Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:07

Dato : 31. oktober, '09
Årstid : Efterår
Dag : Lørdag
Vejr : Sne og slud, blæsende, regnfuldt.
Sted : Ude foran Sherias teater
Tid : 18:00
Omgivelser : mylder af folk i store tunge frakker, gadelamper, ikke hidsig trafik men der er stadig ret mange biler.

Sidsel stod og trippede. Hun følte hvordan sjappet langsomt sivede igennem hendes gummisko. Hvorfor var hun så dum at hun aldrig gik i andet end de skide converse? Hun kiggede op på de majestætiske søjler, der udsmykkede teateret. På plakater rundt omkring hang tiderne for aftens forestilling. I dagens anledning var det et gyserstykke. Sidsel tænkte lidt på at gå ind og se det, men hun kunne ikke rigtig bestemme sig. Det var ikke så sjovt at være i teateret alene, og hun var ikke så glad for uhyggelige historier. Hun skuttede sig og så rundt på folk der myldrede forbi i det gråhvide, smeltende sjap. En del stimlede sammen foran teatret for at vendte på at dørene blev slået op, og resten hastede videre til hvor de nu skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:15

Saga kom løbende, hun skulle nå det, det skulle hun altså bare! Hun så teatret og alle menneskerne foran det og blev kold indeni, klkken var da ikke allerede seks? Var den?Hun for afsted, og skvattede i noget af snesjappet lige foran sig, og faldt på bagdelen. Hun skulle have nogle kostumer ind til de andre, hun var ikke selv med i teaterstykket men hun havde lovet at lappe nogen af dem sammen, for det havde været et hul i et af zombieernes bukser, hvor der ikke skulle have været et hul.
Hun ømmede sig, og kom langsomt på benene. Hun bed sig hårdt i læben, for hun havde lavet en spøjs bevægelse med foden da hun faldt. Hun samlede posen op med kostumerne i, og tjekkede at de var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:27

Midt i mellem alle menneskene, lagde Sidsel mærke til en skikkelse, der pludselig faldt. Hun hævede et øjenbryn og gik hen mod skikkelsen. Da hun kom tættere på så hun at det var en pige med der så ud til at være på alder med hende selv, også selvom den sorthårede skønheds mange piercinger fik hende til at virke en del ældre. Pigen kom på benene og kiggede ned i sin pose for at sikre sig at indholdet var okay. Hun så nervøs ud og støttede lidt skævt på det ene ben, lagde Sidsel mærke til. Bare hun ikke var kommet til skade af at glide i sjappet.
"Er du okay?" spurgte Sidsel og lagde hovedet på skrå. Siden hun flyttede til Sheria, var det efterhånden blevet en vane at tage kontakt til alle, hun fandt interessante. Det havde da også sat lidt krydderi på tilværelsen, tænkte hun for sig selv med et smil. Det gik op for hende at hun stod og smilede til en person hun slet ikke kendte og hun lagde hurtigt ansigtet i bekymrede folder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 11:35

Saga, hinkede lidt rundt på den raske fod, og hørte så en stemme. Hun så lidt op og mødte et venligt smil "Ja jeg.. jeg tror bare jeg vrikkede om så det.. jeg håber i hvertfald ikke at det er slemt.." sagde hun og smilede lidt, hun så nervøst på sit ur "åh gud.." sagde hun bekymret, men hørte så en stemme fra en henne ved åbningen til teatret, og lyste op i et lettet smil. En ung fyr kom ud og hilste kort, også på pigen foran Saga som hun ikke kendte og tog posen, og Saga fik et kort knus, og så var han væk igen. Saga så lidt overrumplet ud, men vendte så sit blik tilbage til pigen ikke særlig høj det måtte man sige men hun så sød og bekymret ud, hun kunne ikke lade være med at grine lidt "du ser så bekymret ud" sagde hun og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeOns 26 Maj 2010, 05:00

Pludselig gik det hele ret hurtigt. En fyr kom og tog pigens bagage, og Sidsel nikkede bare forfjamsket da han hilste på hende. Hun fulgte drengen med øjnene mens han forsvandt ind af teatrets bagindgang. Pigen så også lidt overrumplet ud, men lettet trods alt.
Et spørgsmål bragte Sidsel ud af sine tanker.
"J-j-ja, jeg var bare..." hun begyndte at vride sine hænder og så ned. "Ville bare sikre mig du var ok..." mumlede hun. Hun kiggede forsigtigt ud på pigen gennem sit lyse pandehår. "Arbejder du for teatret?" hun smilede genert. "Sk-skal du bruge en skulder?" hun skævede til pigens fod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:19

Saga så på hende og smilede lidt "det var pænt af dig, der er ikke mange der er så venlige nu til dags" sagde hun og smilede muntert. Hun nikkede langsomt til det andet spørgsmål "jeps.. " sagde hun glad selvom hun stadig hinkede omkring, efter noget at støtte sig ordentligt til.
Hun bed sig lidt i læben "hvis det ikke er til ulejlighed?" spurgte hun forsigtigt, for hun ville ikke være til ulejlighed. Pigen virkede på samme alder som hun selv, eller måske lidt yngre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitimeFre 18 Jun 2010, 11:38

Sidsel smilede og gik hen og stillede sig så pigen kunne lægge sin hånd på hendes skulder.
"Det var så lidt," sagde Sidsel. "Hvor sty-... øh, hvor skal vi hen?"
Hun stod og smilede mens hun afventede retningslinier fra den sorthårede pige. Hun kunne mærke at converse ikke havde været så god en ide, i den her snapsje, men sådan måtte det være. Det var rat med byens lys og sneen, der stadig lå i driver rundt omkring, de få steder der ikke gik mennesker. I det hele taget var stemningen så rar om vinteren.
"Skal du ind på... te... te... teateret? Forresten, så hedder jeg Sidsel. Hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!   En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i teateret... eller? Saga, jeg vælger dig!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: