Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 englen i kulden

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:15

Sted: Deepshell gågade
Tid: 23:33
Dato: irl
Dag: irl
Årstid: Irl
Omgivelser: ingen
Verj: koldt

Emily sad på en bænk og havde høretelephoner på hun var alene og kiggede op i den stjerneklare himmel og på fuldmånen hun nynnede melodien fra den sang hun hørte. "hvor er her koldt" mumlede Emily til sig selv men gik ikke hjem hun ville ikke hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:42

Lucas slentrede roligt hen af gaden. Han havde et par mørke jeans og en stor mørk hættetrøje på, så hans ansigt nærmest lyste op imellem alt det mørke omkring ham. Han ænsede ikke rigtigt noget udover sine egne tanker og spekulationer. Han hørte dog svagt en nynnen og så derfor lidt nysgerrigt rundt. Han troede ikke der var andre end ham selv. Han fik øje på en ung pige sidde på en bænk, og lagde hurtigt mærke til at hun ikke var et menneske og efter han fik færten af hende opdagede han hurtigt af hun var engel. de smukke, smukke væsner.. Så rene og uskyldige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:46

Emily fik færten af en dæmon og kiggede til siden da hun så en skikkelse og opdagede det var en dreng *en anden dæmen?* tænkte Emily og stoppede med at nynne hun studerede drengen men kunne ikke sige hvilken form for dæmon det var men hun var ikke bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:59

Lucas så lidt hen mod hende. han havde lige spist, så mad var han ikke interesseret, selvom engle var de bedste. Han overvejede kort om han skulle hilse eller bare gå videre. Nu havde hun jo set ham, og den lille ynkelige dreng kom op i ham. Han smilede venlig hen mod pigen, og gik så hen mod hende. Hans skridt gav svagt ekko i stilheden.


//smutter lige kort//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:10

Emily kiggede op på drengen og studerede ham "hej" sagde hun og smilte venligt "du..er ikk menneske vel?" spurte Emily hun havde en klar fornemmelse om at han var en dæmon men hun var ikke sikker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:24

Lucas så på pigen og rystede på hovedet. han forholdte sit smil roligt og venlig. "nej. godt gættet" sagde han kort. "jeg formoder da at du heller ikke er siden du spørg?". Hans blik hvilede roligt på hende og han rakte let hånden ud mod hende. "Lucas." sagde han kort og hentydede til at hun også skulle fortælle hvad hun selv hed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:29

"Emily" sagde hun og rystede hånden om en hilsen hun kiggede rundt og da der ikke var andre i nærheden lod hun hendes vinger komme frem dog var hendes vinger iikke hvide som andre engles men sorte hun blafrede med vingerne og smilte " jeg er en engel eller rettere en dødsengel, hvilken form for dæmon erdu?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:07

Lucas nikkede kort. Han så på vingerne da Emily lod dem komme til syne. Han trak sin hånd til sig og stak begge hænder i forlommen på sin trøje. "mmh spændende... jeg har aldrig set sådan en som dig. det er en sjov blandnig af racer. en lys og en mørk, det er sjældent man ser det." sagde han og smilede stadig. "sjældæmon" svarede han kort. Lige over for den pige havde han det fin med at afsløre sig. Der var noget ved hende der virkede lidt spændende, men heller ikke andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:19

"det er kun fordi min far var dæmon og min mor en engel det var derfor mine vinger har en anden farve dog har jeg ikke dæmon dna som sådan" sgade hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:29

Lucas nikkede kort af hendes svar for at virke interesseret, selvom han alt i alt nok var lidt ligeglad. *mmh så er hun nok stadig lige så ren som en normal engel* tænkte han og så på pigen. Han så på hende og smilede roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:44

"du kigger også på mig med de øjne...jeg er ikke et bytte " sagde Emily og kiggede skuffet væk man kunne se hun blev sur hver gang folk gav hende det blik ende det somrelt med at hun ville blive angrebet selvom hun ikke troede han ville overfalde hende var hun alligevel træt og sur af det blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:50

Lucas så lidt undrende på hende. "hvaa? hva er det for et blik jeg ikke kender til?" sagde han og smilede venligt. "hvis du tror jeg vil angribe dig så kan du godt glemme det, jeg har fået mad, og jeg skal ikke have mere.. jeg spekulerede dgo bare over en tanke der lige faldt mig ind" sagde han og smilede stadig. Han så sig lidt omkrig og virkede lidt som om han ikke havde opdaget at det var mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:21

"hvilken tanke?" spurte Emily undrene med hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:57

Lucas så på pigen og tænkte kort om det ville være en god idé at sige. "mmh. Du sagde bare at du ikke havde så meget DNA fra din far og så faldt det mig bare ind at du nok stadig havde et rent sind" sagde han og smilede roligt. Han så lidt rundt igen. Det var blevet en dårlig vane, men han prøvede ikke at stoppe med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:39

"rent sind? nej det har jeg ikke jeg er jo en dødsengel og jeg har et ret så...anderledes arbejde" sagde Emily hun arbejde i militæret dog dræbte hun ikke folk hun var i en speciel afdeling der arbejde med robot teknologi men Emily havde dræbt nu og da så uskyldig var hun ikke, men hun var ikke en blodig morder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:45

Lucas tænkte sig lidt om og trak så på skuldrende. "når ja.. der kan man jo bare se, så havde jeg jo ikke ret" sagde han roligt og smilede. Han stak sine hænder i lommen og så på pigen. Tanken om alligevel at han prøvede at komme tæt ind på hende, og vente på at han ville blive sulten faldt ham dog ind, men.. nej! hun var havlt hans egen race. Han væmmedes kort ved tanken der faldt ham ind. At suge en anden dæmons sjæl, nej tak.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





englen i kulden Empty
IndlægEmne: Sv: englen i kulden   englen i kulden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
englen i kulden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: