Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gå tur i skoven.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 21:59

"Nææh... Jeg vil bare sikre mig der ikke kommer endnu en kronhjort og forsøger at slå dig ihjel" smilede Zack, "Eller en bjørn, for dem har vi også et par stykker af i skoven, jeg har selv set dem, før, men det er der mange der ikke tror på før de selv har mødt dem, men de holder ikke godt nok øje med sporene" sagde Zack, som vidste meget om den slags.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:47

Amor himlede med øjnene af ham, og rystede på hovedet. "Jamen det må du så om." sagde hun, og lod blikket gå ud mellem træerne igen. Hun smilede svagt for sig selv, og nikkede umærkeligt i takt til den sang hun havde synget tidligere.

//Noo krea -.-''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:00

"Det må jeg da hellere" grinede Zack og fulgte hende ud af skoven, mens han tænkte på om hun var gal på ham, men da han havde fulgt hende ud af skoven skyndte han sig tilbage til sin hund og sit byttedyr og slæbte det hjem


//Skal vi ikke sige det var det? ;)

Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå tur i skoven. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå tur i skoven.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en tur i skoven ?
» Løbetur i skoven.
» En tur i skoven
» I skoven [Demetri]
» Her i skoven...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: