Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aragorn og morgan mit livs håb ..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:14

Sted. Reggies club
Omkring. Dansende unge
Vejr. Det varmt der inde og udenfor
Tid. 23.42
Dag+ dato. fredag den 5. februar
Påklædning. https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/fxwjk7.jpg

Elisa var taget på arbejede, hun havde født, og hendes barsel var slut. hun havde allerede sin perfekte krop tilbage, noget hun var meget glad for, Elisa var på arbejede men hendes tænker lår kun på Aragorn og Morgan, hendes livs kærlighed og hendes dejlige og vidunderlig søn . Elisa gik ehn til en kunde og gav ham og hans venner den barke øl de havde bestilt. Elisa kiggede på sit håndled, *Kun en halv time til jeg har fri* tænkte hun glad og skyndte sig vider til næste kunde og hun bestillede fem øl.. Elisa nikkede og skyndte sig og tag de fem øl, helde dem op i glas og buttede istegningerne i glassene med øl, sæt dem op på barken og gik ehn til dem med dem.. hun gik så ud af the reggie club for at holde en pause, hun tog sin pakke smøger op af lommen og røg en enkel smøg. elisa var ikke fast rygger, men hun røg når hun var træt og stressed og det havde været en lang dag og hård dag, da der havde været mange kunder og hun havde været igang siden klokken 18.00, hun glædet sig til og komme hjem til morgan. da Aragorn nok sov.. Elisa så på sit arm ur og smilede fri.. hun begyndte stille og gå hjem af. men sætte så i løb og kastede smøgen.

5 Minutter sener
Elisa var ved lejligheden og smilede stort og åbnede hurtigt døren og løb op af trappen, men stoppede op før lejligheden da hun ikek ville vække Aragorn vis han nu sov, hun hev sine nøgler op af lommen og stoppede stille op foran døren og sætte nøglen i og låste døren op og gik stille ind og da hun var kommet ind lukkede hun døren og smilede stille og sagde roligt men så morgan kunne hører det, vis han var vågen, "Hej" hun gik ud i køkkenet ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:19

Morgan lå helt stille på sofa'en og `sov´, han havde Aragorn på sin mave. og havde blevet virkelig træt efter en dag med ham, da han ikke ligefrem var et af de der engle børn. selv om han lignede en, Morgan havde sine store hænder på hans ryg. og man kunne høre en lille barnesnorken fra Aragorn, dog vågnede Morgan stille op da han hørte stemmen var Elisa. han smilte stort og åbnede langsomt sine øjne og så ned på Aragorn, han rejste sig langsomt op mens han lag ham bedre i sine arme. han gik stille og lydløst ind og lag ham i sengen, inden han løb i vampyr løb ud til Elisa og smilte stort. han lag sine arme om hende bagfra og kyssede hende i håret "hej smukke" hviskede han mod hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:29

Elisa smilede over barnesnoket og syntes det var mere end dejligt og hører, da hun havde savnet at hører ham og se ham, dog nåede hun ikke og se ham, men det var hun ligeglad med, hun var bare glad for at haft hørt ham, hun mærkede morgan og smilede stort.. det var dejligt at mærke ham og dufte ham igen, efter så mange timer.. hun drejede hovedet og så stille på ham, "Hvordan er det så gådet" spugerte hun spændt.. og fjernede hans arme og gik hen til køleskabet tog en cola åbnede den og gik ind i stuen og sætte sig med bene på bordet og lænede sig tilbage i sofaen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:36

Morgan så på hende og smilte og lag sine hænder lidt ned i lommerne, han gik ind i stuen og satte sig ned ved siden af hende "det har gået fint, lille livlige lort" sagde han og gav et lille grin fra sig, han lag sin hånd på hendes kind og drejede hendes ansigt mod sit "har savnet dig" hviskede han og lukkede sine øjne i og kyssede hende ømt på munden, da han ikke havde regnet med at han kunne savne nogen så meget som han havde savnet hende. han tog stille sin hånd til sig og rykkede sit hoved væk lidt efter, og lag sig lidt ned i sofa'en og så op på hende med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:46

Elisa smilede stort over det han sagde og var letted over at det var gåret godt, hun tog nogle tårer af sin cola og sætte den lidt efter på bordet og mærkede hans hånd på sin kind og at hans hånd drejede hans hovede, Elisa kiggede roligt på Morgan og smilede vsgat men lukkede så øjne i og kyssede ham tilbage og smilte til ham da han slap kysset og lagde sig ned med hovedet på hans lå. "Har også svanet dig og er glad for at hører det er gået godt.. ja han er ret livlig men han er dejlig" hun smiled eog kunen hører at der var en vis herre der snakkede i søvne inde fra hans vugge/baby seng det fik hende til og smile stort. hun piftede kort og lavt og trille kom løbende og hoppede op på hendes mave.. hun smilede, "Hejsa min smukke hund.." Elisa nussede trille bag øret og smilede, "Hold kæft jeg har savnet jer alle sammen" sagde hun med et stille smil ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 07:56

Morgan så ned på hende og smilte og lag en hånd i hendes hår, han tog stille fjernbetjeningen og tænde for tvet. og gjorde så man næsten ikke kunne høre tv'et, dog kunne de høre det når de var vampyrer "det er jeg glad for at du har gjort" sagde han og elskede hende meget og var derfor glad for at hun havde savnet ham, han nussede hende blidt i håret og var virkelig træt efter en dag med Aragorn "en dum lille unge" sagde han i en drillende tone, selv om han elskede sin søn over alt på jorden. så havde han det stadig været med at vise at han elsker nogen, og blev derfor bange nogle gange at Elisa og Aragorn ikke viste det. han så på Trille og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 17:57

Elisa smilede og kiggede ned på trille som lå og sov på hendes mave. "Han er ikke en dum unge.. han er bare frask lige som sin far.. bare vent til han bliver stor og stærk og får masser af drenge venner. og de får masser af piger.. der skal vi være de cool forælder og lade dem holde fest her hjemme" hun smilede og tog blikket fra trille op på morgan. hun sendte ham kort et frækt smil men smilede lidt efter roligt igen.. hun ville så gerne kysse ham, men der var dog et problem hun kunne ikke nå hans læber -.-'.. hun lyttede kort til tvet men villle så lytte til havd Morgan ville sige til det hun sagde ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 09:18

Morgan så på hende og rystede på hovedet, han lukkede stille sine øjne i "når okay" sagde han bare og åbnede sine øjne og så kort over på Trille og smilte lidt, han vende dog hurtigt sit blik mod Elisa igen og kunne godt lide hendes smil. han fugtede kort sine læber og bøjsede hen og lag sin ene hånd på hendes kind, han så hende lidt ind i øjnene inden han lukkede dem i og kyssede hende ømt. han bevægede sine fingere stille på hendes kæbe imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 21:39

Elisa så på ham med et lille frækt smil,. men hun lukkede øjne da han bøjede sig ned imod hende, hun kyssede ham tilbage og sætte sig langsomt op i hans skød og lagde armene om hans nakke. hun holdte kysset, da hun ikek ville slippe hans læber hun nussede ham i nakken og pressede sin krop imod hans.. hun lod hænderne køre ned af hans bryst og snittede kort hans p'ik. hun åbnede sit bælte og kastede det væk da det irriterede grænse løst..


Tøj : https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/fxwjk7.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 05:19

Morgan smilte stort og lag sine hænder på hendes lår og træk hende let tætter på sig, han blev bare ved med at kysse hende. han slap stille kysset da han mærkede hendes fingere, han betragtede hendes hænder da hun tog hendes bælte af "mmmh.. du er så lækker" sagde han stille og vende sit blik op mod hendes ansigt, han lod sine fingere glide om på ryggen på hende og træk hende stille ned og ligge i sine arme. han begynde at kysse hendes mave vådt og lod sin tunge lege med en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 07:54

Elisa smilede og lagde læberne imod hans ører og stønnede frækt og liderligt sit navn i hans ører. "Så vi to der er lækker sagde hun og hev hans trøje af og kiggede ham i øjne. hun havde virkerligt lyst til ham. han var jo hendes. så hvorfro skulle hun ikke have lyst til ham. Hun smilede da hun lå i hans arme det elskede hun. hun mæskede at han kyssede hende vådt på maven. hun smilede og lukkede øjnene. hun drejede hovedet og kyssede ham vådet på armen og lod sin tunge lege med i kyssende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 22:24

Morgan nød kyssende på sin arm, og blev bare ved med at kysse hendes mave et stykke tid. inden han træk hende op til sig igen, han lod sine fingere glide op og let binde knuden op. mens han begynde at kysse hendes hals "fuck hvor jeg dog elsker dig" hviskede han og stoppede med at kysse hendes hals og træk let hendes top (eller hvad man kan kalde det o.O) af, han så på hendes krop og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 23:15

Elisa kyssede hans arm lidt vider imens hun nød at han kyssede hendes mave, for det var noget der tændte hende og noget hun nød rigtig meget. Hun stoppede med at kysse hans arm og åbnede stille øjne da han trak hende op til ham igen. Hun løftede armene op i luften da han hev toppen af (Det kan man godt kalde det^_^) Hun smilede af det han sagde, "jeg elsker også dig.. Meget RIGTIG meget" Hun lagde tryg på Rigtig meget. Hun smilede og tog fat i ahns trøje og hev den af. og kiggede kort ned af hans krop men lagde sig så ned i sofaen og ventede på at ahn lagde sig oven på hende eller noget andet. bare der skete noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 01:48

Morgan så efter hendes og kunne ikke lade være med at smile "det lyder godt" sagde han stille og betragtede hendes krop, han åbnede sine bukser og lag sig hen over hende. han kyssede hendes ene bryst lidt og nussede det andet "du er en lækker mor" hviskede han og gav et lille grin fra sig, og var stolt over at hun var moren til hans barn. han kyssede hende let op til halsen "dette savner jeg i vores sex" sagde han stille og betragtede ar'ene i hendes hals, han lod sine tænder glide hen over hendes hals og søgte ar'ene. han stoppede op da hans tænder havde fundet dem og satte sine tænder i hendes hals, hans øjne lukkede stille i "mmh" sagde han og begynde at suge lidt af hendes blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 19:41

Elisa kiggede stille på ham og smilede af det han sagde, " Ja det gør" hun smilede skævt. Hun kiggede ned på hans hånd der åbnede hans bukser. og Smilede frækt til ham da han lagde sig ind over hende. Elisa strakte sine arme og lod hænderne falde ned på hans bukser, hvor hun tog fat i dem og hev dem af ham og lyttede til havd han sagde og grinede kort et lille sødt grin, "Tak" sagde hun og fugtede kort sin læbe "Og du en lækker far" hun nikkede bestemt. hun mærkede hans læber imod sin hals og lagde hovedet godt tilabeg og starkte halsen. Hun nød det nemlig. "Hvad har du savnet" hviskede hun da han havde sagt det han havde sagt. Hun bed sig meget svagt i læben, da hun mærkede hans tænder. hun stønnede svagt af smerte da de kom ind i hendes hals men det gjor hende også vil. og hun ville mere end gerne i bukserne på ham med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 23:34

Morgan blev let ved med at suge hendes blod, mens han tog fat i hendes bukser og træk dem stille ned. han elskede virkelig smagen af blod og havde endelig savnet den når den kom ind under sex, han begynde at nusse hende på lårene og stoppede lidt efter med at suge hendes blod. dog træk han ikke sine tænder ud af hende, han slikkede dog nået af det blod på hende hals og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 23:49

Elisa gav et kort støn fra sig, da hun langsomt mærkede at blodet forsvandt. men hun havde stadig et lille smil på læberne. hun havde selv savnetdet meget. men da han stoppede med at suge ånede hun lettede op. det underede hende bare hvorfor han ikke trak tænderne ud. hun mærkede huden blev udvidet i det han smilede og det fik hende til at give et smertene støn fra sig .,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 00:27

Morgan kunne virkelig godt lide at høre hendes støn at smerte, han elskede jo at give andre smerte ligemeget hvem det var. han åbnede kort sine øjne og så på hendes hals, inden han lukkede dem langsomt i igen og tog blidt fat i hendes trusser og træk dem langsomt ned. mens han træk sine tænder ud af hende "hvor smager du bare godt" sagde han og slikkede over sårene på hendes hals, mens han træk helt ned i hendes trusser. han så kort hen mod soveværelset, da han hørte Aragorn lave nogle lyde. han vende dog sit opmærksomhed tilbage til hende, og smilte stort "du er så smuk" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aragorn og morgan mit livs håb .. Empty
IndlægEmne: Sv: Aragorn og morgan mit livs håb ..   Aragorn og morgan mit livs håb .. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aragorn og morgan mit livs håb ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: