Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedelig aften...indtil videre?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:07

Tid: 21:06
Dato: irl
Vejr: Lidt køligt, en aftenbrise i luften og mørkt men lysende fra parken oplyser det hele
Omgivelser: Mennesker+nogle væsner ind imellem og forskellige forlystelsespark ting

Will gik igennem parken på en af sine aftenture før han muligvis kunne være heldig at finde et byttedyr dvs et menneske eller en noget andet lækkert, som f.eks en engel? Han var ikke sikker men sulten var ikke trådt i karakter endnu, så istedet for at tænke forud og løse problemerne, rettede han opmærksomheden mod selve parken og hvad han så. Han havde nogle sorte jeans på med en tilhørende sort T-shirt og sort jakke, hvilket gjorde at han nærmest faldt i ét med skyggerne men ligenu befandt han sig dog ude bland menneskene. Han havde blot trukket sig mere ud til siden så han ikke stødte ind i nogle af dem, eller omvendt. De fleste besøgende på denne tid, var voksne, teenagere og diverse kærestepar da det pga det sene tidspunkt ikke var for små børn under en vis alder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:23

Tøj: http://www.adamofficial.com/sites/alambert6/files/imagecache/preview/lambert1.JPG
____________________________________________
Andy gik rundt inde i parken, han så sig omkring og smilte over alle de mennesker og væsner som havde det sjovt med hinanden. han havde sine hænder nede i sine lommer på bukserne og en smøg i munden, han havde lyst til at prøve alt muligt men gad dog ikke alene. da han ikke kunne se det sjove i det så, han var heller ikke så glad for at spørge en fremmede om det da han havde prøvet at det før. og det gik ikke så godt som han havde regnet med, han var ikke glad for at kunne lugte alle dufte fra de væsner der var der. da det fik hans nakkehår til at stritte, men han ville ikke lade nået ødelægge sin aften hvor han bare havde smuttet fra alt og bare havde lyst til at være alene. hans tunge legede stille med sin smøg inde i munden, og fik den til at køre fra side til side. han gik stille hen og satte sig på en bænk og så på alle glade mennesker, som ikke viste hvad der gik blandt dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:38

Will fortsatte sin lille ensomme rundtur og lod blikket løbe frit som det ville rundt omkring og holdt det noglegange på speciele folk der gik forbi, som virkede interessante. Han smilte svagt da hans opmærksomhed blev fanget af en fyr som legede med sin smøg i munden hvilket efter Will's mening så ret mækeligt ud på den gode måde. Han fulgte fyren med øjnene da han satte sig ned på bænken og havde egentlig lyst til at lære ham at kende, men tøvede lidt ved tanken da han kom til at tænke på hvordan det så måtte se ud for den fremmede. At der bare kom en man ikke kendte hen til en, og sagde hej og begyndte at snakke. *Skør tanke* tænkte han da han i stilhed passerede dæmonen og fortsatte videre ud til nowhere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:45

Andy smilte lidt da han havde det som om nogen kiggede på ham, han så sig lidt omkring og fik øje på en ung fyr. han gav et lille grin fra sig af hans tanke og tog et sug af sin smøg, inden han tog den mellem to fingere og lag sin arm på sin skød "det er jo ikke ligefrem fordi jeg bider dig bare fordi du kommer hen og siger hej" sagde han til ham og pustede sin røg ud imens, mens han bare fulgte ham med blikket. og elskede bare når han kom til at svare på andres tanker, det var altid sjovt. han tog en dyb indånding og smilte mere da han fandt ud af at han var dæmon, han kørte stille sin anden hånd igennem sit hår og lag sin smøg ind i munden igen. han viste ikke hvad det var men der var nået interessant ved den dæmon, og han havde slet ikke nået imod at finde ud af hvad det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:51

Will stoppede op da han hørte en stemme og vendte sig så om og fik øje på fyren fra før. Han sniffede diskret og kunne udfra det bedømme at det var en dæmon som ham selv han havde at gøre med, og af en underlig grund blev han ikke rigtig undrende over at han tilsynlandende havde svaret på tanken. Han blev en smule imponeret af det men ikke sådan at han ville spørge om hvad det var "nej..du er jo dæmon" sagde han med et lille smil på læben og lagde hovedet på skrå mens han studerede ham med blikket, hvilket var en dårlig vane han havde fået foræret pga sit job som fotograf. Han smilte stadig lidt og så en smule på pladsen ved siden af denne fremmede dæmon, og gik så hen og satte sig der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 11:58

Andy gav et lille grin af det han sagde og nikkede, han fulgte ham med blikket over mod sig og hævede det ene øjebryn "hvem har sagt at du må sidde ?" spurgte han om i en drillende tone, selv om han slet ikke havde nået imod at han sad der "jeg kan jo stadig bide selv om jeg er det jeg er, ligesom du kan bide tilbage.. også hvis du var et menneske" sagde han og tog et sug af sin smøg og rakte langsomt sin hånd over til ham "jeg hedder Andy" sagde han og sende ham et sødt og kærligt smil, da han ikke ligefrem var en ond dæmon og havde det derfor svært med at være ond. udover når han var ude og jage, han pustede røgen ud af sin næse og tænkte ikke engang over det "hvorfor er du alene ?" spurgte han om og så sig kort omkring for at være sikker på at han var alene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 12:06

Will smilte stort af det Andy sagde og så på ham "mig selv...ellers er jeg også rimlig ligeglad med det" sagde han og mente ikke noget ondt med det han havde sagt, og han havde også sagt det i en venlig tone. Han vidste jo godt at dæmonen drillede og derfor drillede han også tilbage igen. Will så på ham og smilte igen "ja, men du vil aldrig kunne bide ligeså hårdt som en vampyr" sagde han og trak den ene ben op til sig og lagde derefter en arm om det og betragtede det søde og kærlige smil han sendte til ham, og Will besvarede det blot med sit eget varme smil "William" sagde han og nikkede kort istedet for at give hånd. Røgen fulgte han med øjnene indtil det fløj lidt op og efterhånden blev opløst i luften "fordi jeg bare ville være alene" svarede Will og lænede sig lidt tilbage.

//sorry hvis det er skrevet på en underlig måde//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 12:17

Andy smilte og gav et lille grin fra sig af det han sagde "jamen.. hmm... hvem siger at du må for mig ?" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han betragtede ham kort inden han vende sit blik op mod hans øjne igen. han legede kort med sin smøg med sin tunge, og lyttede på hvad han sagde og nikkede for at give ham ret "det har jeg så heller ikke lyst til" sagde han og mente det, da han ikke var den største fan af vampyrer efter han prøvede at blive bidt. dog var han ikke bange for personerne som var vampyrer, men for deres tænder og det galt også sine venners "William" gentog han og fulgte alle hans bevægelser med sine øjne, dog så han ham bare hurtigt op i øjnene igen som om intet var sket "jamen så er jeg jo ked af at jeg tog dig væk fra den ensomhed" sagde han og sad bare helt stille og fulgte ikke med i hvad der skete omkring dem, da han ikke gad lægge mærke til alt det

//helt fint :b jeg fatter det//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 12:29

Will kunne godt lide hans smil, og tænkte lidt over spørgsmålet for at finde et godt agument "mig" svarede han kort men mente det jo ikke på den egoistiske måde han ellers havde sagt det på, for han drillede jo. Han så på ham og studerede ham igen. Han ville være en god model til et en fotoserie. Typisk Will at lægge mærke til den slags ting. "Nej..det gør jo også bare en lille smule ondt" sagde han ironisk og smilte oprigtigt til ham, selv frygtede han heller ikke vampyrene men dog deres bid, men som sagt holdt han ikke afstand mellem dem, og ham selv. Han nikkede lidt og så på Andy "men du kan bare kalde mig Will" tilbød han og kunne bedst lide sit kælenavn da det var mere personligt end William, og desuden kaldte alle hans venner ham også Will. Han så godt Andy kigge lidt meget på ham, men fortolkede det bare som nysgerrighed hvilket jo var forståeligt når man mødte en ny person "nejnej, jeg er glad for du gjorde det...jeg trængte bare til at komme væk fra vennerne" forklarede han og smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 12:47

Andy sad og tænkte på hvad han skulle sige imod ham, og kunne ikke rigtigt finde på nået og det irriterede ham lidt. da han ikke havde lyst til at lade ham vinde i det "jamen det kan du jo ikke bestemme, det er jo mig som er mig så jeg bestemmer over mig. jeg snakker meget om mig syntes jeg selv" sagde han og prøvede at holde et grin tilbage, selv om det ikke gik så godt og der kom et mærkeligt grin ud af hans mund. som lød mere som om at han grinte af nået som han ikke forstod, eller som ikke var sjovt, selv om han selv syntes at det var meget sjovt. og var glad for at dæmonen ikke var en af de der som næsten ikke kunne tåle nået, og bare flippede ud over intet "ja en lille smule" sagde han og kunne huske som om det var i går at han selv blev bidt, og har det som om han stadig kan mærke smerten en gang imellem "Will.. vil heller kalde dig dip" sagde han og syntes selv at det var meget sjovere at kalde ham, han lyttede på hvad han sagde og nikkede og havde det jo selv på samme måde "så er vi to" sagde han og så sig kort omkring, inden han vende hurtigt sit blik tilbage til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 12:57

Will lagde godt mærke til Andys tøvende pause i deres lille magtkamps diskution og frydede sig over det, og endnu mere da han havde svaret "du bestemmer over dig selv, det er rigtigt, men jeg bestemmer også over mig selv, hvilket vil sige at jeg kan sidde her uden din tilladelse" sagde han med en silkeblød stemme som næsten hånede ham, men det var på en drillende og kærlig måde for Will ville jo ikke såre ham, så det var tydeligt at høre at han bare drillede. Han nikkede til det med vampyr bidende og så ham i øjnene "men prøv at tænk på hvordan det må være at blive forvandlet.." sagde han og tænkte lidt over det. Tag et almindeligt bid og gang de med 1000 så har du det som vil svare til en forvandling. Will kunne ikke holde et grin tilbage da Andy kaldte ham Dip og et stort smil kom frem for første gang i dagevis "nånå...så vil jeg kalde dig tortilla" sagde han med rester af latter i stemmen. Han genfandt dog hurtigt fatningen og lod smilet falme en smule "hvorfor vil du væk?" spurgte han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 13:05

Andy så på ham og rystede kort på hovedet "nu skal du høre er en ting dip.. hvad nu hvis jeg ejede denne bænk, så har du jo ikke ligefrem tilladelse til at sidde på den, og derfor kan du ikke bare komme hen og sætte dig hvor du vil.. og derfor vinder jeg basta pasta" sagde han og syntes selv at det lød virkelig mærkeligt, men Andy var jo også en mærkelig person og derfor kunne sige hvad der passede ham. han rykkede sig lidt tætter på ham og hævede det ene øjebryn af ham, han tog et sidste sug af sin smøg inden han smed den væk. han pustede røgen ud efter han havde vent sit ansigt væk fra William så han ikke fik røg i hovedet, han vende sit blik mod ham igen og rakte kort tunge af ham som et lille barn. han smilte til ham og ville helst ikke tænkte over det "helt ikke" sagde han og viste bare han ville få det dårligt af tanken, da han bare fik det dårligt af at tænke på at blive bidt. han prikkede ham en enkel gang på næsen og grinte kort af det "jamen så er vi jo Dip og Tortilla" sagde han og lignede en der var stolt af det, selv om han bare syntes at det var nogle sjove kælenavne. han stoppede dog med at smile og så bare kærligt på ham "ikke lyst til at snakke om" sagde han bare og begynde langsomt at smile igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitimeFre 16 Apr 2010, 13:15

//Okay folkens! emnet her er blevet 'slettet'..lad som om det aldrig har eksisteret//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedelig aften...indtil videre? Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig aften...indtil videre?   kedelig aften...indtil videre? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedelig aften...indtil videre?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: