Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kirke? Pfft. (åbent)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:13

Tid: Tæt på midnat.
Vejr: Mørkt udenfor, dog lidt køligt.
Sted: Domkirken
Omgivelser: Kirkebænke, religiøse billeder, kirketing..
Dato/dag: Irl

Langsomt slentrede Devin ind af dobbeltdøren. Der var et skilt på døren udenfor: "Rygning ikke tilladt". Lige så snart dæmonen trådte indenfor tog hun sin pakke med smøger frem. Hun grinede lidt, tog smøgen i munden og tændte for den. Kirken var faktisk ret flot. Stor, dominerende, rig. Med andre ord: Magtfuld. Kirken havde altid haft en magt over mennesker, væsner, dyr. Hvor mange millioner havde mennesker dog ikke brugt på at købe afladsedler, eller bare for at give kirken noget støtte? Og lovene.. De tog alle udgangspunkt i moseloven - eller Guds lov. Devin tog smøgen mellem to fingre og pustede røgen ud. Der var sgu ingen der skulle bestemme om hun skulle ryge herinde eller ej.
"Der kan du se hellige vor fader. Jeg ryger sgu inde i dit hus!" sagde hun og grinede lidt af sig selv.
"Fjollet." fnøs hun ved sig selv.
- I det mindste har jeg taget min flotte, sorte, stramme kjole og luderskoene på, tænkte hun med et hånligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:20

Ude på gaderne gik der en mandelig vampyr rundt, han havde bare et par gamle sorte jeans på med et flot bælte og en grå åben skjorte og et par sorte gamle sko. hans hvide hud som perfekt ud til hans tøj og hans mørkerøde øjne lyste næsten helt op, han gik forbi den gamle domkirke og så kort op af den *mmh kun blod guden findes* tænkte han og vende sit blik mod den store dør, da duften af en dæmon kom der inde fra. det var efter hans mening næstbedst blod, lige efter den søde smag af vampyr blod. han gik hen mod døren og åbnede den, da duften af røg kom. der kom et stort og charmerende smil frem på hans læbe *mmh* tænkte han da det altid betød at der var nogen der havde en smøg, og han havde ikke selv haft tid til at købe nogle efter han var kommet `tilbage´ til dette område. han gik videre ind af døren i vampyr fart og videre ind i selve kirken, han fik øje på en kvindelig dæmon og hævede det ene øjebryn "man må ikke ryge her ?" sagde han selv om han endelig bare selv ville havde en smøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:37

Der hørtes skridt bag den kvindelige dæmon. Hun hørte godt døren åbne sig, så hun rettede lidt på den korte kjole. Der var indsyet et bart korset i ryggen, og luderskoene nåede hende til knæene.
"Man må ikke ryge her?" hørte hun en mandlig stemme sige. Hun vidste allerede det var en vampyr, inden hun vendte sig om. Duften af deres søde blod gav hende mundvand og så så de jo også herrens godt ud. Hun vendte sig om og hævede et øjenbryn. Denne vampyr var ikke en undtagelse.
- Han er fandme lækker, tænkte hun og smilede med hendes lysende, grønne øjne.
"Er det dit problem?" spurgte hun med et skummelt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:46

Morgan så over på den kvindelige dæmon og nikkede som svar på hendes spørgsmål, han gik med elegante skridt over til hende og smilte charmerende "det er faktisk et meget stort problem" sagde han og stoppede op foran hende, han havde gået så tæt på at hvis han havde trukket vejret så havde hun mærket den kolde ånde på hende "problemet er at jeg ikke har en smøg.. så har du flere ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, da han kunne være meget volding hvis han ikke fik en når han ville havde en. hans blik så bare koldt på hende, mens han smil for det meste fik blikket til at forsvinde fra hans øjne. han lag sine hænder ned i lommerne og undersøgte hende lidt med blikket, for at se hvis hun ville lyve for ham og sige at hun ikke havde nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:51

Devin sugede på sin smøg og pustede røgen ud i hovedet på ham - bare for at provokere lidt. Så han ville have e smøg? Hun tog igen sin egen smøg mellem to fingre og og løftede hånden. Hun lagde en hånd på vampyrens hage og åbnede hans smilende mund let. Så puttede hun smøgen mellem hans læber og smilede charmerende til ham. Hun tog igen sin pakke med smøger frem og tændte en ny. Hun lagde den ene hånd på hoften og gjorde sit bedste for at se lækker ud.
"Hvad kalder man én som dig?" spurgte hun og smilede med flirtende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:03

Morgan så bare ned på hende og indåndede røgen, han vende hurtigt sit blik mod hendes hånd og lod hende bare lægge smøgen ind. han lod sin tunge langsomt bevæge den over i sin ene mundvig, og vende sit blik tilbage til hende "det takker jeg for" sagde han og så ned af hende og fandt hendes ene hånd på hoften, han så lidt underligt på det og tænkte lidt over det. inden han så op på hendes ansigt igen "jeg er Morgan.. og du er" spurgte han om inden han tog smøgen mellem to fingere, han pustede røgen ud ved hendes øre og så kort ind på hendes hår "en ting må du lige forstå, du kan gøre dig så lækker du end vil for mig.. men der er altid et men.. hvis du tror jeg tænder på det så er det den forkerte vampyr du har mødt" sagde han og trykkede blidt sine tænder kort mod hendes hals, inden han førte sine læber op til hendes øre igen "jeg tænder på blod og ikke på personen eller udseendet" hviskede han inden han træk sig tilbage og tog smøgen ind i sin mund igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:15

"Mit navn er Devin." sagde hun.
- Hold kæft han er lækker, tænkte hun igen og slikkede sig lidt om munden. Hun kunne kun nyde det da han hviskede i hendes øre.
- Blod er da lige så lækkert som alt andet, tænkte hun og gav et lille støn fra sig da hans tænder skar gennem hendes hud. Det gjorde ondt, men det kildede alligevel lidt. Da han trak sig tilbage så hun ham blot i øjnene og begyndte at grine.
"Hvem siger jeg prøver at få dig til at tænde på mig.. loverboy." sagde hun med en overlegen klang. Hun vendte ryggen til ham og gik op til alteret. Der var tændt stearinlys over hele kirken, og det gav et lidt uhyggeligt, gyldent lys fra sig. Hun så sig tilbage over skulderen efter Morgan. Han stod stadig dér med smøgen mellem læberne og iagtog hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:14

Morgan så bare ned på hende og tænkte lidt over hendes navn, selv om han stoppede med at tænke på det igen. da han endelig var ligeglad med hendes navn, han gjorde hvad han ville og kalde derfor alle hvad han ville. han lag sine hænder ned i lommerne og tog et sug af sin smøg og lod det pustes ud af sin næse "fordi hvem vil ikke havde det ?" spurgte han om og gik i vampyr løb over til hende, han så lidt frem inden han vende sit blik mod hende igen "hvad laver du endelig her inde ?" spurgte han om og håbede ikke hun var kristen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:29

Pludselig stod vampyren ved siden af hende. Devin så blot frem på de lange hvide stearinlys. Hun holdte en hånd over en af flammerne og slukkede den med to fingre. Røgen steg til vejrs og opløsede sig. Så vendte hun sig mod ham. "Ingen anelse.. Hvorfor ikke? Jeg skulle jo ligesom se denne.. berømte kirke." svarede hun med et fnys. Der var varmt inde i kirken. Devin svang håret om bag sine skuldre og så op mod Morgan. Hans hvide hud skinnede smukt i stearinlysenes skær.
"Hvad med dig?" spurgte hun.

Hun kom i tanke om hvor lækkert vampyrblod egenlig smagte. Mundvandet samledes og var nær løbet ned af hendes mundvige. Hun slikkede det forsigtigt væk med tungen og squeezede sine syrlige, grønne øjne.

//Sorry, kan ikke huske hvad det hedder på dansk. d: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:51

Morgan så på hende og kort efter på lyset inden han vende sit blik mod hende igen, han nikkede langsomt og havde jo selv bare gået ind efter blod og en smøg. han lag sit hoved på skrå og tog sin smøg mellem to fingere, han gik hen bag hende og pustede røgen ud. han tog sine læber hen til hendes øre og kunne ikke lade være med at smile "jeg er kommet efter en smøg og lidt dæmonblod" hviskede han inden han bed hende i halsen, han lag hurtigt sine arme tæt omkring hende så hun ikke ville kunne af fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:58

Den måde hans øjne cirklede om hendes hals.. Som en haj om sit bytte.
Hun lukkede øjnene da han hviskede i hendes øre. Hans rustne stemme fik hende til at smile og hun udstødte et støn - af smerte - da hans tænder atter mødtes med hendes hals. Det kildede når han sugede, men de tænder gjorde fandens ondt. Han lagde armene om hende, men hun prøvede alligevel ikke på at flygte. Hovedet fik sig en spindetur og hun blev svimmel. Hun løftede armen om hans greb og lagde en hånd om hans nakke. Hun truttede lidt med munden, for nu begyndte det virkelig at gøre ondt.. men hun kunne lide det.
"Så længe jeg ikke besvimer" hviskede hun. "Eller du selv gør mig til en vampyr." grinede hun sarkastisk, men hendes grinen var meget lav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:15

Morgan var for langt inde i hendes blod til at kunne høre hendes stemme, han mærkede dog hendes hånd i nakken og havde ikke nået imod det. han stoppede med at suge hendes blod, men han beholde tænderne inde i hende "vil du mærke nået ?" spurgte han om og begynde at suge hende blod igen, han ventede ikke på hendes svar inden han satte en hånd på hendes ene lår. han træk hende helt ind til sig i håb om at hun kunne mærke bulen i hans bukser, han kunne ikke lade være med at smile af det. og lag sin hånd op på hendes mave igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:20

- Fuck det er lækkert, tænkte Devin. Hun mærkede hans hånd på hendes bare lår. Han trak hende ind til sig, så hun kunne mærke en bule på hendes røv. Det gjorde hende ingenting.. overhovedet. Hun stønnede igen da han begyndte at suge blod af hende. Hun trak i hans nakke og prøvede på at få hans tænder væk fra hendes hals. Hendes hovede blev - mærkeligt nok - klarere og hun skubbede sin røv imod hans bule. Stadig trak hun i hans nakke. Hans hånd landede på hendes mave, og hun holde sin egen hånd over den, med sin frie hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:29

Morgan sugede videre af hendes blod, mens han mærkede hendes røv mod sin bule. han træk sine tænder lidt efter ud af hende, han slikkede sine læber væk fra blod. han så ned på hende og tog sin smøg ind i munden igen "dit blod smager næsten lige så godt som vampyr" sagde han og lod sin anden hånd forblive på hendes mave, han trykkede sit underliv mod hende dog bare for at irriter hende "nået du kan lide ?" spurgte han om og smilte charmerende af det, selv om han ikke var sikker på om han havde lyst til at give hende nået. selv om han havde fået blod af hende og derfor blevet tændt, så kunne han stadig holde sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:39

Hun trak vejret tungt efter han fjernede sine tænder fra hendes hals. Hun trak røven til sig og fik styr på hendes vejrtrækning. Hun vendte hovedet mod ham.
"Noget jeg kan lide?" spurgte hun og lod to fingre stryge hende over de to huller i hendes hals. Der strømmede en smule blod derfra og det kom på fingrene. Hun så på dem, og slikkede derefter blodet på hendes fingre. Det smagte salt, rustent. Alligevel smagte det fint nok. Hun håbede ikke at hun fristede ham til noget. I så fald kunne hun jo bare skrige.. Som hun nu plejede at gøre, når noget ikke passede hende, tænkte hun og smilede lumsk. Hun så på hans mund.
"Ikke rigtigt." svarede hun og rev sig fri af hans greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:56

Morgan så på hende og lod hende bare trække sig ud af hans greb, han gik hen og satte sig på en bænk og hævede det ene øjebryn "mmh.. du er til piger" sagde han og lignede en der skulle kaste op, selv om der var bange fyre der godt kunne lide at se to piger sammen. så kunne han ikke selv fordrave det, han tog sin smøg ud af munden og kastede den væk "kan du endelig godt lide blod ?" spurgte han om og træk sit ærme op, han skar med sin ene tand et langt sår ned over hans håndled. han så over på hende og slikkede blodet væk fra det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:04

"Jeg er ikke til piger Morgan." sagde Devin med et smil. Hun kastede resten af sin smøg væk og satte sig på gulvet foran ham. "Det var meget pirrende må jeg sige, men jeg kan kontrollere mig." smilede hun til ham og gav ham et blink. Hun så hans tænder bore ind i hans håndled. Duften af blod fyldtes inde i kirken. Han spurgte om hun kunne lide det. OM HUN KUNNE LIDE DET?
"Jeg elsker vampyrblod. Det.. det er virkelig.." sagde hun, og kunne ikke inde ord for hvor meget hun egenlig holdte af blod. Hun elskede vampyrblod, men alle andre blodtyper var virkelig ikke hendes kop te. Nu kunne hun ikke kontrollere sit mundvand og det løb ned af hendes hage. Hun tørrede det væk med sin håndflade og smilede indtrængende, igen med flirtende øjne til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:30

Morgan hævede det ene øjebryn "mmh.. piger skulle ikke kunne kontroller sig selv, de skulle bare tage for sig når de havde chancen" sagde han og hørte hendes ord omkring vampyrblod, han så ned på sin håndled hvor der bare løb mere og mere blod ud af. da han ikke engang prøvede at heale det "det er helt fantastisk" sagde han da han selv elskede vampyrblod, det var jo også hans ynglings blod. han kunne godt se på hende at hun gerne ville havde nået, så han rakte sit håndled hen til hende "jeg har fået nået af dit og du kan få nået af mit" sagde han og kunne ikke lade være med at smile charmerende, da han elskede når folk elskede hans blod og mest når de ville havde mere af det. og bare at kunne styre dem som han ville, og han ville med glæde styre hende og gøre hende til en af hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 22:14

Hun ignorerede hans kommentar om piger. I stedet så hun hungrene op på ham da han tilbød hende sit blod. Hun kravlede hen mod ham, satte sig på sine knæ foran ham og omfavnede hans hånd i hendes hænder. Hun legede lidt med hans fingre og så på såret ved håndledet. Hun lod en finger kredse rundt om det. Forsigtigt lagde hun læberne om hans håndled. Hun slikkede lidt af det blod som var løbet ud af såret, og bed så til. Blodet skyllede ind i hendes mund, og hun sugede og sugede. Hun lukkede øjnene og nød den søde smag. Blodet løb ned af hendes mundvige og dryppede på hendes kjole. Hun åbnede så øjnene og så på Morgan, mens hun stadig sugede det søde blod ud af hans håndled. Så stoppede hun med at suge og slikkede istedet såret rent. Hun trak hovedet væk og så igen Morgan i øjnene, men gav ikke slip på hans håndled.
"Jeg må sige.. Du smager bedre end andre jeg før har smag." sagde hun og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 00:43

Morgan så på hende når hun kom tætter på og smilte stort, hans smil blev hurtigt ondt og koldt. han mærkede at hun begynde at suge hans blod, og hvor han dog elskede det "drik bare" sagde han og grinte hånligt, han lag sin anden hånd i hendes hår og smilte bare videre. og healede sit håndled når hun stoppede "mmh" sagde han bare og tog fat i hendes kæbe, han så ned på hende og kyssede kort hendes læber "ved du hvem jeg er ?" spurgte han om og så hende dybt ind i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:05

Devin gengældte hans korte kys og nød det. Han strammede hårdt sin næve om hendes kæbe og hun lagde en hånd oven på hans. Hans øjne lynede, og hun så dybt på ham.
Hvem han var? Det anede hun ikke. En vampyr ved navn Morgan, vel..
"Skulle du da være nogen bestemt?" spurgte hun med et løftet øjenbryn. Nej.. Hun vidste ikke hvem denne Morgan var, andet end en vampyr med noget helvedes godt blod. Inde mellems kirkens mure begyndte varmen at stige. De tusinde stearinlys oplyste og varmede kirken, men for fanden hvor var det egenlig grimt, synes Devin. Hun indåndede luften, og nu duftede der ikke så meget af blod mere. Ærgeligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:26

Morgan så på hende og nikkede han rykkede sit hoved tætter på hendes, han så kort ned af den smukke dæmon. inden han vende sit blik op mod hende igen "jeg er den herre" sagde han stille og blottede sine tænder, han kørte sine anden hånd igennem hendes hår. og lag sit hoved lidt på skrå "du gør hvad jeg siger" hviskede han og pustede blidt på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:35

- Gør hvad han siger, tænkte Devin.
"Hvad mener du, gøre som du siger?" hviskede hun til ham og så på ham gennem halvt lukkede øjne. Hans blide pusten mod hendes læber fik hende automatisk til at åbne munden let. Hans hånd strøg gennem hendes bløde hår. "Hvad nu hvis jeg har lyst til at gøre som du siger min søde Morgan?" hviskede hun igen til ham og lagde hovedet på skrå. Men ærlig talt, så var hun villig til næsten alt, med så køn en vampyr foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:47

Morgan så på hende og lag en finger på hendes læber "syyh" hviskede han og viste at hun ville gøre alt for ham, han rykkede sit hoved hen til hendes øre og så kort ind mod hendes hår "det vil du jo gerne.. alt hvad jeg beder dig om" hviskede han ind i hendes øre, han rykkede langsomt sit hoved væk fra hende igen. han så på hende og fjernede sit finger fra hendes læber "jeg er din herre og du vil da ikke havde at jeg bliver sur vel?" spurgte han om og lod nogle fingere over sit ene håndled, han så kort ned på det inden han så op på hendes ansigt igen "når du er en dygtig pige så får du det du gerne vil havde" sagde han og blottede sine tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:53

..


Sidst rettet af Devin Fre 04 Jun 2010, 03:00, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kirke? Pfft. (åbent) Empty
IndlægEmne: Sv: Kirke? Pfft. (åbent)   Kirke? Pfft. (åbent) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kirke? Pfft. (åbent)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Her? I en kirke? -Alias
» Jeg tager kun i kirke for at irritere gud - Morgan
» En kirke skal ikke kun ses ude fra (Adrien)
» indvielse af fjerpennen til den kristne kirke
» Selv en dæmon kan føle sig hjemme i en kirke. (fri emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: