Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til Alane ;)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010, 10:47

Alane så stille på ham. "Hvordan kan du havde vand, det er så dejligt. Så beroligende" Hun så smilende på ham. "Jeg gør mig ikke så meget i flirten for at være ærlig også hvis jeg har gjordt det er det aldrig ledt til det ene eller det andet". Hun så ned i jorden kort men så så op på ham og smilede stille "Det var da godt". Hun grinede igen og rystede stille men drillende på hovedet hun puffede igen da hun blev puffet til hendes smil stadig drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 00:13

Axel rynkede på næsen og rystede på næsen og rystede på hovedet "nej vand bryder jeg mig ikke om.." mumlede han og så på hende "nå så må du sandelig til at flirte noget mere, de siger det er sundt" sagde han og grinede lidt. Han vendte blikket lidt rundt og nød natten i dens..mørkhed. Han vendte blikket mod Alane igen og smilede skævt og puffede tilbage til hende "duu din hund!" sagde han drillende, og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 00:17

Alane så på ham men smilede stadig stille. "Det er da syndt". Hendes blik fandt endnu engang brostenene. Hun lukkede kort øjnene men åbnede dem så og så op på ham. "Hmmm, tror bare jeg ville få mig ud i problemer" Et lille smil bredte siig igen på hendes læber og hun så op på månen igen bed sig lidt i læben uden selv at lægge mærke til det. Hun så igen på Axel da han puffede "Vruf!" Hendes grin fyldte lavmeldt den stille net. "Eek!" Hun slog hans hånd væk og holdte sig ved siden hvor han havde prikket, Hun var meget kilden i sin menneske form.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 00:42

Han nikkede stille "ja.." mumlede han roligt og så sig lidt omkring. Han så på hende, og smilede stille mens hun snakkede "ja måske.. men man må tage nogen chancer ikke?" sagde han smilende. Axel så på hendes læbe da hun bed i den "ikke bide dig selv.." sagde han stille. Han kunne ikke lade være med at grine da hun gøede og lyttede til hendes blide latter. Han smilede drillende af hendes lyd "jamen dog.. er man kilden?" sagde han drillesygt, og smilede skævt, det var da altid underholdene når folk havde det sådan. Han lagde sine hænder ned i sine lommer, og lyttede til hendes trin på brostenene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 00:47

Alane så stadig ned på brostenene men gabte stille og trejkte sig så, en tynd stribe af hendes mave blev blottet. Hun sænkte igen sine arme og rettede på tøjte. "Måske, måske ikke" Sagde hun stille med et drillende smil på læben. Endnu egang stak hun tunge ud af ham. "Du lyder som om du er min bror eller sådan noget" Hendes øjne havde kort et glimt af smerte men det forsvandt hurtigt og hun så op på månen. Hun så på ham "Nix" Hun grinede lidt og så så ned på brostenen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 00:58

Axel så på hende, og overvejede lidt at spørge om hun var træt, der var jo ikke nogen grund til at rende rundt hvis man var træt, så ville han gerne følge hende til døren. Han så lidt på sit ur, og rynkede kort sine bryn. "Det er ikke et særlig godt svar" sagde han drillende, og så lidt ud over gaden. Han rakte tunge tilbage ad hende "jamen jeg er også din længe savnede bror" sagde han dramatisk, og drillende. "Pis med dig.." sagde han og smilede skævt og så op på himlen og på de tunge skyer der prydede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 01:03

Alane smilede lidt og så op på himmelen. "Jeg tror snart det begynder at regne" Hun så tilbage over skuldren mod sin lejlighed også på Axel med et drillende smil på læben "Du kan jo se om du kan få det rigtige svar ud af mig. Hun rakte igen tungen ud af ham. Hun så lidt ned da han sagde det og var usædvanligt stille men rystede det hurtigt af sig og så op på Axel igen men denne gnag så hun ham i øjnene, denne gang var smerten der lidt længere tid men forsvandt så igen. Hun grinede kort med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 01:42

Axel så på hende og derefter op på himlen, med et opgivende blik "åh nej ikke regn.." bad han stille, og håbede at vejrguderne hørte hvad han sagde. Han så på hende og rystede let på hovedet med en lille latter "du er tosset.." sagde han drillende, og så rundt. Han undrede sig lidt over hendes stilhed, og så ind i hendes øjne da hun så ind i hans "er du okay?" spurgte han stille og smilede en lille smule. Han brød sig ikke om tanken om at det skulle begynde at regne, han hadede vand og afskyede det som pest. Han så lidt på Alane, hvis det begyndte at regne måtte han nok sige farvel til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 01:47

Alane så på ham med et lille smil. "Hvis det er kan vi gå hjem til mig" Hun var ikke nervøs eller bange for at han ville gøre hende noget fordi hvis det var tilfældet havde han prøvet. Hun grinede lidt "Det er da en ting du har ret i" Sagde hun med et muntert smil. Hun dækkede hurtigt alting bag et smil og så Axel i øjnene "Ja". Hun stoppede stille op da hun mærkede en lille regndråbe mod sin næse. Hun tørede den forsigtigt væk og så så på Axel. "Det regner nu" Sagde hun stille og så op på himmelen mens regndråberne stille landende elegant på hendes ansigt og gled ned af det langsomt. Et lille smil på hendes læber og hun lukkede kort øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 02:57

Axel så på hende "det er venligt af dig, det vil jeg gerne" sagde han og smilede blidt. "Jeg har altid ret!" sagde han hurtigt, og smilte skævt. Det var noget han ofte sagde, mest af alt fordi det var sjovt og fordi han ofte ikke havde ret i noget som helst. Han stoppede op da hun gjorde og så op på himlen og tog et hurtigt skridt til siden for at undgå regnen. Han greb hendes hånd og trak hende med tilbage mod lejligheden "ja det ved jeg, ergo skal vi altså væk inden jeg drukner" mumlede han hurtigt, og gik nok lidt hurtigere end normale mennesker ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 03:02

Alane så på ham og smilede stille "Det var så lidt" Hun grinede da han sagde han aldtig havde ret "Hvorfor er det jeg tror du lyver?" Sagde hun med et drillende smil. Hendes øjne gled igen op på himmelen og hun tørrede så sit ansigt frit for regnen med et smil hun fik et chok da han greb hendes hånd og var derved ved at skvatte men hun fik hurtigt balancen igen og så op på ham. Hun fulgte hurtigt med ham "Man kan da ikke drukne af regn med mindre man står med åbenmund og kigger op?" Hun så lidt uforstående på ham men lod det hurtigt glide og så så frem mens de nærmede sig gyden ned til hendes lejlighed. Hun smilede ved kulden af Axel's hånd som holdt hendes, hendes hånd meget blød og varm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 10:46

Axel blev klart irriteret på regnen det var tydeligt, men han beherskede sig og så om på Alane "fordi jeg er en vampyr og dem kan man ikke stole på" sagde han roligt og smilede charmerende, mens han kort så hende i øjnene, og derefter vendte blikket fremad. Han vidste godt hvor hun boede, det havde han set, og han kunne godt huske vejen tilbage. "Tro mig regn og vand i det hele taget er farligt!" sagde han og gøs. Han syntes bestemt ikke det fik hurtigt nok, og dråberne faldt ned af hans ryg hvilket gav ham kuldegysninger. Han stoppede op og greb hende om livet og løftede hende op "to sekunder" mumlede han, og løb så i vampyrfart hen til hendes dør til lejligheden "det gik lidt hurtigere.. " sagde han og satte hende ned og smilede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 10:52

Alane forholdt sig roligt og nød den regn hun nu engang nåede at få. Hun så på Axel og smilede så stille. Hun så op på himmelen og nu satte regnen rigtigt ind og det stod ned i stænger(Som man siger XD). Hun så igen op men lukkede denne gang sine øjne men så igen på Axel da han talte. Hun grinede lidt af det han sagde og smilte stille. Hun var efterhånden gennemblødt nu og det irriterede hende dog lidt men hun sagde ikke ikke noget. Hun stoppede da han stoppede og skulle til at protestere da han løftede hende op men hun nåede det ikke før de var foran døren til hendes lejlighed og hun var sat ned på gulvet igen. "Ja det gjorde det" Hun smilede stille og vendte så ryggen til og låste døren op og gik indenfor. En lille hvalp var med det samme for hendes fødder og hun samlede den op og smilede. Hun trådte til side så Axel kunne komme ind. "Det er småt men jeg klare mig her" Hun smilede stille og så Axel i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 10:59

Axel så på Alane og smilte stille, selvom regnen irriterede ham meget. Han så lidt på hende og smilte venligt "jeg hader regn så det skulle helst gå så hurtigt som muligt" mumlede han og trak på skuldrene. Han syntedes alligevel at selvom han havde skyndt sig havde han fået vådt tøj, men nu stod det også ned i lårtykke stråler udenfor. Han så på Alane og trådte langsomt indenfor "småt er godt.. og hyggeligt" sagde han selvom han nu også elskede sit eget hus, eller villa om man ville. Han så lidt på hvalpen "Husky?" spurgte han, og nussede den kort bag øret mens han trådte sine sko af. Han lod sit blik glide rundt i det han nu kunne se af lejligheden, det var ikke slemt, han ville da ikke have noget imod at bo der, det havde en god atmosfære som gjorde ham glad selvom han var våd. Han fjernede en tot vådt hår fra sit ansigt og så lidt ind i Alanes øjne, og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 11:07

Alane satte den lille hvalp ned igen og smilede da den spankulerede hen i sin kurv og lagde sig til at snorke. Hun grinede lidt og smilede så. Hun så op på Axel "Tænk det havde jeg slet ikke regnet ud" Sagde hun med et drillende men meget charmerende smil. Hun lukkede døren efter Axel og låste den så "Jeg har iværtfald godt her" Sagde hun smilende. Hun tog sine våde convers af og sin læderjakke hvor hun havde en hvis top indenunder men den var pænt gennemsigtigt nu så Axel fik et dejligt udsyn af den hvide bh hun havde på. Hun rødmede svagt men sagde ikke noget. "Ja" Hun smilede stille igen og så på Axel. "Vil du have et håndklæde til håret?" Hun gik ind i stuen og ventede så på Axel. Hun så ham igen i øjene og smilede charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 01:05

Axel så på hende "nej det havde du vel ikke" sagde han og smilede skævt, og fulgte den lille hvalp med øjnene da den løb hen i sin kurv. Han tog en dyb indånding, og så på hende igen "ja det tror jeg gerne på, her er hyggeligt.." sagde han, selvom han ikke havde set hele lejligheden endnu. Han så godt den gennemsigtige t-shirt, og vendte forlegent sit blik ned i gulvet, og kløede sig i nakken. Han så lidt på hende igen da hun svarede ham, og smilede lidt "Ja tak det ville være rart.." sagde han stille, og var glad for at han ikke var ude i regnen og at han havde mødt Alane. Han så at hun ikke længere stod foran ham, og snuste stille og gik tøvende ind i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:00

Alane grinede sarkatiskt af ham og lagde armene over kors med et skævt smil på læben. "Jeg gør det så godt jeg kan og klager ikke over resultatet" Hun smilede stadig. Hun forsvandt ud på badeværelset og kom tilbage med to håndklæder og kastede det ene til Axel. "Ikke noget med at smugkigge mens jeg skifter!" Et drillende men dog alvorligt smil på læben. Hun forsvandt ind af døren ved siden af badeværelset og skubbede den på klem efter sig i tilfælde af hendes hvalp ville ind. Hun gik hen til sit skb og hev et par hotpants i sort og en mørkerød top ud af skabet samt en sort bh og sorte trusser. Hun kom hurtigt af det våde tøj og begyndte at tøre sin krop mens hun nynnede stille hendes øjne lukkede i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:33

Han grinede lidt, og greb et af håndklæderne og lagde det over sit hår og uglede lidt med det "det tror jeg gerne på" sagde han og smilede muntert af hende, hun var nu ret underholdene. Han smilede engleblidt til hende med et djævelsk glimt i øjnene "det ved du da jeg aldrig kunne finde på" sagde han med fløjlsblød charmerende stemme. Han så efter hende til hun forsvandt ind bag døren. Han gik stille hen og satte sig på hendes sofa. Han havde stadig håndklædet oppe på sit hår hvor det bare hang ned over hans skuldre. Han sukkede lidt træt, selvom han ikke var istand til at sove, og lænede sig tilbage og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:38

Alane smilede stille af ham og rystede kort på hovedet. Hun tog så sit rene undertøj på efterfulgt af hotpantsne som sluttede lige under hendes numse og til sidst den rød top. Hun gik over til spejlet og reddet sit uglede hår igennem og satte det op i en høj hestehale. "Årh bare indrøm du gerne vil se mig nøgen, du kiggede jo på mine bryster før da min bluse var gennemsigtigt, tro ikke jeg kke så det!!" Et drillende smil på hendes løber. Hun gik ud værelset med håndklædet i hånden åbnede kort døren ind til badeværelset og smed det derind. Så så Axel i øjnene med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:46

Han slappede af i kroppen og lyttede til de bevægelser hun foretog sig, og til hendes åndedræt. Han holdt sine øjne lukkede mens han slappede af, og hørte så hun begyndte at snakke. Han satte sig hurtigt op "vel gjorde jeg ej, jeg er en mand af ære jeg står da ikke og.." han stoppede sig selv inden han fik sagt noget åndsvagt. Han satte sig tilbage igen, stadig med håndklædet over hovedet "jeg gloede ikke på dine bryster jeg så din bh, fordi din t-shirt var våd.." sagde han og smilede så skævt. "Jeg har intet sagt om ikke at ville se dig nøgen" sagde han drillende, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 06:51

Alane så på ham mens hun stadig stod henne ved badeværelses døren. Hun grinede af hans reaktion. "Aww det er okay, jeg godt jeg har pæne bryster" Et skævt smil på hendes læber. "Og du blev helt forlegn og kiggede ned i jorden, jeg så det lille ven!" Hendes stemme drillende og udfordrende. Hun lagde armene over kors og kiggede på ham mens hun gik hen mod ham, med et drillende smil på læberne. Hun satte sig ned på gulvet foran ham og nussede din lille hvalp i kurven med at smil på læben da dens hale begyndte at vrikke. "Nej men underbevidst vil du gerne" Sagde hun med et drillende smil og så Axel i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 07:07

Axel så på hende og himlede med øjnene "lad være med at lege med ilden, den brænder og kan brænde sådan en lille hund som du" sagde han kort og drillende og så llidt på en af spidserne fra håndklædet der hang på hans hoved. Han så lidt ned på hende og smilede skævt "jeg benægter heller ikke noget, jeg er vampyr, jeg har drifter selvom jeg er død" sagde han og smilede skævt til hende. Han så hende i øjnene, og så derefter ned på hvalpen i hendes arme og så tilbage på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 07:10

Alane smilede skævt og satte hvalpen ned. Hun kravlede så op i skødet på Axel og lænede sig ind til ham og hviskede ham blidt i øret. "Du kommer bare an, jeg er ikke bange for ilden" Hun så ham i øjnene og smilede udfordrende og drillende. Hun rejste sig så og satte sig på gulvet igen. "Og hvad skalo det så betyde?" Hun lagde hovedet let på skrå. Hun var egentlig utrolig charmerende. Hun lagde armene over kors og lukkede sine øjne og smilte tilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 07:20

Axel så på hende og smilede lidt, og så hende i øjnene under håndklædet "you should be.." sagde han stille, og smilede skævt. Han lod hende kravle ned igen og lænede sig tilbage. Han følte sig stadig vvåd på sine bukser og trøje af regnen, men han overlevede nok det var jo ikke fordi han kunne blive syg eller noget. Han gabte og så lidt ned på hende med et frækt smil "det betyder at jeg stadig kan blive tændt selvom jeg egentlig praktisk talt er død.." sagde han, og smilede lidt af at det tog hende noget tid at forstå hvad det var han prøvede at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 07:26

Alane smilede skævt og så ham stadig i øjenen. "Jeg kan godt lide ilden" Hun smilede igen drillende. Hun lagde stille sit hoved mod hans knæ og lukkede stille øjnene. Hun så igen op på ham da han gabte. "Du kan ikke blive træt så der er ingen frund til dt gabe". Hun lyttede tilm det hun sagde og rødmede så svagt men det fik hende egentlig bare til nat se helt uskyldig og nuttet ud. "Når det" Hun kløede dig lidt i nakken. "Men hvis du er træt kan du da bare kommed med mig i seng" Sagde hun sarkastiskt og drillende. Hendes øjne faldt igen på hans og hun følte sig en smule tiltrukket af dem. Hun strakte forsigtigt sin hånd op og lagde den på hans kolde kind. Hendes hånd stadig varm og blød.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til Alane ;) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til Alane ;)   Til Alane ;) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til Alane ;)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: