Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Why am i here? (Taron)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 02:44

Taron nød hendes støn og syntes stadig det var en dejlig uskyldig lyd. han nød det små kys og ned over ansigtet og kyssede stille med, da han mærkede hendes læber mid sine. Taron anede ikke hvad han havde tænkt sig at gøre efter de havde haft sex. han plagewde jo bare at gå og efterlade pigen, men det var jo noget andet med Jara. han havde ikke lyst til at efterlade englen, men han havde på samme tid heller ikke lyst til at blive for længe, af ren frygt for han skulle blive sulten igen. han nussede hendes bryst og nød at mærke hendes hånd mod sin hud. han bevægede sig lidt hurtigere ind og ud af hende, men ikke hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 02:55

Hun smilede svagt mod hans læber, og kyssede ham fortsat, hun måtte dog stoppe kysset igen og stønne, denne gang kunne hun ikke holde det tilbage "Taron.." stønnede hun ind mod hans øre. Det var ikke et spørgsmål, det var en konklusion, et tegn på at hun nød hans behandling af hende. Hun åbnede sine øjne og så på hans ansigt, hun holdt af det ansigt, det var svært for hende ikke bare at smile glad og sige at han skulle blive hos hende altid, men Jara var meget høflig, og lod folk tage deres egne beslutninger også selv hvis det gjorde ondt, det var hun vant til. Hun kyssede ham forsigtigt på halsen, og lod sin tunge glide lidt op ad den, og smilede svagt. Hun ville nyde at have ham her så længe det varede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 03:17

Taron smilte tilfreds og følte det ikke kunne blive bedre. han ønskede for første gang det bare skulle blive ved og han aldrig skulle undvære hendes krop eller støn eller søde person. han hørte hende sige hans navn i et støn og kunne slet ikke for nok af hende. han¨betragtede hende lidt og kunne ikke forstille sig en engel være så smuk. han var jo van til at vampyr var de smukkeste fordi de jo skulle kunne tiltrække deres ofre meget hurtigt, det var også en af grundene til han ikke blev smigret når folk sagde han var smuk. for det lå jo til hans race. han nød kyssende mod si hals og bevægede sig hurtigere igen, da han blev mere tændt af det hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 03:39

Jara smilede stille mod hans hals, og kyssede ham med små varme kys og lukkede sine øjne og stønnede. Han måtte ikke gå han måtte aldrig gå, den ønskedrøm holdt hun fast i, og trak vejret stille og smilede svagt."Hvad er det du gør ved mig?" hviskede hun, med et støn og lysten hørtes tydeligt i hendes stemme og hun kyssede ham på halsen med små våde kys. Hun forstod det ikke, var det en slags magi? Hvorfor holdt hun så meget af ham, de kendte knap nok hinanden. Men intet kunne få hende til at støde ham fra sig, absolut intet det vidste hun med sikkerhed. Hun nød bare at han øgede farten, det gjorde hende ingenting, det fik hende kun til at stønne lidt tydeligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:01

Taron nød de små varme kys, det var næsten som om han kunne mærke varmen. det var næsten som om hans hjerte slog igen og at han levede igen. han smilte stille og stønnede stille. han åbnede stille øjnene af det hun sagde og tænkte lidt "jeg vil spørge dig om det samme" hviskede han og kunne slet ikke glemme den lyst der havde lydt i hendes stemme. han fortrød ikke længere han havde bidt hende, for hvis han ikke havde gjort det. var det ikke sikkert de havde sex nu. han hørte hendes støn blev tydlihere og kunne slet ikke forholde sig til at det var virkeligt. han bevægede sig hurtigere og hurtigere. da han slet ikke kunne få nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 04:09

Hun smilede varmt og var på en eller anden måde lykkelig, selv om det lød sært, og hun kærtegnede hans kind, men hun kunne ikke lade være med at grine lidt af det han sagde, for det føltedes godt, hans ord føltedes som bløde dun mod hendes hud. Hun kyssede hans hals og nappede ham let der "hævn" hviskede hun med drillende stemme, men lavt for hun kunne næsten ikke snakke med al den nydelse, der blev ved med at komme. Hun stønnede, og lyttede til hans støn og smilede svagt. Det føltedes mest som en drøm, men hun havde ikke lyst til at vågne fra den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 05:22

Taron lyttede til hendes blide latter og kunne ikke holde et lille grin tilbage. han nød kyssende mod sin hals og smilte af nppet og det hun sagde "du skal bide til ellers er det ikek rigtig hævn" hviskede han helt stille, nærmest kælende i hendes øre. han nød stadig at høre hendes støn igen og igen og kunne ikke lade være med at smile. Taron kyssede hende blidt på kinden oh stønnede stille igen. han kunne godt mærke højtepunktet snart ville komm efor ham. men han vidste at det ville tage længerer tid for Jara. da det jo altid ville tage længere til for en pige at komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 05:34

Jara smilede mod hans hals "men jeg kan ikke lide at gøre dig ondt" hviskede hun stille "men hvis du gerne vil have det" mumlede hun drillende, og bed ham alligevel dog kunne hun selvfølgelig ikke bide ham så det ville begynde at bløde, det bed hun hverken hårdt nok til eller havde skarpe nok tænder til. Hun mærkede kysset, og smilede af hans ømhed for hende, for det havde hun en tro om at det var. Hun stønnede stille, og hørte hans støn, hun kunne mærke at hun snart ville komme, dog vidste hun ikke helt hvad det var eller hvad det ville sige kun at det føltes bedre og bedre. Han pressede blidt sin krop mod hans, og nød kulden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 06:52

Taron smilte skævt over det hun sagde "du kan ikke gøre mig ondt" hviskede han stille og tænkte lidt. han mærkede bidet og rynkede stille på næsen. det føltes en smule underligt at en bed ham som ikke bed hul. han trykkede hende blidt tættere på sg og nussede hende stille på ryggen. han bevægede sig stadig hurtiger ind og ud af hende, men han kom så pludselig og det fik ham til at udstøde et lidt dybere støn. han træk vejret tungt og forsatte med at bevæge sig ind og ud af hende bare ikke lige så hurtigt. han ville havde hun skulle få noget ud af det, derfor forsatte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 07:00

Jara lyttede til hans stemme "det kan jeg nok ikke" hviskede hun så stille. Hun nød at han nussede hende på ryggen, og trykkede hende tættere ind mod ham. Hun fik et lille chok da han kom, og hun stoppede med at bevæge sig der gik en kort rysten gennem hende, og så stønnede hun lavt og udmattet da hun selv var kommet kort efter ham. Hun trak vejret lidt stakåndet efter den heftige sex, for hun havde aldrig prøvet noget lignende. Hun lagde sine hænder om nakken på ham og kyssede ham kort på munden. *bliv hos mig..* Hun skammede sig over sine tanker, og bed sig i læben mens hun nussede ham kærligt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 07:12

Taron mærkede hun også kom og trak sig derfor ud af hende. hna nød det sidte korte kys og nød at blive nusset i nakken, men han slap hende så stille og flyttede sig fra hende. han lagde sig ned ved siden af hende og tog en dyb indånding, hvorefter han tog sig til hovedet og grinte lidt "du er en...mærkeligt engel" ´sagde han og så lidt hen på hende. han havde ikke prøvet noget lignene og det forvirrede ham lidt at en engel kunne havde været så god. han tog stille hendes hånd og betargtede hende lidt tid. uden at sige mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 07:20

Jara smilede lidt, og alap ham, så han kunne komme fri. Hun lagde sig på siden, så hun kunne se på ham og smilede skævt "du er sgu også lidt sær selv" mumlede hun drillende, men forstod ham godt. Han forvirrede hende mindst lige så meget som hun forvirrede ham. Hun så på hans hånd, og gav den et blidt klem. Hun var dødtræt, for det var noget hun altid var efter sex, men hun turde ikke ligge sig til at sove, tænk hvis han gik? Så ville hun hellere sige farvel til ham selv. Hun lå stille, og betrgtede ham lidt mens hun nussede hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 07:56

Taron så på hende og grinte lidt af det hun sagde "det vil jeg gerne takker for" sagde han med et grin og betragtede hende lidt tid. han nød hun nussede hans hånd og niussede stille igen. han havde ikke lyst til at gå, men han kunne mærke sulten presse på og det generede ham ret meget. da han ikke ville bide hende igen. han satte sig stille op og slap stille hendes hånd "jeg må gå..." sagde han undskyldende og rejste sig op. han tog sine underbukser og derefter hans bukser på "vi ses vel forhåbentligt igen" sagde han og så på hende med et blidt blik. han havde ikke sagt sådan til nogen i meget meget lang tid, så det føltes meget sært for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 08:04

Jara så på ham og smilede skævt "så lidt" sagde hun roligt. Hun nød at han nussede tilbage. Hun så på ham, og bed sig kort i læben, mens hun så ham tage tøj på. Hun satte sig op og foldede dynen rundt om sig "Taron vent" sagde hun hurtigt, og rejste sig. Hun bed sig i læben, og tænkte sig om "du må godt bide mig.. bare denne her ene gang mere, bare... du bliver.. bare lidt tid" sagde hun stille. Hun bad inderligt til at han ikke ville blive sur på hende, hun ville bare så gerne have at han blev, bare lidt længere. Hun så på hans blide blik, og skubbede forsigtigt sit pandehår til side så hun kunne se på hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 08:28

Taron så på hende og lyttede til hvad hun sagde. han sukkede lidt og strækte sig lidt, imens han kløede sig selv på maven "Jara hold nu op..." sagde han og lagde stille armene om hende og dynen "jeg bliver hurtigt afhængig af engle blod...jeg vil ikke blive afhængig bare fordi du vil havde mig til at blive..." sagde han og så ind i hendes øjne. han tog stille fat i hendes hage og kyssede ende blidt en enkel gang "vi ses snart igen...det lover jeg.." sagde han blidt og kyssede hende på kinden igen. han ville ikke risikere at skade Jara på nogen måde, så ville han hellere at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 08:39

Jara bed sig i læben og så på ham, hun puttede sig ind til ham da han lagde armene om hende og dynen. "Nej det er forståeligt" hviskede hun næppe hørligt. Hun så op på hans øjne og tænkte, hun lukkede dog sine øjne da han kyssede hende kort, og hun nød det. Hun mærkede at hun modstræbende måtte give op. Hun nød kysset på sin kind, og så på ham, og nikkede stille "ja vi bliver nødt til at ses igen, jeg kan ikke.." hun stoppede sig selv. Hun lagde sin hånd på hans kind "vi ses" hviskede hun stille ind mod hans hage, og kærtegnede kort hans kind med tommelfingeren, og satte sig så tilbage på sengekanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 09:02

Taron lyttede til hvad hun sgade og tænkte lidt over det "du akn ikke hvad?" spurgte han og lagde hovedet på skrå. han nikkede stille og gik hen mod døren, men stoppede så og gik tilbage til hende "jeg vil havde svar først" sagde han stille og satte sig ved siden af hende. han tog stille hendes hånd og betragtede hende lidt. han forstod ikke helt hvorfor han ikke bare kunne gå, men han var begyndt at bekymre sig meget om denne lille uskyldige engel. derfor ville han heller ikke bide hende, af ren frygt for ikke at kunne stoppe igen på grund af afhængighed. han håbede derfor også de snart skulle ses igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 09:09

Hun rystede på hovedet "nej der var ikke noget" sagde hun kort og så på ham. Hun så ham gå hen mod døren, og bed sig let i læben. Hun blev overrasket over at han absolut ville have svar, men smilede så "bare at jeg ikke kunne forestille mig at vi ikke skulle ses igen" sagde hun roligt, og betragtede hans ansigt. Selvfølgelig var det noget andet, men det kunne hun ikke få sig selv til at sige til Taron hvis han nu tog det på den forkerte måde. *Jeg kan jo ikke leve uden dig..* Det var for fjollet! Sagde hun hårdt til sig selv inde i hovedet. Men Taron havde hende, hun kunne ikke bare sådan komme løs igen. Hun gav hans hånd et klem, og kyssede ham på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 09:32

Taron så på hende og troede ikke helt på hende, men han ville ikke til at spørge mere ind til det "okay..men vi mødes igen...det lover jeg.." sagde han blidt og kyssede hende på kinden "har du en kugle pin?...så kan du få mit nummer og adresse...så kan du bare ringe eller komme hjem til mig" sagde han og kærtegnede hendes kind med sin fri hånd. han klemte blidt igen og nød kysset på sin pande. han kunne ikke rigtig forstå hvordan hendes kys kunne være så rare, men det var de og han ville ikke ligge skjul på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 18:44

Jara så på ham og smilede stille. "Det er godt.." sagde hun roligt, og nød kysset på sin kind. Først hævede hun spørgende det ene øjenbryn da hun ikke vidste hvad han skulle bruge kuglepen til, men så smilede hun skævt og grinede "jo selvfølgelig har jeg det" sagde hun og rakte ud efter sin taske og fandt en kuglepen, og et lille stykke papir. Hun nød kærtegnet, og havde allermest bare lyst til at ligge sig ovenpå ham så han ikke kunne gå, men det kunne han jo sagtens desværre. Hun forstod ikke rigtig alt den ømhed, hun nød den, men plejede vampyrer ikke at være iskolde, og kyniske? Men det var måske bare Taron og han var ikke som alle andre, det kunne hun sagtens skrive under på det var også det ved ham der gjorde hende så glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 23:24

Taron fulgte hende med blikket og tog imod papiret og kugle pinen. han skrev så både nummer og adresse ned, med et smil på læben gav han hende det igen og smilte blidt. han kunne ikke forstå hvordan han kunne være så sød mod en engel og det var meget underligt for ham at han gjorde disse tiung. han rejste sig op og træk hende op til sig, hvorefter hen tog dynen af hende og så lidt ned af hendes krop med et betragtende blik. han lagde stille sine arme om hende og kyssede hende på halsen "du er en smuk ung kvinde" hviskede han blidt mod hendes øre og nussede hende blidt ned af ryggen. han kyssede hende ned af halsen igen og koncentrerede sig meget for ikke at komme til at bide hende. han trykkede hende stille tættere mod sin krop og nød at mærke hendes krop mod sin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Apr 2010, 23:40

Hun tog imod papiret og kuglepennen "jeg skal nok passe på det" forsikrede hun ham, for hun var jo klodset så hvem vidste hvad der kunne ske med papiret. Hun smilede til ham. Hun blev lidt overrasket over at han trak hende op til sig, og rødmede selvfølgelig da han tog dynen af hende. Hun rødmede lidt igen da han fortalte at hun var smuk "tak, du er også en... smuk ung mand" sagde hun lidt drillende for vampyrer kunne, og blev jo meget gamle. Hun nød kyssene og lod sine hænder glide om på hans ryg. Hun nød at stå så tæt op af ham, at mærke kulden fra ham og de bløde læber mod sin hals. Hun nussede hans ryg med sine fingerspidser, og nød hans nussen. "Du er så speciel Taron.. det kan jeg så godt lide" hviskede hun ned mod hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 00:10

Taron nikkede kort og smilte lidt "godt..og på dig selv" sagde han for han ville også havde hun skulle passe på sig selv. hun havde se nemt som ingen ting troet på ham og det var jo ikke ligefrem fordi han havde gode tanker i starten. han betagtede hendes rødmen og grinte lidt af hendes drilleriger. han kyssede hende igen på halsen "ung og ung...men tak..." sagde hna med et lille grin og slikkede hende en enkelt gang på halsen. han rettede sig lidt og betragtede hende med et varmt smil "speciel...jeg ved ikke...du kender mig ikke ret godt...men du finder nok ud af at jeg ikke er speciel" sagde han blidt og kyssede hende på panden "jeg går nu...vi ses smukke" sagde han så og slap hende. han så kort hen på hans skjorte, men han lod den ligge og gik bare hen til døren. han så hen på Jara igen og blinkede til hende, hvorefter han forlod værelset og gik.


//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why am i here? (Taron) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why am i here? (Taron)   Why am i here? (Taron) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why am i here? (Taron)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» where am i.....? (taron)
» På TRC.. - Taron
» Så stille her dog kan være... ~ Taron
» En ret stor fejltagelse.. (Taron)
» Its not been long, but feels like it (Taron)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: