpæle, der stod parralelt på hver sin side af gaden.
Saidi fugtede svagt sin underlæbe og fnyste irreteret, hvorefter hun gik videre hen af gaden. Hendes blik var koldt og hendes øjne lyste op i nattens skær.
Hun var sulten.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 10:02

Valencia tog fat i hendes arm og skulle til at stoppe sin sult, da hun mærkede de ikke længere var alene, hun så sig opmærksomt rundt, men kunne intet se.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 10:29

En følelse af andres tilstedeværelse kom langsomt frem i Saidi.
Saidi stoppede op og stirrede frem for sig med sammenbidte tænder.
Hun knurrede lavt af de to skikkelse, der stod længere fremme.
Hendes øjnelåg faldt langsomt i, men røg lynhurtigt op, og afslørede et par lynnede mørke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 10:54

salone kunne mærke en underlig følelse, som om der var noget ondt omkring hende. hun var begyndt at blive bange, hun kiggede sig omkring, det føltes som om noget eller nogen holdt øje med hende, hun kiggede op "hva .. hvad er det du gør?" stammede hun skingert, hun prøvede at vride sig løs. hun ville væk, bare væk her fra.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 08:44

Valencia ignorerrede hende og så sig hurtigty omkring igen, Hun trak salone hurtigt vidre og holdte stramt fat i hendes arm så hun ikke kunne komme fri, hun løb så hurtigt hun kunne væk fra de andre, ingen skulle stoppe hende i der her.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 00:30

salone skreg, hun kæmpede alt hvad hun kunde for at slippe fri
"hvem er du?", salones stemme var skinger. Hun vendte hånden mod jorden og prøvede alt hvad hun kunne at få kontrol over jorden, Salone fik en rod præsset op af jorden, lige foran bortførerns fod.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En efterårs aften. Empty
IndlægEmne: Sv: En efterårs aften.   En efterårs aften. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En efterårs aften.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: