Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bloody Riot

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:09

Tid :: irl
sted :: Luft havnen og udenfor nært liggende en skov
omgivelser :: Mange travle folk at se men ikke så mange nu om natten
udseende :: Dyriske Krybdyr øjne, og helt sne hvid hår meget slank smuk krop med former,
Ligner en gudinde men er ikke tæt på af være en gudinde af godhed. Smuk hvid kjole der lige stopper før knæene og sorte stiletter
dato :: irl



Elizabeth eller Eliza gik sig en tur mod luft havnen hvor der var masser af føde det var også fuldkommen mørkt ude om aften med sky på himlen der nogen gange dækkede Den klare måne der skindte alt op. Eliza kiggede sig rundt lidt i det hun gik ind i luft havnen med et smil over læben der var næsten ingen men det var nok for hende med 6-7 stykker mennesker ihvertifald i Noget tid. man kunne ikke se hun var vampyr men fornemme det på hendes elegante gang måde og måden hun var på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:13

Zack havde hørt om nogen vampyrer der hærgede omkring lufthavnen, så han lå i skoven nær lufthavnen, med sin bison-rifle, eneste forskel på nu og normalt var at dette ikke var dyrejagt det var vampyrjagt. Med sølvkugler. De eneste kugler der kunne dræbe en vampyr. Zack så en pige gå rundt dernede, ved at kigge på hendes udseende, gik det hurtigt op for ham at hun var vampyr. En kvindelig vampyr. Zack gik derned, og sørgede for at holde afstand, han vidste hun ville finde ham før eller siden, så han kunne ligesågodt finde hende først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:19

Eliza smilede ondt i det hun kiggede direkte mod Zack og sagde"Jeg kan godt se dig lille dusørjæger hahahaha!!!! bare kom og leg med mig" hun smilede så tænderne kunne ses og gik stille ind i luft havnen, hun kiggede på en fyr og forblindet ham med sine øjne hvori hun foran alle folkene Bed ham hårdt i halsen og Slap ham uden at suge men bare for at drille den lille dusørjæger lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:25

Han havde en special metal hals beskytter på, så vis man bed ham, gjorde det mere ond på vampyren end ham selv, Zack kiggede op og ned af den kønne vampyr og smilede udfordrene til hende og lagde geværet og gik så tæt på hende der højst var 10cm imellem dem "ville du noget, skønhed?" sagde han udfodrene, han kunne godt lide at lege med vampyrene og deres følelser, eller at forvirre dem totalt, han kendte alt til en vampyrs psyke, mere end de fleste vampyrer selv gjorde faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:29

Eliza begyndte stille at grine og smilede så mod ham i det hun stille brød de sidste cm foran og sagde"Du er klog kan jeg se men du ikke klog nok til at vide man skal holde afstand fra mig" hun kiggede på ham med de dyriske katte øjne der var helt sølv og smilede med de spidse tænder hvor i hun stille lod en af sine negle kørte over hans kind. Der gik stille hul og der var blod der randte ned, hendes negle var som titanium og som lange knive, Hun smilede ondt og gik på afstand fra ham elegant hurtigt og sagde"lad legen begyndte hahahahaa!!!!" hun tog fat i en fyr der skrig og knækkede nakken på ham som ingen ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:32

Zack så hun greb fat i en fyr men lod hende gøre det, men da hun skulle til at knække hans nakke, lavede Zack en hurtig bevægelse, og smed hende på jorden så hun lå og struttede med røven i vejret, samtidigt med han holdte hende nede, på måde hvor hun ikke kunne komme fri, uden at brække begge sine arme af, og det tog langt tid at hele, selv for vampyrer, det ville tage hende uger nok, "Vil du stadig lege, smukke vampyrinde?" spurgte Zack og maste hendes brystlidt mere ned mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:35

Eliza grinte ondt og sagde"årh du ved slet ikke hvem du leger med lille skat men det skal du nok snart finde ud af hahahah" da hun grinte kunne man rydelig se at hun nærmest rystede i det hun fik Zack veltede om med stor styrke og pludselig var det hende der stod op og ham der lå ned med røven i vejret. hun grinte ondt og sagde"du smager nu godt du gør skat" hun grinte ondt i det hun stille gik hen til fyren og kørte sin finger over hans hals og han døde stille, hun tog blodet fra fingeren og hendes øjne lyste røde i det hun så mod Zack og sagde"jeg elsker at lege"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:39

Zack fik lige et øjeblik og vidste præcis hvad han skulle gøre da hun skulle til at overfalde personen, og trak en sprøjte med knust hvidløg og vievand, blandet sådan op at det ikke ville slå hende ihjel, men få hende til at gå i gulvet, og i denne sprøjte var der nok i til at få fem til at gå i gulvet vis han da bare stak hende det rigtige sted, Zack sprang om bagi Elizabeth og greb hårdt fast i hendes ene bryst bagfra og hev det lidt til side og med den anden hånd plantede han sprøjten i en blodåre i det brysthan havde fat i og trykkede den farlige væske ud, og holdt derefter bare fat i hende indtil hun i løbet af 2-3 sekunder ville gå i gulvet, og være besvimet en halv times tid. "Åh jo, jeg ved hvem jeg leger med, smukke" sagde Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:44

Eliza grinte ondt og tog fat i ham og smed ham gennem glas ruden i det han skulle til at stikke det sidste af væsken ind i hende, hun havde stadig sprøjten i sig mens hun stirrede mærkeligt på den og sagde"jamen jamen?? sidst jeg tjekkede til mine bryster havde jeg ikke en Ting ?? Stikkende ud ved siden af" hun tog den ud og kiggede på væsken og sagde"meget klogt vis du vil ha jeg er væk i 5 min" hun grinte ondt og smed sprøjten og kvaste den med foden og kiggede stille mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:47

Zack smilede, han vidste han havde ca. fået sprøjtet tyve procent af det der var i den ud i hendes bryst, så om 5-10 minutter ville hun nok besvime, men hun ville højst sansyneligt ikke sove mere end 5 minutter. "Lad os tale om det istedet" sagde Zack og kiggede sultent på hendes krop, han havde en svaghed for vampyrkvinder, men han ville ikke rigtigt noget seriøst med dem, han ville bare have deres krop, og bruge den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:52

Eliza kiggede på ham med et grin og så på sprøjten og sagde"Nej fordi om få minutter vil jeg ligge besvimet på jorden Pretty boy og den chance vil jeg ikke tag foran dig" hun grinte og forsvandt i høj fart og stod op af ham i det hun kyssede ham på den skadet kind og sagde"jeg kan godt li dig du er sjov men vi ses ligeså snart jeg vågnede fra dette stas" hun smilede ondt og forsvandt fra ham og løb mod skoven i lyn fart men ikke så hurtigt da hun var i skoven hun så et højt træ og tog chancen og gemte sig der oppe i det hun stille mærkede at hun var ved at besvime
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:57

Zack samlede stille sin riffel og havde udemærket set hvor hun var løbet hen, al den jagt havde lært ham alt og styrket hans sanser så meget at han næsten ligesågodt kunne have været en vampyr, for han var bedre til tingene end mange vampyrer, Zack sigtede på hende og skød hende i låret og derefter i knæhaserne så hun faldt ned af træet Zack viste at skulle hun overleve dette måtte han skynde sig hen til hende og hiver kuglerne ud, så han løb hen til hende så hurtigt han kunne og tog en lommekniv og fiskede meget hurtigt alle 3 kugler ud, men han vidste at både hans gift og kuglerne havde svækket hende så meget, at vis han var heldig ville hun ikke vågne helt før han havde bragt hende til et sikkert sted, så Zack smed hende over skulderen og løb alt han kunne væk fra lufthavnen med hende, politiet var også på vej derhen for at anholde dem begge, selvom hun var hans offer, ville han ikke lade hende i stikken, det kunne der ikke være tale om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:00

Eliza skrig da hun blev ramt og kiggede stille på Zack og smilede i det hun sagde"det må jeg gi dig du gir mig kamp til stregen men hvorfor dræber du mig ikke bare jeg er jo din fjende" hun smilede ondt i det hun så på ham og hendes verden nærmest blev sort og det sidste hun hørte var sirenerne fra politiet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:07

Zack gav hende nogen specialt smedede håndjern på, der var lavet til, at vampyrer ikke kunne knække dem eller slippe fra dem, og smed hende så i græsset dybt inde i skoven og satte sig ovenpå hende, hun burde vågne snart, vidste Zack, ellers skulle hun have en modgift men det gad han ikke give hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:09

Eliza vågnede og i det hun gjorde det rullede hun rundt med Zack på sig og rejste sig op i et hop. hun var utrolig smedig og stod der og kiggede på ham i det hun smilede og sagde"Nå jamen jamen du reddet mig vist hva? undtagen nu mangler jeg blod og jeg så tørstig" hun kiggede lettere sulten på Zack og slikkede sig sensuelt om læberne mens hun stille løb et stykke fra ham og var klar til alt hvad ha gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:13

Zack tog en blodpose frem, han havde været forberedt.. En blodpose med friskt dyreblod, Zack var altid parat og gik hen og satte blodposen mod hendes tænder, det var det eneste blod hun fik, om hun ville eller ej, hun fik ikke andet, end det, eller jo hun kunne få andet.. tæsk, men så heller ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:16

Yuuki kiggede stille på ham og smilede ondt i det hun tog blod posen med tænderne og hoppede op i et træ og kiggede ned mod ham i mens hun tømte blod posen og lod den falde ned til ham stille da hun var færdig efter 2 minutter. hun kiggede stille på ham og sagde"hvorfor.... har du ladt mig leve" hun smilede lidt ondt i det hun var ved at prøve at få sine hænder fri gennem hullerne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:23

"Fordi alle væsner fortjener en chance" sagde Zack og satte sig i græsset og kiggede lidt ned i jorden, for ikke at komme til at kigge op under hans kjole, han ville ikke se om hun havde noget på indenunder, men han ville heller ikke fornærme hende og han vidste jo ikke hvilken type, hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:25

Eliza grinte ondt og hoppede ned foran ham og kiggede på ham med de dyriske øjne og sagde"jeg min lille fine ven årh det var dejligt"håndjernene faldt til jorden uden at de var i stykker eller gået op, hun smilede og sagde"som jeg var ved at sine jeg er En Vampyr vis du ikke har opdaget det og en af de meget stærke så jeg gir dig højest 2 min til at løbe og så vil jeg komme efter dig og lege med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:27

"Vi kan lege nu" sagde Zack og lod som om han ville åbne sine bukser, men grinede istedet, "Hvad vil du lege?" hun burde stadig være meget sløv efter at være ramt med sølvkugler, og have smerter, for de fortog sig ikke med det samme efter kuglerne var kommet ud, og selvom hun var en af de farligere vampyrer, så var hun stadig ikke farlig nok, eller stærk nok, og han vidste hun ikke kunne vinde over ham, vis han brugte sin kløgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:32

Eliza stod foran ham pludselig og tog fat i hans bukser stille og hvisket i hans øre forførende"Ja det ville du ønske vi legede lille dusør jægere men desværre kan du ikke få mig at legede sådan en leg med du alt for svag" hun grinte ondt og tog fat i hans arme og vred dem om bagved hans ryg og sparkede ham hen i et træ så han stille ville begynde at bløde i det hun løb hen til ham og bed sig fast i hans skulder og smilede fordi hun havde opdaget det ved hans hals og slap ham hurtigt og løb over i et andet træ og havde taget hans pistol med der op eller rifle. og sagde"Hva vis du vil ha dit stykke legetøj så kom og tag det og tak for lidt blod ! haha!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:34

Hun var dummere end han troede, en dusørjæger havde altid omkring 50 våben på sig, så det at hun havde to af hans våben gjorde ingenting, de kunne alligevellet ikke trænge gennem hans specialle skudsikre vest, men Zack trak en pistol mere, og affyrede hele magasinet i hendes mave, og det hele var sølvkugler (19 kugler i et magasin).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:37

Eliza grinte ondt i det hun hoppede ned foran ham og man kunne se de ikke var gået ind i hende denne gang var hun klar hendes hud var sølv grå og den lignede næsten glimtende metal. hendes krop glimtede som en diamandt og hun grinte foran ham"haha!! troede du jeg ville hoppe på det lille skat så du virkelig dum! haha jeg har en hud der er uigennem trængelig eller min evne gør det men du kan jo bare komme an! haha!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:40

"Jamen så må jeg bruge vievand, for det skal bare røre dig så dør du, det er ligemeget om du har skudsikker hud" smilede Zack, for med vievand, skulle han entenligt bare ramme hendes hud et sted, om det var skudsikker, ville den svitse væk, og hun ville dø af det, og det vidste han og han vidste hun vidste det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:43

Eliza så vredt på Zack men klappede så og sagde"hvor er du dog Klog! lille skat virkelig klog ja det rigtigt men har du os tænkt på at jeg har en evne til måske og alle de andre evner" hun var tæt på ham nu og holdte ham op af et træ i halsen hårdt mens hun så ham i øjnene og stille fjernede alle hans ting fra hans lommer med et smil og kastede dem langt væk og sagde"hvad vil du gør nu"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bloody Riot Empty
IndlægEmne: Sv: Bloody Riot   Bloody Riot Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bloody Riot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Lufthavnen-
Gå til: