Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vampyrisk night(Stephen=privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 04:49

Tid :: Midnat

Dato :: irl

Sted :: Petronia Night Club

Vejr :: 23, gr varmt dog er solen ikke oppe mere den har forlængst gemt sig^^

Omgivelser :: så mange i byen dog så lidt berusede, så mange fulde
så meget at spise....

Udseende :: som avata

Tøj :: Hvid top der er åben ved hele ryggen og kun bundet et sted ved halsen og går langt ned foran, (ingen bh på) og shorts på i sort.



Kajika gik stille indenfor, i det hendes klik, klik kunne høres fra de høje slanke stiletter med spidse hæle og med mærkt under sålen(Catwalk) kajika smilte mens hun stille fik indrammet sig et blik af alle folkene omkring og snuste i smug ind af og hendes øjne fik et lysende blodrødt skær idet hun kunne lugte flere folk der endnu ikke var fulde, for hendes held.... hun havde fået af vide af sin skaber hun ikke! måtte drikke fra fulde folk, deres blod blev anderledes af det og det smagte forfærdelig så hun ville ingen gang prøve, desuden det eneste blod hun virkelig tændte på seksuelt og sultent... var Vampyrblod... det mest delikate i hele verden. hun slankede sig mellem alle mændene der kiggede på den platin blonde lille skønhed der lignede en dukke med den porcelæns agtig hud farve og blødheden i den, mens de smukke skønne grøn gulig øjne der var noget for sig selv, mens hun stille satte sig ved baren og sagde"hmm ? i skulle vel aldrig ha noget specielt??" hun ventede der og prøvede at se normal ud og skjule sin underskønhed fra vampyr træknene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 05:32

påklædning: Et par lysegrå tætsiddende jeans, en mørkerød skjorte - en smule åben ved halsen - et løst hængende slips i en sort nuance og et par sorte, lidt slidte sko. Håret pjukset en smule, men ellers de naturlige krøller

En ung vampyr sad henne i hjørnet at baren lænet ind over bordet over sin drink. Han havde vel været der en halv time - 3 kvarter måske? Nøje udvalgt sit nærte offer af dem som ankom. Det var forholdsvis svært at finde et ordenligt bytte man gad bruge kræfter på, og som var spændende. Der kom på mange forskellige væsner på Petronia og så lidt uvinde mennesker, og den unge vampyr - Stephen - foretrak lidt Reggie, da der var flere af de uvidne mennesker som var villige til at følge med. 'Ha, egentlig nogle små stakler at de går og er så uvidne'. Den tanke havde tit strejfet Stephen og han syntes kun at det var morsomt at se menneskers små skræmte ansigter når de fandt ud af hvad de er gået ind til. Og deres skrig af smerte var som sød musik for Stephen.
Stephens blik så lidt hen imod en yngre vampyr - af en slags - det kom gående så høje stiletter hen mod baren. Et svagt smil kunne skimtes på Stephens læber imens kan kort studerede Vampyren, en ellers flot ung pige - lidt for ung måske - men vendte søgende blikket rundt på folk på Petronia. Han drak ikke blod fra Andre vampyre, da det i Stephens hoved var frastødende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 05:39

Kajika kunne lugte en meget tiltalende duft og aroma i det hun stille vendte sit blik mod Stephen´s og smilte let mens hun stille lod tankerne glide over hvor vidt hun ville høre ham skrige som hendes bytte, dog sukkede hun let over at være så modbydelig alt hendes menneskelighed var ej væk og Morgan var hendes skaber så der var ikke tvivl over hvor hendes trang til vampyr blod stammet fra og især os hendes trang til at skabe andre smerte så inderligt, hun havde aldrig været sådan som menneske var hun så uskyldig og ville aldrig ha gjordt! nogen ondt og nu havde hun både skadet en engel, 18 mennesker og selv morgan ved et uheld.. Hun betragtede stille Stephen og endte bagved ham hurtigt dog så folk ikke opdagede det og hviskede i hans øre"hejsa smukke hvad laver en som dig her helt alene?? tror du det er sikkert for dig" hun var udomineret selv hendes egen skaber havde ikke krafterne til at dominere hende, eller sågar styre hende.... til tider. Hun satte sig ved hans side og sagde"Hmm hvor kommer du så fra" hun virkede dannet og elegant i sine bevægelser i det hun var meget ældre i vampyr år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 06:00

Stephen sad helt roligt og urørt over den Unge Vampyrs kommentar til ham. Fristelsen til at lokke hende med sig, forføre hende og drikke hendes blod kpm kort til syne i Stephens øjne i form af en svag blållig farve mellem de dybe brune øjne. Denne fristelse kom dog kun fordi Stephen tydeligt kunne lugte at den Unge Vampyr tidligere havde været et menneske.. Duften af det skjulte sig endnu stadig dybt inde i hende og det var tydeligt for Stephen nur hun var helt tæt på. Det var som en slag forstærket lugtesans Stephen havde, og Det gavnede ham dog ikke altid. Et smil kunne dog ikke undgås over hendes kommentar alligevel. Prøvede hun af forføre ham?? Stephen kunne have brudt ud i latter over det, men holdte sig dog tilbage, og svarede istedet for sig. "Jamen dog, sådan en ung køn pige? Har De ikke misforstået noget? Det burde da være mig der spurgte Dem om hvad De laver herude helt alene uden opsyn. Skuffende, hvor er Deres opdragelse" sagde Stephen meget gallant og vendte hovedet mod hende, og fulgte hende bare med blikket da hun så satte sig ved siden af ham. "Jeg tror ikke at den oplysning er vigtig for Dem frøken, eller er jeg helt forkert på den?" sagde han så med et svagt skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 06:09

kajika smilte let forførede til ham og strøg en drillende hårlok til siden i det hun blidt lod sin finger køre over sit glas let så det gav en mild dejlig lyd fra sig utrolig musikalsk dog i form af det nærmest formede sig som en speciel lyd, hun betragtede ham en kort stund igen og tænkte*Hmm meget elegant og veltalende hvor ville jeg dog gerne få ham til at skrige for mine tænder og lege lidt med ham måske gør ham lidt blod beskidt* man kunne ikke ha troede at kajika der sad foran ham havde startede med at være født som engel og senere blevet menneske og så bagefter skabt til en blodig vampyr der tændte på at gør smerte til andre og tag deres blod"jamen dog sir må jeg sige Mesouir? må man ikke spørge ind til selveste din hjemby eller forhenværende by valg?, og forresten hehe så kan denne pige her sagtens klare sig i disse gader bare rolig jeg meget mere bekymret for dig mesouir" hun grinte let elegant og tog blidt noget af sin drink selv om det ikke tiltalte hende som en gang....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 06:28

Stephens blik blev en smule undersøgende. Den Unge Vampyr var på en helt specielt måde provokerende mellem alt det elegante og søde. Hans smil falmede hen over det, men virkede på ingen måde vred eller irriteret. Hans øjne lod han stadig smile muntert og alt sådan noget, men smilet på hans læber var der ikke længere. "Nej dog, det er der da intet problem i. Det var mig bare en smule undrende over hvor De dog ville hen med den oplysning. Hvis, De, som ung pige vil prøve sig med at forføre en ældre, mere øvet, som mig, så burde De ikke sidde og få ubrugelige oplysninger om mig." sagde han så i en drillende tone. Stephen havde intet at lægge skjul på, da han heller ikke på nogen måde var interesseret i pigen. Dog var det alligevel sjovt at 'lege' sådan med hende. "og mig behøver De ikke at være bekrymret for. Jeg er i mit vante miljø, så der kan intet ske mig. Det vil gå ud over en anden uskyldig sjæl og ikke min." svarede han og og løftede hovedet en smule. Hans blik var roligt, og han smilede igen, et lidt drilsk, smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 06:32

Kajika grinte let og rakte sin hånd til ham og sagde"jamen så lad mig så en oplysning jeg kan bruge til noget oh du store forfør, mit navn er Kajika, Kajika Dé volkan, og må jeg så spørge dem om hvad deres navn er??" hun betragtede ham en kort stund og hun var egenlig kun intresseret i hans blod og smerte intet mindre andet end den eneste der kunne forfør hende ovenligt var dog Morgan han havde noget specielt over sig. kajika betragtede ham og sagde"Hmm så meget ældre er du da ikke end mig??" hun roede sig let i håret og strammede hestehalen i det hun tog en lille elegant tår igen, og så let væk fra Stephen for at vise hun ikke var intresseret i ham .... og dog var hun i hans blod, men sådan var det dog for det meste når hun mødte en vampyr hun var ikke vand til at drikke fra andre end sin herre Morgan og ville bevise denne verden at hun ikke var en særlig behagelig vampyr...inde
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vampyrisk night(Stephen=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrisk night(Stephen=privat)   Vampyrisk night(Stephen=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyrisk night(Stephen=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: