Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænk at jeg kom? - Seth

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:25

Dag : Irl
Dato : 1 maj
Tid : 22:15
Vejr : lidt koldt udenfor, men ellers godt nok.
Sted : The Reggie club
Omgivelser : mennesker og væsner over alt
Påklædning : http://sp8.fotolog.com/photo/8/48/11/xtrashy_cityx/1251299000395_f.jpg

Fie sad ved baren, og pillede ved sin øl. Hun var ikke helt sikker på hvorfor hun faktisk var kommet, og hvad hun lavede der. Hun var allerede usikker og nervøs nok i forvejen. Men hun havde ikke kunne holde ud at være der hjemme længere, og hun kunne ikke komme på andre steder at tage hen. Hun tog en lille tår af sin øl. Hun bed sig i læben bag efter, og så lidt rundt. Hun lyttede lidt til musikke der dunkede i rummet, som fik folk til at danse og svede. Hun sukkede og så på sin øl igen, hun havde ingen at snakke med, og hendes nerver var ved at tage livet af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:31

Seth sad på en af barstolene og kiggede ud over de mennesker der dansede. Den søde duft var overalt, men samtidig havde han ikke besvøær med at ignorer deres duft. En anden duft ramte ham og hans gyldne blik søgte rundt, endnu en vampyr. Hans rastløse blik stoppede på en pige der så ud til at være på randen til at nerve sammenbrud. Han rejste sig fra stolen og gik hurtigt hen til hende. " Hvad er du så nervøs over? " spurgte han med en silkeblød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:43

Fie bed sig i læben, og havde ikke regnet med at der var nogle der ville snakke til hende. Hun så derfor små forvirret på vampyren der nu snakkede til hende, med en silkeblød stemme der rungede i hende. Hun bed sig i læben, og blev små usikker på sig selv, hun så ned og tænkte kort over hvad hun skulle svare. "Jeg eh, jeg bliver bare let nervøs"sagde hun stille, og så på ham. Hendes øjne hvilede lidt på hans ansigt for at studere det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:47

En svagt smil spillede om hans læber og han satte sig på en ledig barstol ved siden af hende. " Det skal man da ikk være, især ikk dig. Flere kvinder er jo jaulox på dig " sagde han og blinkede til hende. Han havde selv lagt mærke til at flere af kvinderne herinde havde sendt hende misundelige blikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:53

Fie bed sig i læben, og så på ham, men så kort rundt. Hvor typisk af mennesker, hun var jo en vampyr og det gjorde hendes naturlige udseende meget mere smukt, og charmerende end det var, selvom hun naturligt var meget køn. "Lad dem bare være misundlige på mit udseende, men hvis de fik det vile de være lige så usikre som mig"sagde hun stille, og så ned. Hun lød stadig meget nervøs og usikker, men det havde hun også en god grund til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:55

Seth hævede det ene øjenbryn og smilte så opmuntrende. " Må jeg få afvide hvad der gør dig så nervøs? " SPurgte han blidt og kørte en hånd gennem sit eget hår. Han ville helst lægge en beroligende hånd på hendes skulder, men det ville nok forskrække hende eller noget i den stil. Hun kendte han jo ikke.

// skal logge. ses ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 06:01

Fie så på ham, og rykkede lidt på sig. "Ehm ja, men du syntes sikkert bare jeg er tosset"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun så ned, og brød sig af en aller anden grund sig ikke så meget om at fortælle det, men hun kunne jo ligeså godt fortælle ham det. "Jeg har været ude for en del ting som gør mig meget usikker og nervøs når jeg er omgivet af mennesker og ikke har nogen jeg kender. Jeg har op til flere gange været tæt ved at blive voldtaget, og kidnappet af syge gamle mænd"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun hadede det, hun hadede at være vampyr. Hun havde så mange gange prøvet det, og hver gang blevet mere bange selvom hun var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænk at jeg kom? - Seth Empty
IndlægEmne: Sv: Tænk at jeg kom? - Seth   Tænk at jeg kom? - Seth Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænk at jeg kom? - Seth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: