Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Solskin og sand... Kunne det være bedere?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:00

Joanne kunne ikke lade være med at fnise. "Den virker tam, måske er det en cirkussæl." grinede hun, selvom hun slet ikke troede at det var muligt for en cirkussæl at slippe væk. "Måske kan man svømme på den." Hun kunne ikke lade være med at fnise igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:05

"hmm jeg tror ikke man kan svømme på den, den er tros alt ung og alt for lille det er kun delphiner man kan gøre det med" sagde Luna med et smil "og nej jeg tror heller ikke det er et cirkus æsel " sagde hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:09

"Men den er godt nok smuk." hviskede hun og strøg den blidt ned af snuden. "Tror du selv den kan komme hjem?" spurgte hun bekymret og aede den igen. Den udstødte den sjove lyd som sæler nu taler med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:15

"ved jeg ikke " sagde Luna og tænkte sig om "jeg har jo ikke nogle flok og derfor aldrig været væk fra den og fundet tilbage igen " sagde Luna
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:18

"Ingen flok? Ulve er da altid i flok." beklagede Joanne sig, selvom Lunii nok ikke behøvedes at hun sagde det. Mon ikke hun nok viste det i forvejen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:21

"ikke alle ulve er i flokke" fortalte Lunii "det er ikke fordi jeg ikke vil.. har bare aldrig kunne være med i en anden flok siden nogle ikke vil ha mig da jeg blev opfostret af et menneske " sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:27

Det gjorde Joanne ondt, men hun viste jo at det var realiteter. Der var faktisk mange sørgelige historier her. "Det må have været hårdt." sagde hun bare, med en blid stemme. Ikke fordi hun ikke gad at trøste hende, måske havde hun mere lyst til det, fordi de begge havde haft en hård barndom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:40

"men den dame der opfostrede mig var gammel og derfor er hun...død nu men jeg er van til det, jeg har været alene i to år nu så jeg har vendet mig til det" sagde Lunii og prøvede at lyde stærk hun havde accepteret det men var ikke glad for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:07

Joanne holdte hende beroligende i hånden, og og smile. "Min far døde da jeg var 7, og min mor begik selvmord et par uger efter, og min plejemor er alvorlig syg. Og uden dem er jeg helt alene." Hun kløede sig på næsen og betragtede vandet, og sælen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:13

"så forstår jeg vi begge to forstår hinanden " sagde Lunii og smilte svagt. Sælen sagde det der ow ow (sælelyd) og svømmede væk lidt længere hende var der to andre sæle som var fuldvoksende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:17

"Nuurh, nu kommer dens forældre." smilede hun og vinkede til den da den svømmede væk. "Godt de ikke var blevet væk." sagde hun muntert, med et drillende glimt i øjet. Hun elskede virkelig sæler. De lød så sjove, og de var så smukke alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:22

Luna smilte og nikkede hun vinkede også farvel til sælen. "den var nok bare nyssgerig" sagde luna
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:24

"Højest sandsynligt," sagde hun og trak på skuldrene. "Skal vi ikke svømme ind igen? Jeg fryser vist lidt." Man kunne godt så lidt gåsehud på hendes arme, men det var ikke særlig meget, da de jo ikke havde været ude alt for længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:26

Lunii nikkede og begyndte at svømme ind til breden. da de var nået op på stranden gik hun hen og lag sig på hendes håndklæde lidt udmattet efter at ha svømmet så meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:33

Joanne smed sig ved siden af hende, og sukkede fredfyldt. Hun var også lidt udmattet, men det var dejligt at solen lyste på hendes blege hud. "Wow, jeg er træt nu." smilede hun skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:51

"mh er jeg også " sagde Luna "hvad er dit ynglings dyr?" spurte Luna med lukkede øjne hun var træt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:53

Joanne tog solbrillerne på igen, og lukkede øjnene indenunder. Hun fik altid så ondt i hovedet hvis hun ikke havde solbriller på. Men alligevel løftede hun solbrillerne og så på Lunii med det ene øje. "Måske en ulv, måske en kat, jeg er ikke sikker."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:55

"ulv" sagde Lunii og mente hun bedst kunne lide ulve ikke fordi hun selv var en ulv men fordi hun syndes det var nogle smukke dyr og hun forstod dem jo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:58

Joanne lagde sig ned igen og tog solbrillerne ordenligt på. "De er smukke, yndefulde, jægere og ikke mindst meget sociale." Hun smilede skævt. "Hvid eller sort?" startede hun legen, som hun regnede med at Lunii kendte. Hun skulle bare vælge en af dem, som hun bedst kunne lide, eller som passede bedst til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:06

"hmm den er sværd jeg elsker sne og farven hvid men.. jeg vælger sort" sage Lunii med et smil og stadig med lukkede øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:12

"Det samme." svarede Joanne. Hun elskede også sne og hvid, men sort var bare hendes farve. Hendes øjne og hendes hår var næsten sort, så derfor. Og hun havde ingen hvide kjoler. "Kød eller Grønt?" var hendes næste spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:21

Lunii var en krid hvid ulv men alligevel kunne hun bedst lide sort "køb" sagde Lunii og hendes mund savlede nærmest af tanker xD hun elskede virkelig køb self. kunne hun bedere lide stegt kød end rådt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:24

Joanne slog en lille perlelatter op, og fugtede læberne. "Jeg er vegetar." Hun fandt hurtigt på et nyt. "Drenge eller piger?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:27

"vegetar?" gentog Luna spørgene hun var jo en varulv derfor lå det ikke i hendes natur ikke at kunne få kød det var sværdt at forstille sig "Dreng" sagde Luna hurtigt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:30

"Oss drenge her. Kniv eller gaffel?" Det var et lidt mærkeligt spørgsmål, men på en måde sagde det lidt om personen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin og sand... Kunne det være bedere?   Solskin og sand... Kunne det være bedere? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Solskin og sand... Kunne det være bedere?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: