Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til Mira :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til Mira :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Mira :D   Til Mira :D - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 04:08

Hun kiggede hen på med et smil. Hun så han sad på vippen "Heey man kan ikke vippe alene!" grinte hun og løb hen til vippen. Den tomme ende af vippen var oppe i luften så hun ikke kunne komme op. Hun sukkede lidt og slog vingerne ud. Hun fløj op på vippen og da hun sad der tog hun vingerne til sig. Vippen rykkede sig ikke på sig. Hun smilede skævt og sukkede "Jeg tror jeg skal veje lidt mere," Sagde hun og kiggede på vippen. Engle vejer jo intet næsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Mira :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Mira :D   Til Mira :D - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 04:47

Axel så på hende "nej det kan man ikke" sagde han og grinede lidt af hendes konstatering. Han ville vippe den ned til hende men han så at hun selv fløj op og satte sig. Han lo lidt "det er ikke nemt at være engel hva?" sagde han smilende "you make me look fat!" sagde han grinende og skubbede fra med benene på jorden så de vippede "men så styrer jeg bare farten" sagde han og smilede drillende. Han lyttede lidt til vinden der susede gennem de tomme legeting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Mira :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Mira :D   Til Mira :D - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 06:29

Hun grinte "Det er meget svært at være engel," Da hun mærkede jorden under fødder satte hun hårdt af og hjalp til med at vippe. Hun kiggede rundt og smilede sødt til Axel. Hun trak let på skuldrene og begyndte at nynne som efter udviklede sig til sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Mira :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Mira :D   Til Mira :D - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 06:38

Han grinte, hun var egentlig meget underholdene den lille engel. "det kunne jeg forestille mig" sagde han og smilede stort, og vippede roligt med. Egentlig var han for høj til sådan noget her, men det gik lige. Han lyttede til hendes nynnen, og sang og sad stille og roligt og betragtede hende, de var egentlig meget frie af sig de engle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til Mira :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Mira :D   Til Mira :D - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til Mira :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: