Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Getting drunk (Venus)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 11:45

Dag: Irl
Tid: 1:35
Omgivelser: Fulde mennesker, og væsenerr
Vejret udenfor: Overskyet, men varmt nok
Årstid: Forår/sommer

Theo så sig om i natklubben. Der var overfyldt med mennesker og væsener, især vampyrer. Det var vel egentlig også det nemmeste sted lige at få blod uden at få problemer. Han tændte en smøg, egentlig røg han ikke, det var kun til fester og han var blevet okay fuld så nu kunne han godt tage en rygepause. Der kom en lille menneskepige hen til ham, hun var nok ikke mere end tretten, men hun forsøgte med push-up og ti centimeter stilletter. Hun spurgte om et hvæs og det fik hun. Han så hende lidt an og rynkede så på næsen og lænede sin ryg mod murstensvæggen "Er du ikke lidt for lille til at rende rundt herinde?" spurgte han og smilede skævt, han fik et spydigt svar fra pigen og så gik hun. Han var ikke meget for at have sex med så unge piger, det var sgu for ulækkert. Han tog et hvæs mere og så ud over mængden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 11:58

venus så rundt i natklubben, hun havde været der længe, og kunne godt lide den opmærksom hed hun fik på dansegulvet af de andre. men hun havde lagt meget mærke til en... det var en ung fyr der sad lidt for sig selv, selvom at der tiltider kom en masse tøser over til ham en gang imellem.. hun forstod ikke hvorfor man skulle være så desperart, for at få noget... var det ikke nok med bare at være sig selv, hun var sulten... ikke fordi det betød noget.. for her var det jo næmt nok at få blod... men hun gad ikke den slaks opmærksomhed... efter noget tid, måtte hun holde en pause, hun sadte sig op i baren, fik en drink, som hun vist allerrede havde fået for meget af. hun roede rundt i sin taske, hun fandt en pak smøger frem, og tog en op. hun sadte den i mundvigen, og ledte så desperart efter sin lejter, som hun selvfølgelig aldrig kunne finde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:05

Theo så lidt rundt, og rettede sig op og skodede sin smøg. Han gik hen til baren og satte sig ned og bestilte noget vodka. Han lod sit blik glide hen af mennesker, og væsnerne ved baren. Han havde sat sig ved siden af en vampyr, det var tydeligt hun var blændene som de fleste vampyrer var. Han så lidt på hendes smøg og smilede kort, og rystede let på hovedet af hendes febrilske søgen efter en lighter. Han fiskede en lighter op af lommen og tændte hendes smøg, og lagde derefter lighteren tilbage i sin lomme. Han smilte kort til hende, og vendte derefter opmærksomheden tilbage til bartenderen der havde stillet hans drink foran ham. Han lod sine fingre berøre glasset uden egentlig at tage det op, han kunne bare godt lide at mærke det kolde glas mod fingerspidserne før han tog det op. Han tog ordentligt om glasset og tog en lille tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:17

hun tog et roligt sug af smøgen, og så roligt på ham, "tak" sagde hun roligt og så ned på hendes drink. hun løftede glasset op og lod hendes læber blidt berøre glasset, hun tog en slurk og sadte glasset ned igen. hun betragtede ham lidt, og så, så tilbage på de andre væsner og mennesker i clubben der var der... hun tænkte lidt, og smilede så stille...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:23

"Så lidt" sagde han rooligt og så på hende, hun havde røde øjne. For ham betød det at han var sulten, men det var han ikke så hans øjne var kulsorte så der ikke kunne skilnes pupil. Han satte glasset fra sig på bordet "på jagt?" spurgte han og så lidt ned i glasset, og derefter på hende igen. Det var egentlig snyd at de skulle være så perfekte, men det var vel for at de bedre kunne tiltrække godtroende mennesker. Det måtte jo være eksplosivt for menneskedrenge! Han rystede kort tankerne af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:29

hun så roligt på ham, og smilede.. "nej.. ikke i aften.. i aften hygger jeg mig bare... " hun smilede roligt *med tåbelige uvidende mennesker..* hun betragtede ham, og tænkte for sig selv. hun så ud på menneskerne der desperart prøvede at få hendes opmærksomhed, run rystede let på hovedet, og så tilbage på glasset... hun tog et hiv at cigaretten, og slukkede den derefter...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:40

Han så på hende og smilede let "okay det er jo også meget rart nogen gange" sagde han roligt, og smilede lidt af menneskerne der forsøgte at få hendes opmærksomhed "jeg har ondt af jer, nogen gange må den skønhed være en pine" sagde han roligt og tog en tår mere af sin drink. Han var ikke plørefuld, men han var fuld nok til at han ikke ville kunne huske hvad han havde lavet, den næste dag. Han lænede sig lidt tilbage og lyttede, hun var egentlig meget interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 12:51

hun så roligt på ham.. "du skulle bare vide... " hun så på ham med et lettere opgivivende smil. hun så tilbage på menneske der abselut ville i komtagt med hendene, hun afviste dem pænt, men efter lidt tid var det som om at det var glemt igen, og de kom tilbage. hun så på ham... "det må da heller ikke være let for dig....." hun så på nogle tøser der stod og fnisede ovre i et hjørne over ham.. hun tog en slurk mere af sin drink.. og stildte den på bordet igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 13:04

Han så på hende og smilede skævt af det hun sagde "det skulle jeg nok" sagde han stille og så lidt rundt. "Men nu må vi ikke disse menneskene mange af dem opfatter faktisk ret hurtigt.." sagde han og så lidt på de stakler hun afviste. Han rystede kort på hovedet og skar en grimasse "de er 12 allesammen, det er ulækkert" mumlede han "jeg har ikke bare sex med folk" sagde han kort og tog en tår af sin drink. Han havde let ved at blive agressiv når han havde fået alkohol, men den aften havde været dejlig rolig, så det behøvede han ikke bekymre sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 13:10

hun så roligt på ham.. "de er fine nok.. jeg ved jo godt hvordan det har været at være, uvidende og forsvarsløs... det er ikke fordi det er vildt sjovt.." hun så lidt på drengene der var kommet tilbage igen, og smilede roligt til dem.. hun så så tilbage på ham, og syntes han meget interresant. hun lyttede opmærksomt til hvad han havde at sige... "det er ikke fordi der er vildt tiltalende... men... du har ret... jeg har heller ikke sex, med 'folk' faktisk.. når jeg tænker over det.. har jeg kun haft sex med vores slaks..." hun sagde det meget roligt, og smilede stille...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 02:17

Theo så på hende og lyttede, og smilede lidt "det er selvfølgelig ikke rart.. det værste må være at føle sig forsvarsløs" sagde han og så på hende, og vendte kort blikket hen mod drengene. Han vendte ansigtet med Hende igen, og kom i tanke om at han ikke havde præsenteret sig selv "Jeg hedder forresten Theo, hvad hedder du?" spurgte han og tog en tår af sin drink. "Jeg regner med at du med vores slags mener væsner.. jeg tror nok jeg har haft sex med et menneske men hun var ikke 12 eller under" sagde han og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Getting drunk (Venus) Empty
IndlægEmne: Sv: Getting drunk (Venus)   Getting drunk (Venus) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Getting drunk (Venus)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: