Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 New lifestyle ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:46

Pandora trak kort på skulderen og kiggede på ham. ''Menneske, tror jeg nok? Men så ville jeg være for svag'' sukkede hun og var alligevel lidt tilfreds med at hun var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:48

Andy nikkede og træk lidt på skulderne "jeg ville ønske at jeg var menneske.. så ville jeg havde været død som alle andre som kom fra min tid.. men så havde jeg aldrig mødt Dean og alle jer andre" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:55

Pandora sukkede og smilte lidt. ''Men det havde der ikke været noget galt i vis jeg var. Bare jeg kunne blive fri for at drikke blod.. Og det havde været et helvede hivs du ikke levede'' hviskede hun forsigtigt. Og det mente hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:56

Andy træk på skulderne og lyttede på hvad hun sagde og smilte til hende "tak" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:59

Pandora smilte og kiggede op på ham. ''Så lidt, men du er den eneste der rigtigt gider at høre på mig'' svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:02

Andy bed sig kort i læben og var glad for at være sammen med hende "er du sikker på det ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:17

Pandora trak på skulderen og kiggede op på ham. ''En af de eneste så'' svarede hun og smilte kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:18

Andy gav et lille grin fra sig og nussede hende videre på ryggen "man behøver heller ikke havde mange der forstår en" hviskede han og følte selv at der ikke var særlig mange der forstod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:24

Pandora smilte og kyssede han's kind. ''Nej lige præcis'' svarede hun og smilte. Hun holdt virkelig meget af ham og ville ikke på nogen måder forlade ham også selvom de blev sure på hinanden ville hun altid holde af ham eller bare elske ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:27

Andy smilte og kunne godt lide at være sammen med hende "du er en af mine bedsteveninder" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:31

Pandora smilte til ham ''Du er min bedste ven'' svarede hun og kyssede han's kind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:32

Andy smilte og fugtede sine læber "det er jeg glad for" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:36

Pandora smilte og sukkede lidt. Et eller andet sted var hun vel en lille smule forelsket i ham men hun undlod at tænke det eller sige det overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:45

Andy kyssede hende på kinden og smilte svagt "du betyder så meget for mig" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:50

Pandora smilte ''Du betyder også virkelig meget for mig søde'' svarede hun og kyssede ham kort og hurtigt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 07:51

Andy så på hende med kyssemund "tak" hviskede han og rørte ikke på sig "laver du ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 06:58

Pandora rystede på hovedet og kiggede op på himlen. Det var hende's skyld hvis hun lige havde ødelagt det hele. Typisk hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:14

Andy så på hende og lag en hånd på hendes kind og førte hendes blik mod sit "søde.. hvorfor kyssede du mig ?" spurgte han om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:16

Pandora lukkede sine øjne og da han fik hende til at se på ham. ''Altsååå..'' mumlede hun og bed sig i sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:19

Andy så på hende og lag sit hoved på skrå "altså ?" gentog han og lod sin hånd forblive på hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:21

Pandora kravlede lidt tilbage og rystede på hovedet. ''Altså.. Ikke for noget'' svarede hun og bed sig fortsat i kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:27

Andy så på hende og lag sin hånd ned på sit skød "er du sikker ?" spurgte han om og kunne ikke lide at hun holde det sådan tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:30

Pandora nikkede og så på ham. Denne gang med åbne øjne. Man kunne ikke se på hende at hun løj men kunne høre at hun intet ville sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:40

Andy så bare på hende og var ikke sikker på det, han nikkede stille og træk lidt på skulderne "hvis du siger det" sagde han og ville helst havde sine venner til at fortælle ham alt, end at holde ting tilbage fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 07:43

Pandora gemte sit ansigt i hænderne da hun kiggede ned. ''Da du spurgte.. om.. jeg var forelsket i dig..'' mumlede hun og ville helst have ham til at gætte resten selv. Hun kunne ikke sige det selv og bed sig hårdt i læben at den begyndte at bløde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New lifestyle ^^ - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: New lifestyle ^^   New lifestyle ^^ - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New lifestyle ^^
Tilbage til toppen 
Side 11 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: