Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stilhed på havnen... - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:15

Andy smilte og træk lidt på skulderne af ham "ja ikke ?" sagde han og vuggede bare videre mens han lavede ansigter af ham, han var sikker på at han havde fået for meget sukker også selv om han ikke havde brug for at spise. så kunne han faktisk godt lide at gøre det en gang imellem "ja, men kun fordi jeg bor der" sagde han og gav et stort grin fra sig, han mærkede at Will puffede til ham og han havde ikke styr på sig selv og fald derfor om på ryggen og grinte stort. han blev liggende og lag sine hænder på sin mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:25

Will så på ham, smilte skævt og lagde hovedet på skrå mens han betragtede den oversukkererede Andy *total* han smilte og så sig over skulderen hvor den lille gruppe mænd stod ved en båd. Nogle af dem gloede på Andy eftersom de kunne høre at det kun var ham der snakkede og at han tilmed sad og vuggede frem og tilbage havde sikkert fået dem til at tro at han led af en sær ikke-eksisterende form for skizofreni. Will smilte blot af dem og vendte blikket tilbage til Andy da han svarede *er man lidt selvglad?* spurgte han ham i en drillende tone og fik et lille chok da han væltede, men smilte blot bagefter *tsk tsk, hvis du fortsætter sådan falder du i vandet* Will kravlede hen til ham og prikkede ham smilende på næsen *er du okay?* han mente det jo for sjov da han sagtens kunne se at Andy ikke havde taget skade af det lille fald, men nu hentydede han mere til hans hyperhed og forvrængede sindstilstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:32

Andy så bare op på himlen og prøvede at ligne en der var død, selv om det ikke var det letteste og mest der var et grin der ville ud "jeg er altid selvglad" sagde han og prøvede at grine ondt selv om det ikke gik så godt, da han ikke ligefrem var typen der var ond, men han prøvede da så godt han kunne. han vende sit blik stille over på ham og smilte, han rakte kort tunge hams ham og nikkede "jamen jeg kan godt svømme" sagde han og havde slet ikke nået imod at falde ned i vandet, han fugtede sine læber og så på ham da han kom over til ham. han rykkede lidt på sin næse da han prikkede til den, han smilte stort og så på ham "nej jeg er død" sagde han og tænkte lidt hvad han skulle gøre for at drille ham "jeg er ligesom en prinsesse i et eventyr, jeg er nød til at få et kys for at blive vækket til live igen" sagde han og pegede hurtigt på ham "på munden" tilføjede han og lag sin hånd ned på maven igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 07:48

Will betragtede Andy i hans døde tilstand og lagde hovedet let på skrå indtil den døde Andy snakkede igen *det har jeg ligsom opdaget* han smilte og rystede på hovedet for at få pandehåret væk fra øjnene. Will overvejede faktisk et øjeblik at skubbe ham i vandet siden han nu ikke havde noget imod det, men lod være da han ikke ville ødelægge stemningen *så siger vi det...kære Andy, må jeg få æren af at trille dig i vandet?* spurgte han og smilte igen af ham. Han var meget underholdende at være sammen med. Will skar kort en grimmasse ved det Andy sagde *kys dig selv* tænkte han blot og smilte til ham, gav ham et smølfespark i panden og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:01

Andy så op på ham og smilte stort og nikkede "det lyder godt" sagde han og gav et grin fra sig selv om han prøvede at holde det tilbage, han så kort over mod vandet og rystede på hovedet "så ødelægger du mine smøger, mobil og penge" sagde han selv om han ikke ligefrem viste hvor mange penge han havde på sig, han hævede det ene øjebryn og tænkte lidt over det han sagde. og smilte stort af ham og så ham bare ind i øjnene "nej det er vært når man er død" sagde han og fugtede sine læber igen, han tog hurtigt fat i kraven på hans jakke og træk sig selv om. han lukkede sine øjne i inden han kyssede ham blidt på munden, han lag sig ned igen og slap hans jakke og åbnede sine øjne. han var ikke sikker på om det gjorde nået og smilte bare "jeg takker" sagde han og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:28

Will nikkede med et lille smil på, og tænkte lidt over det *ville du have noget imod det?* spurgte han drillende og betragtede den døde Andy med et nysgerrigt glimt i øjet. Han kunne godt lide at være sammen med ham, for det første fordi de kunne komunikere problemfrit sammen, og for det andet at han var underholdende og ikke bare en som sad og var genert hele tiden. Will nåede dog ikke at svare før Andy havde låst ham fast i et kys hvilket faktisk overraskede ham temmelig meget *what the fuck laver du?* han var for første gang i 6 år tæt på at grine og det forundrede ham i høj grad. Istedet smilte han stort og havde ikke rigtig noget imod at han havde kysset ham. Det var lidt mærkeligt men okay. *Er du klar over hvad du lige har gjort?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:34

Andy så op på ham som om intet var sket "jepp.. vil helst ikke købe nye ting" sagde han selv om han havde nok penge, han så bare op på ham og smilte og var glad for han ikke var en af dem som villeblive mega sur over det "jeg vækkede mig selv til livs" sagde han ærligt og lod sin pegefinger glide hen over hans læber, han smilte stort imens og havde ikke nået imod at havde kysset ham. han så bare på ham og tænkte lidt over det "ikke helt, må prøve det igen" sagde han i en drillende tone og tog fat i hans krave igen og løftede sig selv op igen og kyssede ham igen blidt på munden, han holde dog kysset lidt inden han lag sig ned igen og slap den igen "nu er jeg klar over det, jeg kyssede dig.. tror jeg nok" sagde han og lag sin hånd ned på maven igen og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:10

Will smilte lidt og trak på skuldrene uden at svare på det. Egentlig var det utrolig fristende at trille ham i vandet men stadig meget usandsynligt at han ville slippe godt fra det bagefter. Han mærkede Andys finger glide over sine læber og slikkede den kort og drillende, men var okay overrasket da Andy igen kyssede ham hvilket dog bare fik en let rødmen frem på hans kinder *du har taget mit første kys* tænkte han til ham og lagde dog ikke den store symbolske betydning i 'det første kys' men alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:17

Andy så på ham og lod som om at han skulle tabe sin kæbe, selv om han jo bare var stolt over at han så havde gjort det inden nogen anden gjorde det "jamen det må du virkelig undskyld.. eller vent lidt jeg jeg har taget dine 2 første kys.. må jeg tage det 3'e ?" spurgte han om og hævde det ene øjebryn og satte sig lidt op og rykkede sig drillende tætter på ham, og fjernede ikke sit blik fra ham imens. da han jo elskede at drille folk og det galt alle, både små og store og ligemeget hvilket væsen. selv om det betød at det betød ballade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 05:21

Will så på ham og tænkte sig lidt om, før han med et lille smil forsigtigt lod sine læber møde hans igen for at komme ham i forkøbet. Det føltes underligt at kysse nogen for første gang og endnu mere mærkeligt når det var med en næsten fremmede, men Will havde det dog alligvel som om han havde kendt Andy i længere tid, selvom han jo ikke vidste med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 05:34

Et sus gik igennem dæmon'ens krop da han mærkede den anden's læber mod sine, suset var lidt af et chok i det. da han jo ikke havde regnet med at denne dæmon ville gøre sådan nået, han havde dog ikke nået imod det og lag bare sin hånd på hans kind og kyssede ham tilbage. hans øjne lukkede stille i og istedet for et grådigt kysse ham, så kyssede han ham istedet blidt og mere roligt i det. hans hånd gled stille om i nakken på ham og der kom et svagt smil frem på hans læbe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på havnen... - Andy   Stilhed på havnen... - Andy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed på havnen... - Andy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Stilhed, Fuldkommen stilhed.
» stilhed over alt...
» stilhed..
» ..... Stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: