Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Englen i Reggie club

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:42

Sted: The Reggie club
Tid: 23.33
omgivelser: folk der danser
date: irl
Dag: irl
verj: stjerneklar himmel/ koldt



Emily sad alene over i et hjørne og så folk der dansede kun havde en drink i hånden og drak den langsomt hun var ikke van til at drikke hun var en engel men ikke en normal engel hendes vinger var sorte og hun var en dødsengel dog havde hun trukket vingerne ind i ryggen så hun lignede et normalt menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:49

Nathan kom ind i cluben med en hel masse venner. Han havde et stort smil på læberne. Nathan elskede og feste men han lavede sjovt nok næsten ikke andet.. Nathan's venenr venner gik ud til alle muliger piger.. Nathan smilede stort og gik op i baren og bestillede 5 øl til nogle af hans venner og en til ham selv.. vennerne kom hurtigt hen til ham. han kiggede rundt og så på en pige (Emliy) og smilede stort.. og blinkede kort til hende med det ene øje..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:54

Emily så overrasket til drengen og kiggede så hurtig rundt for at se om det var til en anden men siden ingen kiggede på ham så pejede Emily på sig selv og mente *blinker du til mig?* hun kiggede på ham spørgene og smilte så sødt/venligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:58

Nathan smilede da hun kiggede rundt og lavede et svagt nik med hovedet som svar på at det var hende han blinkede til. Han smilede sødttil hende men lukkede så øjne og tog en stor tår af sin øl og sætte den så på bordert og sætte sig ved siden af hende og kiggede på hende og smilede til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:05

"hej" sagde Emily og smilte hun rettede kort på hendes pandehår og kiggede på drengen "mit navn er Emily, Emily Loveless Phantomhive" presentede hun sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:07

Nathan nikkede kort "Hey" sagde han og pillede lidt ved sin øl.. han kiggede roligt på hende med et smil. "Ntahn" præsentrede han sig kort da han var skide ligeglade med folks efternavne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:13

"Nathan" gentog Emily for at kunne huske det hun tog en tår af hendes drink og kiggede så igen på Nathan "kommer du her tit?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:17

Nathan nikkede kort da hun gentog hans navn. Han tog en tår af sin øl og smilede til hende og nikkede igen og slugte det han havde i munden. "Ja.. lidt for mange gange" han smilede til hende. "Men har ikek set dig imens jeg har været her" han smilede til hende ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:23

"det er min første gang jeg er her" sagde hun og grinte "hmm du er ikke menneske vel? din aura er anderledes hmm vampyr..nej dæmon ikk?" spurte Emily nyssgerig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:41

Nathan smilede til hende,. "Okay.. Hvad synes du så om stedet" spugerte han med et smil og kiggede roligt på hende. "Jeg er Dæmon" sagde han og blinkede igen til hende og rykkede lidt tætter på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:50

"det er fint men lidt ensomt når man ikke har nogle venner med" sagde hun og smilte "en dæmon huh? jeg er en Engel eller rettere en dødsengel" sagde hun og smilte , Emily rykkede ikke væk da han rykkede tættere på hende hun virkede ikke bange for ham "hvilken slags dæmon?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Englen i Reggie club Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i Reggie club   Englen i Reggie club Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Englen i Reggie club
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: