Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Månen og vandet (Lorcan)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 01:33

s: Havnen
k: midnat
o: ingen
v: koldt


Emi sad på en stor sten og pustede varm luft på hendes kolde fingre det var koldt men Emi var faret vild siden hun havde verden værste stedsans. Emi kiggede på hendes ur "allerede så sent" mumlede hun og kiggede op i himlen på fuldmånen og stjernerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 01:42

Lorcan havde startet aftenen med at side i sin stue foran ilden med en varm kop kakao. Han sad med et tæppe over skuldrerne og nød stilheden. Og så pludselig braser en halv armé ad dyr i alle størrelser ind af hans hoveddør. Bjørnen havde smadret den. Lorcan stirrede med opspærrede øjne. 'Ødelagde i lige min hoveddør?' spurgte han langsomt. Et hav af dyrestemmer svarede ham og han måtte sukkende holde en hånd i vejret. 'En af gangen tak!'
Én jagtfalk fløj op på rygglænet af hans stol. 'Der er problemmer nede i havnen, Hvisker' forklarede hun og klaprede med sit skarpe næb. 'En sæl sidder fast i fiskeliner og kan ikke komme fri. Hun råber på Hviskeren. Hun har nyt fra nord.'
Lorcan kiggede op fra sin dampende kakao. 'Nord siger du..' sagde han og gik hen for at hente sin sorte jakke. 'Er på vej'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 01:53

Emi hørte en lyd, en sæle stemme, Emi rejste sig op og fulgte lyden hvor hun gik ud på en bro og satte sig på hug vandet var kuldsort og en sæleunge sad fast i noget fiskeline. Emi satte sig på alle fire og prøvede at nå ned til sælen for at hjælpe den men i stedet gled hun og faldt ned i vandet Emi tog en stor slurk vand og hostede det op igen *pis* mumlede hun da vandet var koldt hun så igen på ungen og begyndte at hjælpe den dog var det svært da den var godt filtret ind

//undskyld tiden :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 02:25

//Det er okay men jeg skal ud og se om jeg kan få min Ipod til reparation - ved ikke hvornår jeg er tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 04:29

Lorcan ankom lige tids nok til at se englen falde i vandet. Til hans store overraskelse var det en sælunge han fandt og ikke en voksen. Han sendte falken et sideblik. 'Jeg syntes du sagde hun havde nyt fra Nord?' spurgte han hende. Hun nikkede 'Der er to.' svarede hun kort. Sælungens skrig blev pludselig mere skingre og paniske og han vendte blikket tilbage på den. Englen var svømmet´hen til sælungen og forsøgte at hjælpe den fri. *Hivs moderen er her så bliver den nok ret pissed off hvis nogen rør hendes unge når den er så forsvarsløs. "Hey!" råbte han til englen. "Kom væk derfra!" Godt nok var Lorcan ikke meget for engle, men hvem havde lyst til at gøre en 200 kilos mor sur?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 10:47

Emi kiggede på drengen der råbte hun hørte han råbte ' kom væk derfra ' men hun havde næsten fået ungen fri. Emi vidste ikke besked om moren og til alt uheld følte Emi noget svømme under hende "huh?" sagde Emi og skreg da hun blev bidt i benet af den sure mor. Emi vidste ikke hvad det var og fik derfor et ret så stort chok. Ungen kom fri og Emi kiggede ned i det sorte vand men kunne ikke se hvad der havde bidt hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 10:58

Lorcan bandede højt da han hørte pigens skrig. 'Bliv her!' råbte han over skulderen til falken imens han styrtede hen mod kajen. Han lavede et hovedstpring ned i det kolde vand og brød overfladen et par sekunder senere. Han kunne smage det udsøgte engleblod men til pigens held havde han lige spist. Han dykkede ned under vandet igen og svømmede hen mod den skrigende pige hvis stemme bare var en lav jamren igennem det kolde vand. 'Slip hende Sæl!' knurrede han og moderen slap øjeblikkelig. Hun vendte sig mod ham og lagde hovedet let på skrå. 'Jeg hører dig Hvisker' sagde hun, som var den formelle hilsen bland dyr. 'Er hun en af dine?' spurgte hun roligt. Lorcan rystede på hovedet. 'Nej, men hun prøvede bare at hjælpe. Kan vi tale i mit element?' Hun viftede med sine luffer. 'Lad os' svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 11:04

lige det øjeblik hun blev bidt havde hun lyst til at bruge sin evne som var eliktrisitet men det ville bare skade sæleungen. Hun så en dreng oppe i vandet *dæmon..nej vampyr* tænkte hun pg var forbløffet over han hjalp hende da han kom op over vandet igen kiggede Emi på ham "tak" sagde hun og flyttede noget af hendes kulsorte pandehår fra hendes tågede grå øjne øjnene så hun bedere kunne se ham. Emi var ikke en normal engel men en dødsengel det vil sige hun var ikke et uskyldigt lille kræ dog var hun heller ikke en dræber maskine hun gjorde bare det hun skulle fjerne sjæle fra denne verden og tag sjæle fra de folk der 'ikke har brug' for dem mere
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månen og vandet (Lorcan) Empty
IndlægEmne: Sv: Månen og vandet (Lorcan)   Månen og vandet (Lorcan) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månen og vandet (Lorcan)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: