Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Møde med Zack

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:21

Sted. I Werclare byen
Vejr. Klart og køligt
Tid. 21.32
Omkring. By ting, men ingen mennesker
Dag+ dato. IRL
Påklædning. Grøn skjorte, mørke jeans og sorte converse sko

Rose stod på et gadehjørne og så ud i mørket. En lygtepæl stod og blinkede med lyset ned på hende og hun var nu glad for at der var lidt lys. Hun havde aftalt med Zack om at møde ham og give ham lidt blod, men hun var ikke særlig glad for det og vidste ikke helt om hun kunne gå med til det. Hun stod og pillede ved et eller andet, nervøst og ventede på at han ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:27

En rottweiler kom springende mod Rose med stor fart men stoppede akkurat en halv meter fra hende og satte sig ned, og inden for 10 sekunder, kom Zack løbende fra samme sted som rottweileren var kommet, Zack så ikke forpustet ud, men han grinede lidt og sagde i et venligt toneleje "Løb aldrig om kamp med den her hund".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:29

Rose havde fået et chok da rottweileren lige pludselig kom løbende og bakkede hurtigt bag ud så hun stod op af væggen bag hende og så derefter hen på Zack da han kome løbende. Hun sukkede lavmælt og havde nu håbet på at han ikke ville komme så hun ikke var nødt til at gå gennem det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:49

Zack tog en lille nål frem og en blodpose "Jeg skal bare finde en åre og så går det af sig selv" nålen var så fin og tynd at den umuligt kunne gøre særligt ondt at få tappet blod med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 03:19

Rose så på nålen og bed sig blidt i underlæben og nikkede svagt. Hun ville ikke rigtig tænke over tingene og gik langsomt over til Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 03:29

Zack tog hendes arm og prikkede lidt til den med nålen uden at stikke den gennem huden, til han fandt en ordenlig blodåre, hvorefter han stak den roligt ind i blodåren, det kunne svide en lillebitte smule men ikke særligt meget, det ville måske gøre lidt ondt også, men ikke uudholdeligt ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 03:34

Hun bed sig i underlæben da han havde fundet en blodåre og så lidt ned på sin arm og kunne langsomt se blodet. Hun kunne mærke at hendes ben rystede under hende, da hun ikke var særlig glad for synet af blod. Når vampyrene tog hendes blod var hun da i det mindste ikke tvunget til at se på blodet. Hun mumlede et eller andet og trak sig instinktivt et skridt tilbage. Efter alle disse år som engel og ynglings mad for vampyre, havde hun fået en vane med at gå hurtigt baglæns hver gang hun så blod forlade sin krop. Og det havde hun ikke fået hjulpet sig af med og hun trak sig derefter tilbage da hun så blod forlade sin arm og så usikkert op på Zack "Jeg ved ikke om jeg kan klare det.." hviskede hun og sank nervøst en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:02

blodposen var kun halvt fyldt da hun fjernede sig, men Zack nikkede "Så skylder jeg dig vel bare en halvstor tjeneste, kom her du skal forbindes" sagde Zack og lukkede blodposen og pillede nålen af og lagde den i en sikker pose hvor den ikke kunne skære ham, Zack tog et stykke vat, og lagde på hendes arm og et stykke bandage rundt om, så det blev siddende, og hunden sad bare og kiggede op på hende "det var meget nemt ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:06

Rose så ikke op på Zack da han forbandt hendes arm "Jeg er ikke for glad for det.." mumlede hun og var virkelig ikke særlig glad for at have givet noget af sit blod til Zack. Hendes ben rystede stadig svagt og hun rystede svagt på hovedet af sig selv og syntes at hun var et pattebarn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:10

"Hey tag det roligt" lo Zack "der sker ikke noget, ved så lidt blod, du gendanner det jo igen" smilede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:12

"Det ved jeg da godt! Jeg kan bare ikke lide at give mit blod væk.. Uden indvendinger" sagde hun og så op på Zacks ansigt med sine isblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:28

"Nå da da" sagde Zack og kiggede ned i jorden, han havde jo fået det blod han skulle have til at lave miksturen, så han vidste ikke helt hvorfor han blev stående her, han kunne ikke bare få sig selv til at gå uden videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:30

Hun sukkede lavmælt og rystede på hovedet over ham "Du forstår det sikkert ikke.." hviskede hun og lagde armene over kors. Hun ville nu ikke rigtig have ham til at gå da hun ikke ville være alene udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 04:50

"nå så det gør jeg ikke?, men det kan jeg jo komme til at gøre, fortæl, fortæl" sagde Zack og stak hænderne i lommerne og drillede hunden lidt til at puffe til den med foden, til hunden satte sig på hans fod, med hovedet op af hans ben mens den stirrede opgivende op på ham, Zack smågrinede lidt, og hunden gjorde noget der godt kunne minde om et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:06

"Hvorfor skulle jeg? Du er jo kun et menneske. Du forstår ikke væsnernes følelser omkring tingene.. Det er jo håbløst at fortælle jer noget.." sagde hun og så op på Zacks ansigt. Hun vidste ikke helt om han ville kunne komme til at forstå hvis hun fortalte ham det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:11

Zack så på hende som hun var dum og sagde "vis der er nogen der kender til jeres 'følelser' er det MIG, MIG, jeg har holdt øje med jer længe, og lært hvordan man omgås jer hvordan i tænker, endda hvordan man kan få en vampyr til selv at tro man er en vampyr." sagde Zack og tog en lille flaske frem og kastede den ned forandt Jackie så den splintredes, og ret snart lugtede der kraftigt af E-Vampyr, "Kan du se?, jeg kan styre det, vis jeg kan tænke som en vampyr kan jeg også tænke som en engel." sagde Zack meget fordomsfrit, men han lagde kraft bagi sine ord, for hun skulle ikke sige han ikke kendte noget til væsner, han var en af dem som kendte meget til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:14

"Jamen så burde du jo oss kende til mine følelser nu.. Mine følelser om bare give mit blod væk!" sagde hun som om at HAN var dum og ikke tænkte sig om. Hun grinte lavmælt, men hånligt og så derefter væk fra ham "Hvis du kender os så godt.. Så burde du da selv regne tingene ud.." sagde hun derefter roligt og blev ved med at se væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:28

"Nææh, for mange samarbejdsvillige engle har givet os blod før, så jeg forstår ikke dine følelser, der er forskel på en nål og en vampyrs tænder, meget stor" sagde Zack og klappede hunden på hovedet, det kunne være sjovt at få hunden til at angribe hende for at se hendes reaktion... Men samtidigt ville det være meget ondt og hyklerisk og kujon-agtigt, så det ville han IKKE gøre, han kiggede bare smilende på hende og sagde til hunden "Skal du have en kiks?, skal du det?", hunden rullede om på ryggen med poterne i luften, Zack aede
hunden på maven og klappede den så lidt på maven og stak hånden i lommen og fandt en hundekiks og gav hunden den, hunden satte sig igen og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:55

"Ja! Men jeg ved lissom mest hvad jeg snakker om! Det er ikke særlig rart bare at give ens blod væk når man er blevet traumatiseret af sår'n noget!" sagde hun og lød mer og mer irriteret over ham. Hun så ned på hunden og rystede på hovedet af Zacks sukkersøde ord og så derefter på Zacks ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 05:58

Man kunne tydeligt mærke at Zack behandlede hunden bedre end han havde tænkt sig at behandle så mange andre, Han behandlede faktisk sine hunde bedre end hans venner, vis hans hund brækkede benet mens de var i krydsild og en af hans venner gjorde det samtidigt, ville det være hunden Zack smed over skulderen og løb væk med, for hundene havde altid været trofaste, det var venner ikke, så dem skulle man ikke satse for meget på for venner, var jo kun ens venner en overgang, vidste han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 06:05

Rose så på Zack da han ikke svarede "Høre du overhovedet efter?!" spurgte hun irriteret og syntes at han bare var skide irriterende lige i det øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 17:19

"vi tænker" sagde Zack og smilede til Rose, "Hvordan traumatiseret?" spurgte han efter et lille stykke tænketid, og så så ud til at tænke igen, han virkede meget tænksom lige i dette øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 21:37

"Jeg bliver bange hver gang at jeg ser blod eller mister blod.." hviskede hun og rystede derefter på hovedet "Jeg er den ældste engel her omkring, så jeg prøvet at blive bidt flest gange" sagde hun og så på Zack med et sørgmodigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 01:00

Zack så tænksom ud og ledte så lidt i lommerne og trak en ordenlig 45. caliber pistol med lyddæmper og rakte den til, Rose, efter at have sikret sig magasinet var fuldt. Med sølvkugler selfølelig. Zack stak hånden i lommen og fiskede endnu et magasin op. Han rakte pistolen og magasinet til Rose "Jeg skylder dig stadig en tjeneste... Vampyr POOW - død" forklarede Zack og pegede på aftrækkeren, og viste hende hvordan den afsikredes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 01:54

Rose gik hurtigt et skridt tilbage og fandt sig selv op af muren bag sig "Er du gal?! Det er en pistol, Zack.. Jeg vil ikke have noget at gøre med våben" sagde hun og så frem og tilbage mellem pistolen som Zack rakte frem og hans ansigt ".. Våben er kun for jer dusørjægere!" hviskede hun hårdt og rystede på hovedet af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Møde med Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med Zack   Møde med Zack Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Møde med Zack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: