Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:11

Dato: Irl
Årstid: tidligt Forår
Vejr: Koldt og mørkt. Det siler ned udenfor
Sted: Night Club ala Petronia
Tid: 02:50

--

Elias stod ved baren, mens musikken i bagrunden overdøvede de skrigende gæster som Petronia husede denne aften. Han havde haft et tæt pakket program hele dagen og havde først sluppet den sidste kunde ganske kort tid forinden. Mennesker og deres liderlighed altså. Det syntes uendeligt og ligegyldigt hans arbejde. Man havde næppe tilfredsstillet den ene kunde, før den næste var parat. Som dæmon nød Elias selvfølgelig alle de mænd og kvinde han var sammen med, men igen syntes det ligegyldigt når han gjorte det for pengene og ikke alene for at stillende sit eget syge behov.

Natten var endnu ung og Elias håbede på at møde en, han kunne være sammen med - uden indblandelsen af penge. Bartenderen rakte ham endnu et shot. Det varmede. Efter hånden var sprutten det eneste der varmede han krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:16

// Hvis du keder dig sååå.. ^^ //

Joanne havde en sort, simpel men elegant kjole på, da hun kom ind af døren til Petronia night club. Hendes hår var løst ned over skuldrende, og hun havde sølvringe i ørerne. Hun havde kedet sig, og trængte til at danse. Kiki havde kræsset hendes nyeste kollage i stykker, så hun tog væk for ikke at afreagere på hendes elskede kat.
Musikken dunkede i hendes hjerne, og det slog næsten samtidigt med hendes hjerte. Hun sukkede og satte sig ved baren, og bestilte en drink. Hun havde brug for noget alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:20

//Tja, jo flere jo bedre?xD, håber jeg også lige må smutte med ind//


Han hadet stedet, ikke på grund af øllen og andet sprut, han elskede at blive fuld, det var heller ikke fordi at han havde nået imod musikken, den var vel fin nok, i hvertfald fin nok at danse til når du havde fundet dig en fuld partner. Det var på grund af mængden. Selvom han var en stor og stærk varulv, eller det mente at han var, kunne Lucifer ikke fordrage at være sammen med så mange.

Lucifer kikkede lidt ned i sin halv tomme kop, og trak den høje sorte krave lidt længere op. Han bar nogle sorte jeans, sorte gummisko, en enkel hvid trøje og en lang frakke der havde en høj krave. Jakken skilte sig i et V mønster ved hans hofter, så han kunne gå frit rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:25

// Nice I joiner! :D .. fik altså lige skrevet mit indlæg inden jeg så dit, Lucifer ;) //

Elias spottede to ting gennem det dunkle mørke. Det ene var en eller anden idiot der brækkede sig ud over sin veninde og det andet var en kvinde der satte sig i baren. Hun var køn i sin elegante, sorte kjole. Elias overvejede hvilken race hun mon var, men stoppede sig selv i den latterlige overvejelse.

*Alle piger ser jo ens ud bagfra*

Elias smilede for sig selv. Hun lignede ikke endnu et nemt offer, men derimod et interessant offer. Elias smilede for sig selv og slikkede sig om munden inden han satte sig ved siden af hende, den fremmede.

"Hvad for en drink vil du have", spurgte Elias chamerende. Han vidste hun ville lade ham byde hende en drink.

"Hej, jeg hedder Elias". Elias rakte hånden frem. Godt hun ikke vidste hvor den sidst var henne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:31

// Godt at du joiner Lucifer ^^ Det her bliver nok sjovt?? XD //

Joanne virkede ikke det mindste overasket over at han ville byde hende på en drink. Hun var vant til det. "Den der!" sagde hun, og pegede op på hylden for alle drinkene stod. Det var en rød og blå, med et par bær flydende i toppen. Lige nu var hun ligeglad med hvor meget alkohol der var i, men hun ville gerne blive lidt beruset så hurtigt så muligt. Hun kastede et blik på ham, og sendte ham et skævt smil. *Ikke værst.* tænkte hun bare og trak på skuldrene indvendigt. Da det var mørkt, lagde hun ikke mærket til at han var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:35

Lucifer kikkede på den nået yngre varulv der sad over for ham. Alex var vel omkring 5 år yngre in Lucifer, men han opførte sig som om han var yngre, ellers var det bare Lucifer som opførte sig ældre. De to varulve havde kendt hinanden i gennem et par måneder, og Lucifer havde endag været til middag hos Alex og hans kæreste, som var et normalt menneske, der havde accepteret han var en varulv. Alex havde fået styr på sine trængsler der kom når det var fuldmåne, han ville bare tilbringe en nat i skoven og så ville han gå på arbejde næste dag som om intet var hændt.

Lucifer sukkede kort og rejste sig fra stolen. Han tog Alex`s arm omkring sin hals, og gik vaklende i gennem den fulde mængde af dansende, svedende teenager, og andre væsner. Han kunne hører at Alex mumlede nogle ting om hvor god en ven han var og det, men det var vist bare øllen der snakkede. Siden Lucifer var en stor og stærk varulv, og ret høj, samt det at han slæbte Alex, som vel var ret muskoløs for en i hans alder, fik dem til at støde ind i de dansende gæster. Lucifer inorgde tilnærmelserne, han ville egntligt bare ud herfra, bestille en taxa til Alex, tage hjem og læse en god bog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:42

Elias lagde sit kort på bordet, som bartenderen tog imod. For høflighedens skyld tog han endnu et shot for, at hun ikke skulle føle sig ilde tilpas. Kvindes navn var ham endnu ukendt, men han ville ikke spørge igen. Hvorfor skulle han også spørge igen? Hvis hun ikke ville sige det kunne han da lige så godt finde en anden. På den anden side havde Elias været sammen med mange kvinder (og mænd) hvis navn han ikke kendte.

Elias lod sine smidige fingre kort berøre kvindens ansigt, i det hun fik serveret sin drink. Han vidste at denne berøring normal gjorte hans kunder mere en tændte. Hende her var nu speciel. Hun var trods alt ikke hans kunde. Heldigvis.

I farten lagde Elias mærke til et ordentligt brød af et væsent. Ham ville Elias bestemt ikke i kamp med. Hvorfor også slås når man kan kneppe?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:48

Joanne så efter personen som pressede sig igennem de andre mennesker i clubben, for at komme hen til udgangen. Der var noget over ham.. Han mindede hende om Lunii. Da hun nippede til drinken, mærkede hun hans fingre på sin kind. Hun sendte ham et sideblik. Mon ikke hun skulle snakke med ham, nu hvor han havde købt hende en drink? Så smilede hun sit normale venlige, kære og charmerende smil. "Jeps, det er ægte hud." grinede hun og vendte sig sit ansigt mod ham. "Joanne," præsenterede hun sig kort og løftede på en usynlig hat. "Hvem er De, hr?" Der var en glød i hans øjne som virkede utrolig spændene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 00:54

//ordentligt brød ? xD//


Lucifer bemærkede godt at folk kikkede på dem, eller i hvertfald ham mest eftersom Alex nærmest hang mere ind han gik. Han mærkede et eller andet hive i sin hestehale, som nåede halvt ned af ryggen på ham, og vente sig halvt om. Der var ikke nogen, det havde nok bare været hestehalen som havde hængt sig fast i en person eller det. Da han vente sig om dog, var Alex forsvundet, eller i hvertfald forsvundet ud af sit syn.

Alex havde gået, nærmere snuplet, over til et tilfældigt bord, ironisk nok var det, det, som Joanne og Elias sad ved. "Sikke eh villlldd aften!", sagde han, og var tydligvis fuld. "her sidder jeg og slapper af, og LIGE PLUSLIGT, kommer den her høje dame og slæber mig væk..", sagde han, og pejede imod Lucifer, som for alt i verden ikke havde nået som helst tilfældes med en dame, udover hans lidt slanke kindben og lange hår. Han trak sig op og hangt halvt på Joanne, selvom det mest var bordet han lå på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:02

*SKØNT!*, tænkte Elias ironisk. Elias brød sig ikke om drukkenbolte og slet ikke dem der forhindrede ham i at score. Elias kiggede koldt hen på Alex .

"Du har vidst fået nok at drikke. Jeg sidder lige med min date. Ja, det er hende du hænger over".

Tonen i Elias' stemme var kold som is, på trods af hans fyrrige temperament. For lige at vise hvem der 'ejede' Joanne, lagde Elias en hånd på hendes lår. Han vidste at Joanna ville kunne lide det. Alle piger kan lide det.

"Nå, hvor kom vi fra, Joanna?", sagde Elias i den forhåbning at affæren med drukkenbolten var overstået.


// Yes, yes :D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:11

"Det var Joanne." rettede hun ham ligegyldigt, som om han var blevet et tyggegummi på bordet. Hun rettede blikket mod Alex, og sendte ham et venligt smil. "Øhm, tror du ikke at du har fået nok at drikke var?" Selvom Elias havde været helt kold, så lød hun venlig og overbærende. Hun viste hvordan det var, og hun var bare venlig og åben over for alle. "Og forresten, så tror jeg faktisk at denne.. Mand bare vil hjælpe dig? Kender du ham slet ikke?" Hun kastede et blik over mod Lucifer, og sendte ham et venligt smil. Hun var slet ikke ked af at ignorere Elias. Der var andre mænd, og hvis en fyr ikke kunne fatte at hun var sådan, så var han ikke noget for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:25

//*fornærmetxD*//


Alex så ikke ud til at havet hørt et ord af hvad de sagde, han begyndte bare at mumle nået om hvor skarp solen var til aften, og kollapsede mumlende halvt nede på gulvet. "Alex tag dig lidt sammen..", kom en dyb, dog underligt charmerende stemme plusligt. Lucifer havde spottet ham efter at han havde peget imod ham, og havde set at et ungt par var blevet Alex`s "ofre", for aften.

"Det må i undskylde, han har det med at løbe væk..", sagde han i et suk, og trak Alex op og svang ham over skulderen som om at han var et eller andet gammelt tæppe, det var vist ikke første gang det var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:30

Elias bestilte endnu et shot. Han var ikke vant til at blive afvist på den måde. Burde han bruge sin evne til at forføre hende? Elias kunne ikke bestemme sig for hvad han ville gøre, men i det store hele kunne det også være lige meget. En kvindekrop fra eller til kunne ikke gøre den store forskel.

Og dog..

Det generede ham at Joanne vendte ham ryggen. At hun ikke faldt for hans kliche kommentarer og at hun ikke allerede lå hjemme i hans seng. What a narrefisse, tænkte han og frydede sig over sin gode humor.

"Like I care", svarede Elias på Joannes rettelse. Elias kiggede op på den undskyldende mand. Elias var lidt ligeglad med hvad han sagde, så han besluttede sig for at tage endnu et shot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:36

Joanne smilede til Lucifer, allerede tiltrukket af den mærkelige varulve ting som lå over ham. "Er det din lillebror?" Hun var ikke sikker på at det var hans søn. Han så ikke gammel nok ud til at være far. "Men pas nu lidt på ham, inden han roder sig ud i noget skidt." Hun smilede til ham, og vendte så hovedet tilbage til Elias, og fik en virkelig stærk lyst til at give ham en lussing. Men det gjorde hun selvfølgelig ikke. Hvis han var ligeglad med hendes navn, så ville hun også være ligeglad med ham. Hun hostede en gang, efter den lille forkølelse hun havde fået efter at være været ude med Jake. Hun savnede ham faktisk lidt.. Hun nippede til sin drink igen og rynkede panden en smule.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//   Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter en hård dags 'arbejde'. //Join - jeg keder mig//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: