Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havnen om aftenen (Pandora)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 22:41

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : Lunt men overskyet
Sted : Havnen
Tid : 19:08 (spørg ikke hvorfor 08, det er det bare xD)
Omgivelser : Få mennesker

Zack, sad med benene ud over kanten ved havnen og kiggede ned i det blanke vand *Endnu engang var jeg tæt på at blive smidt ud* tænkte Zack og sukkede højlydt.
Zack tog en sportstaske og kastede langt ud i vandet, og kiggede på den sank til bunds, da den var sunket rejste han sig op og gik langsomt hen mod pakhusene i havnen, med hænderne i lommerne og kiggede ned i jorden, han var lidt ligeglad om han kom til at støde ind i nogen de kunne bare fjerne sig kunne de.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 00:04

Pandora gik tilfreds ud af gyden længere henne. Hun tørrede en lille bloddråbe væk fra sin hage og tørrede den hurtigt at i sit ærme. Der var helst ingen der skulle se den. Godt nok var der ikke særlig mange mennesker men de skulle helst ikke se blodet. Hun gik imod Zack men havde endnu ikke algt mærke til ham.


//Hvorfor 8 xD?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:00

Zack så en pige kom gående mod ham så han stoppede op, de var de eneste i gaden, han havde set hende fjerne noget fra hendes hage og kunne uden problemer gætte sig frem til hun var vampyr så i løbet af ingen tid stod han med 2, 45. kaliber pistoler og pegede på hende. Med sølvkugler. "På knæ!" råbte Zack beodrende og gik langsomt tættere på "Bliv der!" sagde han og skyndte sig ind i gyden for at tjekke om ofret stadig var i live, men han sørgede for ikke at slippe hende af syne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:11

Pandora himlede kort med øjnene men stoppede dog op og ventede på at jægeren kom ud fra gyden igen. Mennesket var dog stadig i live men svævede mellem liv og død. Hvorfor også lige en jæger? Hvorfor også lige nu? Hun sukkede. Det var dog også typisk hende altid at støde ind i en jæger i tide og utide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:28

Zack smed mennesket over skulderen og lagde en pistol mod vampyrpigens nakke og afsikrede den og sagde "Jeg gir dig to valgmuligheder nu, og vis du ikke overholder dem dør du, 1. du stopper med at lemlæste mennesker og drikker dyreblod fra nu af, og tapper kun lidt blod fra menneskene uden de blir lemlæstede eller dør, eller 2. jeg plaffer hjernen ud på dig nu?" Zacks iskolde stemme mente det virkeligt, og han ville ikke tøve med at plaffe hjernen ud på Pandora, han var vant til at dræbe dyr, og vampyrer og de andre væsner var jo heller ikke rigtige mennesker, de var også en slags dyr, mente Zack så han havde intet problem med at fyre hjernen ud på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:43

Pandora vendte sig om, tog fat om han's håndled og vred han's hånd om så han tabte pistolen. ''Det kommer aldrig til at ske kære jæger'' hviskede hun koldt og kiggede ind i han's øjne. De blå iskolde øjne borrede sig ind i Zack's og hun sendte ham et kort smil. ''Og hvordan havde du så i det hele taget tænkt dig at du ville kunne få mig til det?'' spurgte hun. Hun havde sparket pistolen væk så den lå nogle meter fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 01:52

Zack viklede hånden løs ved at rive hånden mod hendes tommelfinger og vred så hendes arm om på ryggen og satte den anden pistol mod hendes nakke og foden i ryggen på hende mens han holdte i armen så hun, ikke kunne bevæge sig, Zack afsikrede pistolen og sigtede hende i nakken "Det var for dumt, så du ikke jeg havde 2 pistoler, en i hver hånd, og jeg har flere" sagde Zack frygtløst, men retfærdigt, han havde tabt personen da hun havde slået den første pistol ud af hans hånd, så nu havde han meget størrere bevægelsesfrihed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:00

Pandora hvæsede utilfredst af ham, og sagde intet til det han sagde til hende. ''Du får mig ikke til at drikke dyreblod!'' snerrede hun irreteret. Det var dog typisk! Altid skulle de forbandede jægere vinde over hende, eller så var de bare stærkere end hende. Hun ønskede af alt lige nu at hun ikke var vampyr. Bare være et helt almindeligt menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:34

Zack stirrede på hende og fyrede så pistolen af lige ved siden af hovedet på hende "Jeg gav dig to valgmuligheder, skal du bruge betænkningstid?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 02:41

Pandora gispede kort og hvæsede irreteret. Hvis der dog bare ville komme et tilfældigt ægtepar eller noget så hun ville kunne slippe væk eller noget. ''Nej. Du må tvinge mig'' hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:49

Ingen kom lige nu men nogen havde hørt skuddet, men de regnede det for at være normale småkonflikter som gik over, så ingen ringede til politiet eller noget, Bruce satte pistolen mod Pandoras nakke og begyndte at tælle ned fra 5 "5 - 4 - 3 - 2" han lavede en stor pause og stoppede lidt med at tælle før han grinende sagde "Skal jeg virkeligt plaffe hovedet af dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 04:11

Pandora sukkede kort, og tænkte imen's han talte over hvad hun nu skulle gøre. Overgive sig eller lade ham dræbe hende?.. ''Fint'' hviskede hun og hentydede til at han nu havde vundet denne kamp og hun nu ikke skulle drikke blod fra mennesker men dyr..

//Dhoor altså xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 04:27

"Det var jo slet ikke så svært vel?" sagde Zack venligt som om intet var sket, men han fjernede sig ikke fra hende "Men hører jeg du har dræbt et andet menneske igen, eller tager dig i det, så slipper du ikke." sagde Zack stadigt helt venligt, som om de bare havde en kammeratlig samtale og intet var galt eller noget, selvom han for mindre end 15 sekunder siden havde været ved at skyde knoppen af hende, og han ville ikke have tøvet med at gøre det, og det vidste han også godt selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 04:33

''Fint'' hvæsede hun. Pandora vred sig ud af han's greb og så koldt på ham. Det var dråbent! En jæger havde fået hende til at lade være med at drikke blod fra mennesker og istedet drikke blod fra dyr.. Men nu havde hun altså overgivet sig og hun plejede at holde sit ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 04:42

"Er vi venner igen?" spurgte Zack og rakte hende hånden smilende, det var hans første rigtige triumpf og han var virkeligt stolt af sig selv, men han var en god vinder så han ville ikke bare nedgøre hende, fordi han havde været den heldigste den dag, en anden gang var hun måske heldigst og vandt, og så kunne han jo ikke forvente nogen nåde vis han ikke behandlede hende med respekt idag, men han havde jo behandlet hende med respekt, så han håbede på det samme omvendt... Han forventede ikke noget, fra nogen, andre end ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:15

''Det er vi vel?..'' sukkede hun og spillede et let smil op på sine læber. Pandora vidste at når hun først begyndte at drikke dyreblod ville hun blive meget svagere end hun var da hun drak menneskeblod. Så hun skulle passe meget på med at komme op at toppes med jægere og de andre væsner da de hurtigt ville kunne nedlægge hende. Hun rakte ham utilfreds hånden og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:26

"Nåh lad os komme væk herfra før folk finder dit offer" sagde Zack drillende og kiggede på offeret der var dødt efter deres "slåskamp", selvom det nok ikke kunne betegnes som en slåskamp, nærmere som lidt småbrydning for ingen af dem havde fået et slag ind på den anden, men Zack var stadig ret stolt over han havde nedlagt en vampyr, og at han endda havde været ærefuld nok til at skåne dens liv, uden at lemlæste den eller noget som helst, andet end at tvinge den til at drikke dyreblod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:40

''Hmm, ja det må vi nok hellere'' mumlede hun kort og betragtede ham da hun ikke rigtigt havde fået et glimt af han's ansigt inden dere's 'samtale' begyndte. Pandora smilte kort og kiggede sig så omkring for at se hvor øde der nu var på havnen. ''Hvad hedder du egentlig?'' spurgte hun lidt efter da de jo ikke rigtigt havde fået en chance for at præsentere sig selv. Hun var dog lidt træt af at hun skulle drikke dyreblod men, det skulle hun nok holde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:45

"Altså i følge myndighedderne, hedder jeg vist nok Zack Jameston, og er et adoptivbarn som bare skal gemmes væk, og derfor får jeg lov til at lave hvad jeg vil så længe at jeg holder min kæft og ser pæn ud som adoptiv børn skal" sagde Zack Og trak på skuldrene og rakte hende hånden "Nu kender du mit navn, hvad hedder du?" sagde Bruce og stak hænderne i lommen da de havde gevet hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:53

''Hm, jamen.. Så hyggeligt at møde dig?'' svarede hun og grinte kort da det jo faktisk ikke havde været så hyggeligt for cirka 4 minutter siden. Hun kløede sig kort på kinden inden hun svarede ''Pandora'' svarede hun og smilte svagt til ham inde hun begyndte at gå baglæns stadig med front mod ham. ''Skulle vi gå?'' spurgte hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 07:09

"Ja lad os komme afsted" sagde Zack og lagde en arm på ryggen af hende og begyndte at løbe så hurtigt han kunne.


//Kunne ikke finde på mere xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 07:22

Pandora grinte lidt og tog også en arm om ham og begyndte at løbe men meget hurtigere end ham. ''Hmm, du løber meget langsom Zack'' grinede hun og var kommet et godt stykke væk fra havnen.

//Nope kan jeg egentlig heller ikke -.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 20:51

"Det er ikke min skyld" råbte Zack efter hende og satte farten så meget op han kunne og løb et ret langt stykke uden at blive træt, i den fart, det var meget godt når man tænkte på han 'bare' var et menneske, syntedes Zack, det var der helt sikkert også mange andre der ville syntes, vidste han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havnen om aftenen (Pandora) Empty
IndlægEmne: Sv: Havnen om aftenen (Pandora)   Havnen om aftenen (Pandora) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havnen om aftenen (Pandora)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: