Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 03:28

Yazoo kunne ikke lade være med at trække vejret lidt hurtigere end før, men det var også fordi at Lyonaro have sat tænderne i ham og det føltes lidt mærkeligt samtidig med at man havde sex. Han lukkede kort øjnene og bed sig i læben, men hans støn kom stadig ud af munden på ham, ligemeget hvor meget han så end prøvede at holde dem tilbage. Yazoo kunne sagtens mærke luften fra hans støn og smilte lidt over det, men det forsvandt så igen, da der kom et lidt højere støn fra Yazoo og han bed sig i læben igen. Han kunne godt mærke at han var blevet meget tændt, men holdte sig lidt tilbage endnu med at skulle komme, da han lige ville tjekke hvor lang tid endnu at Lyonaro kunne holde sig. Yazoo åbnede øjnene igen og smilte svagt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 03:35

Lyonaro bed hårdere til og nød et eller andet sted magten over at have fået ham til at stønne. Han var ikke langt fra at komme, så han greb fat mellem Yazoos ben og klemte hårdt til for at få det ud af ham. Han knugede øjnene i og stødte hårdt ind i ham i sin bevægelse. *Han er virkelig udholden!* Tænkte han, desperat efter selv at komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 03:48

Yazoo stønnede kort højere end han havde gjort nogle af de andre gange, men det var kun fordi at han mærkede at Lyonaro havde taget fat mellem hans ben og klemte hårdt om den. Yazoo vendte tænkende blikket op på ham, men kunne så ikke lade være med at smile lidt, imens der røg flere støn ud af ham, " du snyder.." hviskede Yazoo og knugede derefter sin ene hånd, fordi han gjorde alt for ikke at blive den første der kom. Det ville han nemlig ikke, han ville ikke give efter som sådan, selvom det pinte ham rimelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 04:29

Lyonaro lod tænderne glide ud og han slap et presset støn fra sig, for at kunne få luft igen. "Jeg tager bare imod mine fordele.." Smilte han forpustet og klemte kun endnu hårdere om den, men dog uden at knuse den, naturligvis. "Kom så..!" Sagde han anstreng og bevægede sig mens han klemte.

//Sorry. Havde slet ikke fået nogen mail om at du havde svaret >__<//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 23:46

Yazoo stønnede ikke særlig højt, men man kunne sagtens høre det, og uheldigvis kunne man også godt høre på hans støn at han nød det rimelig meget, men han tændte jo også på drenge, så det var jo klart at Yazoo ikke kunne lade være med at nyde det. "Ja kan jeg se.." smilte han og stønnede lidt igen og lukkede kort øjnene. Yazoo bed sig diskret hårdt i læben, da han mærkede at Lyonaro klemte endnu hårdere mellem hans ben og tænkte kort. Dog kunne Yazoo ikke holde sig så meget tilbage mere og slap sin læbe. "Årh..!" stønnede Yazoo højt da han kom og trak vejret tungt, imens han lukkede øjnene lidt igen. Det var ret irriterende at han havde kommet først og bed sig i læben igen.

//Gør ikke noget x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 00:56

Lyonaro smilte bredt ved synet af ham. Han blev ved med at rykke på sig, selvom han faktisk var ved at komme, menville bare ikke vise sig svag overfor ham. "H-hah!" Stønnede han og knugede øjnene endnu tættere sammen. Han klemte sig helt ind i ham og kom, da han ikke kunne klare at holde det tilbage mere.
Han stoppede med at bevæge sig, men blev inde i ham indtil hans krop slappede af igen. Han pustede kort ud og trak sig derefter ud af ham og fandt sine bukser frem. Han kiggede ikke ned på Yazoo, men var travlt optaget på at få sit tøj på igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Ingen skrigende børn... rart..
» Ingen skrigende børn... rart..
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili
» Børn... (Emilia)
» Skrigende børn er ikke godt selskab. //André.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: