Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Pigen med de sorte vinger

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 02:57

Sted: DTS
Tid: 23:33
omgivelser: ingen
Dato: irl
dag: irl
Verj: koldt
Påklædning: hvide knæstrømper (overknee strømper), sorte shorts, sort t-shirt og hvid slips

Emi sad på et vældet træ og plejede hendes brækkede vinge som bløde (dog ikke overdrevet meget). Forskællen på Emi og andre engle var at hendes vinger var sorte grunden til det var at Emi var en dødsengel (en blanding af en dæmon og en engel) "koldt" mumlede Emi til sig selv og kiggede op på fuldmånen Emi elskede natten mere end dag. For hun følte hun blændede ind med mørket og ikke var synlig for andre folk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:04

Elizabeth kunne straks Lugte blodet og i det hun kunne det skrig hun som et monster, lidt længere tid gik der få minutter og man kunne høre en ond kvindelig kvinde latter "uuhhahahaha!!!! Aaaaarg jeg kan lugte blod kan jeg" hun lød næsten som en Sirene dem under vand med en klar skinger stemmer der gik igennem hud og ben. "Deeeeeeeeeeejlige blod Hahahahaha!!!!" hun kiggede mod Emi nu men var helt usynlig for emi. hun havde katte øje hendes øjne var sølv og havde en streg gennem øjet som krypdyr eller nogen katte havde. hun havde spidse syle lange Hug tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:25

Emi fik et chok men var ikke bange for at dø hun var jo en dødsengel og derfor havde sværere at dø end andre "er der nogen=" spurte Emi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:48

Eliza stod foran hende nu med et smil på de blodige læber og så helt sindsyg ud med de sølv hvide katte krybdyr agtige øjne som slanger havde... hun smilede og sagde"jamen Det kun lille mig der går rundt her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 06:13

Emi var stadig kølig hun var van til folk sneg sig ind på hende dog blev hun overrasket hun viste det bare ikke "en vampyr?" sagde Emi og studerede hende "det er sjældent man ser jeres race" sagde hun og blafrede med vingerne den brækkede vinge var helet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:43

Eliza kiggede på pigen stille og sagde"hmm.... Mit navn er Elizabeth og ja jeg er vampyr men ikke en helt almindelig en" hun gik ned i knæ og man kunne tydelig se de helt sølv klare øjne med en sort streg igennem i stedet for en rund popil,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 07:46

"du har anderledes øjne, mit navn er i øvrigt Emily rart at møde dig, jeg er heller ikke helt normal " sagde Emily og hentydet til hendes vingers farve som havde en stor betydning i engle verdnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 09:06

Eliza smilede og rørte stille ved hendes vinge og sagde"jeg kan godt li din farve og holdning emily så du får mit navn mit navn er Elizabeth kaname Cross" hun grinte lidt ondt og sagde"Måske du kender min tvillinge søster Yuuki??" hun satte sig nær Emily og kiggede på hendes vinger med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 17:22

"Elizabeth? " gentog Emi for at huske det og så nikkede hun "ja jeg går i klasse med hende, " Emi's vinger blafrede lidt og Emi smilte venligt/sødt til Elizabeth "hvad laver du her ude?" spurte Emi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:31

Eliza smilede og sagde"okay jamen en ven af min søster er en ven af mig så" hun smilede sødt og kiggede på Emily og sagde"er du okay angående din vinge??" hun kiggede lettere undrende på Emi og roede sig lidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 23:57

"ja det sker hele tiden desuden flyver jeg ikke så meget så det går nok " sagde Emi og grinte "hmm underligt, Yuuki er en engel og du er en vampyr hvordan det?" spurte Emi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 00:00

Elizabeth roede sig ldit i håret og sagde"jaaaaah lad os bare sige at fordi hun var engel.... så ville jeg rede hende fra nogen vampyr og så.... ja du kan se hvor godt det gik for mig at overleve det men egenlig er det okay der mange evner der føre med og sådan??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 00:15

"uhh ikk' godt det må ikke være en sjov måde at blive vampyr på jeg har hørt smerten er ulidlig" sagde Emi og tænkte sig om Emi kende til smerte både i hjertet og ydreskrammer som en brækket vinge og da hun mistede sin arm (fra albuen og ned) og nu skulle gå med en robot arm (kan man dog ikke se)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 07:34

Elizabeth smilede sødt i det hun sagde"det er egenlig ikke så slemt faktisk?? jeg tror da jeg overlever" hun kiggede på sig selv og mærkede komisk på sine tænder og sagde"nej vent det gjorde jeg vist ikke alligevel ups min fejl haha!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 07:54

Emi grinte og smilte til Eliz "dårlig humor " sagde Emi me grinte dog alligevel og tog sig til armen "av" sagde hun og gniister kom ud af armen "pokker tag den robot arm" sagde Emi selvom man overhovedet ikke kunne se det var en robot arm (fra albue og ned)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:22

Eliza kiggede stille på armen og sagde"Hmm træls hva?? Dumme dumme arm" hun grinte lidt og sagde"Er det ikke hårdt med sådan en arm og jaaaaa måske lidt dårlig humor haha!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 22:09

Emi trykkede på et punkt i hendes arm og et stykke af underarmen åbnede sig og man kunne se det var en robot arm "jep meget irriterene" sagde hun og begyndte at reperere den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 08:42

ELiza kiggede stille på armen og sagde"Hmmm... det må være træls vis du bare kunne hele som os vampyr var der kommet en ny arm ud det vil jeg væde med men er den ik os ok at ha nogen gange`??" hun kiggede nysgerrigt på Emi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 17:26

"den gode ting ved denne arm er jeg bliver lidt stærkere den dårlige er jeg ikke kan mærke noget i den her arm " sagde hun "så ja vis jeg var vampyr ville det være nemmere.." sagde Emi og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pigen med de sorte vinger Empty
IndlægEmne: Sv: Pigen med de sorte vinger   Pigen med de sorte vinger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pigen med de sorte vinger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: