Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Genforening

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:52

Jake anstrengte sig meget for at få presset et smil frem, han stilte sig osse op og fik børstet sig af, måske var det ved det være nok nu, denne kamp havde stået på længe nok, men Jake havde ikke tænkt sig at lade ham gå nu, nej tvært imod "Ja der kan man se" begyndte han stadig med sit anstrengte smil, han slog ud med armene og fortsatte "Hvad så med at jeg gir dig selvskab, her til aften" det gav ham kvalme bare at tænke på, men noget i ham ville ikke lade ham gå nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:31

Eugene havde ikke forventet dette "hm..jaja, fint med mig, og når du alligevel skal med så kan du jo vise mig hvor der er bedst at jage" han sagde det i en arrogant tone for at pirre Jake, det var måske lidt anderledes end han havde forventet, men Jake var stadig efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:35

Jake kiggede han på sin 'Far' og han brød sig bestemt ikke om ham, den far han endgang havde beundret og anerkendt, alt dette var der gået i stykker for længst og Jake havde kun minderne om en fjern fortid tilbage "Hvordan skulle jeg vide hvor det er godt at jage " begyndte han mens han rullede med øjnene "Jeg er jo scuro dæmon ligesom mor" afsluttede han og gik op foran Eugene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:31

"når ja på det punkt er du som din mor, det havde jeg glemt" Jake lignede også meget sin mor i udseendet, men af personlighed sin far. Eugene tænkte sig en smule om og mumlede til sig selv "så starter jeg i byen" han skubbede Jake, som stod lige foran ham, til siden så han kunne komme forbi og satte af ind mod byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:42

Jake vendte sig vredt for at give en komentar til hvad han sagde, men nåede det ikke før han var blevet skubbet tilside, *lignede sin mor, på det område*tænkte han en smule fornærmet, nu skulle han pludselig lege den pædagoiske far, det gik ikke så godt for ham mente Jake, faktisk gjorde dette ham bare mere hævngærig, dette måtte vente for inden han nåede at tænke mere over det havde han sat efter Eugene ind mod byen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforening
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: