Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 5måneder efter Dean's død

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:02

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Stjerneklart
¤Sted :: The Reggie Club
¤Tid :: Irl
¤Omgivelser :: en masse mennesker
¤Tøj :: https://media.photobucket.com/image/adam%20lambert/Kelga/Music/AdamLambertpng.png?o=28
_____________________________________
Andy havde fået sig selv til at gå ned i club'en, selv om han ikke havde lyst til at høre musik. han havde ikke selv været ude og spille eller sunget siden Dean's død, han havde det som om at der havde gået flere år. selv om der kun havde gået ca. 5 måneder, han havde deres ringe på sit finger og havde gjort alt for at holde sig i live. han havde ikke kunnet få sig selv til at drikke, da han jo ville havde stoppet med det og ville ikke give op i det. han havde hørt fra de folk som gerne ville havde ham til at optræde at de troet han var død og alt muligt, han gik stille ind af døren til club'en og kunne ikke helt forstå den søde lyd som kom ind i hans øre. han havde jo ikke hørt musik i meget langtid og havde helt glemt hvordan det lød, han gik stille op og købe sig en øl og gik over og satte sig ved et bord. han begynde at pille lidt ved øllen uden at drikke af den, da han ikke kunne få sig selv til at gøre det. det var bare utroligt mærkeligt at være i club'en og sidde med en øl i sine hænder også helt alene, han havde det som om han var helt ny igen og havde det ikke godt med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:15

Dean kom ind med et brag, masser af piger rundt om sig og som første gang ham og Andy mødte hinanden havde han en sort hættetrøje på som dækkede meget af hans ansigt. han havde en smøg i munden og pustede røgen ud af næsen. han havde en øl i hånden og havde armene rundt om pigerne, hans arme lå på ders skulder.. Dean smiled eog kunen ikek kende nogle efter han var død.. ikke engagn Andy, Dean kendte helelr ikke hans duft efter hans lille uheld med den jæger.. hans venner havde redet ham.. og han var tilbage igen.. da alle deans vampyr venner var så syge i hovedet.. dean's hættetrøje var åben og han havde bar mave inde under den. hans hængerøv's bukser sad ret langt nede og man kunne godt dufte og se at det var ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:22

Andy drak en lille smugle af sin øl, han så hurtigt op da han kunne dufte en sød duft. han kende den duft og viste ikke helt hvorfra, han åbnede sine øjne hårdt d han kom i tanke om den "Dean" hviskede han og kunne ikke forstå hvordan kom fra, han så sig stille omkring og bed sig hårdt i læben da han fik øje på ham. han var sikker på det var en drøm, han så lidt på pigerne og rejste sig stille op. han kunne godt mærke at hans hjerte bankede afsted, da han ikke ville tro på det. han kunne ikke huske at han havde gået i seng og kunne derfor ikke forstå det, han gik tøvende lidt tætter på ham for at være sikker på at det var ham. han løb så hurtigt over til ham og lag sine arme omkring nakken på ham i et kram "Dean" hviskede han og lukkede sine øjne i og kunne ikke forstå at det virkelig var ham, men duften og hans særlige kulde afslørede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:28

Dean fik et chok og stoppede bradt op og slog Andy i hovedet med sin flaske og tog smgen ud og gav den til en af pigerne. "Spil mig.. hvem fanden er du" .. dean havde fåret et stort ar på sit bryst som var et bevis på at han havde været tæt på at dø.Dean så med chokket øjne på ham. "Hvad sker der for folk man" sagde ahn og tog fat i andy og skubbede ham væk.. Andy vidste sikkert godt havd der var sket med ham vis Andy tænkte sig god om.. (Helved)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:34

Andy fik et chok da han blev skubbet væk "skat.. det er mig Andy" hviskede han og kunne ikke forstå at han ikke kunne kende ham, han gik hen til ham igen og lag sin hånd på hans kind "hvad er der dog sket med dig ?" hviskede han og vende sit blik mod pigerne, han vende hurtigt sit blik mod Dean igen. han havde fået lidt op i sit hoved, men det var han ligeglad med da han havde haft nok smerte inde i sig "skat... kan du slet ikke huske mig ?" hviskede han og var ikke glad for at blive skubbet væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:37

Dean veftede med hånden som teng på at ahns venenr skulle finde et andet sted og gå hen, Hans vener gik go Dean begyndte og grine.. "Fjern dig nu.. kneder digikke. og lad være med at kalde mig skat.. kan se du er Dæmon.. sød ven.. har lige været i helved.. skrid" Dean rystede på hovedet af ham og gik hen til sine venner to hans smøg igen og lagde en hånd på pigens røv som også var vampry og den anden arm var rundt om hende,, og Dea og pigen begyndte og danse sammen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:44

Andy så fortabt efter ham, han havde ikke tænkt sig at give op da han elskede ham alt for meget. han gik hen og skubbede pigen væk "du kender mig godt hvis du kender godt efter.. og jeg skal nok få dig til at indse det.. Dean jeg har ventet over 5måneder på dig og regnet med at du var død.. og ved du hvad skat.. jeg giver ikke slip på dig hvis jeg så skal slå det ind i hovedet på dig" sagde han lidt halv hårdt og tog hårdt fat i hans ærme og træk ham med sig, og kunne ikke lide at han havde blevet så kold. han pegede over på et bord "der over mødte vi hinanden... jeg sad helt alene og du kom bare over og satte dig ved mig.. og jeg blev forelsket i dig med første øjekast" sagde han og ønskede bare at få sin egen Dean tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:53

Dean så efter pigen, "Hey" han tog sin smøg ud af munden og kastede den efter en dreng, Dean griunte lidt og lod Andy gører hav han ville. "Hør her.. jeg ved ikke hvem fuck du er.. men du kan ikek tåle og drik" han smilede til ham,. "Og jeg hedder Dean og ikke skat" dean rystede på hovedet af ahm og gik hen til det bord hvor de havde mødt hianden og sætte sig og smilede lidt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:02

Andy så efter ham og gik hen og satte sig på hans skød og så ham ind i øjnene, han lag en hånd på hans brystkasse "jeg har ikke drukket" sagde han og tænkte lidt over hvordan han skulle få ham til at komme til at huske ham igen "jeg er ham som du har spurgt om vi skulle gifte os" hviskede han og fugtede sine læber og var glad for at se ham igen, og at han ikke var død som han havde troet at han var "Dean jeg ved godt hvad du hedder.. men for mig er du også min skat" sagde han og kiggede kort op på loftet, og smilte svagt af alt det han kunne huske "vi havde sex der oppe første gang.. du viste mig alle de ar du havde fået efter du havde været der nede.. du blev forelsket i mig fordi jeg var så forelsket i dig" fortalte han og lag sin anden hånd på hans kind og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans i et ømt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:12

Dean så bare på ham, og fattede ikke en skid.. han kyssede ahm kort tilabeg,men stoppede så. "Ej helt ærligt.. jeg mener det tag dig sammen!" Dean så kort ned på sin mave og fik kort et flasch back af ahm og andy oppe på sengen... Dean blev først meget bange og rystede på hovedet og vile ikke tro på det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:19

Andy åbnede stille sine øjne og fik en dejlig fornemmelse da han kyssede ham tilbage, han smilte lidt af ham og nussede ham blidt på kinden "Dean jeg ved godt at du kan huske mig hvis du tænker dig godt om..." hviskede han og kunne godt se på ham at der skete når der gik galt, han bed sig kort i læben og så bare på ham "og du har en tattoo lige her" sagde han og lag sin hånd der hvor han havde fået lavet sin tattoo "det var mig der valgt foran det skulle se ud.. og når vi var på vej hjem til mig så friet du til mig" hviskede han og viste ringene på hans finger "jeg troet du var død.. så jeg tog din ring for at huske dig" sagde han og pegede på hans ring, han vende stille blikket op mod ham igen "når vi danser så løfter du mig altid op i dine arme og danser rundt fordi jeg ikke kan finde ud af at danse" fortalte han og ville bare havde Dean til at huske ham, han træk stille op i hans trøje og pegede på et ar under hans navle "den fik du når vi mødte hinanden, fordi du ikke ville tage nogle stoffer som en mand fra helvede ville ham dig til.. så kom jeg is på det for dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:48

Dean så roligt på ham med rolige øjne, "Ej helt ærligt, stop.. du får mig til og se billeder i hovedet" Han gøs ved tænken.. han pustede tungt ud. og så ned af ham.. "Du er mærkelig.. ryk dig!" sagde han surt.. men rystede så på hovedet af det han sagde, "Ja ja.. vi var forlovet.. den hopper jeg ikke på". han stivnede da han fik et flash back hvor han friede til Andy.. "Woow!" sagde han og rystede endnu engang på hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 19:56

Andy så bare på ham og smilte lidt da han var glad for at han fik billeder af det, han lag stille sine hænder på hans kinder og nød kulden mod sine fingere "skat jeg ved du kan huske mig.. du er stadig den søde og fantastiske Dean som jeg kender der inde et sted" hviskede han og bevægede sine tommelfingere på hans kinde, han fugtede kort sine læber og så ham bare ind i øjnene "ja" hviskede han bare og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans i et ømt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 21:44

Dean kyssede ham ikek tilabge, hans øjne blev røde og dean kunne ikke lide at han var ved at blive lidt svag.. . Så han knyttede hænderne. og slog ham på låret og smilede ldit over det, for han vidste at det ville gøre ondt på Andy.. Dean levede af ander folks smerte.. han smilede og grinede kort ondt.. "Håber du kan ldie smerte.. ellers har du valgt den forkerte Dean, nårh ja.. det har du.. for jeg er ikke" han lagde læberne imod hans ører "Bøsse!" hviskede han og lænede sig tilbage og lagde armene over kors..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 23:37

Andy slap hurtigt hans læber og så ned på sine lår, han kunne godt mærke smerten og det gjorde mere ondt da han ikke havde regnet med på. han lukkede sine øjne i da han mærkede at han kom tætter på, han bed sig hårdt i læben da det virkelig sårede ham at blive kaldt det "min Dean ville aldrig slå mig og jeg ved at han er der inde et sted og jeg skal nok få ham ud" sagde han og åbnede stille sine øjne og så op på hans ansigt, han kunne ikke lide at Dean ikke var den søde og skønne Dean som han kende til. han lag sin ene hånd på hans kind og så bare på ham "Skat jeg elsker dig over alt på jorden og det ved du også godt, du er ikke ond og kold" sagde han og bevægede sin tommelfinger på hans kind og havde ikke tænkt sig at give op, da han ikke ville give slip på ham "jeg fik den søde Dean frem første gang vi mødte hinanden.. og jeg skal nok få ham frem igen" sagde han og lod sin anden hånd stille glide ind under hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:24

Dean smilede tilfreds over at Andy slap kysset og fik ondt i sit lår, Dean ville aldrig have gjort alt det han allerede havde gjort vis han var den anden Dean. Dean lyttede til hvad Andy sagde, Dean lænede sig tilbage i sin Stol/bænk ting og lagde hænderne bag hovedet og kiggede på ham med et ondt men på sammetid et koldt blik. Dean begymdte kort og grine det var et kort grin, men man kunne tydeligt høre alt ondskaben,smerten og den kolde tone. Dean rystede på hovedet af ham, "Din Dean er ikke mig.. er det så svært og forstå.. Alle de der ar jeg har på maven, har jeg selv lavet. " han løj men viste ham ikke at Han sad og løj ham lige op i hovedet ."Hvordan kan du elske en der ikek gider dig, ikke gider og høre på dig, se på dig, en der faktisk hader alle" han hen tydet til ham selv, han rystede på hovedet med et skævt og provokerne smil på læberne og kiggede stirrerne på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:32

Andy så trist på ham og ville ikke tro på det han sagde "min Dean er der inde et sted.. jeg ved det" hviskede han og rystede svagt og kort i kroppen, og så ned på hans overkrop og rystede på hovedet af det han sagde "nej du har ikke, du fik dem når du var nede i helvedet.. skat jeg ved du er der inde et sted.. og jeg elsker dig" sagde han stille og var slet ikke glad for den Dean havde blevet til, og træk stille hans hætte ned og så ham ind i øjnene. og kyssede ham kort på munden "fordi jeg ved at du gider mig, når du kommer til at huske hvem jeg er.. du hader mig ikke du friet til mig" hviskede han og så ned i deres skød og kunne mærke at han bare havde lyst til at græde, måde at lykke og af sorg. han havde savnet ham så meget at han næsten ikke kunne holde det ud, men han var ikke den samme og det gjorde ham bange. og han var ikke sikker på at han ville få sig gamle skønne Dean tilbage "Dean.. vil du ikke nok huske mig" hviskede han og lag sit hoved mod hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 23:35

Dean så på ham med et lidt mere roligt blik. "Okay.. jeg kan huske dig.. øhm......"
" du er sikkert igang med Eoliht.. ham elsker du jo højt!" Sagde han surt og lagde armene over kors og stirrede nu koldt og ondt på ham ,, "Det skulle slet ikke under mig vis du havde været sammen med ham imens jeg har ligget og lidt inde i et sort rum.. med intet lys intet blod, ingen at snakke med. og da jeg havde ligget der i 2 måneder, tog de mig ind i hygge hvor de spændte mig fast og piskede mig. skær i mig bed mig og tævede mig.. og du har bare liget og bollet med Eoliht.. håber du har en grim smag i munden.. SVIN" Sagde han hårdt og skubbede ham væk fra sig og rejste sig og gik ud af clubben og ned af gaden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 23:55

Andy så overrasket på ham og rystede på hovedet, han sagde ikke nået til det han sagde. og kunne bare mærke tårene, han røg let ned på gulvet og så efter ham. han rejste sig hurtigt op og løb hurtigt efter ham, han gik hurtigt hen foran ham og satte sine hænder på hans brystkasse for at stoppe ham "Dean du er for meget.. du tænker på ikke på andet end, du ved ikke hvordan jeg har haft det.. og jeg ville ikke ligge og bolle med ham.. det er ikke mig der er et svin når du ikke ved nået om det.. jeg har kæmpet for at holde mig selv i live fordi jeg var sikker på at du ikke ønskede at jeg begik selvmord, jeg kunne ikke engang klare at høre musik og det eneste jeg tænke på var dig.. jeg ville være i dine arme igen og håbede at du en dag ville banke på min dør og sige at det bare var en drøm... jeg ved knap nok var søvn er mere.. men du er som du plejer kun tænker på om jeg er ligget med Angel" sagde han og så surt på ham og rystede på hovedet, han tog sine hænder til sig "jeg havde tænkt mig at gifte mig med dig ligemeget om du var i live eller død" hviskede han og så ned på deres ringe, han vende sig bestemt om og gad ikke det hele mere. han tørrede tårene væk og havde aldrig tænkt på at han ville være så ked af når, hvis han nogensinde ville se Dean igen. han begynd at gå hjem uden at se sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:04

Dean rystede på hovedet af ham, den ene løgen efter den anden kom ud af Andys mund. Dean så bare på ham. Dean var ikke så dum som Andy måske troede han var,. han vidste udmærked godt, at Andy ville ahve sex med Eolith imens Dean var 'død' Dean grinede kort af ham da han vendte sig om og begyndte og gå. "Den ene løgen efter den anden.. den smerte du kan give så mange.. er du stolt af og lyve, være ligeglad.. vis du virkelig elskede mig.. hvorfor så ikek fortælle sandheden.. man kommer ikke langt med lønge" sagde han surt og hårdt med ubehalig tone. Dean gik bare vider den anden vej.. han tog en smøg i munden. og kiggde ligeglad rundt men så så ned på gaden og rystede lidt på hovedet.. Andy havde elv valgt nu at det var slut.. for sådan havde Dean forstået det på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:13

Andy sukkede og kunne ikke forstå at han troet at han løj, for det gjorde han jo ikke. han så stille efter ham og viste ikke hvad han skulle gøre, han elsker jo ham så meget og han kunne bare ikke forstå hvad han havde været igennem *jeg elsker dig Dean så forstå det dog.. jeg har ikke været i seng med ham og ville heller ikke, jeg tænke jo kun på dig og ingen du forsvandt så var jeg tæt på at sige til ham at vi ikke kunne være venner mere.. det er jo dig jeg vil være sammen med, jeg ved at min Dean er der inde et sted og jeg elsker og savner ham så meget* tænkte han og viste at Dean ville kunne høre dem, han satte sig stille ned på jorden og lag sine arme om sine ben. mens tårene bare trillede ned af hans kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:21

Deaan gik bare vider vendte sig ikke om og kiggede ikke tilbage.. Dean var skide ligeglad.. men han vidste At Andy havde lavet nogle ting.. Dean tænkte lidt over om Andy over hovede vidste havde han lavede når han var sammen med ander drenge.. Dean arbejede hårdt for ikek at alve noget dumt.. Dean rystede på hovedet og tog det sidste sug af sin smøg og pustede røgen ud af næsen og kastede smøgen stille væk.. han tog en sten og fyrede den ind i en mur, så det hele faldt sammen.. han gik surt vider og forsvant rundt om højernet ind i en gyde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:29

Andy så efter ham og sukkede og viste ikke hvad han skulle gøre *jeg elsker dig* tænkte han og ville virkelig bare blive elsket igen, han bed sig i armen og prøvede at få styr på sine tåre *jeg troet at du ønskede at jeg skulle være lykkelig.. men du ønsker vist ikke andet end at jeg er ked af det* tænkt han og begynde at nusse deres ringe, han så ned på dem imens og bed sig i læben. han sukkede lidt og viste ikke at det skulle blive sådan at se Dean igen *jeg har intet andet gjort i det tid du har været væk, end at gøre det som jeg var sikker på at du ønskede.. du lovede at ikke knuse mig sådan igen, at der køre rundt i mit hoved er dig.. jeg var tæt på at begå selvmord for dig, for at være i dine arme igen* tænkte han og ville bare havde Dean tilbage, han rejste sig stille op og begynde at gå der hen mod hvor Dean havde gået ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:37

Dean sætte sig på en pap kasse inde i gyden.. der var mørkt som bare fanden.. det begyndte og styrte ned med regn.. Dean lænede sig tilbage op af muren og lod vandet glide ned over ham. lukkede øjne i og ønskede sig selv død.. han begyndte svagt og synge en sang han havde skrevet da ahn var lille.. da ahn var blevet taget væk fra sin familie og venner i ngole år for at lærer og blive en kriger.. Dean sang meget stille.. og havde hele tiden lukket øjne og lod som om at regnen der faldt ned på hans kinder var tårer.. han var sur og inde brændt på Andy og vilel heller tænke på hans barndom ..


https://www.youtube.com/watch?v=gMDowQqHTog&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitimeLør 24 Apr 2010, 00:45

Andy stoppede op da han stod i gyden, han så sig lidt omkring og var ikke glad for at det var mørkt. men han havde ikke tænkt sig at give op bare sådan lige, han tog en dyb indånding og lyttede på hans stemme og gik så godt han kunne hen til ham. han så bare på ham og kunne godt se regnet på hans kinder, han bed sig lidt i læben og prøvede at finde på nået at sige "første gang jeg så sig, så viste jeg at det var dig jeg ville blive gammel med. men når jeg og du ikke bliver ældre så var det dig jeg ville dø med.. vi har haft vores op og ned ture, men vi har ikke givet op på vores kærlighed.. og når jeg troet at du var død, så havde jeg aldrig følt mig så alene og fortabt.. jeg følte at ingen forstod mig og jeg blev virkelig sur på Angel, men skat.. jeg har ikke gået i seng med ham, jeg var tæt på det efter ballet.. men jeg kunne ikke lade være med at tænke på dig, og tanken om at miste dig ville jeg ikke havde kom til virkeligheden.." sagde han stille og håbede at Dean hørte efter, han prøvede at lade være med at tænke på den smerte han havde inde i sig. og prøvede at ikke græde for meget så man kunne høre hvad han sagde "der overvejede jeg virkelig at droppe vores venskab.. da ingen betyder så meget for mig som du gør..." sagde han og så bare bedende på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





5måneder efter Dean's død Empty
IndlægEmne: Sv: 5måneder efter Dean's død   5måneder efter Dean's død Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
5måneder efter Dean's død
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: