Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Just after work

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:43

Georgia fulgte med ham og rynkede lidt på næsen over hans valg. "Den må da findes i en anden farve!" sagde hun og kiggede sig omkring. "Her! Akkurat den samme, bare i en pænere farve." sagde hun og kiggede skiftevis på den og ham. "Den anden passer ikke lige til dig desuden." sagde hun. Hun kiggede ikke på prisen. Hun vidste at steder som dette spurgte man hvor meget det kostede og så forhandlede man sig til prisen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:48

Zack så et armani jakkesæt lidt længere henne og rakte stirrende på jakkesættet alt over til Georgia, det måtte han bare eje, han gik hen og mærkede på stoffet, og på kvaliteten, Zack kiggede heller aldrig på prisen, men vidste det nok var dyrt "Det her må jeg bare eje" sagde han, "Jeg tror bare jeg nøjes med det, og det du fandt" lo Zack og hev et stort bundt sedler op af lommerne, det var ikke 1 dollar sedler eller 5 dollar sedler, som mange 'gangstere' havde for at se ud af mere, næh nej, det var 500 dollar sedler det hele. "Skal vi gå op til ekspedienten?" spurgte Zack og kiggede på jakkesættet, det var specialsyet og det var lige i hans størrelse.


//
billede af jakkesættet
Just after work - Page 2 ARMANI10212
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:26

Georgia himlede med øjne. "Hvor tit er du ude og shoppe ordenlige steder?" spurgte hun og rystede på hovedet. "Du burde vide at du ikke skal komme til dem, men de kommer til dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:33

"Naah, jeg gider ikke prutte om prisen og sådan noget, jeg har jo råd til tingene." sagde Zack smilende og trak lidt på skuldrene og kiggede igen på jakkesættet, når man bare så på ham kunne man ikke se hvor rig han var, men når han åbnede lommerne og det væltede ud med forskellige valuta'er og mange penge, så kunne folk næsten tænke sig til det, eller når han viste dem sit rolex.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 06:48

Georgia himlede med øjne. "Det er for at vise at man ikke er nogen som helst. Hvis man har råd til at købe her inde, skal man ikke betale den fulde pris. Man er vigtigere end det!" sagde hun og syntes at det var det mest logiske i hele verden. "Men du bestemmer. Jeg er der bare ikke. De skal ikke tro jeg er et eller andet fjols, som ikke ved en skid om forretninger og bare bruger fars kreditkort." Hun vendte om på hælen og vendte sig mod døren. Han skulle bare købe tøjet hvis han vil, men hun var bare meget sippet når det galt sådan noget. Det handlede ikke om man ikke havde råd, det handlede om at man var mere betydningsfuld end andre mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Apr 2010, 00:56

"Erhmmm.... Jeg er ikke særlig betydningfuld for nogen.." sagde Zack og stillede sig ind forandt hende og hviskede lavt i hendes øre så kun hun hørte det "Men jeg bestemmer hvilke væsner der har ret til at leve eller dø.", Han sagde det neutralt og forsøgte ikke at være påtaget venlig, men hun kunne tydeligt høre i hans stemme han ikke havde tænkt sig at dræbe hende eller sådan noget, hun skulle bare ikke være så snobbet, for så kunne han dræbe hende hurtigere end hun kunne suge en barnesjæl.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just after work - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just after work   Just after work - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just after work
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I work, and i work (Raquel)
» Work it.
» Just another day at work - McClean
» It's not pleasure, it's work! - Stefan.
» All work and no Play [Procella]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: