Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 nooo mudder (Luna)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 22:45

"undskyld jeg forskrækkede dig jeg ved det er svært at tro men det er mgi sne pels eller rettere er mit navn Luna " sagde hun "jeg er en varulv " sagde hun lavt hun vidste han var menneske og det var ikke sikkert han kende til de slags ting "jeg vil ikke noget ondt" sagde hun hurtigt for at sige hun ikke var fjentlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:28

Vallo lyttede til hvad hun sagde og tænkte lidt over det "varulv?..." sagde han og sukkede. han gled stille ned af døren og stirrrede ud i luften *først vampyre og nu varulve?* tænkte han ogs ukkede "varulve vil kun folk noget ondt...ligesom vampyr.." sagde han stille og lyttede. han stolede ikke på vampyr og derfor heller ikke varulve. han kløede sig stille i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:37

"Det er an på hviken person det er, det ligger ikke til en varulvs natur at hade mennesker. Vi er ligesom hunde vi er flinke overfor dem der er flinke overfor os og ja.. det modsatte ved dem der behandler os dårligt" forklarede Luna "siden du var flink imod mig, er jeg flink imod dig desuden spiser jeg menneskemad jeg jager ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:47

Vallo lyttede til hvad hun sagde og flyttede sig lidt fra dæren. han åbnede den stille på klem og så ud på hende "okay...så du gør mig intet...men hvorfor har du mit tøj på?" spurgte han og bed sig stille i læben. han holdte håndklædet godt om sig, så han ædle del ikke kunne ses. han stirrede lidt på hende i noget tid og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:56

"nej jeg vil ikke gøre dig fortræd" sagde hun og sad stadig på stolen "Fordi når jeg forvandler mig tilbage til min menneske skikkelse ville jeg ikke ha noget tøj på fordi det går i stykker hver gang jeg forvandler mig derfor kunne jeg ikke fortælle jeg var en varulv før nu undskyld jeg tog noget af dit tøj" sagde Luna og bukkede kort som en undskyldnig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:04

Vallo stirrede lidt på hende og tænkte sig lidt om. han så lidt ned af sig selv og nikkede så stille "okay fint nok...det skal nok gå.,.jeg har massere af tøj" sgade han og gik stille ud af badeværelset. han skyndte sig ind på sit værelse og skiftede til noget rent tøj. han satte sit hår, da han ikke ville lige noget der var løgn. han gik stille ind i stuen og så hen på hende "men så har du forstået alt det jeg sagde?" spurgte han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:10

Luna nikkede "ja alt " sagde hun og smilte. Hun rejste sig op og gik hen til et Maleri og kiggede på det men kiggede så på val lidt efter "jeg burte nok præsentere mig ordenligt mit navn er Luna, Luna Pandora Winther " sagde Luna med et smil "og du er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:17

Vallo så på hende og nikkede stille "Okay.. det er så lidt pinligt" sagde han og kløede jeg flovt i nakken. han fulgte hende med blikket og lagde hovedet svagt på skrå. han rækte sin hånd frem da hun præcenterede sig "Okay luna...jeg hedder Vallo von d.." sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:20

Luna tog hånden og rystede den blidt i en hilsen og smilte "Vallo" gentog Luna for at huske det "hmm står d'et for noget?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nooo mudder (Luna) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nooo mudder (Luna)   nooo mudder (Luna) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nooo mudder (Luna)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: