Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 08:27

Tid: 14:45
Dato: irl
Vejr: varmt men med en skydækket himmel
Omgivelser: nogle få mennesker rundt omkring på stranden

Justin dykkede hurtigt ned under vandet for at undgå en af sine venner som forsøgte at drukne ham selvom det selvfølgelig bare var lidt uskyldig vennedril. De var ialt 5 personer og alle under de 21 og Justin var faktisk den yngste så det var hovedsageligt ham de alle gik efter når de skulle finde en at holde under vandet - stadig bare for sjov, helt uskyldigt. Idag var det varmt, og trods en sommebrise florerede i luften, kunne man sagtens mærke effekten fra solen som på den anden side af skyerne hamrede ned for fuld kraft. Det var rent held for Justin at himlen var dækket, for ellers havde han nok ikke været her på stranden sammen med sine venner, da han jo som vampyr ikke brød sig synderligt om sollys, og omvendt. Efter et par øjeblikke, løb han op fra vandet og gik resten af vejen op til den lille plet på stranden som de havde valgt, og elegant bukkede han sig ned efter sin hvide undertrøje som lå i sandet, og trak den over hovedet uden videre. Han vidste jo at varmen snart ville lade vandet på hans krop fordampe, så han gad ikke hente et håndklæde. Til badetøj, havde han brugt et par korte, sorte denimshorts, da han ikke havde forudset denne strandtur, og derfor var han bare taget herned med sine venner uden at tænke over at medbringe noget som helst, eller i det mindste skifte til noget mere strand agtigt tøj. Justin rettede sig stille op og vendte blikket ud mod den lille gruppe venner som stadig befandt sig i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 08:55

¤Påklædning:: https://2img.net/h/i671.photobucket.com/albums/vv80/vote4adam/UK%20Europe%20trip%20AprMay%202010/adam-lambert-top-man-05.jpg
______________________________
På gaderne i den smukke by til La Sunisha gik der mange mennesker omkring, det var jo en dejlig dag og de fleste ville nok bare hen til et sted hvor der ikke var lige så varmt. mange af dem søgte bare efter nået at drikke, og butikkerne blev næsten tømt for ting man kunne drikke. mange af dem stoppede dog op da der kom en ung og smuk fyr gående igennem gaderne, hans tøj sad som altid perfekt på hans krop. og han havde som altid en smøg i sin mund, da han jo næsten aldrig gik en tur uden at havde en smøg i munden. han var på vej ned til stranden da han alligevel ikke havde andet at lave, han tog sin smøg ud da der ikke var mere på den. han kastede den stille væk og holde røgen lidt inde i sin mund, inden han pustede det ud og havde nået til stranden. han tog en dyb indånding da han var sikker på at han havde duften en duft som han kende, han kunne godt ikke lade være med at smile da hans hjerne hurtigt tænkte på Justin. han begynde at gå der hurtigt ned og stoppede op da han fik øje på ham, og var tæt på at savle over hvor godt han så ud. han lag sine hænder ned i lommerne og begynde at gå ned mod ham, han så kort ud på dem i vandet inden han vende sit blik tilbage til ham "mmh.. du ser godt ud" sagde han i en drillende tone og bed sig selv i læben, han stoppede op en meter fra ham og betragtede ham med sit blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 11:44

Justins sølvgrå blik gled hen til udkanten af stranden idet duften af en velkendt dæmon nåede ham, og smilet på hans læber blev bredere i takt med at Andy kom tættere på. Han hørte hvad hans ven sagde, og vendte sig langsomt mod ham i en elegant bevægelse hvorefter han strøj sit skulderlange, blond/sorte og ikke mindst våde hår væk fra sit ansigt så han bedre kunne se Andy. "Jeg er tydeligvis ikke den eneste" sagde han og gav Andy elevator blikket med et skævt, men dog charmerende smil på læberne. Han havde på en måde savnet denne dæmon og også hans perverse sind da det var som en slags afveksling fra det han normalt oplevede. Justin's krop var stadig våd, og noget vand dryppede ned fra hans hår og videre til hans ryg, men solen varmede ham og lod langsomt vandet fordampe.

//som du sikkert kan læse, er jeg i et meget sex appelerende humør ligenu; vogt dig ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 11:58

Andy så på ham og smilte da han kunne mærke at han havde virkelig savnet ham, han vende sit blik ned af sig selv da han hørte hvad han sagde. han smilte stort og drejede en enkel gang rundt for at vise hele sig selv "jeg takker.. syntes også selv at jeg klarede det godt idag, også er jeg glad for at jeg mødte dig så du kunne se mig" sagde han og havde jo endelig ikke nogen dag, hvor han ikke havde det perfekt tøj på som passede til hans krop. han bed sig i læben og lod sit blik glide ned af ham, han gik stille tæt hen til ham "mmh! du ser våd ud" hviskede han og tog sin hånd op af lommen og kørte den igennem hans hår, han kunne virkelig godt lide at se på fyre der var våde. der var altid nået særligt ved dem som fik ham til at få lyst til dem, og det var nok en af grundene til at han næsten aldrig ved nede ved stranden om dagen eller når det var godt vejr. han vende stille sit blik ud mod hans venner og smilte "jeg er vist kommet det rigtige sted hen, hvis jeg vil se våde fyre" sagde han og vende sit blik tilbage på ham, han hævede sit ene øjebryn og tog sin hånd til sig "selv om at se dig våd er bedre end at se dine venner ude i vandet" sagde han og bed sig i læben inden han bare satte sig ned i sandet og så ud på hans venner "hvorfor er du endelig ikke ude ved dem ?" spurgte han om og så op på ham, og havde en stor lyst til at røre ved ham. men var ikke sikker på om Justin ville tillade ham at gøre det, og ville helst ikke blive skubbet væk derfor holde han sine fingere så godt væk fra ham som muligt

//uh uh <333 lækkert *savler*//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 12:15

Justin så på Andy og smilte af hans lille posering "mmh sidste gang mødtes vi også her på stranden...der må være noget over dette sted" sagde han og smilte skævt til ham. Han måtte indrømme at Andy var flot idag, hvilket faktisk gjorde ham en smule jaloux, men på en god måde. Da dæmonen kom hen til ham og kørte en hånd gennem hans hår, blev Justins smil bredere og ved det han sagde grinte han dog bare da han aldrig havde oplevet nogen af sine venner sådan før "Jeg er våd, og klar på hvad som helst du nogensinde kunne udsætte mig for" sagde han med et drillende smil på læben. Det han havde sagt passede jo, men der var to måder at forstå det på. Den uskyldige måde, og den perverse måde. Justin fulgte dæmonens blik ud til sine venner og smilte lidt af deres 'drukne leg' som de kaldte den "hvad har jeg dog rodet mig ud i" mumlede Justin drillende og smilte til ham da han jo bare havde ment det for sjov. "Forståeligt, jeg er da også meget mere lækker end dem i våd tilstand" han så på Andy foran sig og betragtede ham. "Nah, deres lege blev lidt for kedelige så jeg besluttede at forlade dem...hvilket viste sig at være den rette beslutning" sagde Justin og smilte charmerende men mente ikke noget forkert med det.

//krea forsvandt lidt--'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 12:26

Andy så sig omkring og smilte da han hørte hvad han sagde, han bed sig lidt i læben inden han vende blikket mod ham "ja det gjorde vi.. stranden er vores helt egen mødested" sagde han og lod sine fødder og hænder grave sig ned i sandet, han blev bare stille siddende og åbnede sine øjne stort "nah.. du vil jo heller havde en pige" sagde han bare og hævede det ene øjebryn, han vende sit blik væk fra ham mens han ord blev ved med at blive sagt i hans hoved som et ekko "du er dejlig våd.. totalt frækt og lækkert" sagde han og så op på hans ansigt og kunne ikke lade være med at smile, han gav et lille grin fra sig og så ud på hans venner igen "det ved jeg da ikke.. du står og driller mig ved at give mig tanker om dig og mig og en seng" sagde han og blev bare ved med at se ud på hans venner, da han ikke kunne få sig selv til at se på ham igen. da han følte at der var nået pinligt over det han sagde, da han jo ligefrem havde sagt sine tanker lige ud uden at bruge sin evne "du ligner en man bare vil tage op af et træ" sagde han bare og lag sit hoved lidt på skrå og satte sine hænder ned i sandet bag sig, så nået af hans vægt lå i hans arme "er det fordi du er den mindste ?... ja det er det vel hvis du kan lide at være sammen med mig ?" spurgte han om og blev bare ved med at se ud på hans venner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 12:45

Justin så på sin ven og smilte skævt "man skulle næsten kalde den Andy-Justin stranden" sagde han henkastet og rystede kort på hovedet for at få noget hår væk fra ansigtet. Tanken om at få opkaldt en strand efter sig var mærkelig, men sjov og især når det var med en som Andy. "Måske" sagde han i et drillende toneleje og satte sig ned overfor dæmonen og trak det ene ben op til sig mens han betragtede sine venner som ivrigt holdt hinanden under vandet hvilket så ret barnligt ud, men nu skulle folk jo også have lov at slå sig løs. Justin så dog kort på Andy igen ved ordene som kom fra hans mund og han spærrede sine øjne lidt op "mmh kunne jeg få den mistanke at du rent faktisk tænder på mig?" spurgte Justin og synes egentlig bare det kunne være sjovt hvis han gjorde det, selvom det ville være mærkeligt at have en ven som tændte på en, men nu var Andy jo også anderledes. Vampyren holdt med nød og næppe et grin inde ved det dæmonen sagde og prøvede at se så alvorlig ud som han kunne men det lykkedes ikke helt "som om du ikke allerede har fantaseret om det" sagde han og smilede istedet for at grine. Tanken om de to i samme seng virkede forkert og underlig, da han ikke ønskede at have sex med en fyr og specielt ikke en ven. Blondinen kunne dog ikke holde et lille forsigtigt grin tilbage da Andy kommenterede hans tilsynladende tiltrækkende udseende "ehm...er det godt eller skidt?" spurgte han en smule nervøst, men stadig med rester af latter i stemmen. Det var sjældent han snakkede om sex og samvær med andre, men med Andy gik det næsten problemfrit. "Det er fordi de allesammen går efter mig hver gang de skal finde et uskyldigt offer....hvilket er grunden til jeg er så våd...de var lidt for hårde" han vidste den sætning kunne misforstås hvilket også var meningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 13:00

Andy gav et grin fra sig af det han sagde, han nikkede til det og syntes at det ville være fedt at havde stranden som hed deres navne "ja det skulle den.. så ville der bare blive fulgt af mennesker" sagde han og vende sit blik mod ham og kunne ikke lide at han drille ham sådan, da det var fik ham til at få lyst til at gøre et eller andet ved ham. han knyttede sine hænder i og vende sit blik mod hans venner "tøsser er som at kysse en sten og den vil jeg heller kysse" sagde han og hævede det ene øjebryn, og kunne bestemt ikke tænke sig at være sammen med en pige igen. da det efter hans mening var helt forkert i hans hoved, og ville for alt i verden undgå at gøre det. han lod sig glide op på sine knæ og satte sig bag ham, han lag sine arme om ham og lag sit hoved på hans skulder "mmmh... hvorfor skulle jeg ikke det ? du er jo lækker" sagde han og så ned mod hans skød og blottede sine tænder i et smil, og begynde at nusse ham på brystkassen med sine fingere. han lod sin tunge glide hen over sine læber og smilte stort "ja måske har jeg haft det en eller to gange ? vil du havde at jeg stopper med det ?" spurgte han om selv om han viste at han aldrig ville kunne stoppe med det, at blive tvunget det væk da det jo gik væk af sig selv når det det ville "det er virkeligt godt og lækkert" hviskede han drillende ind i hans øre og gav et lille grin fra sig, han så kort over på hans venner inden han vende sit blik mod ham igen "også måtte jeg ikke engang være med.. så har i gruppesex uden mig" sagde han og sukkede ulykkeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 03:18

Justin smilte af tanken og nikkede "vi bliver overfaldt af desperate fangirls" sagde han og tænkte på sit band som iøjeblikket arbejdede på et nyt album som ville blive udgivet inden så længe. Numrene på den var lovende, så mon ikke de havde en lille chance for at bryde igennem? Justin vendte blikket ned på sin vens hænder og så godt at de var knyttede, men han kommenterede det ikke da han ikke ønskede at skabe en al for alvorlig stemning ligesom sidste gang. "Har du noget imod piger?" spurgte Justin og følte sig som en slags formand for beskyttelsen af kvinder ligenu, da han havde det som om han måtte forsvare det køn. Sådan lidt gentleman agtigt. Vampyren fulgte dæmonen med blikket da han flyttede om bag ham men han gjorde og sagde ikke noget som kunne signalere at han ikke brød sig om det. Som sagt havde han noget med nærkontakt, hvilket Andy godt vidste. "Ehm..jeg takker..selvom det er meget mærkeligt at høre fra en ven" sagde Justin og lagde sit hoved tilbage mod Andy så han hvilede det på den andens skulder. Stille lod han sine hænder glide om til sin vens arme, og smilte lidt over situationen og hvordan det mon så ud fra afstand af. Han fik dog et mindre chok ved det dæmonen sagde men kom dog til at grine lidt af tanken "nej det er okay...bare det bliver ved fantasien" sagde han og vidste godt at han ikke kunne stoppe Andy i at fantasere om dem sammen, og faktisk var Justin helt cool med det, så længe det ikke indblandede ham selv. Han grinte igen men denne gang en smule nervøst og smilte om til Andy "mmh jeg kan virkelig ikke forestille mig det" mumlede han stille og kunne ikke tænke på sig selv blive taget op af et træ. Blondie smilte skævt ved det Andy sagde, og så hen på sine venner "hvis du virkelig er så liderlig, så gå dog ned og spørg dem om du må være med" han betragtede fortsat sine venner og begyndte stille at nusse Andys arme der hvor han selv havde sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 04:01

Andy blev bare siddende og så ned på ham, mens han tænkte lidt over hvad han skulle sige og rystede bestemt på hovedet "hvad skulle jeg med piger ?? ad ad ad" sagde han og ville virkelig ikke være sammen med en pige, og det havde han slet ikke havde nået imod at vise. da han ikke ville gemme nået af sig selv væk, ligemeget hvor sure folk kunne blive på ham. så mente han ikke at man skulle gemme sig selv væk, da det ville være helt forkert at gøre. han så stille ned af ham og smilte og nussede ham bare blidt videre "nej ikke rigtigt.. jeg kan bare ikke se mig selv sammen med en.. de er meget gode som veninder nogle gange" sagde han da han ikke mente at de altid var gode, da de ikke kunne forstå ham og det kunne hans drenge venner mest. selv om han gerne ville havde en veninde som han kunne snakke med alt om, og som kunne forstå ham og det han går igennem. han kyssede ham en enkel gang i håret og smilte lidt af det hele, han så ned på Justin's hænder og havde slet ikke nået imod det. han lukkede stille sine øjne i og nød det ret meget, han bed sig lidt i læben og åbnede langsomt sine øjne "det siger du nu så længe du tror du er hetro" sagde han og vende sit blik ud mod hans venner og gav et lille grin fra sig, da efter hans mening så var det et ret lækkert syn af våde fyre "nej det kan du måske ikke, men det kan jeg" sagde han og gav et lille grin fra sig, og vende sit blik hen mod et træ "mmh.. lige der" sagde han i en drillende tone, og elskede bare at drille folk med sådan nået. han vende sit blik ud mod hans venner igen og rystede på hovedet "jeg har ikke ligefrem nået tøj på som er godt at bade i, og ville nok ikke kunne holde mine fingere fra mig selv" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 05:53

Justin grinte af Andys reaktion og synes mest af alt at han mindede om en 3. klasse dreng som ikke vil indrømme at han bager på en pige fra sin klasse "slap af, de er væsner som os" sagde han og smilte hvorefter han gav dæmonens ene arm et lille klem. Han var altid meget beskyttende overfor piger, og kunne ikke lide at høre folk snakke grimt om dem, men sådan havde handet stort set med alle. Uanset race, og uanset køn. Bortset fra hvis han selv synes det var åndsvage selvfølgelig. Justin nød at Andy nussede ham og nikkede lidt til det han sagde "piger er gode at snakke med" sagde han og kastede et hurtigt blik på sine venner, hvoraf nogle af dem havde opdaget Justin og Andy og især måden de sad på. De vidste at Justin var hetro men han ville højst sandsynligt høre for dette efter Andy på et tidspunkt var gået. Han kunne mærke en blid berøring i håret som var Andys kys, men det vidste han ikke, og slå det derfor hen som noget andet "hvor meget du end håber det, går jeg ikke i seng med dig. For det første fordi jeg ikke har følelser for dig, for det andet fordi du er en fyr, og for det tredje fordi du er min ven" sagde Justin med et lille, skævt smil på, og fandt deres samtale meget underholdende. "Neeej ikke der, dér" sagde han med et drillende glimt i øjet og pejede på et andet træ, hvorefter tanken om ham selv og Andy poppede op i hans hoved og han skubbede den hurtigt væk. Justin tænkte lidt over det og så på ud på sine venner "mm ham med det sorte hår er biseksuel, så det kan være du har en fair chance hos ham" tilbød han og grinte af det.

//krea var lidt væk//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:06

Andy så bare ud på hans venner og træk lidt på skulderne, da han var lidt ligeglad med piger da der ikke var andet end problemer med dem "nah! piger er ikke nået væsen de er et virus som ikke gør andet end at skælde ud" sagde han og var virkelig træt af dem, på alle måder som man kunne være træt af nogen på. han ønskede virkelig nogle gange at der ikke fandes nogle piger, og derfor gik rundt blandt kun fyre som ville være en stor drøm for ham "ja.. når de ikke er sure eller skælder ud" sagde han og gad stort set ikke snakke om piger, så ville han heller snakke om en sten da efter hans mening var mere interessant. han blev bare ved med at nusse ham og så ud på hans venner, han smilte stort da nogle af dem kiggede og kyssede ham hurtigt på kinden. han lag sine arme tæt omkring ham og gav et lille grin fra sig "mmh.. du snakker for meget og tænkter for lidt.... du ved godt at jeg stadig ikke tror på du er hetro og derfor er jeg sikker på at der komme en dag hvor du gerne vil" hviskede han og så efter hans fingere og betragtede træet lidt og nikkede "det er også fint.. nu er jeg jo ligeglad med hvilket træ" sagde han stille og gav et lille grin fra sig, han vende kort sit blik mod ham inden han så hen på hans venner og nikkede "han er lækker, men ikke så lækker som dig.. så jeg vælger dig" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 06:58

Justin sukkede teatralskt af de ting Andy sagde om piger og bestemte sig for at give en mini prædiken "Andy for satan, hvis piger ikke eksisterede og verdens befolkning udelukkende bestod af fyre, ville det simpelthen blive for kedeligt. Der ville ikke være noget for de hetro seksuelle og dermed ville alle blive bøsser hvilket ville være et rodet samfund. Verden ville blive kedelig hvis der ikke fandtes noget at samligne og gøre grin med, og det største problem ville være at der ikke ville findes nogen befolkning, eftersom fyre...så vidt jeg ved...ikke er istand til at blive gravide" sagde han og smilte skævt. Det hurtige kys på kinden fik Justin til at holde vejret og han vendte langsomt blikket mod Andy "styr lige sine lyster, gider du lige?" han grinte da han så nogle af sine venner som havde set kysset, stå og måbe. Det holdt de dog hurtigt op med da de andre kom og overfaldt dem. Justin mærkede godt at dæmonen holdt ham tættere ind til sig, og bevægede sig kort i hans greb om sig. Der var noget han havde tænkt over. "Andy?" spurgte han stille og smilte halv fjollet til ham. Deres diskutioner om hvilket træ Justin skulle knaldes op af fik ham til at grine og smile stort da han fandt det morsomt "mmh du vil bare have min krop" sagde han og så lidt hen på sine venner imens. Blondie rødmede svagt over det dæmonen sagde "igen er det meget underligt at høre fra en ven"...han så lidt ned på sine hænder og blev bare ved med blidt at nusse Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 08:08

Andy vende det hvide ud af sine øjne da han hørte hvad han sagde "jeg kan ikke høre andet end blablabla fra dig... snak dog om nået som er interessant" sagde han og gav et grin fra sig da han endelig ikke gad høre om piger, da de intet betød for ham og derfor var kedeligt at snakke om. da han jo alligevel bare blev uvenner med dem, han vende sit blik mod ham og grinte lidt og rystede på hovedet "nah! det tror jeg desværre ikke jeg kan, at tage dig op af et træ det kan jeg godt holde. men at ikke røre dig og kysse dig det er meget meget svært" sagde han og havde jo endelig bare gjort det for at drille hans venner, han så stille på dem og gav et lille grin fra sig "tror de er lidt overrasket" hviskede han og var ikke selv overrasket over at de var det, da der fandes mange mennesker som var overrasket over det. han nussede ham bare videre og gav et lille grin fra sig, og vende langsomt sit blik tilbage på ham "Ja ? Justin" sagde han og så på hans smil og kunne ikke lade være med at smile af det, da efter hans mening så var det et vildt sødt smil. han så ned af ham og træk lidt på skulderne "nah! altså du har en faktisk krop, men du er jo også en engel i mine øjne og derfor er vildt sødt" sagde han og nussede ham videre og kunne godt lide at han nussede tilbage, han lag sit hoved på hans skulder for at være lidt mere afslappet. han så bare ud på hans venner og smilte imens, og gjorde ikke nået for at gemme at han virkelig godt kunne lide synet "mmmh.. men nu er jeg jo heller ikke som andre og siger for det meste hvad jeg tænker, og efter min mening er du lækker" sagde han ærligt og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 05:12

Justin blev faktisk en anelse fornærmet over det han sagde med tilgav ham hurtigt da Andy jo ikke vidste bedre... "piger er interessante Andy, du kan bare ikke sedet fordi du har for travlt med at overbeglo mine venner" sagde han drillende og smilte for sig selv mens han betragtede de folk der nogle gange skævede til dem eftersom de sad på den der bøssede måde, men Justin synes jo bare det var hyggeligt at sidde sådan. Han lod sit hoved hvile på Andys ene skulder og så på ham "hmm og er det fordi det er mig eller fordi jeg er en fyr?" spurgte han og hævede et øjenbryn. Han gad faktisk godt vide det. Han kastede et kort blik over på sine venner men så så dog på himlen igen "de ved jeg er hetro og så er det jo klart de er overraskede når de kan se os to" sagde han bare og hentydede til den måde de sad på og de kys Andy gav ham. Den blonde så lidt ned da dæmonen svarede ham og tænkte lidt på hvordan han skulle formulere det "ehm...hvornår vil du sige at man er bøsse? eller ihvertfald biseksuel?" spurgte han og havde sagt det på en hel anden måde end han havde tænkt sig, men det forkom ham at det var det bedste. Justin kom til at smile af det Andy sagde og han synes det var vildt sødt sagt "aw tak onii-san" sagde han smilende og regnede ikke med at han vidste hvad onii-san betød, men det kunne han jo få at vide hvis han ville. Det morede ham lidt at han kunne japansk, men det havde han jo også lært i forbindelse med efterskolen og sit band. Det var sjovt at kunne snakke privat med sine venner fra bandet uden at andre kunne forstå dem. "Stadig underligt, men det er rart at få at vide" svarede han med et lille smil og nussede videre på Andys arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 04:41

Andy så ned på ham og hævede det ene øjebryn, og lignede drillende en der skulle kaste op "nej de er altså ikke, jeg kan godt se at jeg er bøsse og derfor ikke ser nået i piger.. drenge er lækre og det er piger ikke" sagde han bestemt og så sig kort omkring og hævede det bare øjebrynet af menneskerne der gloet, han kunne ikke se nået i dem og var ligeglad med dem. da han godt kunne lide at holde om Justin og gjorde det fordi han ville, han nussede ham bare videre og vende sit blik ned mod ham igen og smilte "det er fordi du er dig og fordi du er en fyr.. begge dele" sagde han og vende sit blik ud mod hans venner og smilte charmerende, da han jo godt kunne lide synet og ville endelig havde ønsket at han havde taget nået at bade i med. selv om han ikke var den store vande menneske "de tror du er hetro" sagde han bestemt og træk bare på skulderne, da han var ligeglad med om de var overrasket og det endelig ikke betød nået for ham. så længe han kunne være sammen med Justin, og at han ikke blev skubbet væk fra ham "på samme måde som du ville sige at du er hetro" sagde han og kyssede ham i håret og kunne godt lide at han nussede ham, han trykkede sit ansigt mod hans hår og smilte imens "jamen til sidst vil du ikke synes det er underligt når jeg har fortalt dig det så mange gange" hviskede han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:44

Justin hævede et øjenbryn af det andy sagde og smilte drillende lidt overbærende "drenge er lækre det er sandt" sagde han og hentydede til at ham selv og de fleste andre fyre var lækre, men han mente det ikke på 'fuuuck du er hot, jeg vil føde dine børn' måden. Han smilte lidt af menneskene og var ret ligeglad med hvad de tænkte. Han kunne bare godt lide at mærke Andys arme om sig. Justin blev en anelse forbavset over det Andy sagde, men var jo bare glad for det "du er så kær" sagde han kælende og nussede ham kort på kinden og spandt samtidig, før han fjernede sin hånd og begyndte at nusse ham på armen igen. "De ved jeg er hetro...men nu kommer de sikkert i tvivl" hviskede han og knækkede hurtigt med nakken af gammel vane. Justin tænkte lidt over Andys forklaring og så ned i sandet "nå ja...det giver jo faktisk meget mening.." mumlede han og grinede lidt af sin egen dumhed. Den blonde mærkede godt et lille pust mon sit hår og tænkte lidt over hvad det mon kunne være, men fandt så ud af det. Han havde dog ikke det store imod det, bare det forblev ved håret og ikke andre steder som f.eks. munden. "Næh det vil jeg nok ikke...så må du nok hellere komme igang" han smilte drillende og så ned på sine venner hvoraf nogle af dem stadig stod og gloede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:58

Andy sad bare helt stille bag ham og så ud på hans venner og smilte, han gav et lille grin fra sig og så ned på ham "ja og meget lækre end piger" hviskede han ind i hans øre, og ville endelig gøre meget for at bevise for ham at drenge er bedre end piger. og derfor at han er til drenge, men hvordan var han ikke blevet helt sikker på og var endelig også bange for at gøre nået galt. han blev dog forbavset over det han sagde og kunne ikke lade være med at smile, han nussede ham bare videre og bed sig lidt i læben for ikke som han havde lyst til at bide ham i øret. han slap dog sin læbe for at svare ham "jamen så må jeg være det når du siger det" sagde han og rykkede sit hoved ned til hans øre, han så på den og havde en stor lyst til at gøre det. dog kæmpede han imod for ikke at gøre det, og var ligeglad med hvad hans venner troet om ham "de har jo også deres grunde.. de kan bare ikke se det jeg kan se" sagde han stille og så kort ud på dem, han vende dog hurtigt sit blik mod hans øre igen "ja det gør det nemlig.. lille blondine" sagde han i en drillende tone og kyssede ham på kinden, og var ligeglad med hvad hans venner tænkte. da han mente at hvis de havde nået at sige så kunne de bare komme og sige det til ham, han rykkede sine læber tæt hen til hans øre "du er lækker... og du kommer nok til at blive sur på mig nu" hviskede han og lukkede sine øjne i, han tog sin tunge stille ud af munden og lod den føre hans øreflip ind i sin mund. han satte sine tænder blidt i den og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:14

Justin nikkede og smilte "hvor er vi bare selvglade...og du er drengeglad" sagde han og prikkede Andy på armen i en drillende mine. Hvorfor var det lige at de altid kom til at snakke om sådan noget hver gang de var sammen? Okay, Andy var pervers og gay, det var derfor. Men Justin hoppede jo altid med på vognen og han stoppede aldrig emnerne når de først nåede ind på dem? Den lille diskution i hans hoved fortsatte, og han troede et øjeblik han var skitzofren da det virkelig drev ham til vanvid. "Mmh for det er du nemlig lille Andy" sagde han kælende og smilte lidt af det hele. Justin himlede med øjnene af dæmonens kommentar og så på ham "det du kan se kommer jeg ikke til at blive" svarede han og pustede ham drillende på halsen. "Hvad?" vampyren blev lidt fornærmet over det han sagde da stort set alle drillede ham med at han var 'blondine' og derfor led af 'lettere manglende hjerne syndrom'. Det kunne irritere ham grænseløst selvom han godt vidste at de fleste bare sagde det for sjov "Bare fordi jeg har lidt lysere hår en dig" mumlede han og så ned på sine venner som ikke havde blikket rettet mod dem længere. Han tænkte på hvilket helved af drilleri der mon ville vente ham bagefter, og han ville højst sandsynligt blive udsat for noget nær krydsforhør. "Hvad har du tænk-" længere nåede han ikke før han mærkede Andys tunge på sin øreflip, og han kom til at grine "Perverse dyr" sagde han og bukkede sig lidt ned så dæmonen ikke kunne nå hans øre med munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:23

Andy så på ham og træk lidt på skulderne "jeg er ikke selvglad? drenge glad er jeg meget endda.. men jeg elsker mig selv for det" sagde han drillende og så på sin arm og hævede det ene øjebryn, og havde stort sejt ikke nået imod det. og kunne jo heller ikke bare flippe ud af det, det ville jo være totalt mærkeligt at gøre. han grinte lidt af det han sagde "jamen så takker jeg min kat" sagde han og tænkte ikke over at det kunne irriter Justin at blive kald blondine, og det var jo slet ikke fordi han ikke kunne lide blondiner. det passer bare til nogle og andre passede det slet ikke med, i Justin's tilfælde synes Andy at det var meget lækkert og ville endelig blive sur i det hvis han farvede sit hår. han gav dog et grin fra sig og træk på skulderne "driller bare.. du er perfekt som du er" sagde han og blev lidt skuffet når han bukkede sig ned, han så efter hans øre og grinte lidt "ja måske.. men du kan jo lide det" sagde han drillende og træk ham op til sig igen, for at få fandt i hans øre igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:31

Justin så på nogle tilfældige mennesker som passerede dem, og smilte let af det Andy sagde "det er også helt fint at være drengeglad" svarede han og duftede en engel i nærheden men var ikke tørstig ligenu så han reagerede ikke på den delikate fristelse som tilsynladende befandt sig i skoven. "Rauw..." han spandt og nød at blive kaldt 'kat' af Andy da det mindede ham om første gang de mødtes her på stranden. Den hjernedøde blondine så på den perverse, men søde dæmon og smilte skævt "ingen er perfekt" sagde han blot og prøvede at undgå at Andy fik fat på hans øreflip igen, men failede "hvem har sagt det?" spurgte han med et lillle grin og rumsterede en smule i protest da den anden trak ham op til sig igen, men han stoppede dog efter et par sekunder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:38

Andy træk lidt på skulderne og så efter hans øreflip, han kunne ikke lade være med at smile stort "det er ikke altid godt når man skal holde sig til en" sagde han og nussede ham bare videre, og havde det som om Justin var hans helt egen kat. også var han ligeglad med hvad andre sagde til det, han elskede jo sin kat og sådan var det bare "sød lille kat" sagde han og gav et lille kærligt grin fra sig, som lod som om en fugl sang det. han lod sin næse glide hen over hans øre og smilte, efter hans mening var Justin jo perfekt selv om andre ikke kunne se det. så ville han altid være det i hans øjne, han betragtede jo ham heller ikke for en vampyr men for en engel. da han aldrig havde set ham som at være en vampyr "i mine øjne er du" hviskede han og kunne godt lide at han ikke kæmpede det store imod, da han jo godt viste at han var den stærkeste og derfor kunne han komme ud af Andy's arme på ingentid "dit hjerte har fortalt mig det" hviskede han og slikkede hans øreflip og tog den ind i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 09:49

Justin smilede lidt "nej det ved du jo alt om" sagde han og følte sig tryg i Andys favn selvom han selv var den stærkeste og at det nok var ham der burde holde om Andy og ikke omvendt, men han havde det virkelig godt i selskab med dæmonen. Det var sjovt så hurtigt de var blevet venner. Justin smilte uskyldigt og spandt sødt som svar på det hans ven nærmest sang til ham. Det lød meget mærkeligt, godt og sjovt på samme tid, og Justin havde slet ikke forestillet sig at Andy ville kunne sige sådan en lyd. Vampyren mærkede godt hans næse henover sit øre, og så lidt på ham ud fra øjenkrogen "mm det er jeg glad for at du synes, for du er virkelig også så tæt på perfekt som man kan komme" hviskede han stille men mente det vildt. Han så vantro på Andy og rystede på hovedet "mit hjerte slår ikke mere" sagde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 10:01

Andy lukkede sine øjne i mens han holde hans øreflip med sine tænder, han nussede ham bare videre på maven. og var ligeglad med at folk så underligt på dem, da han ikke gad tænkte på det og gad heller ikke blive sur over det "ja det gør jeg" sagde han mens hans tænder bare holde hans øreflip fast, han kunne ikke lade være med at smile og elskede kattelyden. og kunne ikke tænke sig nogen anden kat, Justin var den perfekte kat for ham. da han kunne klare sig selv uden at Andy skulle passe ham og alt muligt, det var nok en af grundene til at han havde ikke nået dyr var at man skulle passe den. og når han var kendt så var det jo svære når han var ude og rejse "synes du ?" spurgte han om og synes ikke selv at han var perfekt, han kunne bestemt ikke lide sig selv og sådan var det bare. selv om hvor meget folk sagde at han var perfekt så ville han aldrig være det, i hans egne øjne og sådan var det bare "måske gør den ikke det.. men den snakker stadig til mig" sagde han og slikkede på det stykke øreflip han havde i munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 10:09

Justin nød faktisk lidt at mærke hans tænder holde sin øreflip og han synes jo egentlig bare det var sjovt, også det at folk kiggede så meget på dem selvom de prøvede at gøre det så diskret som muligt, men nu var det jo svært at undgå dæmoner og vampyres blikke. "Det kan godt være du ikke tror mig, men efter min mening er du perfekt" sagde han og nussede ham blidt videre på armen og nød at føle hans varme hud mod sin kolde. "Uhyggeligt...bare lidt" sagde han og så på sin overkrop, der hvor hans stumme hjerte sad.


//har prøver imorgen så jeg smutter i seng nu--' natti nat tortilla^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy   Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad dæmoner og vampyre kan finde på - Andy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: