Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Venter på noget ubestemt..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:49

Tid: IRL
Dato: IRL
Vejr: Lidt trist, gråt, støvregn.
Sted: The Reggie Club, oppe ved baren.
Omgivelser: Mange halv-stive mennesker.

Jonah sad oppe ved baren på The Reggie Club og betragtede de mange mennesker omkring ham. Nogen var allerede halv-stive, men Jonah var kun lige startet på den første drink den aften. Han sad og nippede stille til den, denne aften var ikke en aften hvor han havde lyst til at drikke sig sanseløst fuld. Han havde bare brug for at muntret lidt op. Vejret gjorde ham tit deprimeret og i dag var ingen undtagelse. Han havde brug for noget... Noget han ikke vidste hvad var... Han havde besluttet bare at blive siddende og vente - han havde en fornemmelse af at dette noget nok skulle komme til ham af sig selv. Og han havde hele aftenen foran sig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:54

Yuuki kom løbende ind af døren helt gennem blødt i sin hvide top og Sine grå slidte jeans, hun kiggede rundt og tog stille sit gylden brune hår væk fra ansigtet og satte kurs mod baren i det hun stille tørte regnen væk fra ansigtet og satte sig ved siden af jonah og sagde"Årh! jeg hader regn ! hader det, altså det vel okay men det gør en så depri og våd og ja .... våd igen" hun grinte lidt og så mod Jonah og sagde"Syntes du ikke også det er helt deprimerende??" hun havde helt lyse blå øjne, som Is nærmest, Hun kiggede på ham med et smil på de lyse læber og tog sig lidt til håret i det hun igen strøg en falden hårlok væk fra ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:19

Jonah smilede til pigen der lige var kommet ind. Han betragtede hendes våde tøj og hendes pæne ansigt. Specielt lagde han mærke til de meget blå øjne. "Joh, jeg sad faktisk lige og tænkte på det," grinede han. "Men man kan også få en del sjov ud af det. Dengang jeg var... Engang elskede jeg at lege i regnen. Jeg savner den tid." Han smilede igen. Pigen fik ham virkelig til at blive i godt humør. Måske var det hende han havde ventet på - ubevist?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:31

Yuuki smilede sødt og så på ham og sagde"Ja du har egenlig ret man kunne hoppe i vandpytter og ja ?? lege vandkrig selv om der var vand haha og løbe rundt i regnen eller sådan noget??" hun kiggede på Jonah og sagde"forresten jeg har vist ikke præsenteret mig selv mit navn er Yuuki og dit er??" hun fik et smil hen på de lyse læber og bestilte en cola for en gang skyld hun var ikke den store drikker,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:06

"Haha, ja! Det gjorde jeg virkelig tit engang. Jeg kan også stadig godt finde på det, men kun når ingen kigger." Han smilede skævt til hende og grinede.
"Jeg hedder Jonah. Jonah Kalasin. Jeg er fra Frankrig." Han smilede. "Skal du ikke have noget stærkere end en cola?" spurgte han og kiggede nysgerrigt på hende. Hun var interessant, følte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:14

Yuuki grinte og rykkede sig tæt på ham og hvisket"Det kan jeg faktisk os godt finde på" hun rykke tilbage og grinte så lidt og sagde"Frankrig Uuh er der ikke utrolig smukt der??" hun så nysgerrigt på ham og tog sin cola op i mens hun kiggede mærkeligt på den og grinte i det hun sagde"Hmm?? noget stærker end Bøvse brus haha ?? det ved jeg ikke er der da noget her der smager bedre??" hun grinte lidt og bed sig let i læben og kiggede på Jonah med et sødt smil over de lyse læber og sagde"Jeg er fra japan eller min mor flyttede der ned og fik mig men ikke med en japaner men jeg har lidt japanske træk hah"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:27

"Haha, fedt, jeg har aldrig før mødt en pige der turde indrømme sådan noget. Men jeg er sikker på at alle gør det i smug." Jonah smilede drillende til hende og betragtede hendes smukke og fyldige læber og hendes meget blå øjne. Han lod blikket glide længere nedad, men tog sig så i det og kiggede op. "Joh, der er meget smukt." Han grinede til hende. *Om der er noget har der smager bedre? Mon ikke hun selv gør. Hun dufter i hvert fald sådan* tænkte Jonah, men han sagde: "Tjah, jeg synes i hvert fald min drink smager bedre. Vil du smage?" Han skubbede roligt sin drink hen mod Yuuki. "Japaner? Jeg har altid været meget facineret af japan."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:38

Yuuki kiggede på jonah og sagde" Heh ja det tror jeg os på de gør men jeg har altid været lidt af et legebarn lidt for hyper eller for livs glad som de fleste siger jeg er" hun blinkede sødt til ham og tog lidt af sin cola igen efter at ha kiggede lidt på den og overvejet hans spørgsmål om hun skulle ha noget bedre??. Hun kiggede lidt ned af sig selv hvor var hun dog bare våd egenlig?? og hendes trøje gennemsigtig, Hun kiggede på Jonah med et smil på læben og sagde" Må jeg virkelig smage din drink?? årh hvor er du dog sød Jonah" hun smilede sødt og gav ham blidt et lille kys på kinden og tog om glasset og tog en tår lidt sensuelt så det ud og stillede den så og sagde"Wauw det smager jo! rigtig! godt faktisk hvad hedder den ?? Sådan så jeg altid kan huske den?? og Jeg har os altid været facineret af japan altså da jeg boede der var det som om jeg ikke kunne få nok jeg måtte bare ud og gå en tur se alt omkring mig men som sagt så er mødre meget over beskyttende så jeg måtte ikke gå uden hende så der blev ikke meget eventyr andet end de 2 nætter jeg stak af men kom tilbage næste morgen ellers ville hun ha flignet men forresten?? Hvad med dig jonah fortæl lidt om dig selv du sikkert meget mere intressant at høre om end mig" hun lagde hænderne under hendes hoved og kiggede på ham med de blanke blå øjne og fugtede let sine læber med tungen erotisk og tænkte*hvor er han dog egenlig smuk og sød og nok den mest nuttedeste fyr jeg har mødt indtil videre?? ja det er han ihvertifald??!*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Venter på noget ubestemt.. Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på noget ubestemt..   Venter på noget ubestemt.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Venter på noget ubestemt..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Venter .. Oo
» Venter.
» Sidder og venter
» Venter på... Åben
» Venter på bagagen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: