Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lad ikke det onde styre dig (Andy)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 01:49

Dato: IRL
Dag: IRL
Sted: Wareclare Domkirke
Omgivelser: Ingen
Tid: 22.00
Vejr: Mørkt, men det er lidt lunt faktisk
Årstid: Forår

Døren til den store domkirke, blev roligt og meget anstrengt åbnet af det svage og det såkaldte uvidende menneske, fordi de ikke kendte til racerne som levede iblandt dem, så de kendte ikke til faren som lurede over det hele, men samtidig havde de vel også nogen til at beskytte dem, når den tid kom. Julia kom var det menneske som havde sat sin fod i domkirken, troede ikke som sådan på gud, men hun troede på at der fandtes engle som våede over menneskerne, eller faktisk hele verden. Hun påstod på et tidspunkt som lille at have set en engel, fordi hun synes den så for stor ud til at være en fugl, men ingen havde troet på hende. Julia bevægede sig roligt og opmærksomt gennem gangen i domkirken og så på de oliemaleria som hang på væggene og det på store gamle vindue som var helt oppe for enden af gangen og som havde mange forskellige farver. Hun blev meget facineret af det og gik op til alteret så hun kunne se det bedre og så hun ikke behøvede at knibe øjnene sammen for at kunne se detaljerne ordentligt. Et lille smil kom frem på hendes læber, men derefter så hun op i loftet, hvor der var malet engle og andre ting som man troede var i himlen. Men hendes blik blev fanget da hun så syntes at hun så djævlen hænge ved skærsilden og hun fumlede lidt med sine hænder og tænkte lidt over hvordan man endelig hvde fundet på at male sådan noget i sådan en flot domkirke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 02:04

Andy havde altid haft lyst til at se den flotte domkirke, han havde derefter gået der ind. han kom gående ned af trappen fra klokketårnet, han havde sine hænder nede i lommerne og en smøg i mundvigen. da han ikke rigtigt tænke på hvor han gik og røg henne, han stoppede op på trapperne da han fik færten af et menneske. han så ned af trapperne og viste at han nok ikke måtte være der oppe, han gik hele vejen ned og åbnede langsomt døren og så sig omkring for at se hvis der var nogen. han kunne ikke få øje på nogen og gik langsomt ud og lukkede døren efter sig, som gav genlyd fra lyden af døren lukkede i. han så sig omkring og fik øje på en ung og flot kvinde, han gik stille hen og satte sig på den sidste bænk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 02:11

Julia fik et chok da hun hørte at den store dør blev lukket og vendte sig hurtigt rundt og fik øje på en lidt ældre mand og lagde hovedet på skrå. Hun tog sig lidt til brystet, fordi hun ikke så godt kunne lide at få chok og hun rystede kort på hovedet for at slappe lidt af igen. Hun bevægde sig væk fra altaret og gik lidt hen imod ham, men da han sad på sidste bænk, så tænkte hun ikke på at gå helt ned til ham. Så derfor stoppede hun op midt på gangen og folede sine hænder lidt, hun var flov over at blive opdaget i domkirken på det her sene tidspunkt og tænkte lidt over hvad hun skulle sige og om hun overhovedet skulle sige noget. "Øhm... jeg regnede ikke med at der var andre end mig, nu er det ikke sådan at du har tænkt dig at sladre vel?" spurgte hun stille og var ikke sikker på om han kunne høre det. Hendes stemme var meget blid, sød og rolig når man tænkte på hendes alder og når hun ikke var en af racerne. Julia studerede manden lidt og kunne ikke lade være med at ligge mærke til hans detaljer, for det var et minus hos kunstere for de lagde for det meste mærke til alle de detaljer de kunne finde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 02:26

Andy så ned mod sit skød og der kom et smil på hans læbe "hvem skulle jeg gøre det til ?" sagde han og tog et sug af sin smøg, han pustede det igen og hans smil forblev på hans læbe. da han jo også selv var der og havde ikke nogen grund til at gøre det, han så stille op på hende og kørte en hånd igennem sit hår "hvis jeg siger det til nogen så gør du det nok det samme mod mig" sagde han og gav et lille grin fra sig og kørte sin hånd igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 02:37

Julia trak lidt på den ene skulder og så sig lidt rundt for at tænke over det, "hmm.. siden det er en domkirke så må der vel bo munke og nonner her, så dem kunne du jo sagtens sige det til" svarede hun stille og fumlede lidt med sine hænder. Hun rynkede lidt på næsen over at han sad og røg inde i domkirken og var lige ved at sige noget til det, da hun hørte hvad han sagde igen og rystede lidt på hovedet, " jeg er blevet opdraget til ikke at sladre om andre, så selv hvis du sladrede om mig, så ville jeg ikke nævne dig for nogle som helst" sagde hun og lagde roligt armene over kors og lænede sig lidt på sit højre ben og bed sig tænkende i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 06:55

Andy lyttede stille med på hvad hun sagde og nikkede "ja måske.. men hvis jeg sladre om dig så sladre jeg jo også om mig selv" sagde han og grinte lidt af det da det jo gav sig selv, han tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ud af sin mund. han rejste sig langsomt op og gik over til hende "opdraget" sagde han og grinte stort og gik forbi hende og tog sin smøg ind i munden igen, han lag sine hænder ned i lommerne og begynde at gå rundt i kirken "skulle du endelig ikke ligge i din seng lige nu ?" spurgte han om og log sin tunge lege med sin smøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 09:25

Julia fulgte alle hans detaljer i ansigtet, selv også den smøg som han havde i munden fulgte hun kort detaljerne på. Hun kunne ikke lade være med at have den tanke i baghovedet om at hun faktisk havde en ide om at hun kendte ham fra et eller andet sted, måske fra et blad for flotte drenge/mande modeller, tv måske? eller musik?. Men hun rystede bare lidt på hovedet og slog tanken lidt væk, hun ville ikke spørge lige nu. "Ja det gør du vel... men du kunne jo sagtens bare sige at du så mig gå herind udefra" svarede hun og smilte svagt. Julia rykkede lidt på sig da hun så at han kom hen imod hende og vendte blikket kort ned, i håb om at han ikke ville opdage hvor meget hun endelig kiggede på ham og hvordan hun studerede hans detaljer. Hun vendte sig imod ham og havde stadig armene over kort, "hvorfor... hvorfor skal du lyde så hånlig og grine på den måde? og så ung er jeg heller ikke... sådan da... så jeg har lov til at være ude så sent jeg vil" sagde hun i en bestemt tone og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:19

Andy kunne ikke lide at hun måske havde set ham før, han vende sit stille op mod hende og smilte venligt til hende "sådan er jeg altså ikke, gider da ikke give andre ballade" sagde han og tog et sug af sin smøg og pustede røgen ud af sin mund, så han kom til at ligne en sur tyr lidt. selv om der ikke var andet inde i Andy end at være sød og kærlig, han tog sin smøg ud af munden mellem to fingere og tænkte lidt over hvad han skulle svare på det hun sagde "det prøver jeg ikke på, det er da godt at ung. jeg betragter mig da ikke selv for gammel, jeg ville ikke engang være ude på denne tid" sagde han og mente det da han ikke var glad for at være ude når det var mørkt, når han viste hvilke væsner der fandes der ude. han gik helt op og satte sig på den første bænk og så op på loftet "hvad hedder du så ?" sagde han og gav et lille grin fra sig "vi er dus" sagde han og smilte stort og vende sit blik kort mod hende inden han lag sin smøg i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 20:10

Julia synes faktisk at han var meget flot at se på, men hun lod ikke andre tanker komme igennen hendes hoved, hun viste jo heller ikke at han var dæmon og kunne læse ens tanker, men hvis hun havde vist det, så ville hun måske have ladet være med at tænke så meget imens hun så på ham.
*Hmm.... han virker altså bekendt* tænkte Julia inde i sit hoved og kløede sig lidt i nakken over det.
Hun så på at han pustede sin røg ud og fik rynket kort på næsen igen, " okay... men det kunne jo godt være" sagde hun med et træk på skulderne og kunne ikke lade være med at smile lidt til ham.
Julia så hovedet undrende på skrå og bed sig kort i læben, " hvor gammel er du da? og hvorfor ville du ikke være ude så sent? du er da ude nu" sagde hun undrende og tænkte over det igen. Julia fulgte efter ham da han havde sat sig på den første bænk og så bare lidt på ham og havde virkelig lyst til at sige til ham at han skulle lade være med at ryge i en domkirke, men hun ville ikke gøre ham sur eller fornærme ham, " jeg... jeg hedder Julia" svarede hun bare stille og vendte blikket ned i gulvet. Det med at han sagde at de var dus ville hun slet ikke svare på, hun lod bare som om at hun ikke havde hørt det, selvom det havde været ret tydeligt at høre hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 21:40

Andy gav et lille grin fra sig da hun tænkte det hun kender, han så bare op på loftet og sad helt stille. han lignede mest en statue når han sad der, han stoppede med at grine og smilte ikke og havde lyst til at svare på hendes tanke. men det kunne han ikke når hun var et menneske, han åbnede dog på at hun ikke ville komme til at finde ud af hvem han er "ja klart.. at jeg går til nogen og siger at du har været her inde" sagde han og så stille over på hende og smilte svagt, han lod sin tunge lege med sin smøg i munden så den kørte rundt i munden på ham. han havde sine hænder nede i lommerne og rodet lidt med sine nøgler "jeg er 20år gammel.. man ved aldrig hvad der findes der ude, folk der vil voldtage og stjæle og slå en ihjel" sagde han da han ikke ligefrem kunne sige hvilke væsner der var der ude, han vende sit blik op mod loftet igen og smilte stort "hej Julia.. jeg hedder Andy" sagde han uden at se på hende og tog bare et sug af sin smøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:00

Julia kunne ikke lade være med at smile svagt til ham, hun rystede dog lidt på hovedet og kunne ikke som sådan finde på noget at svare ham med. Hun bed sig bare lidt i læben og tænkte lidt over hvad hun skulle sige til ham til at begynde med, men istedet hørte hun bare efter hvad han sagde og tænkte lidt over det. Hun satte hænderne i siden og smilte svagt, " så meget var du heller ikke ældre end mig, for at være ærlig, så troede jeg faktisk at du var ældre men ikke mere end de 23 år" sagde hun og kom til at grine lidt over det, men hun stoppede hurtigt og tænkte lidt over det andet han havde sagt, " så bange er jeg heller ikke for den slags.. godt nok er jeg nem at give chok, men jeg kan tage det" svarede hun stille og vendte kort blikket ned i gulvet. Derefter så hun hurtigt op på ham da han sagde sit navn og smilte stort, "jeg viste det! Jeg viste at jeg havde set dig før et eller andet sted, du er jo ham sangeren!" sagde hun lidt højt, men også fordi hun var overrasket over ikke at kunne genkende ham og kom til at grine lidt over sig selv og lod en hånd køre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:12

Andy tog et sidste sug af sin smøg inden han tog den ud og kastede den væk, han pustede langsomt røgen ud og havde aldrig blevet kaldt at han lignede en der var ældre end han skulle ligne "men så er det jo godt at jeg er æl... ikke er ældre" sagde han og gav tog en dyb indånding, og gav et lille grin fra sig og træk på skulderne over det hun sagde "jamen så har du jo lov til at være ude så længe du vil, men du skal ikke komme til mig efter" sagde han bare og viste jo godt at det var mest farligt for hende at være ude, han rejste sig langsomt op og så over på hende og rystede på hovedet med et grin. han kørte en hånd igennem sit hår og gik over til hende "du må havde slået hovedet, jeg kan ikke engang synge.. har fået at vide at jeg ligner ham meget" sagde han og ville gøre alt for ikke at blive kendt, han viste nemlig at han aldrig ville kunne klare at blive kendt på gaderne. og han havde slet ikke lyst til at flytte på grund af det, han gik bare forbi hende og mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lad ikke det onde styre dig (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Lad ikke det onde styre dig (Andy)   Lad ikke det onde styre dig (Andy) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad ikke det onde styre dig (Andy)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En almindelig dag, der sker ikke så meget vel Andy?
» Pas lige lidt på mig, har du ikke øjne i hovedet?! (Andy)
» En aften man alligevel ikke har andet at lave. (Andy)
» Det onde er over det hele //Autumn//
» ingen har sagt at skyggerne var onde - Azriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: