Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ønsket om liv igen? - Justin :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ønsket om liv igen? - Justin :3   Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:25

Justin nikkede svagt og så hende i øjnene med et ulæseligt blik som blev en smule tænksomt ved hendes næste ord. "Hvad sker der?" spurgte han og kunne ikke lide hendes triste ansigtsudtryk som automatisk førte ham et par grader ned i humøret som ellers var blevet løftet en smule i hendes selskab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ønsket om liv igen? - Justin :3   Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 07:32

Fie bed sig i læben, og så ham i øjnene. "Eh, jeg har ehm ikke tæmkt mig at synge eller skrive mere"sagde hun stille, og så ned. "Jeg kan ikke se grund til det mere"sagde hun stille. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle kunne forklare ham det. "Jeg har ikke livs lyst eller hvad man nu kan kalde det for"sagde hun og så på ham. Hun kunne ikke helt li' at se hans ansigtsudtryk endre sig så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ønsket om liv igen? - Justin :3   Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 10:54

Justin så på hende og lod en finger stryge henover sit ene øjes vipper og lod hånden blive ved sin hals "er der sket noget siden du ikke har mere livslyst?" spurgte han med en bekymret undertone og hadede virkelig at få sådan noget at vide. Han kunne ikke lide at folk havde det sådan og undertrykte tit sine følelser når folk fortalte ham sådan noget, for han vidste aldrig hvad han skulle sige til den slags. Han havde mest af alt bare lyst til at give hende et kram og lege best freinds med hende for at få hende op igen, men noget tydede på at det ikke lige var den rette løsning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ønsket om liv igen? - Justin :3   Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 20:10

Fie bed sig i læben, og så på ham. Hun tænkte lidt over hvordan hun kunne forklare ham det uden selv at blive fpr ked af det. Hun så lidt ned "Altså, det er svært at forklare, men... Eh, jeg vil ikke ødelægge mere for dem jeg holder af"sagde hun, og så på ham. Hun forstod godt hvis han ikke forstod hende, for det var ret indviklet selv for hende. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Jeg har været skyld i at mine bedste venner som kom sammen blev meget uvenner... og jeg er i det hele taget bare en ulykkesmagnet"sagde hun stille, og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ønsket om liv igen? - Justin :3   Ønsket om liv igen? - Justin :3 - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ønsket om liv igen? - Justin :3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Ved vandet - Justin
» Alone again without friends.(Justin)
» min spejlbillede - Justin
» Forbudt for børn xD (Justin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: