Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 - Armand

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:18

Tid: 17:45
Dato: 14 maj 2010
Vejr: Halvvarmt, solen er fremme, længere væk er der nogle sorte skyer
Omgivelser: Få mennesker, både osv...

Solen var så småt ved at flytte sig fra mindtepunktet på himlen, og mennesker var der ikke mange tilbage af mere selvom nogle få stadig rendte rundt ude i vandet og badede. Godt nok var vandet koldt, men for visse personer kunne det self være afslappende. Solens stråler faldt ikke kun på menneskene, men også den unge dæmon som sad for sig selv på en bænk tæt ved vandet og var i fuld gang med at skitsere de folk som passerede ham, og heldigt for ham var han god til at huske billeder, hvilket han kunne udnytte når han tegnede sin kunst. Egentlig var dette bare en fritidsinteresse og han nød skam også at sidde i stilhed og bare nyde at være lidt alene, men noget selskab skulle da også være meget velkomment.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:28

Armand stod ude på en af bådebroerne, han havde front mod vandet og ryggen til landet. Han havde hænderne krydset foran sig og lyttede til havets stilhed, okay lige nu lignede han måske en der overvejede at hoppe i vandet-med tøj på. Men det havde han skam slet ikke planer om, han nød sådan set bare den smukke lyd af havet og den friske duft af hav. Han lukkede alle menneske lyde ude da de for det meste var irriterende og frustrerrende lyde, menensker snakekde altid med høje og urolige toner. Hvor imod andre racer havde andre slags toner, det var faktisk utroligt som racernes stemmer skilte sig ud fra hindanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:35

Nick slog blikket op fra blokken og lod det lede efter de mennesker han var igang med at tegne, men så blev hans opmærksomhed fanget af en ung fyr med en anderledes duft han aldrig havde duftet før. Han kendte til alle racerne men havde kun mødt et par stykker af dem, så derfor var han ikke klar over at dette var en elver. Alt han vidste var at manden var et væsen. Nick lagde hovedet på skrå og strøj noget hår væk fra sine ansigt så han kunne se ham ordentligt. Han poserede jo perfekt, og kort efter havde Nick påbegyndt en skitse med denne fremmede elver. Han kastede jævnligt blikket mod ham for at orintere sig i sit værk.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:45

Armand stod i lidt tid, før han løsrev sig fra vandet, han så op og lod sine arme hænge lang siden igen. Han så op mod land og fik øje på en dreng der sad og tegnede. Han så ham kigge på ham og undrede sig *tegner han mig eller?* tænkte han og begav sig til at gå hen mod den fremmede af ren nysgerrighed, men stoppede lidt op da duften af dæmon slog ham *Frygt ikke hvad du endnu ikke kender* tænkte han så og gik videre, Han satte sig lydløst ved siden af Dæmonen, men kiggede ikke på hans tegning af ren høflighed "Hvad tegner De?" spurgte han så i et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:51

Nick fangede kort hans blik og blev faktisk en smule pinligt berørt over at blive opdaget, men han smilte dog bare lidt nervøst men stadig imødekommende tilbage. Han så godt at han stoppede op men gav det ikke meget opmærksomhed. Nick kunne ikke sætte en race på hans duft, hvilket gjorde ham lidt frusteret da han som altid ikke brød sig om at være uvidende "Undskyld...jeg tegnede dig" svarede han, bed sig i læben og havde egentlig ikke noget imod at den fremmede satte sig ved siden af. Det var jo bare rart at lære nye folk at kende.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:57

Armand rystede svagt på hovedt "Du skal ikke undskylde, jeg er kun smigret over at du tegnede mig, det jo ikke hver dag man bliver tegnet" sagde han så og smilede venligt "Må jeg se?" spurgte han så og tegnede jo selv, men det var jo huse og sådan noget kedeligt noget, han var jo arkitekt. Han fornemmede lidt drengens frustration, men sagde ikke noget til det, indtil videre. Han betragtede drengen lidt og 'scannede' hans udseende i sin hukommelse kan man vel sige. Drengens stemme var meget mere tonefyldt, men ikke til at beskrive, dæmoner havde altid unikke stemme klang og toner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:05

Nick så på ham og smilte men besvarede ikke det han sagde da han ikke følte at der var behov for det "Ehm, ja selvfølgelig" sagde han og rakte blokken til Armand. Han var ikke nået så frygtelig langt, men dog var skitsen og nogle af skyggerne tegnet op hvilket faktisk så ret flot ud. Nick måtte indrømme at denne person virkede spændende og bare det at hans race var ukendt lige i øjeblikket, gjorde blot dæmonen mere interesseret i at finde ud af mere om ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:12

Armand tog imod blokken og betragtede tegning i tavshed, indtil han efter kort tid gav ham den igen "du virkelig dygtigt, du god til at ligge en stemning over din tegning" sagde han så og smilede svagt. Han så lidt ud over pladsen, der var ikke mange mennesker tilbage og de mennesker der havde været ude og bade pakkede deres ting sammen. Armand skulle faktisk også til at hjem, men blev sidende, da Drengen virkede som en intresant person, desuden var det længe siden han havde været i et intresant selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:21

Nick smilte lidt forlegent af komplimentet og havde jo aldrig været den bedste til at tage imod den slags, da han i de fleste tilfælde ikke vidste hvad han skulle svare fordi han altid blev så beskeden når nogen gad at rose ham. "Tak" sagde han med et skævt smil og studerede den anden med de sorte øjne "og du er god til at posere" tilføjede han med et lille grin og trak det ene ben op til sig på bænken hvorefte rhan lagde armen om det.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:50

Armand smilede "Tak" lo han så lavt og så på ham "Ved godt det lyder lidt underligt, men kunne du tænke dig at komme med hjem til mig? det befinder sig nemlig sådan at jeg har lidt arbejde at gøre og dit selskab intreserre mig, så vil helst ikke gå allerede?" sagde han så og smilede skævt. Han så på ham og boede godt nok i en anden by, men han havde sin bil lige rundt om hjørnet så det ville ikke tage lang tid at komme hejm til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:59

Nick smilte til ham og synes egentlig han var meget rar at være sammen med selvom de stort set ikke vidste noget im hinanden. Han blev dog lidt tænksom ved hans ord og lod ved et uheld sine tanker falde på noget a la 'pedofil' og 'børnelokker', men det var dog ikke det han selv mente om ham. Han så ham bare som en flink fyr som måske bare manglede noget selskab "mm...det lyder interessant" begyndte han for at få lidt tid til at tænke over det "det vil jeg gerne" sagde han tilsidst og smilte lidt nervøst, men også spændt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 12:05

Armand tænkte lidt over det og så på ham "Er du sikker?" spurgte han så da han ikke havde lyst til at tvinge nogen, især ikke en person der nok et eller andet sted var stærkere end ham. Men det så ikke ud til at Dæmonen kendte til Armands race, selvom han nok ville finde ud af det før eller siden, hans øre sagde jo alt. Men hans øre var skjulte lige nu, menneskeheden måtte jo ikke se dem.

//Sorry det ikke blev længere, logger nemlig nu, natte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 12:12

Nick trak let på skuldrene og så på ham "Du virker som en interessant person og jeg vil gerne lære dig bedre at kende...desuden har jeg heller ikke andet at fortage mig lige nu" sagde han og mente det han havde sagt med at han virkede interessant. Nick satte sit ene ben ned på jorden igen som for at vise at han var klar til at gå hvis det nu var.

//natnat^^ men bare så du ved det; jeg kommer til at være væk her den næste halvanden uge ca, så jeg kommer nok ikke på i den periode//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





- Armand Empty
IndlægEmne: Sv: - Armand   - Armand Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
- Armand
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: